Geen idee, maar ik begrijp uit Trump's tweets dat hij wil dat een impeachment ook met een gewone meerderheid geregeld moet worden, dus erg lang hoeven we dan niet te wachten.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Zouden ze, in het geval van een succesvolle impeachment, het verdict afsluiten met "Mr. President, you're fired"? Want ik wil best geld neertellen om die scene te zien.
Dat zou echt fantastisch zijn. Trololololquote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik begrijp uit Trump's tweets dat hij wil dat een impeachment ook met een gewone meerderheid geregeld moet worden, dus erg lang hoeven we dan niet te wachten.
Hopelijk raakt Pence ook flink besmeurd met dat Ruslandverhaalquote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat zou echt fantastisch zijn. Trolololol
Anyway, ik verwacht dat het einde van Trump in topic 450 gaat plaats vinden. Ook dat is fantastisch!
Al zit je daarna wel met die randdebiel van een Pence opgescheept.
Zijn positie was ook redelijk onhoudbaar geworden nadat the Mooch effe tourette-stijl op hem los was gegaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:15 schreef Hexagon het volgende:
Priebus vliegt er ook uit zie ik. Het lijkt wel het Big Brother huis.
En Trump niets deed.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn positie was ook redelijk onhoudbaar geworden nadat the Mooch effe tourette-stijl op hem los was gegaan.
Trump was pissed op Priebus, omdat hij zich niet verdedigde.quote:
Het worden iig de krantenkoppen schat ik zo inquote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Zouden ze, in het geval van een succesvolle impeachment, het verdict afsluiten met "Mr. President, you're fired"? Want ik wil best geld neertellen om die scene te zien.
Zou mooi zijn jaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Weer een parallel met het Watergate schandaal...twitter:KevinMKruse twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 23:30:09In May 1973, as the Watergate scandal deepened, Richard Nixon took the unusual step of making a general his new White House Chief of Staff. reageer retweet
Ik had het al gezien jaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:22 schreef monkyyy het volgende:
Weer een parallel met het Watergate schandaal...twitter:KevinMKruse twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 23:30:09In May 1973, as the Watergate scandal deepened, Richard Nixon took the unusual step of making a general his new White House Chief of Staff. reageer retweet
Prachtig hoor. Leuke manier van werken. Hij bereikt er alleen zo weinig mee.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump was pissed op Priebus, omdat hij zich niet verdedigde.
Dat is trouwens ook een van de plot lines van de Apprentice. Waar hij iemand ontsloeg die niet voor zichzelf op kwam.
Leuke reacties ook.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:11 schreef popolon het volgende:
En weer een tweet-shit storm vanochtend.Zes op rij.
Dat verbaast me nog steeds veel minder dan het aantal mensen dat op hem gestemd heeft en de hordes die hem nog steeds steunen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:33 schreef Falco het volgende:
Wie had eigenlijk verwacht dat Trump zijn presidentschap zo rampzalig zou verlopen? Had echt niet gedacht dat het zo'n bizar circus is, waar niets lukt en bereikt wordt.
Ik zag dit vanaf het begin aankomen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:33 schreef Falco het volgende:
Wie had eigenlijk verwacht dat Trump zijn presidentschap zo rampzalig zou verlopen? Had echt niet gedacht dat het zo'n bizar circus is, waar niets lukt en bereikt wordt.
Ik heb die hele race om het presidentschap wel goed gevolgd en hoewel het duidelijk was dat hij geen idee had hoe daadwerkelijk dat presidentschap in zijn werk zou moeten gaan had ik verwacht dat er wel voldoende figuren rond hem heen verzameld zouden worden die dat beter wistenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zag dit vanaf het begin aankomen.
Een land besturen is een heel complex vak. En Trump is een prutser die het niet snapt.
"We gaan een land runnen alsof het een bedrijf is" klinkt leukt, maar het werkt natuurlijk nooit. Een land runnen is veel en veel moeilijker.
Hoeveel steun heeft hij nog? Niemand neemt de man nog serieus. Hij is toast.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat verbaast me nog steeds veel minder dan het aantal mensen dat op hem gestemd heeft en de hordes die hem nog steeds steunen.
Ik: POL / [AMV] Presidentschap van Trump #242 - De grenzen gaan dicht POL / [AMV] Amerikaanse verkiezingen 2016 #227 Fake news Trumpquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:33 schreef Falco het volgende:
Als ik dat topique zo bekijk valt het me op dat veel Trumpfans uit die tijd weinig meer posten in deze reeks. En dat terwijl hij de beste en succesvolste president ooit is! Lincoln, Washington, Roosevelt, Trump. Het is een mooie lijst.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:51 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik: POL / [AMV] Presidentschap van Trump #242 - De grenzen gaan dicht POL / [AMV] Amerikaanse verkiezingen 2016 #227 Fake news Trump
Trump is een sociopaat met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Wat had je eigenlijk verwacht, dat zo iemand zich opeens normaal zou gaan gedragen of zo?
Ik niet eerlijk gezegd. Trump is een prutser, maar ik had altijd de indruk van "ok, maar zijn staf weet wel wat hij wil en hoe". Teveel vertrouwen denk ikquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:33 schreef Falco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |