abonnement Unibet Coolblue
pi_168052047
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:02 schreef JanCees het volgende:

[..]

^O^
ronaldo2016v2.gif
pi_168052049
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Genot en hilariteit is m'n eerste reactie telkens ja. Maar in tweede instantie realiseer ik me dan aldoor dat deze man president wordt. Zelfs de domste Trump-fans kunnen dat getwitter van hem op geen enkele wijze goedpraten. Nooit valt er een greintje wijsheid te bespeuren dat je van een individu in die positie mag verwachten.
Mwa, voor iemand uit groep 7 zijn het best redelijk tweets.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168052073
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Genot en hilariteit is m'n eerste reactie telkens ja. Maar in tweede instantie realiseer ik me dan aldoor dat deze man president wordt. Zelfs de domste Trump-fans kunnen dat getwitter van hem op geen enkele wijze goedpraten. Nooit valt er een greintje wijsheid te bespeuren dat je van een individu in die positie mag verwachten.
Ik las laatst een stukje over een vrouw die 'de code' van Trump zijn tweets gekraakt had; je moet er gewoon Dear Diary voor zetten, dan zijn ze opeens allemaal een stuk helderder.

Dear diary, intelligence agencies should never have allowed this fake news to "leak" into the public. One last shot at me.Are we living in Nazi Germany?

Dear diary, Rupert Murdoch is a great guy who likes me much better as a very successful candidate than he ever did as a very successful developer!

Dear Diary, We should tell China that we don't want the drone they stole back.- let them keep it!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168052075
Straks de persconferentie van Trump op hetzelfde moment als de Tillerson hearing.

Media-circus in Trump Tower

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168052135
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:08 schreef antiderivative het volgende:
Tillerson hearing.

pi_168052198
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:39 schreef Freak188 het volgende:

[..]

McCain durft tenminste te benoemen dat Poetin een fout persoon is. Trump schurkt tegen Poetin aan terwijl dat onbegrijpelijk is. Wel lachen dit hoor. De downfall gaat sneller dan verwacht.
McCain was ook degene die in 2013 met economische sancties tegen Oekraine dreigde als ze het associatieverdrag met de EU niet zouden tekenen, en die in die tijd regelmatig met Yatsenyuk overlegde. Dezelfde taktiek die de VS in Georgië gebruikte om regime change te bereiken: stopzetten van steun en blokkeren van (oa IMF) leningen aan het land, anderzijds de oppositie adviseren en financiële steun geven.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:16:27 #107
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168052217
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Genot en hilariteit is m'n eerste reactie telkens ja. Maar in tweede instantie realiseer ik me dan aldoor dat deze man president wordt. Zelfs de domste Trump-fans kunnen dat getwitter van hem op geen enkele wijze goedpraten. Nooit valt er een greintje wijsheid te bespeuren dat je van een individu in die positie mag verwachten.
Keizer Caligula, maar dan met kernwapens, dat is ongeveer het beeld wat ik van die man heb.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_168052345
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat wel maar blijft het nog 4 jaar leuk?
Ik denk zelfs wel 8 jaar :Y
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:25:08 #109
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168052371
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:

Zelfs de domste Trump-fans kunnen dat getwitter van hem op geen enkele wijze goedpraten. Nooit valt er een greintje wijsheid te bespeuren dat je van een individu in die positie mag verwachten.
Wijsheid, bij uitstek een elitaire eigenschap, :r.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:25:12 #110
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168052375
#genieten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:32:23 #111
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168052495
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:24 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik denk zelfs wel 8 jaar :Y
8 weken lijkt me een stuk realistischer in zijn geval.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:39:01 #112
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_168052621
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Genot en hilariteit is m'n eerste reactie telkens ja. Maar in tweede instantie realiseer ik me dan aldoor dat deze man president wordt. Zelfs de domste Trump-fans kunnen dat getwitter van hem op geen enkele wijze goedpraten. Nooit valt er een greintje wijsheid te bespeuren dat je van een individu in die positie mag verwachten.
Dat zeg je alleen maar omdat je een andere positie inneemt op het politieke spectrum. Trump is dom, Trump twittert raar, Trump pist over mensen heen. :')

Zijn gebruik van Twitter is een unicum en ontzettend slim: hij passeert de media die toch voor 90% tegen hem zijn en spreekt direct tegen het volk. En hij spreekt ook nog eens de taal van een groot deel van dat volk. Hij reageert met boosheid, met humor, met passie en soms tegen de feiten in. Net een echt mens. Vergelijk dat met een opgepoetste marionettenpop als Obama of Clinton. De Amerikanen lopen ermee weg.

Het heeft absoluut een bepaalde beide-voeten-op-de-grond charme, maar het is tevens erg nieuw, dus het verbaast mij niet dat mensen constant zo zuur en spottend reageren als hij weer eens iets post. Wen er maar aan. Het gaat nog 8 jaar zo voort!
pi_168052622
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:24 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik denk zelfs wel 8 jaar :Y
Nee zeker niet 8 jaar leuk, 8 jaar Trump kan wel maar denk dat de leukheid er wel snel af is.

De meeste tweets van deze narcist zijn nu al niet grappig meer en veel te voorspelbaar.
pi_168052821
pi_168052880
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar omdat je een andere positie inneemt op het politieke spectrum. Trump is dom, Trump twittert raar, Trump pist over mensen heen. :')

Zijn gebruik van Twitter is een unicum en ontzettend slim: hij passeert de media die toch voor 90% tegen hem zijn en spreekt direct tegen het volk. En hij spreekt ook nog eens de taal van een groot deel van dat volk. Hij reageert met boosheid, met humor, met passie en soms tegen de feiten in. Net een echt mens. Vergelijk dat met een opgepoetste marionettenpop als Obama of Clinton. De Amerikanen lopen ermee weg.

Het heeft absoluut een bepaalde beide-voeten-op-de-grond charme, maar het is tevens erg nieuw, dus het verbaast mij niet dat mensen constant zo zuur en spottend reageren als hij weer eens iets post. Wen er maar aan. Het gaat nog 8 jaar zo voort!
Trump beide voeten op de grond? :D
pi_168052952
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar omdat je een andere positie inneemt op het politieke spectrum. Trump is dom, Trump twittert raar, Trump pist over mensen heen. :')

Zijn gebruik van Twitter is een unicum en ontzettend slim: hij passeert de media die toch voor 90% tegen hem zijn en spreekt direct tegen het volk. En hij spreekt ook nog eens de taal van een groot deel van dat volk. Hij reageert met boosheid, met humor, met passie en soms tegen de feiten in. Net een echt mens. Vergelijk dat met een opgepoetste marionettenpop als Obama of Clinton. De Amerikanen lopen ermee weg.

Het heeft absoluut een bepaalde beide-voeten-op-de-grond charme, maar het is tevens erg nieuw, dus het verbaast mij niet dat mensen constant zo zuur en spottend reageren als hij weer eens iets post. Wen er maar aan. Het gaat nog 8 jaar zo voort!
Die houdt het geen jaar uit hoor, mark my words, reken erop!!!
pi_168052991
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar omdat je een andere positie inneemt op het politieke spectrum. Trump is dom, Trump twittert raar, Trump pist over mensen heen. :')

Zijn gebruik van Twitter is een unicum en ontzettend slim: hij passeert de media die toch voor 90% tegen hem zijn en spreekt direct tegen het volk. En hij spreekt ook nog eens de taal van een groot deel van dat volk. Hij reageert met boosheid, met humor, met passie en soms tegen de feiten in. Net een echt mens. Vergelijk dat met een opgepoetste marionettenpop als Obama of Clinton. De Amerikanen lopen ermee weg.

Het heeft absoluut een bepaalde beide-voeten-op-de-grond charme, maar het is tevens erg nieuw, dus het verbaast mij niet dat mensen constant zo zuur en spottend reageren als hij weer eens iets post. Wen er maar aan. Het gaat nog 8 jaar zo voort!
Jep. Sommige mensen denken echt dat hij met het schuim op de bek in zijn appartement zit te twitteren. Ze blijven hem onderschatten. Wordt een vrij gemakkelijke herverkiezing.
pi_168053011
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:59 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Jep. Sommige mensen denken echt dat hij met het schuim op de bek in zijn appartement zit te twitteren. Ze blijven hem onderschatten. Wordt een vrij gemakkelijke herverkiezing.
Alvast opgeslagen voor over vier jaar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168053088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:59 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Jep. Sommige mensen denken echt dat hij met het schuim op de bek in zijn appartement zit te twitteren. Ze blijven hem onderschatten. Wordt een vrij gemakkelijke herverkiezing.
Wel in Nazi Germany :) Ik sluit niks meer uit.
pi_168053201
Historicus Maarten van Rossem durft nog niets over het nieuws te zeggen. ,,Trump is een betreurenswaardig figuur en een glasharde leugenaar. Maar laten we eerst afwachten wat van deze beweringen in het rapport waar is. Dit moet eerst zeer grondig onderzocht worden.’’
pi_168053248
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:59 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Jep. Sommige mensen denken echt dat hij met het schuim op de bek in zijn appartement zit te twitteren. Ze blijven hem onderschatten. Wordt een vrij gemakkelijke herverkiezing.
ziekelijk je blinde adoratie
pi_168053399
quote:
15s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:12 schreef Joezi het volgende:

[..]

ziekelijk je blinde adoratie
Zo ziekelijk en blind is dat niet, hoor. Ik dacht eerst ook dat hij een domme idioot was. Ik ging namelijk ook gewoon af op de politieke opvattingen die tussen de regels door te lezen vielen in berichten van de MSM.

Na een tijdje ben ik gewoon naar hem zelf gaan luisteren en heb ik zelf gekeken naar zijn leven. Helemaal omgeslagen qua mening over hem. Was toen ook al vrij snel overtuigd dat hij zou winnen. Ik was ook vrij zeker dat de vele berichten over vermeende aanrandingen onzin waren. Ook dit klopt achteraf gezien. De kans dat het bericht van vandaag onzin is is zeer groot.

Ik denk dat veel mensen hier de MSM te serieus nemen. Het is een broeinest van Democraten. Andere opvattingen worden geschuwd. Journalistiek in Amerika, voor een groot deel, is dood.
pi_168053480
Eens, ik vind ook dat zwaartekracht veel te serieus genomen wordt. Dat is gewoon een verzinsel van wat geleerden om ons op de grond te houden.
pi_168053482
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:21 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Zo ziekelijk en blind is dat niet, hoor. Ik dacht eerst ook dat hij een domme idioot was. Ik ging namelijk ook gewoon af op de politieke opvattingen die tussen de regels door te lezen vielen in berichten van de MSM.

Na een tijdje ben ik gewoon naar hem zelf gaan luisteren en heb ik zelf gekeken naar zijn leven. Helemaal omgeslagen qua mening over hem. Was toen ook al vrij snel overtuigd dat hij zou winnen. Ik was ook vrij zeker dat de vele berichten over vermeende aanrandingen onzin waren. Ook dit klopt achteraf gezien. De kans dat het bericht van vandaag onzin is is zeer groot.

Ik denk dat veel mensen hier de MSM te serieus nemen. Het is een broeinest van Democraten. Andere opvattingen worden geschuwd. Journalistiek in Amerika, voor een groot deel, is dood.
Ik denk dat 90% van de mensen de berichten van vandaag niet gelooft. Zijn eigen twittergedrag is al reden genoeg om deze man een clown van de politiek te vinden. Ik geloof niet alle MSM, maar ik geloof wel dat hij dit zelf allemaal twittert. ;)
pi_168053620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:21 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Zo ziekelijk en blind is dat niet, hoor. Ik dacht eerst ook dat hij een domme idioot was. Ik ging namelijk ook gewoon af op de politieke opvattingen die tussen de regels door te lezen vielen in berichten van de MSM.

Na een tijdje ben ik gewoon naar hem zelf gaan luisteren en heb ik zelf gekeken naar zijn leven. Helemaal omgeslagen qua mening over hem. Was toen ook al vrij snel overtuigd dat hij zou winnen. Ik was ook vrij zeker dat de vele berichten over vermeende aanrandingen onzin waren. Ook dit klopt achteraf gezien. De kans dat het bericht van vandaag onzin is is zeer groot.

Ik denk dat veel mensen hier de MSM te serieus nemen. Het is een broeinest van Democraten. Andere opvattingen worden geschuwd. Journalistiek in Amerika, voor een groot deel, is dood.
Als de louche zakenman heeft ie het op dat vlak prima gedaan. Maar het gaat nu om presidentschap, dat ie geen enkele politieke ervaring of besef heeft blijkt toch uit elk interview, speech en z'n twitteraccount. Daar hoef je toch geen analyse van een media over te lezen :?

Dat zijn eigen partij en de republikeins gezinde media hem afvallen zegt ook al genoeg.
pi_168053633
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:21 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Zo ziekelijk en blind is dat niet, hoor. Ik dacht eerst ook dat hij een domme idioot was. Ik ging namelijk ook gewoon af op de politieke opvattingen die tussen de regels door te lezen vielen in berichten van de MSM.

Na een tijdje ben ik gewoon naar hem zelf gaan luisteren en heb ik zelf gekeken naar zijn leven. Helemaal omgeslagen qua mening over hem. Was toen ook al vrij snel overtuigd dat hij zou winnen. Ik was ook vrij zeker dat de vele berichten over vermeende aanrandingen onzin waren. Ook dit klopt achteraf gezien. De kans dat het bericht van vandaag onzin is is zeer groot.

Ik denk dat veel mensen hier de MSM te serieus nemen. Het is een broeinest van Democraten. Andere opvattingen worden geschuwd. Journalistiek in Amerika, voor een groot deel, is dood.
Je bent hem gaan stalken? Of heb je toevallig ook secundaire bronnen over zijn leven gehanteerd?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 11 januari 2017 @ 15:33:43 #127
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168053650
MSM?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  woensdag 11 januari 2017 @ 15:34:17 #128
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168053665
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:33 schreef Ingolstadt het volgende:
MSM?
Oh, de Mainstreammedia.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_168053716
Hoe laat is de persconferentie van Donald vanavond, trouwens? Ik ben er nu wel benieuwd naar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168053748
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:25 schreef archito het volgende:
Zijn eigen twittergedrag is al reden genoeg om deze man een clown van de politiek te vinden.
Hij heeft als buitenstaander de complete Clinton (en Bush) dynastie uitgeroeid terwijl het grootste deel van de media zeer anti-Trump was en oneerlijk rapporteerde, Clinton veel meer geld en connecties had, alle beroemdheden tegen hem waren, enzovoort. Als je dan twittergedrag wilt gebruiken om hem neer te zetten als idioot gaan we het simpelweg niet eens worden.

quote:
Ik geloof niet alle MSM, maar ik geloof wel dat hij dit zelf allemaal twittert. ;)
99% van zijn tweets zijn gewoon prima, hoor. Ik weet niet waarom mensen zo zuur doen over zijn twittergedrag, het is niet gevaarlijk en een prima communicatiemiddel om de oneerlijke media te passeren. Het is ook nog eens zeer vermakelijk.
pi_168053753
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:21 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Zo ziekelijk en blind is dat niet, hoor. Ik dacht eerst ook dat hij een domme idioot was. Ik ging namelijk ook gewoon af op de politieke opvattingen die tussen de regels door te lezen vielen in berichten van de MSM.

Na een tijdje ben ik gewoon naar hem zelf gaan luisteren en heb ik zelf gekeken naar zijn leven. Helemaal omgeslagen qua mening over hem. Was toen ook al vrij snel overtuigd dat hij zou winnen. Ik was ook vrij zeker dat de vele berichten over vermeende aanrandingen onzin waren. Ook dit klopt achteraf gezien. De kans dat het bericht van vandaag onzin is is zeer groot.

Ik denk dat veel mensen hier de MSM te serieus nemen. Het is een broeinest van Democraten. Andere opvattingen worden geschuwd. Journalistiek in Amerika, voor een groot deel, is dood.
Ieder weldenkend mens zou alleen al uit zijn twittergedrag op kunnen maken dat deze schertsfiguur totaal niet geschikt is voor het presidentschap. Amusant is het wel :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168053762
quote:
5s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:36 schreef Ludachrist het volgende:
Hoe laat is de persconferentie van Donald vanavond, trouwens? Ik ben er nu wel benieuwd naar.
17:00 uur Nederlandse tijd staat op CNN.
pi_168053908
Sorry voor het onderbreken van de fabeltjeskrant in dit topic, maar de senate hearing van Tillerson is begonnen. Te volgen op CNN, C-Span etc.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168053941
quote:
15s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:32 schreef Joezi het volgende:

[..]

Als de louche zakenman heeft ie het op dat vlak prima gedaan. Maar het gaat nu om presidentschap, dat ie geen enkele politieke ervaring of besef heeft blijkt toch uit elk interview, speech en z'n twitteraccount. Daar hoef je toch geen analyse van een media over te lezen :?
Dat hij geen enkel politiek besef heeft? Hij is net president van Amerika geworden?

Ik denk dat mensen een beetje onderschatten wat voor kwaliteiten je nodig hebt om eerst een verhitte Republikeinse voorverkiezing met 16 ervaren politici door te komen en daarna te winnen, met een redelijke marge, van een sterke, doorgewinterde, ervaren politica.

Dat gaat niet lukken als je een idioot bent. Je moet mensen/de wereld op een diep en fundamenteel niveau begrijpen.

quote:
Dat zijn eigen partij en de republikeins gezinde media hem afvallen zegt ook al genoeg.
Wat zegt dat volgens jou? De Republikeinen waren/zijn bang dat hun partij gekaapt werd door Trump. Het zegt eerder dat zijn plannen over het vernieuwen van Washinton D.C. serieus genomen werden en dat ze vreesden voor hun baan.
pi_168053972
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar omdat je een andere positie inneemt op het politieke spectrum. Trump is dom, Trump twittert raar, Trump pist over mensen heen. :')
Nee, ik zeg dat omdat hij zich op Twitter telkens laat kennen gelijk een kleuter. Ik vind het simpelweg niet presidentieel, ongeacht zijn politieke voorkeur. Met McCain en Romney ben ik het ook in bijna alles oneens, maar ik vind hen wel presidentieel.

Laten we elkaar niet voor de gek houden: er bestaan maar heel weinig banen in Nederland waarvoor je überhaupt op gesprek zou mogen komen als de recruiters zien dat je zo twittert als Donald doet. Een kinderachtige madman lijk je dan, maar we pikken het omdat die man desondanks president is geworden.
  woensdag 11 januari 2017 @ 15:48:21 #136
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168054028
Het is weer eens wat anders dan dat gelul over een birth certificate. Geen medelijden met deze paljas. What goes around, comes around.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168054046
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar omdat je een andere positie inneemt op het politieke spectrum. Trump is dom, Trump twittert raar, Trump pist over mensen heen. :')

Zijn gebruik van Twitter is een unicum en ontzettend slim: hij passeert de media die toch voor 90% tegen hem zijn en spreekt direct tegen het volk. En hij spreekt ook nog eens de taal van een groot deel van dat volk. Hij reageert met boosheid, met humor, met passie en soms tegen de feiten in. Net een echt mens. Vergelijk dat met een opgepoetste marionettenpop als Obama of Clinton. De Amerikanen lopen ermee weg.

Het heeft absoluut een bepaalde beide-voeten-op-de-grond charme, maar het is tevens erg nieuw, dus het verbaast mij niet dat mensen constant zo zuur en spottend reageren als hij weer eens iets post. Wen er maar aan. Het gaat nog 8 jaar zo voort!
Wat heb je er nou eigenlijk uberhaupt aan dat de fucking president van Amerika "tegen de feiten in reageert"? Nee serieus, vertel me alsjeblieft waarom dat in hemelsnaam een goed idee is. Dat zelfs de president niet iets wijzer mag zijn dan de average Joe.
pi_168054082
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:21 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Zo ziekelijk en blind is dat niet, hoor. Ik dacht eerst ook dat hij een domme idioot was. Ik ging namelijk ook gewoon af op de politieke opvattingen die tussen de regels door te lezen vielen in berichten van de MSM.

Na een tijdje ben ik gewoon naar hem zelf gaan luisteren en heb ik zelf gekeken naar zijn leven. Helemaal omgeslagen qua mening over hem. Was toen ook al vrij snel overtuigd dat hij zou winnen. Ik was ook vrij zeker dat de vele berichten over vermeende aanrandingen onzin waren. Ook dit klopt achteraf gezien. De kans dat het bericht van vandaag onzin is is zeer groot.

Ik denk dat veel mensen hier de MSM te serieus nemen. Het is een broeinest van Democraten. Andere opvattingen worden geschuwd. Journalistiek in Amerika, voor een groot deel, is dood.
Het zijn nou juist de twitterberichtjes waarin hij mensen zelf persoonlijk adresseert die me hebben overtuigd van z'n achterlijkheid.
  woensdag 11 januari 2017 @ 15:50:49 #139
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168054094
Ah jôh, lachûh toch.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168054114
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:48 schreef Ringo het volgende:
Het is weer eens wat anders dan dat gelul over een birth certificate. Geen medelijden met deze paljas. What goes around, comes around.
Echt, hè? Kan niet wachten op zo'n 5 - 6 jaar gehamer op tax returns, Russische banden, en golden showers. Ik vertrek alvast naar Hawaii, m'n bronnen daar kunnen hun oren niet geloven wat er in z'n tax returns staat. Die lagen toevallig naast al het Obama materiaal wat daar gevonden is.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168054224
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je bent hem gaan stalken? Of heb je toevallig ook secundaire bronnen over zijn leven gehanteerd?
Ik heb uren en uren beeldmateriaal van hem zelf gezien; zijn speeches en interviews. Dan krijg je zaken mee zonder de politiek gekleurde lens van de media. Heb jij deze hele cyclus wel eens één hele rally van hem bekeken?

Secundaire bronnen heb ik zeker gebruikt, maar ik hecht bijvoorbeeld meer waarde aan wat andere betrouwbare mensen die hem goed kennen over hem en zijn kinderen zeggen dan wat een journalist die net is afgestudeerd met een diploma in journalistiek van een universiteit in Democratisch bolwerk New York over hem schrijft.

Ik weet bijvoorbeeld dat Kevin O'Leary zijn kinderen zeer prettige mensen vindt. Piers Morgan is ook een vrij grote supporter. Dit zijn algemeen betrouwbare mensen die Trump en/of zijn familie goed kennen. Hun uitspraken over hem zeggen heel veel.

De mensen die hem goed kennen en hem een monster vinden zijn er niet/nauwelijks. Zeer bijzonder voor iemand als Trump, die dagelijks met honderden mensen te maken heeft. Het laat ook zien dat hij waarschijnlijk een getalenteerd diplomaat is.

Maar ik denk dat het vooral ook aan komt op hoe goed je de realiteit/wereld begrijpt. De één heeft daar een betere grip op dan de ander.

[ Bericht 0% gewijzigd door KrappeAuto op 11-01-2017 16:04:22 ]
pi_168054341
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:57 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik heb uren en uren beeldmateriaal van hem zelf gezien; zijn speeches en interviews. Dan krijg je zaken mee zonder de politiek gekleurde lens van de media. Heb jij deze hele cyclus wel eens één hele rally van hem bekeken?

Secundaire bronnen heb ik zeker gebruikt, maar ik hecht bijvoorbeeld meer waarde aan wat andere betrouwbare mensen die hem goed kennen over hem en zijn kinderen zeggen dan wat een journalist die net is afgestudeerd met een diploma in journalistiek van een universiteit in Democratisch bolwerk New York over hem schrijft.

Ik weet bijvoorbeeld dat Kevin O'Leary zijn kinderen zeer prettige mensen vindt. Piers Morgan is ook een vrij grote supporter. Dit zijn algemeen betrouwbare mensen die Trump en/of zijn familie goed kennen. Hun uitspraken over hem zeggen heel veel.

De mensen die hem goed kennen en hem een monster vinden zijn er niet/nauwelijks. Zeer bijzonder voor iemand als Trump, die dagelijks met honderden mensen te maken heeft. Het laat ook zien dat hij waarschijnlijk een getalenteerd diplomaat is.

Maar ik denk dat het vooral ook aan komt hoe goed je de realiteit/wereld begrijpt. De één heeft daar een betere grip op dan de ander.
Ik weet niet hoor maar Trump en diplomatie gaat er bij mij nog niet in _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168054388
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar Trump en diplomatie gaat er bij mij nog niet in _O-
En dan ook "waarschijnlijk". Op basis van dat hij dagelijks met honderden mensen zou hebben.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168054392
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:43 schreef antiderivative het volgende:
Sorry voor het onderbreken van de fabeltjeskrant in dit topic, maar de senate hearing van Tillerson is begonnen. Te volgen op CNN, C-Span etc.
Tillerson werd geintroduceerd door:

John Cornyn (R) (Sen. from Texas)
Ted Cruz (R) (Sen. from Texas)
Sam Nunn (D) (Former Sen. from Georgia)
Robert Gates (R) (Former Defense Secretary, NSA Advisor & Director of CIA under Obama/Bush Jr/Bush Sr./Reagan)

NPR twitterde op woensdag 11-01-2017 om 15:25:07 Rex Tillerson hearing opens with strong endorsements from former Sen. Sam Nunn and former Sec. of Def. Robert Gates https://t.co/bF6hT9NrY5 reageer retweet
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168054406
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:57 schreef KrappeAuto het volgende:
De mensen die hem goed kennen en hem een monster vinden zijn er niet/nauwelijks.
Nou, er zijn anders genoeg mensen die nog miljoenen op hem te vorderen hebben en geen goed woord voor hem over hebben, al kun je daar wellicht van zeggen dat ze hem uiteindelijk toch niet zo heel erg goed kenden. :P
pi_168054417
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168054436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:57 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik heb uren en uren beeldmateriaal van hem zelf gezien; zijn speeches en interviews. Dan krijg je zaken mee zonder de politiek gekleurde lens van de media. Heb jij deze hele cyclus wel eens één hele rally van hem bekeken?

Secundaire bronnen heb ik zeker gebruikt, maar ik hecht bijvoorbeeld meer waarde aan wat andere betrouwbare mensen die hem goed kennen over hem en zijn kinderen zeggen dan wat een journalist die net is afgestudeerd met een diploma in journalistiek van een universiteit in Democratisch bolwerk New York over hem schrijft.

Ik weet bijvoorbeeld dat Kevin O'Leary zijn kinderen zeer prettige mensen vindt. Piers Morgan is ook een vrij grote supporter. Dit zijn algemeen betrouwbare mensen die Trump en/of zijn familie goed kennen. Hun uitspraken over hem zeggen heel veel.

De mensen die hem goed kennen en hem een monster vinden zijn er niet/nauwelijks. Zeer bijzonder voor iemand als Trump, die dagelijks met honderden mensen te maken heeft. Het laat ook zien dat hij waarschijnlijk een getalenteerd diplomaat is.

Maar ik denk dat het vooral ook aan komt op hoe goed je de realiteit/wereld begrijpt. De één heeft daar een betere grip op dan de ander.
Toch wel bijzonder dat zo'n aimabel mensen zo'n enorm spoor aan rechtszaken achter zich aan trekt. Alles wat ie doet mondt uit in een rechtszaak.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:08 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Tillerson werd geintroduceerd door:

John Cornyn (R) (Sen. from Texas)
Ted Cruz (R) (Sen. from Texas)
Sam Nunn (D) (Former Sen. from Georgia)
Robert Gates (R) (Former Defense Secretary, NSA Advisor & Director of CIA under Obama/Bush Jr/Bush Sr./Reagan)

NPR twitterde op woensdag 11-01-2017 om 15:25:07 Rex Tillerson hearing opens with strong endorsements from former Sen. Sam Nunn and former Sec. of Def. Robert Gates https://t.co/bF6hT9NrY5 reageer retweet
Cruz kwam met het geweldige argument dat Tillerson geschikt was omdat ie Texaan was. Geloof dat ie het nog meende ook.......

De introductie van de voorzitter was trouwens de meest tenenkrommende ooit, de USA als enige hoop voor de wereld...... ;(
pi_168054456
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:50 schreef Mani89 het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-01-2017 om 13:13:40 Russia just said the unverified report paid for by political opponents is "A COMPLETE AND TOTAL FABRICATION, UTTER NONSENSE." Very unfair! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-01-2017 om 13:31:31 Russia has never tried to use leverage over me. I HAVE NOTHING TO DO WITH RUSSIA - NO DEALS, NO LOANS, NO NOTHING! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-01-2017 om 13:44:05 I win an election easily, a great "movement" is verified, and crooked opponents try to belittle our victory with FAKE NEWS. A sorry state! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-01-2017 om 13:48:52 Intelligence agencies should never have allowed this fake news to "leak" into the public. One last shot at me.Are we living in Nazi Germany? reageer retweet
Mission accomplished dus. Gewoon z'n eigen tactieken tegen hem inzetten. Of het waar of niet waar is boeit niet, dat boeide zijn meest diehard volgers ook totaal niet namelijk als het om Clinton of iemand anders ging waar Trump geen hoge dunk van had.

Kijken hoelang hij het volhoudt als er 'fakenews' over hem zelf wordt verspreid ipv over zijn tegenstanders. _O- Lijkt alsof hij nu al op ontploffen staat.
NEE!
pi_168054523
Zegt KrappeAuto nou dat Trump "een getalenteerd diplomaat" is? Zullen we FOK! maar gewoon afschaffen? Raarder dan dit wordt het niet meer..
pi_168054528
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:57 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik heb uren en uren beeldmateriaal van hem zelf gezien; zijn speeches en interviews. Dan krijg je zaken mee zonder de politiek gekleurde lens van de media. Heb jij deze hele cyclus wel eens één hele rally van hem bekeken?

_O- Opmerking van de dag wmb, maar hoe zit het met de gekleurde lens van die narcist zelf?

Snap werkelijk niet hoe mensen kunnen denken dat Trump geschikt zou zijn voor het ambt van president, enige positieve wat ik kan verzinnen is dat ze er zo misschien achter komen dat het misschien niet zo handig is om zoveel macht af te staan aan de overheid (maar dat gebeurde helaas ook niet toen "messias" Obama gekozen werd), Trump laat al jaren via voornamelijk via Twitter weten dat het eigenlijk gewoon een narcistisch rancuneus mannetje is.

De hele "Fuckface von Clownstick" twitter grap zou toch eigenlijk genoeg ogen geopend moeten hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')