Ik wens je veel succesquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil je niet zo schelden?
Als je zo doorgaat ga ik een ban aanvraag doen in he banmeld topic.
Hoi tong80.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Na drie uur wandelen is bier gerechtvaardigd.
Beste aanwezigen!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoofmeisterquote:
Hokjesdenken, geen man/vrouw meer. Ik moest zo hard huilen bij dit artikel.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste proleet
Beste hoer
Beste asfalthijgers
Beste treinhoeren.
Sowieso drumsticks, moet nog maar zien wat ik erbij doe.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hallo drizzt, wat staat er op het menu vanavond?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga vandaag trouwens op vakantie dus toedeledokie
Tenzij ik ga fokken in de lobby
Dit klinkt wel terechtquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Adieu mon ami.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Typisch mogen Opperkleurder en ik niets zeggen hierover omdat we op het CDA stemden.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hokjesdenken, geen man/vrouw meer. Ik moest zo hard huilen bij dit artikel.
Geen 'dames en heren': positieve stap of onzin? - http://nos.nl/l/2185391
Lekker, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Luister jij naar die nobody?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Typisch mogen Opperkleurder en ik niets zeggen hierover omdat we op het CDA stemden.
Hahahaha, CDA stemmer?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Typisch mogen Opperkleurder en ik niets zeggen hierover omdat we op het CDA stemden.
Je mag alles zeggen Stinho. Net als dat de NS hun omroepen anders in mag delen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij gedraagt je graag als een mongool als iets je niet bevalt. Wat is erger?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hahahaha, CDA stemmer?
Je daalt nog verder achting.
Dat worden veel 0-0'tjes dus de komende maandenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain denkt dat Makienok de eerste goal van het seizoen gaat scoren terwijl hij een kruisbandblessure heeft. Wat een dommerik.
Nadat het CDA een dienstplicht opperde kon ik dat niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij gedraagt je graag als een mongool als iets je niet bevalt. Wat is erger?
We noteren het even.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nadat het CDA een dienstplicht opperde kon ik dat niet meer serieus nemen
Je af en toe gedragen als een mongool is minder erg dan een mongool zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij gedraagt je graag als een mongool als iets je niet bevalt. Wat is erger?
Oh dat gaat te ver ja? Het CDA is volgens mij nog te progressief voor jouquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nadat het CDA een dienstplicht opperde kon ik dat niet meer serieus nemen
lolquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu al ontslagen op Cyprus.
Mariogodafkoopsomgenot.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Maar nu heb ik op iemand gestemd die niks anders doet dan flikkerpropaganda
Een dienstplicht is slecht voor het leger, een maatschappelijke dienstplicht voor werkende mensen slechtquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh dat gaat te ver ja? Het CDA is volgens mij nog te progressief voor jou. En te weinig katholiek.
Ik had nog een goede katholieke grap gepost Inso.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Een dienstplicht is slecht voor het leger, een maatschappelijke dienstplicht voor werkende mensen slecht
En dat laatste klopt
Een goede dienstplicht hoeft niet slecht te zijn. Zie Israël. Al zijn zij ook daadwerkelijk in een staat van oorlog.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Een dienstplicht is slecht voor het leger, een maatschappelijke dienstplicht voor werkende mensen slecht
En dat laatste klopt
Wat is dat toch met priesters en kleine jongetjes, ik snap dat niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had nog een goede katholieke grap gepost Inso.
Lees je in hoe het leger in de VS verbeterde na het afschaffen van dienstplicht. Milton Friedman was hier groot voorstander van. En het werkte.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een goede dienstplicht hoeft niet slecht te zijn. Zie Israël. Al zijn zij ook daadwerkelijk in een staat van oorlog.
Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met priesters en kleine jongetjes, ik snap dat niet.
naja heel veel slechter kan ons leger niet wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Lees je in hoe het leger in de VS verbeterde na het afschaffen van dienstplicht. Milton Friedman was hier groot voorstander van. En het werkte.
Dat is waar. Maar door een dienstplicht zullen de arbeidsomstandigheden slechter worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:05 schreef Saind het volgende:
[..]
naja heel veel slechter kan ons leger niet worden
Dienstplicht is ook niet per se goed voor het leger, dat zeg ik ook niet. Vooral in Nederland zal het super kut zijn omdat het relatief de profs nog kutter maakt door kostenspreiding.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Lees je in hoe het leger in de VS verbeterde na het afschaffen van dienstplicht. Milton Friedman was hier groot voorstander van. En het werkte.
Is ook een achterlijk idee. Begrijp echt niet dat mensen dat nog verdedigen. Uit een soort misplaatste nostalgie misschien maar verder?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar door een dienstplicht zullen de arbeidsomstandigheden slechter worden.
En daarbij vind ik dienstplicht immoreel
En ik vind defensie belangrijk. Dus zou ik geen CDA stemmenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dienstplicht is ook niet per se goed voor het leger, dat zeg ik ook niet. Vooral in Nederland zal het super kut zijn omdat het relatief de profs nog kutter maakt door kostenspreiding.
doen alsof je gay bentquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Weet nog niet wat ik doe als Polen mij oproept
documenten van je laatste ziekenhuisbezoek laten zienquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Weet nog niet wat ik doe als Polen mij oproept
Polen mag die gewoon in dienst en als een van de weinige landen altijd zo geweest aangezien het nooit illegaal is geweest.quote:
Dit denk ikquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
documenten van je laatste ziekenhuisbezoek laten zien
dan word je wel afgekeurd
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Maar nu heb ik op iemand gestemd die niks anders doet dan flikkerpropaganda
Okay okay.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik was door alle tests van ATC heen gekomen. Alleen kkr alcohol heeft het verpest voor mii
Buskruit? Daar komen ze vrij laat achter danquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay okay.
Een neef van mij wilde een of andere gekke sniperopleiding gaan doen. Alles afgerond, hij was nog met één ander iemand in de running voor het plekje en toen bleek dat hij allergisch is voor een of ander stofje dat mogelijk vrij kan komen bij het herladen van een geweer.
Ministerie welquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:20 schreef Typisch het volgende:
Zou zelf nooit voor defensie kunnen werken denk ik.
Weet de details niet precies meer.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Buskruit? Daar komen ze vrij laat achter dan
Dat was de laatste keer dat ik ambitie had.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel klote, ik weet nog dat je het heel graag wilde..
Om sniperopleiding te doen moet je geloof ik eerst gekozen worden na een paar jaar dienst, althans zo zat het ongeveer zei mijn neef of jouw neef deed de commando opleiding, dan kan je na het halen van je baret tussen 4 onderdelen kiezen waaronder scherpschutter. (of ze kiezen voor jou)quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet de details niet precies meer.
Maar wel prima dat ie het niet is geworden wat mij betreft. Al was zijn wereld wel eventjes ingestort toen.
Ik zou echt niet in iemands anders oorlogen willen vechten man.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:23 schreef Smoofie het volgende:
Mariniers genot. Sws na mijn studie aanmelden
Ik weet de exacte details niet, maar hij deed wel al een bepaalde opleiding.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Om sniperopleiding te doen moet je geloof ik eerst gekozen worden na een paar jaar dienst, althans zo zat het ongeveer zei mijn neef of jouw neef deed de commando opleiding, dan kan je na het halen van je baret tussen 4 onderdelen kiezen waaronder scherpschutter. (of ze kiezen voor jou)
Mariniers in NL hebben ook speciale eenheden status, dus je kunt ook als anti-tereur aan de slag binnen Nederlandquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou echt niet in iemands anders oorlogen willen vechten man.
Ken een handje vol gasten die er aan zijn begonnen, twee zitten er nu bij geloof ik.
Lekker hoor, ik twijfelde paar jaar geleden om KCT te doen, misschien komt dat nog heb nog 5,5 jaar om die keuze te maken.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:23 schreef Smoofie het volgende:
Mariniers genot. Sws na mijn studie aanmelden
Jammer dat hij er niet is, want hij is wel de enige denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:27 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM zou hier erg om gelachen hebben.
Spoiler: je gaat het niet doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik twijfelde paar jaar geleden om KCT te doen, misschien komt dat nog heb nog 5,5 jaar om die keuze te maken.
Zo is dat. Alles goed opper?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kan ik met een goed gevoel het weekend is.
Klopt, weinig mensen aanwezig. Zelf nog een weekje en dan ga ik ook. Helaas niet al te lang, bij nader inzien wel langer gewild, maargoed. Dan maar einde van het jaar nog een weekje ofzo. Ga je zelf nog weg of was je al geweest?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jawel, je merkt aan alles dat het vakantie is. Hopelijk met jou ook alles wel?
Al een week Rusland geweest begin deze maand en in september weekje Mallorca.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, weinig mensen aanwezig. Zelf nog een weekje en dan ga ik ook. Helaas niet al te lang, bij nader inzien wel langer gewild, maargoed. Dan maar einde van het jaar nog een weekje ofzo. Ga je zelf nog weg of was je al geweest?
Gaat prima hier verder.
Ja, best wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maatje. Hoe gaat ie? Is het daar ook bewolkt?
rustig, je merkt aan alles dat het vakantie is. Lolquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maatje. Hoe gaat ie? Is het daar ook bewolkt?
Welke week van september ga je?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al een week Rusland geweest begin deze maand en in september weekje Mallorca.
10dequote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke week van september ga je?
Zonnetje genot. Buiten hoogseizoen is echt genot. Ik zit met mijn vriendin haar vakantietijden, anders had ik het ook wel geweten.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al een week Rusland geweest begin deze maand en in september weekje Mallorca.
mijn vriendin wil in september met haar moeder nog een weekje weg. Misschien ook daarheen, maar dat is dan een weekje later.quote:
Gelukkig maar, Duitse vrienden van ons zijn er trouwens wel een paar dagen als wij er ook zitten. Onafhankelijk van elkaar geboekt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mijn vriendin wil in september met haar moeder nog een weekje weg. Misschien ook daarheen, maar dat is dan een weekje later.
Zou dat ook niet willen. Voor geen goud.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mond houden. NIEMAND komt tussen mij en Kapi.
Was niet mijn keuze moet ik zeggen. Ben niet zo van het zonnetje.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonnetje genot. Buiten hoogseizoen is echt genot. Ik zit met mijn vriendin haar vakantietijden, anders had ik het ook wel geweten.
Beetje bij elkaar in de buurt ook?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Duitse vrienden van ons zijn er trouwens wel een paar dagen als wij er ook zitten. Onafhankelijk van elkaar geboekt.
Graadje of 24-25 dan daar. Prima te doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was niet mijn keuze moet ik zeggen. Ben niet zo van het zonnetje.
Wij zitten zuidoost, zij meer westkust dacht ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje bij elkaar in de buurt ook?
Ik gun jullie dit van harte.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Riekt naar jaloezie dit.
Man man man.
Ja, goede film. Mooi in beeld gebracht ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen naar Dunkirk in Imax, was het goed Haags?
Ik ga je negeren.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Riekt naar jaloezie dit.
Man man man.
niets van Nolan is goedquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen naar Dunkirk in Imax, was het goed Haags?
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou dat ook niet willen. Voor geen goud.
Dat idee had ik er van tevoren ook bij. Maar dit was wel een uitzondering.quote:
twitter:NS_online twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 07:33:26Omroeper Ronald verving 'dames en heren' door 'reizigers'. Dat werd gehoord. M.i.v. nieuwe dienstregeling roept NS… https://t.co/on1wtLtsDn reageer retweet
Staat nu een flesje van Cycle op de raffle. Was te koop voor 25 euro no limit, wil er 112,50 voor krijgen.quote:
Dit is vandaag pas 3x besproken mens.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, wat is jullie mening hierover?twitter:NS_online twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 07:33:26Omroeper Ronald verving 'dames en heren' door 'reizigers'. Dat werd gehoord. M.i.v. nieuwe dienstregeling roept NS… https://t.co/on1wtLtsDn reageer retweet
CDA is hypocrietquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, wat is jullie mening hierover?twitter:NS_online twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 07:33:26Omroeper Ronald verving 'dames en heren' door 'reizigers'. Dat werd gehoord. M.i.v. nieuwe dienstregeling roept NS… https://t.co/on1wtLtsDn reageer retweet
Ik snap alleen niet wat de precieze toegevoegde waarde is. Dat soort mensen kan je toch beter op andere manieren helpen dan met dit soort symboolpolitiek. Niet dat ik van dat diversiteitsgedram ben, maar ik vind dat getriomfeer van progressief NL zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is vandaag pas 3x besproken mens.
Heb ik geen last van, reis nooit met de NSquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Was toch benieuwd wat je ervan vond.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is vandaag pas 3x besproken mens.
Blader dan even terugquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was toch benieuwd wat je ervan vond.
Zijn wel goeie stoutsquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Staat nu een flesje van Cycle op de raffle. Was te koop voor 25 euro no limit, wil er 112,50 voor krijgen.
Zag het, overweeg wel even een dagje Haarlem voor te stellen. 5 euro voor onbeperkt worst is ook prima.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:10 schreef Saind het volgende:
Opper die gekken in haarlem hebben Arthur op tap volgende week
dat belooft veel goeds als dat tegenwoordig een ding gaat zijn
onbeperkt worst eten tussen biernerds is niet mijn idee van een goede dag tbhquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zag het, overweeg wel even een dagje Haarlem voor te stellen. 5 euro voor onbeperkt worst is ook prima.
Met wie zou je dan wel onbeperkt worst willen eten?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:12 schreef Saind het volgende:
[..]
onbeperkt worst eten tussen biernerds is niet mijn idee van een goede dag tbh
Je moeder kreeg vannacht ook onbeperkt worst voor 5 euro.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zag het, overweeg wel even een dagje Haarlem voor te stellen. 5 euro voor onbeperkt worst is ook prima.
Wat zijn biernerds?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:12 schreef Saind het volgende:
[..]
onbeperkt worst eten tussen biernerds is niet mijn idee van een goede dag tbh
Ik ga voor hamburgertje vnv denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:19 schreef Saind het volgende:
ik ga agv'tje doen
wat voor v'tje ga ik doen?
dacht aan gehaktbal
Dat geloof ik niet. Die is vast al lang opgegeten.quote:
Dit zijn niet zomaar hamburgers, vriend.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij weten hoe een hamburger er uit ziet.
Ze zijn gewoon geel.quote:
Beste reiziger, wat leuk voor je!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:23 schreef Typisch het volgende:
Ik zit in de trein naar Rotterdam jongens!!
Heb je nog ''Beste reizigers"" gehoord?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:23 schreef Typisch het volgende:
Ik zit in de trein naar Rotterdam jongens!!
Een ouderwetse slavink.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:25 schreef Saind het volgende:
Ik ga wat opperdoezers in de oven gooien
en wat broccoli
maar dat vlees
Zo sappig dat je nauwelijks jus nodig hebt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:26 schreef Saind het volgende:
[..]
kan wel ipv gehaktballen slavinken maken
maar is kutter voor jus
Nee heb mijn headsetje op.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog ''Beste reizigers"" gehoord?
Zit dat in HelloFresh?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik eet groenteburgers met een salade en bataat.
kut ik heb ook nog een bloemkool en een broccoli, zo maar ff kort stomen en dan de vriezer in.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:25 schreef Saind het volgende:
Ik ga wat opperdoezers in de oven gooien
en wat broccoli
maar dat vlees
Bataatquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik eet groenteburgers met een salade en bataat.
Is een specifiek ras dat zo heet. Jij zegt toch ook net opperdoezer ipv aardappel?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:29 schreef Saind het volgende:
sinds wanneer noemen we zoete aardappels bataten
oh dacht dat het synoniem wasquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is een specifiek ras dat zo heet. Jij zegt toch ook net opperdoezer ipv aardappel?
Ik krijg altijd 1 en dezelfde bataat, terwijl ik ook andere zoete aardappelen op heb.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:34 schreef Saind het volgende:
De zoete aardappel of bataat (Ipomoea batatas) is een plant uit de windefamilie (Convolvulaceae). Het is, anders dan de naam doet vermoeden, geen familie van de aardappel, die tot de nachtschadefamilie behoort. De zoete aardappel is een inulinehoudende knol, een verdikking van de wortels. Het staat op de zevende plaats op de lijst van belangrijkste voedselgewassen in de wereld, en op de vijfde plaats in ontwikkelingslanden, na rijst, tarwe, maïs en cassave.
Vind ik nooit zo'n succes, soep met aardappel als hoofdingredient.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:44 schreef Typisch het volgende:
Laatst soep gemaakt met de bataat aka de zoeteaardappel.
Ik heb het liefste de oranje bataat.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik krijg altijd 1 en dezelfde bataat, terwijl ik ook andere zoete aardappelen op heb.
ik morgenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
Vanavond verjaardag. Niet zoveel zin in.
oke rijke tataquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt zin om dit weekend geen ene kut uit te voeren. Echt geen ene kut. Had ik maar een sauna...die komt er sowieso binnen een jaar of 8.
ben jij wel goed bij je hoofd ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:16 schreef KingRoland het volgende:
Net wakker, even klaarmaken zo naar buiten.
Beste hamburger haal je in bratislava.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij weten hoe een hamburger er uit ziet.
Heerlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt zin om dit weekend geen ene kut uit te voeren. Echt geen ene kut. Had ik maar een sauna...die komt er sowieso binnen een jaar of 8.
Gezelligquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah er is weer zo'n gekkie met een mes. Dit keer in een supermarkt in Hamburg.
terroristquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah er is weer zo'n gekkie met een mes. Dit keer in een supermarkt in Hamburg.
Dat zei m'n oom 10 jaar geleden ook. Vandaag de dag is die kamer nog steeds een rommeltjequote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
leuke anecdotequote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zei m'n oom 10 jaar geleden ook. Vandaag de dag is die kamer nog steeds een rommeltje
Heb er paar maanden 1 gekocht. Genot wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zei m'n oom 10 jaar geleden ook. Vandaag de dag is die kamer nog steeds een rommeltje
Hij verneukt heel NWSquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is 2600 een vermoeiende user zeg.
Vat hem in een krachtige zin samen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stijnquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vat hem in een krachtige zin samen.
Jamaar kliks, views, geld!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Scrummie houdt mensen liever te vriend dan dat hij eens voor zijn principes gaat staan.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Waarom verdedig je opeens GG"ondankbare hond"MM.
Je bent toch niet bang dat hij je op een van je vele taalfouten wijst hoop ik.
Jammer dat hij dit net weer ten koste van Jojoortje probeert te doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie houdt mensen liever te vriend dan dat hij eens voor zijn principes gaat staan.
genotquote:
Vond ik zelf ook.quote:
Welke principes gooi ik precies overboord omdat ik GGMM aardig vind?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie houdt mensen liever te vriend dan dat hij eens voor zijn principes gaat staan.
Ik begrijp niet zoveel van deze post.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Waarom verdedig je opeens GG"ondankbare hond"MM.
Je bent toch niet bang dat hij je op een van je vele taalfouten wijst hoop ik.
FF een leuk deuntje voor Drizzt.quote:
quote:
quote:
M'n anus is inderdaad weer brandschoon.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
Zo, ik heb me even vakkundig ingelikt bij de nieuwe moddereter
GENOTquote:
Goede vrouwquote:
Geüpload door Hans Kankerquote:
Die vind ik serieus goed klinken.quote:
Ik kan wel wat duitse muziek posten voor je hoor ^^^^ zie hierbovenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een geweldige inspiratie in dit topic.
Waarom heb ik dit godverdomme niet eerder aangesneden.
Komt uit de jaren 70quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
hadden ze toen al lp's of worden die nog gemaakt
Ben jij nog geen 20 dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:38 schreef JanCees het volgende:
ik en vrienden willen naar een oktoberfest
is het minimumleeftijd 20
quote:
quote:
En dat is te laag?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:38 schreef JanCees het volgende:
ik en vrienden willen naar een oktoberfest
is het minimumleeftijd 20
zo, dat is vroeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:58 schreef opperkleurder het volgende:
De tweede Bundesliga begint vanavond met Bochum - Sankt Pauli.
Ik postte hem vandaag voor jou een GGMM 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥quote:
lekker manquote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik postte hem vandaag voor jou een GGMM 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
dit dus.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf niet verdedigen.
m'n zus doet binnenkort mee daaraanquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
KingRoland en ik kijken 1 tegen 100
Zit ze in het publiek of echt aan de desk?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:35 schreef Saind het volgende:
[..]
m'n zus doet binnenkort mee daaraan
beetje schaam ik me daar wel voor, op tv komen op de tros
Niet in uppie, met moeder de vrouw. Die wilde graag zuur.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:35 schreef Saind het volgende:
wat zit je trouwens casual hommages te klappen in je uppie?
Ff benen open lolquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet in uppie, met moeder de vrouw. Die wilde graag zuur.
Dat gaan we nog zienquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit ze in het publiek of echt aan de desk?
En meteen maar dat opentrekken, wat een vent bende ok hequote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet in uppie, met moeder de vrouw. Die wilde graag zuur.
Had er nog 2 staan en deze stond koud. De ander laat ik een tijdje liggen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
En meteen maar dat opentrekken, wat een vent bende ok he
Altijd wel leuk om quizjes te kijken. Maar meestal is het zo makkelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh weet alleen dat ze meedoet
heb me er verder niet echt mee bemoeid
Denk dat ik een dezer dagen maar een fou ga knallenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had er nog 2 staan en deze stond koud. De ander laat ik een tijdje liggen.
Dat was ook een beetje het argument van mijn vrouw, die zei van we hebben 50 van die flessen liggen en nu wil je ons slecht bier laten drinken.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat ik een dezer dagen maar een fou ga knallen
heb er nog 3 en echt lang bewaren heeft toch niet gek veel zin
Misschien bewaren tot de nieuwe batch uit is om ze naast elkaar te proberen maar een keer als het goed weer is is wel een beter idee
Grappige note welquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij heeft Drizzt mij mijn 100e note gegeven. Positief, dat dan weer wel.
Ik heb wel een beetje het idee dat ik nu door de slechte jaren ga van voornamelijk verzamelen, over een paar jaar als alles op dronk is kan ik 2/3 van die super goede dingen per maand drinken zonder dat de voorraad slinktquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje het argument van mijn vrouw, die zei van we hebben 50 van die flessen liggen en nu wil je ons slecht bier laten drinken.
Die echt fruitige lambieken vind ik zelf meestal na een half jaar/jaar op hun top qua balans fruit/zuur.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje het idee dat ik nu door de slechte jaren ga van voornamelijk verzamelen, over een paar jaar als alles op dronk is kan ik 2/3 van die super goede dingen per maand drinken zonder dat de voorraad slinkt
Mja verschiltquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die echt fruitige lambieken vind ik zelf meestal na een half jaar/jaar op hun top qua balans fruit/zuur.
Ik weet niet of dat mag?quote:
Vraag mij af of zo'n druif van TS ook nog echt veel beter gaat worden. Vond hem nu al een van de betere van hem.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja verschilt
van die FF van vorig jaar vond ik dat ie wat tijd nodig had
en dingen als st lam enzo worden echt alleen maar beter
Ik vind het sketchy die TS bewarenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vraag mij af of zo'n druif van TS ook nog echt veel beter gaat worden. Vond hem nu al een van de betere van hem.
Vond hem wel goed half jaar geleden.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het sketchy die TS bewaren
cassis braam is echt kut nu bijvoorbeeld
kan dat ik een verneukte fles hadquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vond hem wel goed half jaar geleden.
Heb wel het idee dat bij soms te lang door gaat om zijn vaten te legen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
kan dat ik een verneukte fles had
Maar boezemt weinig vertrouwen in
Heb er nog 1, zal die binnenkort eens opentrekken kijken of het wat is
Naja over het algemeen is het vrij jong bierquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat bij soms te lang door gaat om zijn vaten te legen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |