Wat zijn biernerds?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:12 schreef Saind het volgende:
[..]
onbeperkt worst eten tussen biernerds is niet mijn idee van een goede dag tbh
Ik ga voor hamburgertje vnv denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:19 schreef Saind het volgende:
ik ga agv'tje doen
wat voor v'tje ga ik doen?
dacht aan gehaktbal
Dat geloof ik niet. Die is vast al lang opgegeten.quote:
Dit zijn niet zomaar hamburgers, vriend.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij weten hoe een hamburger er uit ziet.
Ze zijn gewoon geel.quote:
Beste reiziger, wat leuk voor je!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:23 schreef Typisch het volgende:
Ik zit in de trein naar Rotterdam jongens!!
Heb je nog ''Beste reizigers"" gehoord?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:23 schreef Typisch het volgende:
Ik zit in de trein naar Rotterdam jongens!!
Een ouderwetse slavink.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:25 schreef Saind het volgende:
Ik ga wat opperdoezers in de oven gooien
en wat broccoli
maar dat vlees
Zo sappig dat je nauwelijks jus nodig hebt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:26 schreef Saind het volgende:
[..]
kan wel ipv gehaktballen slavinken maken
maar is kutter voor jus
Nee heb mijn headsetje op.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog ''Beste reizigers"" gehoord?
Zit dat in HelloFresh?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik eet groenteburgers met een salade en bataat.
kut ik heb ook nog een bloemkool en een broccoli, zo maar ff kort stomen en dan de vriezer in.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:25 schreef Saind het volgende:
Ik ga wat opperdoezers in de oven gooien
en wat broccoli
maar dat vlees
Bataatquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik eet groenteburgers met een salade en bataat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |