Al een week Rusland geweest begin deze maand en in september weekje Mallorca.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, weinig mensen aanwezig. Zelf nog een weekje en dan ga ik ook. Helaas niet al te lang, bij nader inzien wel langer gewild, maargoed. Dan maar einde van het jaar nog een weekje ofzo. Ga je zelf nog weg of was je al geweest?
Gaat prima hier verder.
Ja, best wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maatje. Hoe gaat ie? Is het daar ook bewolkt?
rustig, je merkt aan alles dat het vakantie is. Lolquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maatje. Hoe gaat ie? Is het daar ook bewolkt?
Welke week van september ga je?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al een week Rusland geweest begin deze maand en in september weekje Mallorca.
10dequote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke week van september ga je?
Zonnetje genot. Buiten hoogseizoen is echt genot. Ik zit met mijn vriendin haar vakantietijden, anders had ik het ook wel geweten.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al een week Rusland geweest begin deze maand en in september weekje Mallorca.
mijn vriendin wil in september met haar moeder nog een weekje weg. Misschien ook daarheen, maar dat is dan een weekje later.quote:
Gelukkig maar, Duitse vrienden van ons zijn er trouwens wel een paar dagen als wij er ook zitten. Onafhankelijk van elkaar geboekt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mijn vriendin wil in september met haar moeder nog een weekje weg. Misschien ook daarheen, maar dat is dan een weekje later.
Zou dat ook niet willen. Voor geen goud.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mond houden. NIEMAND komt tussen mij en Kapi.
Was niet mijn keuze moet ik zeggen. Ben niet zo van het zonnetje.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonnetje genot. Buiten hoogseizoen is echt genot. Ik zit met mijn vriendin haar vakantietijden, anders had ik het ook wel geweten.
Beetje bij elkaar in de buurt ook?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Duitse vrienden van ons zijn er trouwens wel een paar dagen als wij er ook zitten. Onafhankelijk van elkaar geboekt.
Graadje of 24-25 dan daar. Prima te doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was niet mijn keuze moet ik zeggen. Ben niet zo van het zonnetje.
Wij zitten zuidoost, zij meer westkust dacht ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje bij elkaar in de buurt ook?
Ik gun jullie dit van harte.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Riekt naar jaloezie dit.
Man man man.
Ja, goede film. Mooi in beeld gebracht ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen naar Dunkirk in Imax, was het goed Haags?
Ik ga je negeren.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Riekt naar jaloezie dit.
Man man man.
niets van Nolan is goedquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen naar Dunkirk in Imax, was het goed Haags?
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou dat ook niet willen. Voor geen goud.
Dat idee had ik er van tevoren ook bij. Maar dit was wel een uitzondering.quote:
twitter:NS_online twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 07:33:26Omroeper Ronald verving 'dames en heren' door 'reizigers'. Dat werd gehoord. M.i.v. nieuwe dienstregeling roept NS… https://t.co/on1wtLtsDn reageer retweet
Staat nu een flesje van Cycle op de raffle. Was te koop voor 25 euro no limit, wil er 112,50 voor krijgen.quote:
Dit is vandaag pas 3x besproken mens.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, wat is jullie mening hierover?twitter:NS_online twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 07:33:26Omroeper Ronald verving 'dames en heren' door 'reizigers'. Dat werd gehoord. M.i.v. nieuwe dienstregeling roept NS… https://t.co/on1wtLtsDn reageer retweet
CDA is hypocrietquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, wat is jullie mening hierover?twitter:NS_online twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 07:33:26Omroeper Ronald verving 'dames en heren' door 'reizigers'. Dat werd gehoord. M.i.v. nieuwe dienstregeling roept NS… https://t.co/on1wtLtsDn reageer retweet
Ik snap alleen niet wat de precieze toegevoegde waarde is. Dat soort mensen kan je toch beter op andere manieren helpen dan met dit soort symboolpolitiek. Niet dat ik van dat diversiteitsgedram ben, maar ik vind dat getriomfeer van progressief NL zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is vandaag pas 3x besproken mens.
Heb ik geen last van, reis nooit met de NSquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Was toch benieuwd wat je ervan vond.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is vandaag pas 3x besproken mens.
Blader dan even terugquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was toch benieuwd wat je ervan vond.
Zijn wel goeie stoutsquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Staat nu een flesje van Cycle op de raffle. Was te koop voor 25 euro no limit, wil er 112,50 voor krijgen.
Zag het, overweeg wel even een dagje Haarlem voor te stellen. 5 euro voor onbeperkt worst is ook prima.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:10 schreef Saind het volgende:
Opper die gekken in haarlem hebben Arthur op tap volgende week
dat belooft veel goeds als dat tegenwoordig een ding gaat zijn
onbeperkt worst eten tussen biernerds is niet mijn idee van een goede dag tbhquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zag het, overweeg wel even een dagje Haarlem voor te stellen. 5 euro voor onbeperkt worst is ook prima.
Met wie zou je dan wel onbeperkt worst willen eten?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:12 schreef Saind het volgende:
[..]
onbeperkt worst eten tussen biernerds is niet mijn idee van een goede dag tbh
Je moeder kreeg vannacht ook onbeperkt worst voor 5 euro.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zag het, overweeg wel even een dagje Haarlem voor te stellen. 5 euro voor onbeperkt worst is ook prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |