Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met priesters en kleine jongetjes, ik snap dat niet.
naja heel veel slechter kan ons leger niet wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Lees je in hoe het leger in de VS verbeterde na het afschaffen van dienstplicht. Milton Friedman was hier groot voorstander van. En het werkte.
Dat is waar. Maar door een dienstplicht zullen de arbeidsomstandigheden slechter worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:05 schreef Saind het volgende:
[..]
naja heel veel slechter kan ons leger niet worden
Dienstplicht is ook niet per se goed voor het leger, dat zeg ik ook niet. Vooral in Nederland zal het super kut zijn omdat het relatief de profs nog kutter maakt door kostenspreiding.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Lees je in hoe het leger in de VS verbeterde na het afschaffen van dienstplicht. Milton Friedman was hier groot voorstander van. En het werkte.
Is ook een achterlijk idee. Begrijp echt niet dat mensen dat nog verdedigen. Uit een soort misplaatste nostalgie misschien maar verder?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar door een dienstplicht zullen de arbeidsomstandigheden slechter worden.
En daarbij vind ik dienstplicht immoreel
En ik vind defensie belangrijk. Dus zou ik geen CDA stemmenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dienstplicht is ook niet per se goed voor het leger, dat zeg ik ook niet. Vooral in Nederland zal het super kut zijn omdat het relatief de profs nog kutter maakt door kostenspreiding.
doen alsof je gay bentquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Weet nog niet wat ik doe als Polen mij oproept
documenten van je laatste ziekenhuisbezoek laten zienquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Weet nog niet wat ik doe als Polen mij oproept
Polen mag die gewoon in dienst en als een van de weinige landen altijd zo geweest aangezien het nooit illegaal is geweest.quote:
Dit denk ikquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
documenten van je laatste ziekenhuisbezoek laten zien
dan word je wel afgekeurd
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Maar nu heb ik op iemand gestemd die niks anders doet dan flikkerpropaganda
Okay okay.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik was door alle tests van ATC heen gekomen. Alleen kkr alcohol heeft het verpest voor mii
Buskruit? Daar komen ze vrij laat achter danquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay okay.
Een neef van mij wilde een of andere gekke sniperopleiding gaan doen. Alles afgerond, hij was nog met één ander iemand in de running voor het plekje en toen bleek dat hij allergisch is voor een of ander stofje dat mogelijk vrij kan komen bij het herladen van een geweer.
Ministerie welquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:20 schreef Typisch het volgende:
Zou zelf nooit voor defensie kunnen werken denk ik.
Weet de details niet precies meer.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Buskruit? Daar komen ze vrij laat achter dan
Dat was de laatste keer dat ik ambitie had.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel klote, ik weet nog dat je het heel graag wilde..
Om sniperopleiding te doen moet je geloof ik eerst gekozen worden na een paar jaar dienst, althans zo zat het ongeveer zei mijn neef of jouw neef deed de commando opleiding, dan kan je na het halen van je baret tussen 4 onderdelen kiezen waaronder scherpschutter. (of ze kiezen voor jou)quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet de details niet precies meer.
Maar wel prima dat ie het niet is geworden wat mij betreft. Al was zijn wereld wel eventjes ingestort toen.
Ik zou echt niet in iemands anders oorlogen willen vechten man.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:23 schreef Smoofie het volgende:
Mariniers genot. Sws na mijn studie aanmelden
Ik weet de exacte details niet, maar hij deed wel al een bepaalde opleiding.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Om sniperopleiding te doen moet je geloof ik eerst gekozen worden na een paar jaar dienst, althans zo zat het ongeveer zei mijn neef of jouw neef deed de commando opleiding, dan kan je na het halen van je baret tussen 4 onderdelen kiezen waaronder scherpschutter. (of ze kiezen voor jou)
Mariniers in NL hebben ook speciale eenheden status, dus je kunt ook als anti-tereur aan de slag binnen Nederlandquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou echt niet in iemands anders oorlogen willen vechten man.
Ken een handje vol gasten die er aan zijn begonnen, twee zitten er nu bij geloof ik.
Lekker hoor, ik twijfelde paar jaar geleden om KCT te doen, misschien komt dat nog heb nog 5,5 jaar om die keuze te maken.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:23 schreef Smoofie het volgende:
Mariniers genot. Sws na mijn studie aanmelden
Jammer dat hij er niet is, want hij is wel de enige denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:27 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM zou hier erg om gelachen hebben.
Spoiler: je gaat het niet doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik twijfelde paar jaar geleden om KCT te doen, misschien komt dat nog heb nog 5,5 jaar om die keuze te maken.
Zo is dat. Alles goed opper?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kan ik met een goed gevoel het weekend is.
Klopt, weinig mensen aanwezig. Zelf nog een weekje en dan ga ik ook. Helaas niet al te lang, bij nader inzien wel langer gewild, maargoed. Dan maar einde van het jaar nog een weekje ofzo. Ga je zelf nog weg of was je al geweest?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jawel, je merkt aan alles dat het vakantie is. Hopelijk met jou ook alles wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |