Ik wens je veel succesquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil je niet zo schelden?
Als je zo doorgaat ga ik een ban aanvraag doen in he banmeld topic.
Hoi tong80.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Na drie uur wandelen is bier gerechtvaardigd.
Beste aanwezigen!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoofmeisterquote:
Hokjesdenken, geen man/vrouw meer. Ik moest zo hard huilen bij dit artikel.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste proleet
Beste hoer
Beste asfalthijgers
Beste treinhoeren.
Sowieso drumsticks, moet nog maar zien wat ik erbij doe.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hallo drizzt, wat staat er op het menu vanavond?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga vandaag trouwens op vakantie dus toedeledokie
Tenzij ik ga fokken in de lobby
Dit klinkt wel terechtquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Adieu mon ami.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Typisch mogen Opperkleurder en ik niets zeggen hierover omdat we op het CDA stemden.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hokjesdenken, geen man/vrouw meer. Ik moest zo hard huilen bij dit artikel.
Geen 'dames en heren': positieve stap of onzin? - http://nos.nl/l/2185391
Lekker, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Luister jij naar die nobody?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Typisch mogen Opperkleurder en ik niets zeggen hierover omdat we op het CDA stemden.
Hahahaha, CDA stemmer?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Typisch mogen Opperkleurder en ik niets zeggen hierover omdat we op het CDA stemden.
Je mag alles zeggen Stinho. Net als dat de NS hun omroepen anders in mag delen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij gedraagt je graag als een mongool als iets je niet bevalt. Wat is erger?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hahahaha, CDA stemmer?
Je daalt nog verder achting.
Dat worden veel 0-0'tjes dus de komende maandenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain denkt dat Makienok de eerste goal van het seizoen gaat scoren terwijl hij een kruisbandblessure heeft. Wat een dommerik.
Nadat het CDA een dienstplicht opperde kon ik dat niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij gedraagt je graag als een mongool als iets je niet bevalt. Wat is erger?
We noteren het even.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nadat het CDA een dienstplicht opperde kon ik dat niet meer serieus nemen
Je af en toe gedragen als een mongool is minder erg dan een mongool zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij gedraagt je graag als een mongool als iets je niet bevalt. Wat is erger?
Oh dat gaat te ver ja? Het CDA is volgens mij nog te progressief voor jouquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nadat het CDA een dienstplicht opperde kon ik dat niet meer serieus nemen
lolquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu al ontslagen op Cyprus.
Mariogodafkoopsomgenot.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Maar nu heb ik op iemand gestemd die niks anders doet dan flikkerpropaganda
Een dienstplicht is slecht voor het leger, een maatschappelijke dienstplicht voor werkende mensen slechtquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh dat gaat te ver ja? Het CDA is volgens mij nog te progressief voor jou. En te weinig katholiek.
Ik had nog een goede katholieke grap gepost Inso.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Een dienstplicht is slecht voor het leger, een maatschappelijke dienstplicht voor werkende mensen slecht
En dat laatste klopt
Een goede dienstplicht hoeft niet slecht te zijn. Zie Israël. Al zijn zij ook daadwerkelijk in een staat van oorlog.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Een dienstplicht is slecht voor het leger, een maatschappelijke dienstplicht voor werkende mensen slecht
En dat laatste klopt
Wat is dat toch met priesters en kleine jongetjes, ik snap dat niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had nog een goede katholieke grap gepost Inso.
Lees je in hoe het leger in de VS verbeterde na het afschaffen van dienstplicht. Milton Friedman was hier groot voorstander van. En het werkte.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een goede dienstplicht hoeft niet slecht te zijn. Zie Israël. Al zijn zij ook daadwerkelijk in een staat van oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |