Ik ga voor hamburgertje vnv denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:19 schreef Saind het volgende:
ik ga agv'tje doen
wat voor v'tje ga ik doen?
dacht aan gehaktbal
Dat geloof ik niet. Die is vast al lang opgegeten.quote:
Dit zijn niet zomaar hamburgers, vriend.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij weten hoe een hamburger er uit ziet.
Ze zijn gewoon geel.quote:
Beste reiziger, wat leuk voor je!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:23 schreef Typisch het volgende:
Ik zit in de trein naar Rotterdam jongens!!
Heb je nog ''Beste reizigers"" gehoord?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:23 schreef Typisch het volgende:
Ik zit in de trein naar Rotterdam jongens!!
Een ouderwetse slavink.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:25 schreef Saind het volgende:
Ik ga wat opperdoezers in de oven gooien
en wat broccoli
maar dat vlees
Zo sappig dat je nauwelijks jus nodig hebt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:26 schreef Saind het volgende:
[..]
kan wel ipv gehaktballen slavinken maken
maar is kutter voor jus
Nee heb mijn headsetje op.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog ''Beste reizigers"" gehoord?
Zit dat in HelloFresh?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik eet groenteburgers met een salade en bataat.
kut ik heb ook nog een bloemkool en een broccoli, zo maar ff kort stomen en dan de vriezer in.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:25 schreef Saind het volgende:
Ik ga wat opperdoezers in de oven gooien
en wat broccoli
maar dat vlees
Bataatquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik eet groenteburgers met een salade en bataat.
Is een specifiek ras dat zo heet. Jij zegt toch ook net opperdoezer ipv aardappel?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:29 schreef Saind het volgende:
sinds wanneer noemen we zoete aardappels bataten
oh dacht dat het synoniem wasquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is een specifiek ras dat zo heet. Jij zegt toch ook net opperdoezer ipv aardappel?
Ik krijg altijd 1 en dezelfde bataat, terwijl ik ook andere zoete aardappelen op heb.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:34 schreef Saind het volgende:
De zoete aardappel of bataat (Ipomoea batatas) is een plant uit de windefamilie (Convolvulaceae). Het is, anders dan de naam doet vermoeden, geen familie van de aardappel, die tot de nachtschadefamilie behoort. De zoete aardappel is een inulinehoudende knol, een verdikking van de wortels. Het staat op de zevende plaats op de lijst van belangrijkste voedselgewassen in de wereld, en op de vijfde plaats in ontwikkelingslanden, na rijst, tarwe, maïs en cassave.
Vind ik nooit zo'n succes, soep met aardappel als hoofdingredient.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:44 schreef Typisch het volgende:
Laatst soep gemaakt met de bataat aka de zoeteaardappel.
Ik heb het liefste de oranje bataat.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik krijg altijd 1 en dezelfde bataat, terwijl ik ook andere zoete aardappelen op heb.
ik morgenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
Vanavond verjaardag. Niet zoveel zin in.
oke rijke tataquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt zin om dit weekend geen ene kut uit te voeren. Echt geen ene kut. Had ik maar een sauna...die komt er sowieso binnen een jaar of 8.
ben jij wel goed bij je hoofd ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:16 schreef KingRoland het volgende:
Net wakker, even klaarmaken zo naar buiten.
Beste hamburger haal je in bratislava.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij weten hoe een hamburger er uit ziet.
Heerlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt zin om dit weekend geen ene kut uit te voeren. Echt geen ene kut. Had ik maar een sauna...die komt er sowieso binnen een jaar of 8.
Gezelligquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah er is weer zo'n gekkie met een mes. Dit keer in een supermarkt in Hamburg.
terroristquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah er is weer zo'n gekkie met een mes. Dit keer in een supermarkt in Hamburg.
Dat zei m'n oom 10 jaar geleden ook. Vandaag de dag is die kamer nog steeds een rommeltjequote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |