Ben jij nog geen 20 dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:38 schreef JanCees het volgende:
ik en vrienden willen naar een oktoberfest
is het minimumleeftijd 20
quote:
quote:
En dat is te laag?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:38 schreef JanCees het volgende:
ik en vrienden willen naar een oktoberfest
is het minimumleeftijd 20
zo, dat is vroeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:58 schreef opperkleurder het volgende:
De tweede Bundesliga begint vanavond met Bochum - Sankt Pauli.
Ik postte hem vandaag voor jou een GGMM 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥quote:
lekker manquote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik postte hem vandaag voor jou een GGMM 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
dit dus.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf niet verdedigen.
m'n zus doet binnenkort mee daaraanquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
KingRoland en ik kijken 1 tegen 100
Zit ze in het publiek of echt aan de desk?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:35 schreef Saind het volgende:
[..]
m'n zus doet binnenkort mee daaraan
beetje schaam ik me daar wel voor, op tv komen op de tros
Niet in uppie, met moeder de vrouw. Die wilde graag zuur.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:35 schreef Saind het volgende:
wat zit je trouwens casual hommages te klappen in je uppie?
Ff benen open lolquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet in uppie, met moeder de vrouw. Die wilde graag zuur.
Dat gaan we nog zienquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit ze in het publiek of echt aan de desk?
En meteen maar dat opentrekken, wat een vent bende ok hequote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet in uppie, met moeder de vrouw. Die wilde graag zuur.
Had er nog 2 staan en deze stond koud. De ander laat ik een tijdje liggen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
En meteen maar dat opentrekken, wat een vent bende ok he
Altijd wel leuk om quizjes te kijken. Maar meestal is het zo makkelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh weet alleen dat ze meedoet
heb me er verder niet echt mee bemoeid
Denk dat ik een dezer dagen maar een fou ga knallenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had er nog 2 staan en deze stond koud. De ander laat ik een tijdje liggen.
Dat was ook een beetje het argument van mijn vrouw, die zei van we hebben 50 van die flessen liggen en nu wil je ons slecht bier laten drinken.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat ik een dezer dagen maar een fou ga knallen
heb er nog 3 en echt lang bewaren heeft toch niet gek veel zin
Misschien bewaren tot de nieuwe batch uit is om ze naast elkaar te proberen maar een keer als het goed weer is is wel een beter idee
Grappige note welquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij heeft Drizzt mij mijn 100e note gegeven. Positief, dat dan weer wel.
Ik heb wel een beetje het idee dat ik nu door de slechte jaren ga van voornamelijk verzamelen, over een paar jaar als alles op dronk is kan ik 2/3 van die super goede dingen per maand drinken zonder dat de voorraad slinktquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje het argument van mijn vrouw, die zei van we hebben 50 van die flessen liggen en nu wil je ons slecht bier laten drinken.
Die echt fruitige lambieken vind ik zelf meestal na een half jaar/jaar op hun top qua balans fruit/zuur.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje het idee dat ik nu door de slechte jaren ga van voornamelijk verzamelen, over een paar jaar als alles op dronk is kan ik 2/3 van die super goede dingen per maand drinken zonder dat de voorraad slinkt
Mja verschiltquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die echt fruitige lambieken vind ik zelf meestal na een half jaar/jaar op hun top qua balans fruit/zuur.
Ik weet niet of dat mag?quote:
Vraag mij af of zo'n druif van TS ook nog echt veel beter gaat worden. Vond hem nu al een van de betere van hem.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja verschilt
van die FF van vorig jaar vond ik dat ie wat tijd nodig had
en dingen als st lam enzo worden echt alleen maar beter
Ik vind het sketchy die TS bewarenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vraag mij af of zo'n druif van TS ook nog echt veel beter gaat worden. Vond hem nu al een van de betere van hem.
Vond hem wel goed half jaar geleden.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het sketchy die TS bewaren
cassis braam is echt kut nu bijvoorbeeld
kan dat ik een verneukte fles hadquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vond hem wel goed half jaar geleden.
Heb wel het idee dat bij soms te lang door gaat om zijn vaten te legen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
kan dat ik een verneukte fles had
Maar boezemt weinig vertrouwen in
Heb er nog 1, zal die binnenkort eens opentrekken kijken of het wat is
Naja over het algemeen is het vrij jong bierquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat bij soms te lang door gaat om zijn vaten te legen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |