Ja. En toen werd je wakker.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het land zal toch bestuurd moeten worden, blijkt Trump de Unifier te zijn.
Oh, de GOP gaat toegeven dat de ACA here to stay is? Dat is even een koerswijziging.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een rant tegen turtle neck Mitch McConnell.
Laten we hopen dat de GOP in gaat op het aanbod van Schumer. Op zich netjes dat de Dems toegeven dat Obamacare hervorming nodig heeft en zeggen nominaties van Trump niet meer langer te gaan blokkeren.
Shit, ik was nog niet klaar met lezen, maar de pagina laadde opnieuw en toen mocht ik niet verder lezen zonder een abbo af te sluiten...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trump wordt afgemaakt in dit artikel gepubliceerd door de WSJ: https://www.wsj.com/amp/a(...)the-humor-1501193193
![]()
Je kunt die link in een privé venster nog wel openen en lezenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shit, ik was nog niet klaar met lezen, maar de pagina laadde opnieuw en toen mocht ik niet verder lezen zonder een abbo af te sluiten...![]()
Zou iemand zo lief willen zijn de tekst te kopieren, en via PM naar mij te sturen? Dank alvast!
Kun jij wellicht voldoen aan mijn verzoek, of zit je ook mobiel?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:17 schreef Vis1980 het volgende:
Het maakt niet uit wat ie doet, elke keuze en terugdraai zal door de fans worden gezien als geweldige zetten. Zelfs al was zijn care precies hetzelfde als Obamacare, dan was dat ineens weer een meesterzet.
Haha, ik zou het artikel ook graag willen lezen, maar kom niet verder dan de eerste paar regels.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun jij wellicht voldoen aan mijn verzoek, of zit je ook mobiel?
Ik wil het artikel echt graag uitlezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Er is een bill door het Huis met dat geld voor die muur, maar nog niet de senaat toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:51 schreef Nintex het volgende:
GOP wil een blood offer nu de Obamcare repeal gefaald is:Overigens heeft Trump wel 1.6 miljard om dit jaar te starten met de bouw van zijn muur.twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 14:18:51GOP Rep. Mo Brooks: Mitch McConnell has "got to go". https://t.co/AIwAIc9B1q reageer retweet
Bij de hardcore Trumpanzees misschien. Maar de normale republikeinen zien ook wel dat dat bullshit is. En de Freedom Caucus trapt er ook niet in.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:17 schreef Vis1980 het volgende:
Het maakt niet uit wat ie doet, elke keuze en terugdraai zal door de fans worden gezien als geweldige zetten. Zelfs al was zijn care precies hetzelfde als Obamacare, dan was dat ineens weer een meesterzet.
http://www.cetusnews.com/(...)umor.B1QpBp5dL-.htmlquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun jij wellicht voldoen aan mijn verzoek, of zit je ook mobiel?
Ik wil het artikel echt graag uitlezen...
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
http://www.cetusnews.com/(...)umor.B1QpBp5dL-.html
https://www.the-tls.co.uk/articles/public/trump-dynasty-luttwak/quote:Why the Trump dynasty will last sixteen years
EDWARD N. LUTTWAK
Could a Trump dynasty in the White House survive for three more elections?
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haha, ik zou het artikel ook graag willen lezen, maar kom niet verder dan de eerste paar regels.Jammer, de eerste keer kreeg ik 'm wel helemaal (maar ik opende via een link in een tweet). Misschien is dat de truc. Ga die tweet ff opsnorren en hier plakken, dan kun je even proberen of je hem dan wel helemaal kunt lezen. Moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT Niet meer nodig."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dank!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
http://www.cetusnews.com/(...)umor.B1QpBp5dL-.html
twitter:FoxNews twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 16:58:19TONIGHT: @TuckerCarlson talks to @ScottAdamsSays about the Russian collusion narrative - Tune in at 8p ET on Fox Ne… https://t.co/74kTPY3oU9 reageer retweet
Kerel, wat zit je nou weer te lullen vanuit je tuinhuisje?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:45 schreef Nintex het volgende:
Vanavond weer een lesje 4D Chess
Eergisteren voorspelde Adams nog total victory voor Trump direct na de zomer.
0D Galgje, Nintex. 0D Galgje.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:45 schreef Nintex het volgende:
Vanavond weer een lesje 4D Chess
Eergisteren voorspelde Adams nog total victory voor Trump direct na de zomer.twitter:FoxNews twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 16:58:19TONIGHT: @TuckerCarlson talks to @ScottAdamsSays about the Russian collusion narrative - Tune in at 8p ET on Fox Ne… https://t.co/74kTPY3oU9 reageer retweet
Ik had erbij gezet dat het over de Wall Street Journal (WSJ) ging hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:47 schreef Ulx het volgende:
http://www.politicususa.c(...)nal-masculinity.html
Ik realiseerde me niet dat het Woody Allen stukeen stuk was uit een krant van Murdoch. Dus Trump kan niet los gaan op twitter over fake-Rupert.
Klopt, maar ik zat te wachten op #fakenews en #liberaltears opmerkingen. Maar duh.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had erbij gezet dat het over de Wall Street Journal (WSJ) hoor
Nintex dweept al tijden met Adams, voornamelijk omdat die dingen zegt die redelijk slim klinken en die Nintex dan kan herhalen zodat hij intelligent overkomt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
Dus nu moet iemand die comics schrijft voor zijn beroep al de expert zijn die het Rusland verhaal ontzenuwt, nou, nou, ze schrapen bij Fox wel de bodem van de vuilnisbak af.
Peggy Noonan (schrijver vh stuk in de WSJ) schijnt zelf een conservatief te zijn, maar prikt mooi wel door Trump heen (schijnt nooit een fan geweest te zijn overigens).quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zat te wachten op #fakenews en #liberaltears opmerkingen. Maar duh.
Trump verliest de basis. Zes maanden in en de wittebroodsweken zijn voorbij. He does not deliver.
Werkt niet echtquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nintex dweept al tijden met Adams, voornamelijk omdat die dingen zegt die redelijk slim klinken en die Nintex dan kan herhalen zodat hij intelligent overkomt.
Noonan is zeer conservatief maar meer van het type Kasich.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Peggy Noonan (schrijver vh stuk in de WSJ) schijnt zelf een conservatief te zijn, maar prikt mooi wel door Trump heen (schijnt nooit een fan geweest te zijn overigens).![]()
En volgens het stuk dat jij postte zou het stuk van Noonan Trump vooral kwaad kunnen doen omdat het kan veroorzaken dat andere conservatieven hun sprookje van Trump als "de sterke man" in duigen zien vallen. De rest zouden ze hem kunnen vergeven...
En ja, uitleindelijk moet hij ook iets leveren. Anders heeft het geen nut hem daar te hebben zitten.
Meaning? Ken zijn naam uiteraard, maar zit nog niet in de fase "heb alles over iedereen in mijn geheugen gegrifd zitten".quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Noonan is zeer conservatief maar meer van het type Kasich.
Zeg maar "ouderwetse" vrije markt Republikeinen die echter wel enig fatsoen hebben en ook fatsoenlijk gedrag verwachten.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meaning?
Ik zit nog in het "leer de Amerikaanse politiek kennen"-leerproces
En die column was![]()
Dank!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeg maar "ouderwetse" vrije markt Republikeinen die echter wel enig fatsoen hebben en ook fatsoenlijk gedrag verwachten.
Denk Bush senior en Reagan.
Nou ja fatsoen... Reagan had de meeste bailouts en corruptie schandalen uit de geschiedenis. Maar misschien verbreekt Trump dat (strafrechtelijke) record.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeg maar "ouderwetse" vrije markt Republikeinen die echter wel enig fatsoen hebben en ook fatsoenlijk gedrag verwachten.
Denk Bush senior en Reagan.
Relatief, he? Het zijn wel Republikeinen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nou ja fatsoen... Reagan had de meeste bailouts en corruptie schandalen uit de geschiedenis. Maar misschien verbreekt Trump dat (strafrechtelijke) record.
Dat zou waarschijnlijk niemand verbazen maar ik vermoed van niet, hij kwettert wel veel maar doen is iets anders. Zie het transgender verbod wat het Pentagon gewoon naast zich neerlegt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:23 schreef grrrrg het volgende:
Dus nu gaat oom Donald op zoek naar maatregelen om Obamacare te saboteren?
Dat is ook nog niet meer dan een tweet...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou waarschijnlijk niemand verbazen maar ik vermoed van niet, hij kwettert wel veel maar doen is iets anders. Zie het transgender verbod wat het Pentagon gewoon naast zich neerlegt.
Ik zou zeggen dat hij de aandacht van het publiek gaat proberen te verleggen naar andere terreinen waar hij meer succes heeft. Dit is inmiddels een gelopen zaak. Wellicht dat hij zichzelf over een maand of wat, met een paar rallies extra achter de rug, groot genoeg voelt om de belastingen te gaan hervormen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:23 schreef grrrrg het volgende:
Dus nu gaat oom Donald op zoek naar maatregelen om Obamacare te saboteren?
Wat mensen als Noonan vergeten is dat ze wel de voorwaarden hebben gecreeerd met hun columns over Obama en Obamacare voor Trump en zijn gehak, het is allemaal wel vrij hypocriet, Trump is gewoon de logische conclusie van hun alsmaar opschuivende gedrag en het besmuikte racisme wat uit hun columns bleek.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Noonan heeft ook dit geretweet https://mobile.twitter.co(...)s/890936639459131393
Die dame is niet blij met de huidige president, regering en WH staff
Klopt, het is 8 jaar lang obstructie en sabotage geweest van de Republikeinen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat mensen als Noonan vergeten is dat ze wel de voorwaarden hebben gecreeerd met hun columns over Obama en Obamacare voor Trump en zijn gehak, het is allemaal wel vrij hypocriet, Trump is gewoon de logische conclusie van hun alsmaar opschuivende gedrag en het besmuikte racisme wat uit hun columns bleek.
Ik geloof je gelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat mensen als Noonan vergeten is dat ze wel de voorwaarden hebben gecreeerd met hun columns over Obama en Obamacare voor Trump en zijn gehak, het is allemaal wel vrij hypocriet, Trump is gewoon de logische conclusie van hun alsmaar opschuivende gedrag en het besmuikte racisme wat uit hun columns bleek.
Het ging wel wat verder dan alleen politiek tegenstand, het oproepen van racisme, besmuikt en bedekt was er ook jarenlang onderdeel van.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:30 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Klopt, het is 8 jaar lang obstructie en sabotage geweest van de Republikeinen.
Dat weet ik dan weer wel, de details echter niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:30 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Klopt, het is 8 jaar lang obstructie en sabotage geweest van de Republikeinen.
Boehner, voormalig Speaker, had de congressleden van het RNC geinstrueerd dat Obama een one term President moest zijn en dat Republikeinen alles moesten doen om hem tegen te werken, zelfs als ze het met een voorstel van hem eens waren.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel, de details echter niet.
Dankquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Boehner, voormalig Speaker, had de congressleden van het RNC geinstrueerd dat Obama een one term President moest zijn en dat Republikeinen alles moesten doen om hem tegen te werken, zelfs als ze het met een voorstel van hem eens waren.
De sjappies van MS-13 ff de waarheid vertellen, ff front-stabben, the Mooch style...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat gaat hij daar doen?
https://mobile.twitter.co(...)s/890971233159962624
Owh, jij had het al over de tweets, excuusquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:43 schreef SureD1 het volgende:
Weer twee tweets van POTUS, over MS-13 deze keer... hij doet het voorkomen alsof hij ze persoonlijk gaat uitroeien...
Wat betekent #LESM trouwens? Lets Eat Sushi Melania?
Thanks!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, jij had het al over de tweets, excuus![]()
![]()
En geen flauw idee
EDIT Law Enforcement (in/on) Social Media? http://www.abbreviations.com/%23LESM
http://forum.fok.nl/rde/post_reply/2390780/5/25/172741998quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:15 schreef Ulx het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-asia-40757780
Nieuwe lancering van Noord Korea. Zeg je feestje maar af, Donald. Je hebt een kutweek, en het weekend wordt nog kutter.
Kim en kornuiten maken gewoon gebruik van de zwakte van Trump.
quote:[–]zzzzzzzz414 1855 points 6 hours ago*x2
I'm not sure if it's really being appreciated just how comprehensively the Republicans were just fucked over.
See, the Republicans have been trying to pass these godawful healthcare bills through a process called budget reconciliation, which, among other things, protects the bill from being filibustered in the Senate and only requires a simple majority of 50 votes (rather than 60, which the Republicans don't have).
The thing is, the Senate can only consider one budget reconciliation bill per topic per year. Of course, if the bill dies in committee and never comes to an official vote, it doesn't count- which is why they've been able to keep hammering away at the issue.
This bill, though, was allowed to come to the Senate floor, because the Republicans thought they'd secured the votes. Collins, Murkowski and the Democrats would vote no, everyone else would vote yes, and Pence would break the tie. And then McCain completely fucked them. And it was almost certainly a calculated move; he voted to allow the bill to come to the floor. Had McCain allowed it to die in committee, McConnell could have come back with yet another repeal bill; but he let it come to a vote, and now they can't consider another budget reconciliation bill for the rest of the fiscal year. The Senate needs 60 votes to pass any kind of healthcare reform now.
So now they're caught between a rock and a hard place. Either they concede defeat on the issue and try again later (causing a big, unpopular stink that could damage elections if they try it before the midterms, or risking losing the slim majority they already have if they wait) or they actually sit down with the democrats like adults and write a halfway decent healthcare bill.
3D chess van the Maverick! If they asked what happened here, tell them McCain remembers, and tell them winter came for house Trump...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:39 schreef speknek het volgende:
Weet niet zeker of het waar is, maar het sluit aan bij het incoherente gemompel over 60 votes door Trump.
[..]
Precies wat Trump wil, een gevecht in de media met celebs, zeker nu hij een wannabe maffioso als The Mooch in zijn team heeft.quote:
Oh. Dus hij is met een reality show bezig ipv President te zijn? Weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:44 schreef Nintex het volgende:
[..]
Precies wat Trump wil, een gevecht in de media met celebs, zeker nu hij een wannabe maffioso als The Mooch in zijn team heeft.
Wat hij zegt over 1 bill per topic per jaar klopt voor zover ik weet wel. Of McCain met opzet eerst ingestemd heeft met het debat om het daarna te torpederen weten we niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:39 schreef speknek het volgende:
Weet niet zeker of het waar is, maar het sluit aan bij het incoherente gemompel over 60 votes door Trump.
[..]
twitter:wjhenn twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 19:35:36BREAKING: Pentagon confirms 2nd North Korea ICBM launch. Missile flew for 620 miles before plunging into Sea of Jap… https://t.co/buuwTa8uKk reageer retweet
Buckle up fella's in Washington gaat het gerucht dat dit ding New York zou kunnen raken.twitter:L0gg0l twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 19:53:03Pentagon confirms DPRK ICBM test. With the reported 45 min flight time and 3,700 apogee, it can easily hit CONUS reageer retweet
Och, Trump heeft toch zeker wel genoeg hete lucht in hem om die raket in de zee te laten landen dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:57 schreef Nintex het volgende:
twitter:wjhenn twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 19:35:36BREAKING: Pentagon confirms 2nd North Korea ICBM launch. Missile flew for 620 miles before plunging into Sea of Jap… https://t.co/buuwTa8uKk reageer retweet
Buckle up fella's in Washington gaat het gerucht dat dit ding New York zou kunnen raken.twitter:L0gg0l twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 19:53:03Pentagon confirms DPRK ICBM test. With the reported 45 min flight time and 3,700 apogee, it can easily hit CONUS reageer retweet
Ik hoop op die donkere Californische dame. Naam ff kwijtquote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Eerste persoon die zich verkiesbaar wil stellen voor het presidentschap namens de democraten: John Delaney
Ik hoop op die jonge vrouwelijke senator uit Hawaï...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Eerste persoon die zich verkiesbaar wil stellen voor het presidentschap namens de democraten: John Delaney
Volgens mij bedoelen we dezelfde..:Kamala Harris, Californië inderdaadquote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop op die donkere Californische dame. Naam ff kwijt
Harris jaquote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:13 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen we dezelfde..:Kamala Harris, Californië inderdaad
Ehhh, Hirono is (kennelijk) de vrouwelijke senator uit Hawaii. Ik denk dat je Tulsi Gabbard bedoelt echter.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik hoop op die jonge vrouwelijke senator uit Hawaï...
Het schaap dat geofferd gaat worden, zodat er in 2020 een echte kansmaker zijn hoed in de ring kan gooien?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nee, Harris, ik zat er naast qua staat...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ehhh, Hirono is (kennelijk) de vrouwelijke senator uit Hawaii. Ik denk dat je Tulsi Gabbard bedoelt echter.
LOLquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:22 schreef Nintex het volgende:
The Rock 2020 - Look at this guy, he thinks he's so tough but he's actually a baby
Zuckerberg 2020 - Look at this Nerd! He's a real sleazebag, probably looking at all your friends on Facebook right now. I know I would if I had that, let me tell ya.
Delaney 2020 - Delawho? Never heard of him, I thought Bernie was good didn't you? Yeah were's Bernie? Probably didn't make it because Obamacare got him killed
T R U M P / K I D R O C K 2 0 2 0
Kan bijna niet wachten tot het weer zover is.
Al lang vergeven... ik ben ook niet jong meer, 55 is ideaal voor een President...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LOLDaten?
![]()
Anyway: ze is van 1964 dus 52/53. Niet "jong" meer
Damnquote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:26 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Al lang vergeven... ik ben ook niet jong meer, 55 is ideaal voor een President...
Er zijn wel wat dingetjes waar je je vraagtekens bij zou kunnen zetten, maar het merendeel wat we zien is gewoon Trump zoals hij altijd al was.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:29 schreef AnneX het volgende:
Er gaan heel wat filmpjes rond dus over de mental state van de president.
Trump is Trump of hij is al 20 jaar dement.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:29 schreef AnneX het volgende:
Er gaan heel wat filmpjes rond dus over de mental state van de president.
Deze man snaptquote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:33 schreef speknek het volgende:
Toegegeven ik zou best een primary tussen The Rock en Trump willen zien. En als ze dan allebei uitgeput in de touwen hangen komt er een challenger die ze met een stoel knockout slaat.
46th president of the United States Vince MacMahon.
Zou eerder gaan voor iemand die niet uit Californie komt. Franken, hoewel die heeft aangegeven geen interesse te hebben of Schumer bv. Verder is 2020 echt nog zo ver weg ...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, ben wel benieuwd wie hier wie graag als presidentskandidaat zou zien. Dus aanvullen maar!!
Whiskers2009: Harris (Ca)
SureD1: Harris (Ca)
Hahaha Harris is 55 dan, ik loop een dik decennium achter op haar...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Damn![]()
Ik ook niet, doch nog niet boven de 50
Maar goed: Harris is ook qua leeftijd ideaal dus![]()
Ok, maar het gaat mij om Harris, niet om de staat die ze vertegenwoordigd..quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zou eerder gaan voor iemand die niet uit Californie komt. Franken, hoewel die heeft aangegeven geen interesse te hebben of Schumer bv. Verder is 2020 echt nog zo ver weg ...
twitter:DavidNakamura twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 20:33:04Trump says that he's okay with police being rougher on arrested suspects, such as hitting their head on police car. Crowd of police cheers. reageer retweet
Ik ook. Wij zijn dan ongeveer even oud denk ikquote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:35 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hahaha Harris is 55 dan, ik loop een dik decennium achter op haar...
Walgelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:36 schreef Nintex het volgende:
Trump 2020
Bash their heads intwitter:DavidNakamura twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 20:33:04Trump says that he's okay with police being rougher on arrested suspects, such as hitting their head on police car. Crowd of police cheers. reageer retweet
twitter:AFP twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 20:38:27#BREAKING US, South Korea mull "military response options" after North Korea ICBM test, Pentagon says reageer retweet
Van midden jaren 70 hier..quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook. Wij zijn dan ongeveer even oud denk ik
Wel lullig als ze hem in opdracht van Mueller komen halen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:36 schreef Nintex het volgende:
Trump 2020
Bash their heads intwitter:DavidNakamura twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 20:33:04Trump says that he's okay with police being rougher on arrested suspects, such as hitting their head on police car. Crowd of police cheers. reageer retweet
Mullen ja, dat doe ik ook veel... zegt niks...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:42 schreef Nintex het volgende:
twitter:AFP twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 20:38:27#BREAKING US, South Korea mull "military response options" after North Korea ICBM test, Pentagon says reageer retweet
twitter:W7VOA twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 20:21:59Peaceful Long Island neighborhoods have become "blood-stained killing fields," says @POTUS. "They're animals." https://t.co/IJPbfWAfqj reageer retweet
Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:42 schreef Nintex het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |