Nintex dweept al tijden met Adams, voornamelijk omdat die dingen zegt die redelijk slim klinken en die Nintex dan kan herhalen zodat hij intelligent overkomt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
Dus nu moet iemand die comics schrijft voor zijn beroep al de expert zijn die het Rusland verhaal ontzenuwt, nou, nou, ze schrapen bij Fox wel de bodem van de vuilnisbak af.
Peggy Noonan (schrijver vh stuk in de WSJ) schijnt zelf een conservatief te zijn, maar prikt mooi wel door Trump heen (schijnt nooit een fan geweest te zijn overigens).quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zat te wachten op #fakenews en #liberaltears opmerkingen. Maar duh.
Trump verliest de basis. Zes maanden in en de wittebroodsweken zijn voorbij. He does not deliver.
Werkt niet echtquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nintex dweept al tijden met Adams, voornamelijk omdat die dingen zegt die redelijk slim klinken en die Nintex dan kan herhalen zodat hij intelligent overkomt.
Noonan is zeer conservatief maar meer van het type Kasich.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Peggy Noonan (schrijver vh stuk in de WSJ) schijnt zelf een conservatief te zijn, maar prikt mooi wel door Trump heen (schijnt nooit een fan geweest te zijn overigens).![]()
En volgens het stuk dat jij postte zou het stuk van Noonan Trump vooral kwaad kunnen doen omdat het kan veroorzaken dat andere conservatieven hun sprookje van Trump als "de sterke man" in duigen zien vallen. De rest zouden ze hem kunnen vergeven...
En ja, uitleindelijk moet hij ook iets leveren. Anders heeft het geen nut hem daar te hebben zitten.
Meaning? Ken zijn naam uiteraard, maar zit nog niet in de fase "heb alles over iedereen in mijn geheugen gegrifd zitten".quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Noonan is zeer conservatief maar meer van het type Kasich.
Zeg maar "ouderwetse" vrije markt Republikeinen die echter wel enig fatsoen hebben en ook fatsoenlijk gedrag verwachten.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meaning?
Ik zit nog in het "leer de Amerikaanse politiek kennen"-leerproces
En die column was![]()
Dank!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeg maar "ouderwetse" vrije markt Republikeinen die echter wel enig fatsoen hebben en ook fatsoenlijk gedrag verwachten.
Denk Bush senior en Reagan.
Nou ja fatsoen... Reagan had de meeste bailouts en corruptie schandalen uit de geschiedenis. Maar misschien verbreekt Trump dat (strafrechtelijke) record.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeg maar "ouderwetse" vrije markt Republikeinen die echter wel enig fatsoen hebben en ook fatsoenlijk gedrag verwachten.
Denk Bush senior en Reagan.
Relatief, he? Het zijn wel Republikeinen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nou ja fatsoen... Reagan had de meeste bailouts en corruptie schandalen uit de geschiedenis. Maar misschien verbreekt Trump dat (strafrechtelijke) record.
Dat zou waarschijnlijk niemand verbazen maar ik vermoed van niet, hij kwettert wel veel maar doen is iets anders. Zie het transgender verbod wat het Pentagon gewoon naast zich neerlegt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:23 schreef grrrrg het volgende:
Dus nu gaat oom Donald op zoek naar maatregelen om Obamacare te saboteren?
Dat is ook nog niet meer dan een tweet...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou waarschijnlijk niemand verbazen maar ik vermoed van niet, hij kwettert wel veel maar doen is iets anders. Zie het transgender verbod wat het Pentagon gewoon naast zich neerlegt.
Ik zou zeggen dat hij de aandacht van het publiek gaat proberen te verleggen naar andere terreinen waar hij meer succes heeft. Dit is inmiddels een gelopen zaak. Wellicht dat hij zichzelf over een maand of wat, met een paar rallies extra achter de rug, groot genoeg voelt om de belastingen te gaan hervormen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:23 schreef grrrrg het volgende:
Dus nu gaat oom Donald op zoek naar maatregelen om Obamacare te saboteren?
Wat mensen als Noonan vergeten is dat ze wel de voorwaarden hebben gecreeerd met hun columns over Obama en Obamacare voor Trump en zijn gehak, het is allemaal wel vrij hypocriet, Trump is gewoon de logische conclusie van hun alsmaar opschuivende gedrag en het besmuikte racisme wat uit hun columns bleek.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Noonan heeft ook dit geretweet https://mobile.twitter.co(...)s/890936639459131393
Die dame is niet blij met de huidige president, regering en WH staff
Klopt, het is 8 jaar lang obstructie en sabotage geweest van de Republikeinen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat mensen als Noonan vergeten is dat ze wel de voorwaarden hebben gecreeerd met hun columns over Obama en Obamacare voor Trump en zijn gehak, het is allemaal wel vrij hypocriet, Trump is gewoon de logische conclusie van hun alsmaar opschuivende gedrag en het besmuikte racisme wat uit hun columns bleek.
Ik geloof je gelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat mensen als Noonan vergeten is dat ze wel de voorwaarden hebben gecreeerd met hun columns over Obama en Obamacare voor Trump en zijn gehak, het is allemaal wel vrij hypocriet, Trump is gewoon de logische conclusie van hun alsmaar opschuivende gedrag en het besmuikte racisme wat uit hun columns bleek.
Het ging wel wat verder dan alleen politiek tegenstand, het oproepen van racisme, besmuikt en bedekt was er ook jarenlang onderdeel van.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:30 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Klopt, het is 8 jaar lang obstructie en sabotage geweest van de Republikeinen.
Dat weet ik dan weer wel, de details echter niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:30 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Klopt, het is 8 jaar lang obstructie en sabotage geweest van de Republikeinen.
Boehner, voormalig Speaker, had de congressleden van het RNC geinstrueerd dat Obama een one term President moest zijn en dat Republikeinen alles moesten doen om hem tegen te werken, zelfs als ze het met een voorstel van hem eens waren.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel, de details echter niet.
Dankquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Boehner, voormalig Speaker, had de congressleden van het RNC geinstrueerd dat Obama een one term President moest zijn en dat Republikeinen alles moesten doen om hem tegen te werken, zelfs als ze het met een voorstel van hem eens waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |