SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst van critici:
Bart2002
....
..
..SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bart2002 op 19-07-2017 20:47:06 ]vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
Ja, eigenlijk snap ik het van beide kanten wel. Waarbij de aantekening dat dit ook 1 van de vele varianten is van verdienen aan de massa en zo u wilt "armen". Het is duidelijk weer een vorm van digitale herverdeling van arm naar rijk.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik doe er zelf ook aan mee, als student is het gewoon een meer dan chille manier om dagelijks 3 euro op je boodschappen te besparen. En dat klinkt lullig maar is het niet.
MAAR wat wel zo is uiteraard, is dat professionele mysteryshoppers deels door '' ons '' verdreven worden.. Is dat erg? Weet ik niet.
Tja. Ik begrijp wel dat "men" cq arme student eraan meewerkt. Maar eigenlijk verdienen zij een boycot. Dan is het snel gebeurd met deze parasitaire digitale uitmelkers.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:49 schreef loezzzje het volgende:
Daarom laat ik ook regelmatig het geld storten naar mijn rekening. Ik heb geen zin om 500 euro op mijn account te hebben staan, bedrijf vervolgens failliet gaat en ik kan fluiten naar mijn geld. Dat komt iets te vaak voor bij bedrijven. Better safe then sorry.
Een smartphone met data-abbo heb ik toch. Boodschappen doen moet ik toch. De kosten die ik maak zijn een keer omfietsen en niet in mijn standaard winkel boodschappen doen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:42 schreef Bart2002 het volgende:
Al die mensen die voor anderhalve euro door hoepels springen.... Het lijkt me ook dat de kosten die je maakt niet opwegen tegen de "vergoeding".
ik grijp deze vraag meteen even aan om mijn mening te geven over mystery-shoppen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:36 schreef bamibij het volgende:
@Feestkabouter al een Ronde scooters gedaan bij SS? Of kan je deze wel veilig laten oplopen denk je? Zitten er hier 3 binnen 2 km, twijfel. Lijkt me een nare opdracht maar wel nu al 17.50
nou naast dat ik regelmatig heb laten blijken hoe lekker veel ik met deze klusjes verdien (positief dus, maar volgens sommigen ook weer TE positief), heb ik hier zelf ook regelmatig mijn kritische mening geuit over het uitmelken, het bieden van een te lage vergoeding voor bepaalde opdrachten (onder minimumloon), de oneerlijke situatie dat Roamler en SS zelf ook beoordelen of wij hun opdrachten goed uitvoeren, dat ze de instructies soms te slordig en ondoordacht formuleren, en meer van dat soort aspecten..... maar sommigen hier vinden mij vervolgens te negatief.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:59 schreef Bart2002 het volgende:
Ik weet niet of in deze reeks van alweer 32 delen dit kritische geluid al eerder te horen is geweest maar ik ben van mening dat dat wel nodig is om niet volledig af te glijden naar een maatschappij van slaven. Meneer Roamler en Mevrouw Smartspotter zullen me het niet in dank afnemen maar dat risico neem ik.
op zich verstandig, maar geloof me: ze gaan allebei voorlopig echt niet failliet.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:49 schreef loezzzje het volgende:
Daarom laat ik ook regelmatig het geld storten naar mijn rekening. Ik heb geen zin om 500 euro op mijn account te hebben staan, bedrijf vervolgens failliet gaat en ik kan fluiten naar mijn geld. Dat komt iets te vaak voor bij bedrijven. Better safe then sorry.
Dat dacht men ook van de V&Dquote:Op donderdag 20 juli 2017 00:49 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
op zich verstandig, maar geloof me: ze gaan allebei voorlopig echt niet failliet.
Bedankt voor dit mooie voorbeeld.quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:45 schreef F0xy het volgende:
Ik maak geen kosten, omdat ik gratis met het OV kan reizen, voornamelijk fiets, en omdat ik de auto van mijn ouders (soms) gebruik en zij niet per se benzine geld van mij willen.
Kopstellingen van AH, actieplekken etos, en groente check doe ik nooit. Groente check 1x gedaan bij ah en duurde 20min. Toen konden ze de prijs van 1 groente niet zien op de foto, werd hij afgekeurd...quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:27 schreef Kerodon het volgende:
Hallo allen, ik heb sinds een weekje Roamler en Smartspotter en was benieuwd of iemand de Kopstelling check AH al gedaan heeft. Die lijkt mij ontzettend veel gedoe, en als je per ongeluk een kopstelling vergeet, wordt die afgekeurd... Waar staat MV eigenlijk voor?
V&D is een slecht voorbeeld. Daarbij dacht men dit vanuit sentiment. Ik zeg het over SS en Roamler vanuit een financiële achtergrondquote:Op donderdag 20 juli 2017 03:03 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat dacht men ook van de V&DIk neem liever geen risico's in deze tijden.
Dat is niet heel reëel gezien.quote:Op donderdag 20 juli 2017 07:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit mooie voorbeeld.Dat is nou precies mijn bezwaar: het "verdienmodel" van deze hippe bedrijven wordt dus mede mogelijk gemaakt door: 1. de belastingbetaler waardoor jij "gratis" met het OV kunt reizen en 2. jouw ouders wiens auto jij "gratis" gebruikt... Die kosten voor jouw vervoer worden dus wel gemaakt maar door "anderen" die niets met deze firma's te maken hebben betaald. Als de deelnemers dit zelf zouden betalen kunnen die opdrachtjes financieel niet uit. Dat heb ik dus tegen deze bedrijven: zij schuiven de "externaliteiten" af op anderen. Zonder dat zouden ze w.s. niet eens kunnen bestaan.
3 * 2 hoor zoals altijdquote:Op donderdag 20 juli 2017 11:17 schreef F0xy het volgende:
Is SS helemaal gek geworden? 6*2 actieplekken fotograferen in de Spar als je de bonus foto niet hebt kunnen maken. De Spar hier is zo klein, dat er maar 4-6 actieplekken zijn...
Voor mijn beeldvorming: wat is precies een "wateropdracht" en wat moet je allemaal doen voor 10 euro?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:49 schreef loezzzje het volgende:
Bij mij starten ze altijd heel fanatiek en dan uiteindelijk doen ze niks meer.
Vandaag nog een water opdracht gedaan voor 10 euro bij een hoogvliet waar ik vlakbij was. Goed te doen
Het schap met water fotograferen. 1 overzichtsfoto, dan 1 foto per meter. Voorraad checken van een aantal producten. 5 minuten mee bezig geweest.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 01:32 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Voor mijn beeldvorming: wat is precies een "wateropdracht" en wat moet je allemaal doen voor 10 euro?
Te negatief haha ...ik gun je alles en als ik lees hoeveel kilometers en werk jij verricht voor hun dan verdien je er ook naquote:Op donderdag 20 juli 2017 00:48 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
nou naast dat ik regelmatig heb laten blijken hoe lekker veel ik met deze klusjes verdien (positief dus, maar volgens sommigen ook weer TE positief), heb ik hier zelf ook regelmatig mijn kritische mening geuit over het uitmelken, het bieden van een te lage vergoeding voor bepaalde opdrachten (onder minimumloon), de oneerlijke situatie dat Roamler en SS zelf ook beoordelen of wij hun opdrachten goed uitvoeren, dat ze de instructies soms te slordig en ondoordacht formuleren, en meer van dat soort aspecten..... maar sommigen hier vinden mij vervolgens te negatief.
ja en soms vind ik ook dat de mensen hier in dit forum zich in kwesties met Roamler en SS te 'slaafs' opstellen en meer van zich af moeten bijten. ook dat heb ik wel vaker laten blijken.
Dit viel mij ook al een paar weken op. Ik merk dat de schappen bij de AH & Jumbo weer ontzettend leeg zijn. En das jammer want dan doe ik hem niet. Ik vind dat zo irritant om naar de klantenservice te gaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:28 schreef Feestkabouter het volgende:
Over de babymelk: ik merk de laatste maand dat het bij veel winkels weer uit de schappen verdwijnt. 1 manager vertelde me vanavond ook dat het sinds een paar weken weer drama is qua diefstal en Chinese opkopers. Rot voor de winkels en Nutrilon, maar waarschijnlijk voor ons positief. Deze opdrachten zullen waarschijnlijk voorlopig nog wel effe blijven.
tja, maar als het overal zo was zoals jij het graag wil hebben is het voor ons snel afgelopen met de pret natuurlijk.quote:Op zondag 23 juli 2017 00:06 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dit viel mij ook al een paar weken op. Ik merk dat de schappen bij de AH & Jumbo weer ontzettend leeg zijn. En das jammer want dan doe ik hem niet. Ik vind dat zo irritant om naar de klantenservice te gaan.
Het is een aantal maanden goed gegaan. Schappen goed gevuld, opdracht nog steeds in de app. Ik vind het ook niet heel erg om die extra voorraad te controleren van die andere babymelk, das zo gedaan. Tis gewoon vervelend dat de schappen nu weer bijna helemaal leeg zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 00:42 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
tja, maar als het overal zo was zoals jij het graag wil hebben is het voor ons snel afgelopen met de pret natuurlijk.
Ik heb vanaf het begin altijd 1 kopstelling op de foto gezet bij de extra vraag.quote:
3 jaar nodig hebben om erachter te komen waarom je minder mystery shop werk hebtquote:Op zondag 23 juli 2017 16:42 schreef aKboR het volgende:
Wie invite me voor roamler?
reeds gedaan gelukt via fb
uitleg?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:16 schreef bamibij het volgende:
[..]
3 jaar nodig hebben om erachter te komen waarom je minder mystery shop werk hebt
Dat stond er eerst, hij wordt ingehuurd door een of ander mystery shop bedrijf en ontdekte nu pas het bestaan van Roamler en SS.quote:
Hoelaat staan ze er meestal in dan? 8:00?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:37 schreef loezzzje het volgende:
Die van emte & plus staan soms zondagavond al in de app, zoals nu de bier opdracht bij de plus. De rest komt meestal maandag. Bij die opdrachten moet je wel snel zijn want zijn vaak snel weg. Ik zet dus morgen maar weer de wekker
Dat durf ik niet te zeggen maar gok zo rond die tijd ja. Misschien 9.00. Ik kan ook een aantal supermarkten niet doen nu door de kermis. Andere route maar uitstippelen morgen.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hoelaat staan ze er meestal in dan? 8:00?
Er waren genoeg aanbiedingen maar meer voor (bedrijfs)auto's en audits.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:16 schreef bamibij het volgende:
[..]
3 jaar nodig hebben om erachter te komen waarom je minder mystery shop werk hebt
Yep de oorspronkelijke tekst was langer zoals Bambibij al opmerkte.quote:
Ben blij voor je dat je dit gevonden hebt iig!quote:Op zondag 23 juli 2017 20:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Er waren genoeg aanbiedingen maar meer voor (bedrijfs)auto's en audits.
Niet echt mijn tak van spo(r)t.
Het gewone winkelwerk wat voor mij lucratief was, was verdwenen.
[..]
Yep de oorspronkelijke tekst was langer zoals Bambibij al opmerkte.
Die heb ik weggehaald nadat ik via fb al een aanbod kreeg.
was het echt het checken van de service? (dus beschrijven van dienstverlening)quote:Op zondag 23 juli 2017 20:24 schreef aKboR het volgende:
Het gewone winkelwerk wat voor mij lucratief was, was verdwenen.
Yep het complete verhaal van binnenkomst tot verlaten winkel.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:52 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
was het echt het checken van de service? (dus beschrijven van dienstverlening)
of ook het spotten van acties en materialen? (wat we bij SS en Roamler veel doen)
Over welke mysteryshop bedrijf heb je het ?quote:Op zondag 23 juli 2017 21:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Yep het complete verhaal van binnenkomst tot verlaten winkel.
Soms op specifieke artikelen zoals microfoons in muziekwinkels, elektrische fietsen, uitstalling van promo materiaal tot aan dagelijkse boodschappen en bezoeken / inschrijvingen bij uitzendbureaus, opticiens. Het leukste vond ik betaald restaurant bezoek. Gratis eten en nog geld toe krijgen ook.
Brief uitprinten ?? Haha je kan gewoon een printscreen laten zien of de foto op de app...quote:Op maandag 24 juli 2017 08:21 schreef Burdie het volgende:
Zijn er mensen die de Etos actieplekken check doen voor ¤3? Het lijkt me nogal wat werk namelijk, brief uitprinten, je melden bij de bedrijfsleider en 15-25 foto's maken...
Oh haha, ik dacht dat je die echt moest printenquote:Op maandag 24 juli 2017 08:29 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Brief uitprinten ?? Haha je kan gewoon een printscreen laten zien of de foto op de app...
En als je de Etos kent duurt zo'n opdracht 10 tot 15 min.
Jaquote:Op maandag 24 juli 2017 09:25 schreef bamibij het volgende:
Kan je Roamler alleen via PayPal laten uit betalen?
aanmaken en hebben van een Paypal-account is geheel gratis en als je je daar volgens de procedure registreert en ook je bankrekening vastlegt kun je het bedrag kosteloos overmaken naar je gewone bankrekening.quote:Op maandag 24 juli 2017 09:25 schreef bamibij het volgende:
Kan je Roamler alleen via PayPal laten uit betalen?
thnks.quote:Op maandag 24 juli 2017 09:51 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
aanmaken en hebben van een Paypal-account is geheel gratis en als je je daar volgens de procedure registreert en ook je bankrekening vastlegt kun je het bedrag kosteloos overmaken naar je gewone bankrekening.
Ja, heel snel. Ik ga hier zo even voor die boter-oodracht van SS. Maar als niet alles er is, is ie eigenlijk het geld al niet meer waard. Al die controle foto's voor 2 euroquote:
NJH mysteryshoppings www.mysteryshoppings.euquote:Op maandag 24 juli 2017 07:54 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Over welke mysteryshop bedrijf heb je het ?
I love free food haha
Inmiddels is er een toestemmingsbrief toegevoegd bij de aanstekers opdracht. Ik ga de opdracht denk ik wel uitvoeren, maar laat 'm eerst wat oplopen...quote:Op maandag 24 juli 2017 14:59 schreef F0xy het volgende:
Vanavond weer de rollende displays. Heb net Koffie bij de ah gedaan en zag dat er bij 2/3 ah's geen display meer is
Ps, doe de aanstekers opdracht niet! Poging gewaagd, maar zag nergens Back to school promotie en de verkopers houden je nauw in de gaten, dus hebbde opdracht maar geannuleerd.
Waren de actiedisplays bij intertoys (makkelijk) te vinden of moest je de controle foto's maken?quote:Op maandag 24 juli 2017 18:23 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb een hele hoop koffie opdrachten gedaan bij AH, een paar bier opdrachten & 2 intertoys bezocht. En nog een ijsvriezer opdracht van 7,50. De koffie opdracht was goed te doen, heb maar 1x controlefoto's hoeven maken.
Ik heb 3 opdrachten gedaan bij intertoys en hadden alle 3 een actieplek. Dit kan ook toeval zijn geweest. Ik had namelijk idd ook mijn twijfels. Heb de opdrachten ook pas geaccepteerd in de winkel toen ik zag dat ze de actieplek hadden.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:06 schreef F0xy het volgende:
[..]
Waren de actiedisplays bij intertoys (makkelijk) te vinden of moest je de controle foto's maken?
Is dat voor roamler of smartspotter...quote:Op maandag 24 juli 2017 22:06 schreef F0xy het volgende:
[..]
Waren de actiedisplays bij intertoys (makkelijk) te vinden of moest je de controle foto's maken?
Tot nu toe niets nieuws, dus duimen maar dat er straks nog wat bij komt.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:22 schreef loezzzje het volgende:
Hopelijk komen er morgen weer wat opdrachtjes bij in de app. Sommige aanbiedingen gaan dinsdag in dus hoop op nieuwe opdrachten.
SS. Naar mijn weten is er niets beschikbaar bij Intertoys van Roamler, of het moet verder dan 50km bij mij vandaan zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:11 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Is dat voor roamler of smartspotter...
Misschien een stomme vraag maar kun jij een printscreen maken van jou opdrachten van Smartspotter ?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:12 schreef F0xy het volgende:
[..]
SS. Naar mijn weten is er niets beschikbaar bij Intertoys van Roamler, of het moet verder dan 50km bij mij vandaan zijn
Pfff... Het regent hier pijpenstelen, dus blijf nog lekker ff binnen
Het gaat denk ik ook om de Speelgoed opdracht van SS. Daar vragen ze om een actieplek van Star Wars.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:13 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar kun jij een printscreen maken van jou opdrachten van Smartspotter ?
Want die actiedisplays heb ik niet in mijn app staan ....
En ik heb soms het idee dat ik opdrachten misloop of bij mij niet in de app verschijnen ....
Ik zie alleen opdrachten van intertoys erin staan die heet : Speelgoed
Het gaat idd om de speelgoed opdr en dan de actiedisplays daarvanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:13 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar kun jij een printscreen maken van jou opdrachten van Smartspotter ?
Want die actiedisplays heb ik niet in mijn app staan ....
En ik heb soms het idee dat ik opdrachten misloop of bij mij niet in de app verschijnen ....
Ik zie alleen opdrachten van intertoys erin staan die heet : Speelgoed
En nu natuurlijk gelijk 1 afgekeurd. Grrrrquote:Op zondag 23 juli 2017 16:06 schreef Prh01 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin altijd 1 kopstelling op de foto gezet bij de extra vraag.
Nog nooit 1 op afgekeurd.
Tja, ze lezen mee he...quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:05 schreef Prh01 het volgende:
[..]
En nu natuurlijk gelijk 1 afgekeurd. Grrrr
Nope, jij wel? Misschien straks maar een poging wagen, er zijn weinig leuke opdrachtjes op het moment.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:41 schreef F0xy het volgende:
Iemand alweer een poging gewaagd voor die aanstekers opdracht?
Nope. Ik moest even echt een pakketje opsturen en zag geen Back to school promotie, dus heb het niet gedaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:21 schreef Kerodon het volgende:
[..]
Nope, jij wel? Misschien straks maar een poging wagen, er zijn weinig leuke opdrachtjes op het moment.
Makkelijke opdracht inderdaad. Ik heb er 3 gedaan, maar helaas nergens het display aangetroffen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:12 schreef loezzzje het volgende:
Ik doe liever die snoepgoed opdracht, die staat op 8 euro. Maar is er nog maar eentje in de buurt dus das beetje jammer.
Ik heb er 3 gedaan voor 6 euro en gelukkig overal het display aangetroffen. Dadelijk nog even die andere doen als hij nog open staat. Is toch vlakbij een Aldi die ik vandaag moet bezoeken voor MV.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:19 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Makkelijke opdracht inderdaad. Ik heb er 3 gedaan, maar helaas nergens het display aangetroffen.
Opdracht is niet meer beschikbaar helaas.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gedaan voor 6 euro en gelukkig overal het display aangetroffen. Dadelijk nog even die andere doen als hij nog open staat. Is toch vlakbij een Aldi die ik vandaag moet bezoeken voor MV.
dat is jammer. dan maar babymelk, mocht die dadelijk online komen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:13 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Opdracht is niet meer beschikbaar helaas.
Gisteren gedaan met toestemmingquote:Op donderdag 27 juli 2017 14:41 schreef F0xy het volgende:
Iemand alweer een poging gewaagd voor die aanstekers opdracht?
Ik heb de opdracht nog een keer doorgenomen en zie idd dat het wel te doen is, maar of ik bekend wil staan als een raar iemand die foto's maakt is een tweede x'D... Als de er maandag nog zijn, doe ik wel een pogingquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gisteren gedaan met toestemmingals geheime opdracht is het echt niet te doen.
Nouja, als ie dan maar gewoon 1x per jaar even het geld dat ie aan jou verdiend eraf haalt.quote:Op zondag 30 juli 2017 00:50 schreef F0xy het volgende:
Die persoon die mij uitgenodigd heeft, verdiend ook lekker. Zelf is hij niet meer actief viel mij op.
Voor geïnteresseerden: ik heb nog 3 invites beschikbaar
Totdat ik het bedrag bij elkaar heb voor hetgene waar ik op dat moment voor spaar.quote:Op zondag 30 juli 2017 19:22 schreef Deniesie het volgende:
Hoe lang sparen jullie meestal voordat jullie een uitbetaling aanvragen bij SS en Roamler?
Vandaag ook even één gedaan. Makkelijke opdracht, maar inderdaad gewoon even meldenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gisteren gedaan met toestemmingals geheime opdracht is het echt niet te doen.
Bij de speelgoed is een toestemmingsbrief zag ik, heb je daar gebruik van gemaakt?quote:Op maandag 31 juli 2017 20:03 schreef loezzzje het volgende:
de gall & gall heb ik idd niet gedaan. alleen emte & plus, overal een actieplek dus 2 minuten werk per winkel. zo heb ik ze het liefstook nog een paar speelgoed opdrachten gedaan want ze hadden alle gevraagde actieplekken dus dan is het ook snel gedaan voor 3,50.
Niet gezien. Maar is ook niet nodig. Als de actieplekken er zijn dan is de opdracht zo gedaan. Nog geen 5 minuutjes werk.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:11 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Bij de speelgoed is een toestemmingsbrief zag ik, heb je daar gebruik van gemaakt?
Zijn dat die frisdrank opdrachten?quote:Op maandag 31 juli 2017 19:46 schreef Miek95 het volgende:
Bier bij gall&gall laat ik mooi nog even oplopen. Vanmiddag en vanavond druk met shiften, vooral de lege plekken shifts zijn ideaal
ik kan heel veel nr's niet vinden in de lijst, heb jij dat ook? heb bijna het idee dat ik iets fout doequote:Op maandag 31 juli 2017 19:46 schreef Miek95 het volgende:
Bier bij gall&gall laat ik mooi nog even oplopen. Vanmiddag en vanavond druk met shiften, vooral de lege plekken shifts zijn ideaal
Vooral huismerken en budget merken staan niet in de lijst, A-merken bijna altijd wel, maar beschrijving wisselt nogal. Soms in Nederlands soms in Engels.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik kan heel veel nr's niet vinden in de lijst, heb jij dat ook? heb bijna het idee dat ik iets fout doe
Klopt, o.a. producten van de merken Oké, First Choice en Plus staan niet in de lijst.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik kan heel veel nr's niet vinden in de lijst, heb jij dat ook? heb bijna het idee dat ik iets fout doe
quote:Op maandag 31 juli 2017 21:27 schreef loezzzje het volgende:
ok nee dan is t goed. weet ik iig dat ik het wel goed aan het doen ben
2de pasquote:Op maandag 31 juli 2017 21:30 schreef Miek95 het volgende:
[..]Ik ben nu met nummer 19 bezig, hoeveel heb jij er al gedaan?
Ja, echt heerlijk snel. Ik ben binnen 5 minuten klaar met een shift. Makkelijk verdienen zoquote:Op maandag 31 juli 2017 21:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
2de pasben pas net begonnen. maar het gaat redelijk vlot moet ik zeggen.
Ik vermoed dat dit 1 van die fake toestemmingsbrieven is xD. Paar maanden terug kwam er iemand in de winkel met zo'n tekst en toen wist ik nog niets van SS en Roamler af. Er was geen enkel bericht te vinden in ons portaal destijds, maar we lieten hem wel gewoon fotograferenquote:Op maandag 31 juli 2017 20:11 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Bij de speelgoed is een toestemmingsbrief zag ik, heb je daar gebruik van gemaakt?
Ik kon er vanochtend maar eentje doen, toen waren er geen meer beschikbaar. Wel vanochtend 22 euro gekregen van gisterenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:59 schreef Miek95 het volgende:
Inderdaad een makkelijke opdrachtIk ben de hele middag bezig geweest met lege plekken shifts :-)
Ik hou af en toe een pauze, want anders krijg ik vierkante ogen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:13 schreef FrauMilena het volgende:
Tijdens shifts zet ik altijd (upbeat) muziek op, maakt het wat aangenamer.
Ik vind het eigenlijk best leuk om te doen, maar na +- 2 uur moet ik wel stoppen i.v.m. ingebrande ogen.
nee dat bedoelen ze niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:31 schreef loezzzje het volgende:
Bedoelen ze niet als de actieplek er is? Ik had bij 1 Jumbo dat beide actieplekken er waren. 2x foto van beide schappen gemaakt, 2x actieplek & 2x actiestraat. Da's 6 foto's in totaal. Ik had er ook bij eentje dat er geen actieplekken waren, dan zijn het er meer ja, dat is ruk. Maar goed, ik heb dan zoiets van, ik ben toch al in de winkel, ik ben al bezig, ik maak die foto's wel ff snel. Anders vind ik het ook zonde van de tijd die ik er al in heb gestoken.
Ja gaat een stuk sneller :-) Ik heb er al weer 20 klaar, ga nog wel even door.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:22 schreef loezzzje het volgende:
ik doe weer een avondje shifts, toch niks op tvheb nu jumbo, die is wel fijner dan de plus!
ik word steeds afgeleid door van alles hier thuisquote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:57 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Ja gaat een stuk sneller :-) Ik heb er al weer 20 klaar, ga nog wel even door.
Kan prima!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik word steeds afgeleid door van alles hier thuisen ik heb nog maar 1 uur en 15 min over om de codes in te sturen. kan ik daarna weer een nieuwe opdracht accepteren, of verdwijnt deze dan uit mijn lijst? want ik moet natuurlijk wel in de gaten houden dat ik de codes voor die 3 uur afgelopen zijn in stuur.
Ah balen zeg! Ik bundel de codes altijd zoveel mogelijk want anders krijgen ze bij Roamler een stuk of 30 losse inzendingen binnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:21 schreef Skittles het volgende:
[..]
Kan prima!
Ik accepteer de opdracht enkel voor de code, daarna annuleer ik 'm zodat ik gewoon door kan gaan. Nadat ik klaar ben of de shifts op zijn, accepteer ik de opdracht weer en vul de codes in
Helaas is er Ajax op tv en is mijn scherm op de laptop gesneuveld. Nu kan ik de laptop niet op de tv aansluiten en dus geen shifts doen![]()
Ik gooi ook alle codes die ik dan heb gedaan erin. Veel makkelijker dan 30 losse voor beide kantenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:26 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Ah balen zeg! Ik bundel de codes altijd zoveel mogelijk want anders krijgen ze bij Roamler een stuk of 30 losse inzendingen binnen.
maar als ik dat doe ben ik bang dat hij uit de lijst verdwijnt en ik de codes niet kan insturen. of gebeurd dat niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:21 schreef Skittles het volgende:
[..]
Kan prima!
Ik accepteer de opdracht enkel voor de code, daarna annuleer ik 'm zodat ik gewoon door kan gaan. Nadat ik klaar ben of de shifts op zijn, accepteer ik de opdracht weer en vul de codes in
Helaas is er Ajax op tv en is mijn scherm op de laptop gesneuveld. Nu kan ik de laptop niet op de tv aansluiten en dus geen shifts doen![]()
Of gewoon vast een deel insturen en dan weer accepteren :-)quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:30 schreef loezzzje het volgende:
ik kan hem trouwens ook annuleren en opnieuw accepteren, dan heb ik weer 3 uur
ja dat kan ook. maar ik dacht dat hij dan verdween uit de lijst omdat je hem al ingestuurd hebt, maar dat is dus niet zoquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:30 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Of gewoon vast een deel insturen en dan weer accepteren :-)
Makkelijk verdienenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:59 schreef loezzzje het volgende:
Ik zie het jaIk was nog wat andere dingen aan het doen, denk ga zo wel weer verder, niet dus
Heb er maar 8 kunnen doen, ach ja tis weer 16 euro erbij.
Is dit voor jou alleen van vanavond of de hele dag? Ik wilde vanochtend doen maar toen waren er geen shifts. Vanmiddag was ik niet thuis. Hopelijk morgen idd nieuwe shifts, even mijn auto thuis laten rusten voor een dagje hahaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:02 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Makkelijk verdienenHet is momenteel wat rustig in de app met gewone opdrachten dus dit kon ik wel even gebruiken. Nu weer wachten op een lading nieuwe shifts
Er waren alleen vanavond shifts.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is dit voor jou alleen van vanavond of de hele dag? Ik wilde vanochtend doen maar toen waren er geen shifts. Vanmiddag was ik niet thuis. Hopelijk morgen idd nieuwe shifts, even mijn auto thuis laten rusten voor een dagje haha
49! Ik was al trots/blij met m'n 16 shifts.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:56 schreef Miek95 het volgende:
En de shifts zijn op.Ik heb er 49 kunnen doen, dik tevreden
Kan, maar om die reden ga ik het niet expres stilhouden. En wellicht werken ze met analytics.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:40 schreef F0xy het volgende:
Als we hier vermelden dat we per shift zo'n 8 min bezig zijn, dan zal Roamler het aantal foto's wel verhogen
Inderdaad. Meestal probeer ik nog wel om via het merk te zoeken en dan te kijken of het EAN erop lijkt, maar soms is het echt niet te doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:57 schreef loezzzje het volgende:
Vind het vooral vervelend als mensen hun foto's niet scherp stellen. Soms zaten er echt foto's bij die zo wazig waren dat ik zoiets had van, ga nog niet eens proberen om het te lezen
Ik heb het idee dat het vaak maar gewoon gezegd wordt dat het bekend is bij de filialen. Bijna altijd als ik moet melden hebben ze geen flauw idee. Daarom doe ik ook liever alleen de anonieme opdrachten. Heb er echt een hekel aan om me te melden en weer uit te moeten leggen waar het om gaatquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:11 schreef Miek95 het volgende:
Iemand al wat energiedrankchecks gedaan? Ik heb vorige week even een Esso bezocht. Helaas was dit een hele kleine esso shop, waardoor ik me wel moest melden. Bij de opdracht stond dat de Esso shops op de hoogte zijn gebracht. Helaas bleek dit niet het geval te zijn. Uiteindelijk mocht ik de opdracht wel uitvoeren. Ik heb vanochtend contact opgenomen met Smartspotter met de vraag of ze het interne bericht als foto kunnen toevoegen. Nu blijkt dat vele Esso winkels helemaal niet op de hoogte zijn gebracht dus je moet de opdracht weer anoniem doen. (De tekst van opdracht is inmiddels al aangepast) Al met al leuke grap van Smartspotter.
Iemand nog tips om deze checks toch zoveel mogelijk anoniem uit te voeren?
Ik denk het ook. Gelukkig zijn er nog genoeg andere opdrachten. Vanavond even een klein rondje gedaan o.a. aanstekerchecks uitgevoerd.quote:
Nope.quote:
Fijne vakantie! Hier in de buurt is iemand bezig met een hele grote ronde energiedrankchecks, die ik net wilde accepterenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:46 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Nope.
Heb soort van vakantie. Wel in eigen land, en als er wat leuks te verdienen is in de buurt doe ik wel even mee, maar nu even geen hele dagen op pad.
oftewel als je die getallen bekijkt geeft dat de indruk dat veel Roamlers in level 4 zijn blijven steken..... of maar heel zelden een opdrachtje doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:02 schreef F0xy het volgende:
29e plaats (3940XP)
Aantal punten nodig voor level 5: 910X
¤ 420,5
Je hebt ¤ 369,31 meer verdiend dan de gemiddelde level 4 Roamler
109 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 99 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 4 Roamler
Na 4 maanden wordt een account gedeactiveerd toch? Dat is nog best lang. Het zou m.i. logisch zijn om alleen Roamlers met minimaal één uitgevoerde opdracht (betaald of onbetaald) mee te nemen in het gemiddelde om vervuilde statistiek te voorkomen.... kan me echter niet herinneren of ik een plaats kreeg in de ranken tijdens m'n inactiviteit van een aantal maanden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:07 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
oftewel als je die getallen bekijkt geeft dat de indruk dat veel Roamlers in level 4 zijn blijven steken..... of maar heel zelden een opdrachtje doen.
als je de app een tijdje niet gebruikt wordt je account inactief. ik vraag me af of ze de accounts die inactief zijn ook mee tellen.
dat is dus de vraag: wie tellen ze wel en niet mee?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Na 4 maanden wordt een account gedeactiveerd toch? Dat is nog best lang. Het zou m.i. logisch zijn om alleen Roamlers met minimaal één uitgevoerde opdracht (betaald of onbetaald) mee te nemen in het gemiddelde om vervuilde statistiek te voorkomen.... kan me echter niet herinneren of ik een plaats kreeg in de ranken tijdens m'n inactiviteit van een aantal maanden.
Toch vind ik ¤50 bij level 4 niet erg laag voor een gemiddeld maandelijkse opbrengst.
Daar heb je ook wel gelijk in denk ik; zullen ze niet zomaar naar buiten communiceren. Maar los van de berekeningen... het aantal opdrachten dat iemand doet zegt überhaupt niet zoveel door de experience opdrachten en shifts. Ik bundel veel shifts en kom vervolgens met een laag aantal opdrachten op een hoge totale beloning.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:16 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dat is dus de vraag: wie tellen ze wel en niet mee?
voor ons zou het het meest relevant zijn als ze alleen de mensen die in de betreffende maand ook daadwerkelijk minimaal 1 opdracht uitvoeren meetellen (en dan kun je het er ook nog over hebben of het dan minimaal 1 goedgekeurde opdracht moet zijn, of dat misschien 1 afgekeurde opdracht ook al voldoende is om te worden meegenomen in deze berekening). en misschien doen ze het ook zo. maar daar kom je nooit achter en ivm de concurrentie zullen ze daarover ook geen info geven denk ik. ze willen zich niet teveel in de kaarten laten kijken qua de omvang en de activiteit van de crowd, en dat is begrijpelijk.
Respect.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:59 schreef Miek95 het volgende:
16e plaats (5750XP)
Aantal punten nodig voor level 11: 17006XP
¤ 755,98
Je hebt ¤ 501,67 meer verdiend dan de gemiddelde level 10 Roamler
143 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 89 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 10 RoamlerIk kan merken sinds ik mijn rijbewijs heb dat ik veel meer opdrachten doe
Ah jeetje dat is inderdaad balen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:54 schreef Miek95 het volgende:
Vandaag speciaal naar een drogisterij gereden voor een babymelkcheck van 14 euro. Ik had vooraf even de openingstijden opgezocht, las nergens wat over een vakantiesluiting dus dacht de drogist is open. Helaas kom ik daar is de drogist geslotenZo jammer dat Smartspotter niks uitbetaalt bij een gesloten winkel
Opdracht is vandaag voor 't laatst uit te voeren dus teruggaan is ook geen optie. Aan het eind van de middag ging mijn auto ook nog eens kapot, al met al een baaldag.
Logische redenering vanaf jouw perspectief, maar ik heb daarentegen de opdrachten niet in de app gezien.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:41 schreef Feestkabouter het volgende:
Beetje raar om dat zo te noemen/hopen: pas als de opdracht eerst in de winkels is uitgevoerd komen er weer van die shifts natuurlijk. En we weten dat dat echt niet wekelijks gaat gebeuren....
Ok, daar heb je een ontzettend goed punt.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:49 schreef F0xy het volgende:
[..]
Logische redenering vanaf jouw perspectief, maar ik heb daarentegen de opdrachten niet in de app gezien.
Daardoor wist ik niet dat die opdracht uitgevoerd was en weet ik nu dus ook de frequentie van de opdracht niet.
Hopen op iets waarvan je weet dat het niet realistisch is vind ik persoonlijk raar.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:47 schreef Skittles het volgende:
Waarom is het raar dat te noemen? Het waren gewoon fijne shifts. Realistisch is het natuurlijk niet, maar het zou m.i. pas raar zijn als hij het zou eisen.
Het waren nu 4 shifts in 4 dagen. Dat hadden dan ook 4 shifts over 4 weken kunnen zijn, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:34 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Hopen op iets waarvan je weet dat het niet realistisch is vind ik persoonlijk raar.
Maar als je het niet weet (zoals nu is gebleken) dan is het al veel minder raar.
ik weet wel dat ik sinds de grote aanpassing in de opdracht de kopstellingen check alleen nog maar uitvoer in mijn 'eigen' AH waar ik de situatie precies uit mijn hoofd ken, of voor een hogere vergoeding.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:44 schreef Miek95 het volgende:
Het duurt overigens meestal wel een maand of 2 voordat er shifts van de lege plekken checks verschijnen. Overigens zijn de AH shifts tegenwoordig snel op. Ik heb 't idee dat de
kopstelling check steeds minder uitgevoerd wordt.
Vakantie? Gister hadden ze mijn opdracht binnen 5 minuten nagekeken, haha.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 09:38 schreef Spottertje73 het volgende:
Smartspotter heeft vakantie ??
Weinig te doen en traag met nakijken .....
Maar ja ik heb ook vakantie
Hier nog mensen die ver weg gaan ?
in mijn 'eigen' winkel wel omdat ik precies weet hoe de koppen eruit zien.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 11:39 schreef bamibij het volgende:
Die kopstellingencheck he, is die het waard voor 2 euro?! Lijkt me toch niet?
Loopt die meestal op of niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:49 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
in mijn 'eigen' winkel wel omdat ik precies weet hoe de koppen eruit zien.
misschien als ik nog eens in een kleine AH kom dat ik even zal kijken of deze opdracht daar nog open staat. maar in onbekende of grotere winkels ga ik niet voor 2 euro 4 keer de winkel rond.
ik heb hem wel eens ergens voor 5 euro gedaan (oude versie van de opdracht), nieuwe versie loopt op tot 4 (voor zover ik het heb gezien)quote:
Thanks voor de tip. Ik ga ook eens kijken in de app :-)quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:42 schreef Burdie het volgende:
Staan bij jullie ook allemaal cola checks op niet-bestaande locaties? Echt te makkelijk; 2 foto's maken en ¤6 scoren.
Hoe werkt dit ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:42 schreef Burdie het volgende:
Staan bij jullie ook allemaal cola checks op niet-bestaande locaties? Echt te makkelijk; 2 foto's maken en ¤6 scoren.
Wil ik ook wel graag weten! Wat moet je doen als het verkeerde adres staat aangegeven?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:42 schreef Burdie het volgende:
12,50 - 14,50 per opdracht.Het was op zich wel een makkelijke opdracht, maar vele winkels hadden geen wobbler van Glamour XL en daardoor moest ik vaak naar de servicebalie om te vragen of de wobbler soms nog in het magazijn lag. De meeste winkels werkte ook wel mee, maar het was vaak lang wachten op een teamleider of iets dergelijks. Al met al 116,50 verdiend, dus niet ontevreden :-)quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:55 schreef F0xy het volgende:
[..]
Wil ik ook wel graag weten! Wat moet je doen als het verkeerde adres staat aangegeven?
@Miek95, hier geen RW Glamour check te bekennen... Hoeveel levert het op per opdracht?
Je moet een foto maken van het hele huis, daarna geef je aan dat het een woning is die je niet kunt bezoeken, maak je een foto van het huisnummer en dat is het!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:49 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Hoe werkt dit ?
Ik heb er namelijk 1 waarvan ik zeker weet dat de winkel gewoon niet bestaat. Een andere bestaat wel, maar staat op een verkeerd adres (verkeerde plaatsnaam).
Wat moet je precies doen ?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je moet een foto maken van het hele huis, daarna geef je aan dat het een woning is die je niet kunt bezoeken, maak je een foto van het huisnummer en dat is het!
Klinkt goed. In mijn omgeving is er de afgelopen weinig/niets leuks bij zowel Roamler als SS.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:00 schreef Miek95 het volgende:
[..]
12,50 - 14,50 per opdracht.Het was op zich wel een makkelijke opdracht, maar vele winkels hadden geen wobbler van Glamour XL en daardoor moest ik vaak naar de servicebalie om te vragen of de wobbler soms nog in het magazijn lag. De meeste winkels werkte ook wel mee, maar het was vaak lang wachten op een teamleider of iets dergelijks. Al met al 116,50 verdiend, dus niet ontevreden :-)
Het begint wel donker te worden al... Maar ik heb er net nog twee gedaan, was binnen een kwartier weer terug thuis en hoefde er de auto niet voor uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:07 schreef F0xy het volgende:
[..]![]()
Nu twijfel ik heel erg of ik nu nog ff op pad moet gaan of morgen na het werk.
Ohja... met daglicht gaan is beter!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het begint wel donker te worden al... Maar ik heb er net nog twee gedaan, was binnen een kwartier weer terug thuis en hoefde er de auto niet voor uit.
Hé hé, foto's vanuit de auto mag niet hè!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het begint wel donker te worden al... Maar ik heb er net nog twee gedaan, was binnen een kwartier weer terug thuis en hoefde er de auto niet voor uit.
Was bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:24 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Hé hé, foto's vanuit de auto mag niet hè!
Roamler even een berichtje sturen, dan zetten ze de pin op de goede plekquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:56 schreef Pinuts het volgende:
En stel hé, want ik heb zo'n situatie, er staat horeca gelegenheid a, in de dorpsstraat in dorp b. Echter weet je dat deze in de dorpsstraat in dorp a ligt en dat b niet eens die straat heeft. Wat zou ik dan moeten doen? Gewoon naar de horeca gelegenheid op de verkeerde plek? Of aangeven dat deze straat niet bestaat?
Dan is het niet meer makkelijk verdienenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:40 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Roamler even een berichtje sturen, dan zetten ze de pin op de goede plek
Het adres (en dus niet de pin) is leidend. Maar als in het adres de verkeerde plaatsnaam staat dan hebben zij pech.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:28 schreef Skittles het volgende:
Kijken waar ze de pin op de kaart hebben gezet, daarheen gaan en dan de foto's maken met de opmerking dat de locatie niet klopt?
Het staat idd duidelijk in de opdracht dat er vreemde locaties tussen kunnen zitten. Ik vermoed dat ze misschien opzoek zijn naar illegale plekken waar horeca bedreven wordt?quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:23 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij is deze opdracht idd om het bestand op te schonen, zoiets stond ook in de opdracht omschrijving. Dit is naar mijn weten dus niet standaard bij een foutief adres of verkeerde pin.
Veel werk voor weinig + afkeurrisico.quote:Op maandag 14 augustus 2017 15:11 schreef bamibij het volgende:
Die shifts lijken me best wel heel erg chill. Helaas nog geen level 3
Toen de eerste twee online kwamen heb ik ze geopend, bekeken wat de opdracht was en vervolgens snel weer geannuleerdquote:Op maandag 14 augustus 2017 16:07 schreef Miek95 het volgende:
Iemand al aan de lampen shifts begonnen?
dat kan ik me niet voorstellen, en hoe zou het in hun belang zijn?quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het staat idd duidelijk in de opdracht dat er vreemde locaties tussen kunnen zitten. Ik vermoed dat ze misschien opzoek zijn naar illegale plekken waar horeca bedreven wordt?
Dit gedaan vandaag bij die pepsi check. Krijg ik een opmerking terug dat ze het wel zo netjes vonden om van te voren even te melden als ik wist dat de locatie niet bestond?quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:53 schreef F0xy het volgende:
5x de opdracht uitgevoerd waarvan ik wist dat er nu een woonhuis staat ipv kroeg oid. Alle 5 goedgekeurd.
Ps, FAQ vam Roamler:
Q Wat moet ik doen als de locatie niet klopt?
A Een adres dat niet klopt en/of een opdracht waarbij de pin niet op de goede locatie staat, kun je via de inbox in de app doorgeven aan Roamler Support. We proberen zo snel mogelijk aanpassingen door te voeren.
Het adres dat in de opdracht genoemd wordt is, tenzij anders vermeld, leidend. Als de pin van de opdracht niet op de juiste locatie staat dan voer je de opdracht dus uit bij het genoemde adres. Meld het verschil tussen adres en locatiepin in de toelichting en geef aan wat je op de foto hebt gezet en waarom je geen foto bij de pin kon maken. Op deze manier kunnen we daar bij de beoordeling rekening mee houden. Mocht er op het genoemde adres een andere winkel zitten of een verbouwing plaatsvinden, maak dan een foto van de gevel van het gebouw waarop dit duidelijk te zien is. Foto's van de grond kunnen we bijvoorbeeld niet goedkeuren.
Dat dacht ik dus ook, dus ik heb duidelijk alleen de gezichtsverzorging geteld. En heb dit ook de vorige keren gedaan en toen was ie gewoon goedgekeurd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:18 schreef Skittles het volgende:
Dat is gek. Ik heb ook nooit de reinigingsproducten meegeteld en ze zijn daar nooit om afgekeurd. Het gaat toch ook duidelijk om gezichtsverzorging en niet om gezichtsreiniging. Het staat zelfs apart op de actiekaartjes![]()
(Deze ronde shifts overigens geen gezichtsverzorging gedaan, dus ik weet niet of het dan deze keer wel afgekeurd zou worden)
Gezichtsreiniging is inderdaad nooit een (aparte) shift geweest
Daarom. Niet doen die shifts. Uitbuiterij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:59 schreef FrauMilena het volgende:
Eén 'foute/wazige' foto binnen een shift, oké... maar had gisteren bij actiemanden een stuk of 5-10 foto's waarbij het actiemateriaal niet was meegefotografeerd. Hmm.
Bij sommige shifts (bijv. gezichtsverzorging) is het ook best belangrijk om te kunnen lezen wat er op een verpakking staat. Zat net ook weer 10 minuten naar de Nivea website te staren om te kijken welk het product het nou was.
dat heb ik ooit eerder gedaan met een adres (het was als ik me niet vergis nota bene MIJN EIGEN voormalige adres, appartement op de 10e etage dat is gekocht door een ondernemer), maar hij bleef toch gewoon in de app staan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:45 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dit gedaan vandaag bij die pepsi check. Krijg ik een opmerking terug dat ze het wel zo netjes vonden om van te voren even te melden als ik wist dat de locatie niet bestond?
Inderdaad enorm balen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:00 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, dus ik heb duidelijk alleen de gezichtsverzorging geteld. En heb dit ook de vorige keren gedaan en toen was ie gewoon goedgekeurd.
Maarja, het waren er wel 11, dus baal er wel behoorlijk van.
Heb inderdaad gevraagd of ze in het vervolg duidelijk willen communiceren dat gezichtsreiniging bij verzorging hoort. Meisje was het ook wel met me eens. Ze geeft het door. Maarja... vaak hoor je daar toch niks meer van.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Inderdaad enorm balen!![]()
Heb je ze ook gevraagd of ze dit sinds nu veranderd hebben? In zowel de tekst als instructiedocument zie ik 0 veranderingen. Dat zouden ze dan beter moeten communiceren (en jij je geld alsnog krijgen, vind ik)
Wat houdt dit in? Ik zag er inderdaad een hele boel tussen staanquote:Op maandag 14 augustus 2017 16:07 schreef Miek95 het volgende:
Iemand al aan de lampen shifts begonnen?
Door dit bericht ben ik juist de reiniging mee gaan tellen. Krijg ik net een bericht dat mijn shift is afgekeurd omdat ik de reiniging heb meegeteldquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:36 schreef Pinuts het volgende:
Huh, ik snap het even niet meer. Ik had vanmorgen 11 (!) gezichtsverzorging checks gedaan. Krijg ik net een berichtje dat ze allemaal zijn afgekeurd, omdat ik de gezichtsreinigers er niet bij had geteld. Die waren normaal toch altijd apart of niet ? Gezichtsreinigers (zeg maar die lotion dingen enzo) en de verzorging (die creme) ?? Of ben ik nu gek?
Edit: Oh volgens Roamler zijn er nooit twee aparte shifts geweest. Nu huil ik van binnen. Doei 22 euro![]()
In ieder geval als een gevolg van dit, zou het niet handiger zijn als Roamler per shift bij het instructiedocument vermeld wat wel en wat niet bij de te checken items hoort ? Want ik twijfel wel vaker of ik iets nu wel of niet moet meetellen...
ook zoiets: wel de conclusie trekken dat de instructie duidelijker moet, maar niet de verantwoordelijkheid nemen voor de fout. dat gebeurt vaak.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:40 schreef MaJo het volgende:
Edit: ze houden voet bij stuk, de reiniging moet niet meegeteld worden. Ze gaan het document nu aanpassen. Maar je kunt je 11 checks dus alsnog claimen![]()
Dit is echt schandaligquote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:33 schreef Kerodon het volgende:
Lol, ik heb zonet ook nog maar een shift gedaan en de reiniging wél meegeteld. Die is gewoon goedgekeurd.
Ik ben behoorlijk pissed nu...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:39 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ook zoiets: wel de conclusie trekken dat de instructie duidelijker moet, maar niet de verantwoordelijkheid nemen voor de fout. dat gebeurt vaak.
(en in eerlijkheid: soms gaat het ook anders. soms...)
Jep, ik ook en ook goedgekeurd.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:33 schreef Kerodon het volgende:
Lol, ik heb zonet ook nog maar een shift gedaan en de reiniging wél meegeteld. Die is gewoon goedgekeurd.
Ik heb ze weer een bericht gestuurd dat ik het nu wel behoorlijk willekeurig vind worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:07 schreef Deniesie het volgende:
[..]
Jep, ik ook en ook goedgekeurd.
Meen je niet ? Oke, ga ze nu een berichtje sturen...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door dit bericht ben ik juist de reiniging mee gaan tellen. Krijg ik net een bericht dat mijn shift is afgekeurd omdat ik de reiniging heb meegeteld![]()
Edit: ze houden voet bij stuk, de reiniging moet niet meegeteld worden. Ze gaan het document nu aanpassen. Maar je kunt je 11 checks dus alsnog claimen![]()
Laat je even weten hoe het afloopt? Als ze jouw checks nu niet alsnog goedkeuren dan is het echt belachelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:08 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Meen je niet ? Oke, ga ze nu een berichtje sturen...
Edit: Oh wauw ! Zie dat ik net een berichtje van Roamler heb (voordat ik iets gestuurd had):
Hoi ...
Je had gelijk, gezichtsreiniging telt niet mee als gezichtsverzorging. Excuses voor de verwarring en bij deze keur ik je inzending alsnog goed !
Erg blij mee, maar wauw, wat slordig...
Mee eensquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:10 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij hebben die reviewers het zelf niet helemaal goed begrepen. Ze weten waarschijnlijk zelf niet eens wat ze wel of niet moeten goedkeuren of waar ze op moeten letten.
Ik heb ook een keer dezelfde opdracht een paar keer gedaan die 2x afgekeurd was om dezelfde reden, de 3de was nagekeken door iemand anders en werd goedgekeurd.
Daar doen ze toch niks mee. Mij werd verteld dat ik niet af moet gaan op wat ik "op een forum lees" maar ze zelf had moeten benaderen met de vraag of ik het mee moest tellen of niet. Ze gaan me toch nooit gelijk geven, dat zit blijkbaar niet in hun systeemquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:11 schreef Pinuts het volgende:
Majo, ik kan je wel een screenshot van mijn bericht sturen, zodat je bewijs hebt dat het eerder vermeld was dat het niet moest ?
Alsnog goedgekeurd dus. 22 euro is binnenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat je even weten hoe het afloopt? Als ze jouw checks nu niet alsnog goedkeuren dan is het echt belachelijk
Dat is dan wel weer netjesquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:13 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Alsnog goedgekeurd dus. 22 euro is binnen![]()
Netjes afgehandeld, maar wel enorm slordig.
Ik weet extremere voorbeelden.... Waar ze uiteindelijk niet hebben betaaldquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer netjesEn terecht ook, hier konden ze echt niet meer onderuit.
Dat snap ik!!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er eigenlijk nog steeds behoorlijk pissig om
ik zit de berichten hierover even terug te lezen....quote:
ik zou eens even flink voet bij stuk houden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar doen ze toch niks mee. Mij werd verteld dat ik niet af moet gaan op wat ik "op een forum lees" maar ze zelf had moeten benaderen met de vraag of ik het mee moest tellen of niet. Ze gaan me toch nooit gelijk geven, dat zit blijkbaar niet in hun systeem
en daarbij: als ik het goed heb, heb jij niet zozeer hier de vraag gesteld aan ons hoe je de shift moet uitvoeren, maar las jij gewoon de berichten die hier staan en trok jij daaruit je conclusies.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door dit bericht ben ik juist de reiniging mee gaan tellen. Krijg ik net een bericht dat mijn shift is afgekeurd omdat ik de reiniging heb meegeteld![]()
idd, daar had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:38 schreef loezzzje het volgende:
Het vervelende daaraan; (en dan voornamelijk SS want roamler gaat via de app dus werkt iets sneller) is dat als jij een vraag hebt over een opdracht die je aan het doen bent je niet direct antwoord krijgt. Roamler reageert ook niet binnen 5 minuten dus ik heb wel eens gehad dat ik al 5 opdrachten had gedaan eer hun eens met een antwoord kwamen, dan zit de kans er inmiddels al in dat ik die 5 opdrachten verkeerd heb gedaan. En om van SS al helemaal niet te spreken, daar heb ik regelmatig dat ze pas de volgende dag antwoord geven.
Welke bedoel je nu?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarom. Niet doen die shifts. Uitbuiterij.
daarom lees ik wel eens nieuwe opdrachten thuis door en als ze dan niet duidelijk zijn dan stel ik mijn vraag. het heeft geen zin om dit in de winkel te doen want ik weet niet wanneer ik antwoord zal krijgen en dan kan ik niet verder.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:27 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
idd, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan
Waarom zou ik pissig op jou zijn?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:04 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik zit de berichten hierover even terug te lezen....
even om een mogelijk misverstand uit de weg te ruimen:
ik bedoelde dat het stom is van Roamler om wel de instructie te wijzigen (duidelijker te maken) maar niet de verantwoordelijkheid te nemen voor de fout.
dus ik hoop dat je pissigheid niet op mij gericht was.
Ik heb voet bij stuk gehouden maar het maakt toch niets uit, ze geven niet toe. Als ik zeg dat het bij andere Roamlers wel is goedgekeurd dan zijn die er "tussendoor geglipt". Ik heb eigenlijk geen zin meer om er energie in te steken, het gaat om 2 euroquote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:11 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik zou eens even flink voet bij stuk houden.
ten eerste was de instructie zodanig onduidelijk dat ze later hebben besloten om de instructie duidelijker te maken.
ten tweede krijg je van verschillende mensen te horen dat hun shifts zijn goedgekeurd als je het op die en die manier doet...... dan is toch duidelijk dat je het niet meer aan hen hoeft te vragen?
ze verwijzen in hun eigen communicatie nota bene naar fora zoals dit om invites te krijgen, accepteer dan als bedrijf ook dat je fouten daar worden besproken en accepteer de consequenties als je als bedrijf zelf een fout maakt!
eerder zijn wat mensen (en ik heb de namen niet onthouden) schijtziek van mij geworden omdat ik vaak zo negatief was over Roamler en SS, en ook omdat ik liet blijken dat ik vond dat men meer voor zichzelf moest opkomen.quote:
ja en dat is dus juist het funeste aan deze situatie, daar profiteren zij van. het gaat maar om zo weinig, dus ze kunnen het zich veroorloven om zo grof met de crowd om te gaan als ze zelf steken laten vallen. ze wentelen het risico van hun eigen fouten op deze manier af op de Roamlers.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:19 schreef MaJo het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer om er energie in te steken, het gaat om 2 euro
Als je naar de producten gaat op dezelfde website, staat gezichtsverzorging en gezichtsreiniging wel apart. Daar ga ik altijd van uitquote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Welke bedoel je nu?
---
Vreemd vehaal met die gezichtsverzorging shifts. In de smeerselwereld valt reiniger gewoon onder verzorging (bijv. Nivea: https://www.nivea.nl/advies/mooie-huid/gezichtsverzorging).
Bij mij werd gezichtsreiniger overigens goedgekeurd.
Je bedoelt de etalage opdracht? Gisteren ook even 1 gedaan in Tiel voor 7,50quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:27 schreef bamibij het volgende:
Makkelijke 30 euro in Barneveld en Zuthpen via SS!
Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
ik stuur je er direct 1quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
Iemand een Roamler invite te vergeven?
Ik denk ik post het hier, makkelijker dan 5 of 6 gebruikers DM'en
dat is heel bijzonder!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
Edit2: SmartSpotter al binnenDat ging snel..
ik krijg ineens dit deuntje in mijn hoofd, heb jij enig idee hoe dat komt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 18 augustus 2017 13:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
Iemand een Roamler invite te vergeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |