Ja maar jij hebt een vaderquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik had Je vader pijpen nadat hij je broertje anaal heeft genomen als TT
Jij hebt hier een dozijn mannen die je daddy mag noemen.quote:
Het is vmbo.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef Dven het volgende:
Ik kan Chloor haar woede wel begrijpen, ik had ook boos geweest als ik op het VMBO het loopbaanadvies als troostmeisje kreeg.
is toch niks mis met vmboquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef Dven het volgende:
Ik kan Chloor haar woede wel begrijpen, ik had ook boos geweest als ik op het VMBO 'troostmeisje' als loopbaanadvies kreeg.
Oh jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt hier een dozijn mannen die je daddy mag noemen.
Weet ik niet, nooit op gezetenquote:
Is het weer gelukt?quote:
Dat wordt dan ook niet gesteld.quote:
als je enig historisch besef had deed je niet zulke uitspraken, met je Bulgaarse fascistplaatjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef Dven het volgende:
Ik kan Chloor haar woede wel begrijpen, ik had ook boos geweest als ik op het VMBO troostmeisje als loopbaanadvies kreeg.
Volgens mij was jij degene die boos wasquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef Dven het volgende:
Ik kan Chloor haar woede wel begrijpen, ik had ook boos geweest als ik op het VMBO 'troostmeisje' als loopbaanadvies kreeg.
Was hartstikke gezellig hoor, beetje wiet roken bij de poort van school, buiten bij de ALDI wachten hoe een ander naar binnen ging om een blikje energy te jatten tot hij een keer niet meer terug kwam die middag.quote:
Faeroenees zijn en ook nog eens een voorliefde hebben voor Ottomanen. Ieder weldenkend mens had je geaborteerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
als je enig historisch besef had deed je niet zulke uitspraken, met je Bulgaarse fascistplaatje
Dat zou je juist moeten weten als je er niet op hebt gezeten.quote:
Crack is niet in de buurt dus ik heb geen idee wie ik moet whiteknighten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die boos was
Oh wacht, ik snap het al. Je bent iemand aan het whiteknighten he? Ja toch?
Viel me ook al op. Chloro heeft iets geraakt en dat was ditmaal niet zijn jongeheerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Dven is altijd heel scherp, berekenend en ad hoc maar er zitten nu emoties in het spel lijkt het wel
Wooooooooowquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Faeroenees zijn en ook nog eens een voorliefde hebben voor Ottomanen. Ieder weldenkend mens had je geaborteerd.
Het is 'tardis'.quote:
IK WIST HETquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Crack is niet in de buurt dus ik heb geen idee wie ik moet whiteknighten.
Waren wij klasgenootjesquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was hartstikke gezellig hoor, beetje wiet roken bij de poort van school, buiten bij de ALDI wachten hoe een ander naar binnen ging om een blikje energy te jatten tot hij een keer niet meer terug kwam die middag.
chloor krijgt iedere man op de kast, als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Viel me ook al op. Chloro heeft iets geraakt en dat was ditmaal niet zijn jongeheer
Chloroform is het niet met je eens.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik vind je gewoon een beetje negatief
op, in, onderquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
chloor krijgt iedere man op de kast, als je snapt wat ik bedoel
Jimmy is het daar niet mee eens, maar dat is ook geen weldenkend mens dus misschien klopt het.quote:
Vooral eruitquote:
Wat liefquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Crack is niet in de buurt dus ik heb geen idee wie ik moet whiteknighten.
Dit wist ik niet. Nu haat ik je hellemaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IK WIST HET
Dit is gewoon post-whiteknighting omdat ik je meisje psycho heb genoemd
Nou ja, het is mijn meisje en ik heb daar ook geen last van.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IK WIST HET
Dit is gewoon post-whiteknighting omdat ik je meisje psycho heb genoemd
Hell goedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Nu haat ik je hellemaal.
Maar dat komt omdat jij weet dat ze psycho isquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ja, het is mijn meisje en ik heb daar ook geen last van.
Ik moet ze beiden niet, gewoon Vlad the Impaler sturen ja toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Faeroenees zijn en ook nog eens een voorliefde hebben voor Ottomanen. Ieder weldenkend mens had je geaborteerd.
Jimmyquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jimmy is het daar niet mee eens, maar dat is ook geen weldenkend mens dus misschien klopt het.
Idd, ik kijk het allemaal even aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Viel me ook al op. Chloro heeft iets geraakt en dat was ditmaal niet zijn jongeheer
quote:
Nee juist nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben jij het geneesmiddel tegen homosexualiteit![]()
Ja kom maar terug als je wel iets boeiends te zeggen hebt grquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
ik voel me genegeerd, dus dan is het beter om te gaan
doei xoxox
Broer zeg dit nooitquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
doei xoxox
he goeie vriend beste vriendquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
doei xoxox
Ja ik ga m niet uitleggen hoor, het moment is wegquote:
Ik hou van haar.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij weet dat ze psycho is
Snap ikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik ga m niet uitleggen hoor, het moment is weg
Je hoerenmoeder profquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
doei xoxox
Okéquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:31 schreef Dven het volgende:
ECHT, hoe durft die griendendrijver mijn revolutionaire held op nota bene zijn 180e geboortedag uit te maken voor fascist
WOEST
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wie houd hier nog meer van crack? ik vind haar wel grappig en ook verwarrend.
Dat heb jij helemaal correct mijn mooie beste vriend.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]![]()
Heb wel een flauw gevoel dat het houdt moet zijn, maar ik kan het nergens op baseren. Pure gok
Wat goed, ben trotsquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]![]()
Heb wel een flauw gevoel dat het houdt moet zijn, maar ik kan het nergens op baseren. Pure gok
Ik heb een ruim hart. Maar ik hou lang niet van iedereen hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je dat tegen iedereen zegt dan verliest het waarde
Ik zou gewoon stoppen met dat gezeur over spelling en taalfouten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]![]()
Dat godverredriedubbeltjes nooit.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stoppen met dat gezeur over spelling en taalfouten.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van wie niet danquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een ruim hart. Maar ik hou lang niet van iedereen hoor.
Ik leer toch nooit. Dus het is als praten tegen een brug man.quote:
Heb ik het een keer goed en moeten we er gelijk weer mee kappenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zal bijdragen aan jouw dood.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
Ik strijd voor taalvaardigheid tot ik er dood bij neerval.
Ja, al genoeg van die aalscholvers.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb ik het een keer goed en moeten we er gelijk weer mee kappen
Dat was een slimme manoeuvre om nadien het land te veroveren.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die Bulgaarse zwakzinnigen rennen dan
Vlad heeft jullie wel lekker geprikt
Ик веет дат зе еен паар йаар геледен бест леккер васquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wie houd hier nog meer van crack? ik vind haar wel grappig en ook verwarrend.
Dit gaat niet helemaal goedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ик веет дат зе еен паар йаар геледен бест леккер вас
We praten hier geen Japansquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Word hier echt opgewonden vanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
voor chloroform voel ik vooral rancune lust
*swahiliquote:
Op fok.nl typen we Nederlandsquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopen dat je kaken inmiddels wat uitgerust zijn danquote:
*latijn.quote:
Dan mag je wel een beste stormram meenemen.quote:
Ik gok op... 23.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben net nog hard gegaan met je lelijke vriendin andersquote:
Kop een meloenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
*latijn.
Nederlands heeft geen eigen schrift.
quote:
Ik geloof dit wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Net als een meloen is hij hard van buiten, maar zacht en zoet van binnen.
Je bent gewoon nog steeds verdrietig dat ik je geen support meer geef op Wake Island.quote:
Vraag even aan je baas of hij je sletje wil spelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:43 schreef MAHL het volgende:
Ik zit wel op kantoor maar heb geen lekker sletje onder mijn bureau die mij pijpt? Wat is dit?
Of kloppen de films toch niet met de werkelijkheid?
Meloewa is ook zacht en zoet van buitenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Net als een meloen is hij hard van buiten, maar zacht en zoet van binnen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog steeds verdrietig dat ik je geen support meer geef op Wake Island.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]En die kut Azpi moest je vervangen maar hij zit altijd te Netflixen en chill met zijn moeder.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
Toch wel vervelend dat ze niet zo makkelijk meer wajong geven maar ik denk dat als je je OP uitprint je best een goede kans hebt.
Geen zorgen, deze winter ga ik je weer backenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]En die kut Azpi moest je vervangen maar hij zit altijd te Netflixen en chill met zijn moeder.
Is toch zo zo eentje zit toch geen enkele werkgever op te wachten. :squote:
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen zorgen, deze winter ga ik je weer backen
Broer, kunnen we samen bazen zonder dat ik weer al die mappen moet kopen dan? Dan geef ik je rugdekking en snipe ik iedereen de moederquote:
Vond het wel een leuke reactiequote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is toch zo zo eentje zit toch geen enkele werkgever op te wachten. :s
Ja dat is mogelijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Broer, kunnen we samen bazen zonder dat ik weer al die mappen moet kopen dan? Dan geef ik je rugdekking en snipe ik iedereen de moeder
Zullen we samen keer casting couch naspelen als je een leuk meisje op gesprek hebt?quote:
Waar houd je van qua chicks?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen we samen keer casting couch naspelen als je een leuk meisje op gesprek hebt?
Je moet zo rekenen:quote:
Zolang er geen ziektes in zitten en ze geen nee zeggen is het goed bij mij hoor.quote:
Dat moet wel lukken denk ik. Goed ideequote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang er geen ziektes in zitten en ze geen nee zeggen is het goed bij mij hoor.
Beter 100 pogingen en 99 lelijke kutjes dan 100 pogingen en 1 lekker kutjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken denk ik. Goed idee
Dit is wel heel ruim genomenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet zo rekenen:
Het is bijna half 4, half 4 betekent bijna 4 uur en vanaf 4 uur is het smooth sailing naar 5 uur
wat een grootspraak van jouquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter 100 pogingen en 99 lelijke kutjes dan 100 pogingen en 1 lekker kutje
Je hoenermoeder haagsquote:
Toe maar, opschepper.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:00 schreef Catkiller het volgende:
Weet je welke jongen wat cijfertjes aan het uittypen is en naar de kalender van 2016 zit te kijken? Deze jongen.
ben je ook spreadsheetkoning broer??quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:00 schreef Catkiller het volgende:
Weet je welke jongen wat cijfertjes aan het uittypen is en naar de kalender van 2016 zit te kijken? Deze jongen.
Is een post die jij niet snapt zodat je geen TR kan zetten maar de rest moet er wel om lachen.quote:
okquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is een post die jij niet snapt zodat je geen TR kan zetten maar de rest moet er wel om lachen.
Nee ben 2NutZ niet.quote:
echt hequote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Toen er nog kusjes in de TT's stonden was het hier een stuk gemoedelijker.
Nu weer zo'n TT en gelijk alweer allemaal agressie enzo. Sfeerverpesters
komt door Dven, zit in z'n genenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Toen er nog kusjes in de TT's stonden was het hier een stuk gemoedelijker.
Nu weer zo'n TT en gelijk alweer allemaal agressie enzo. Sfeerverpesters
Doen ze allemaal in DM omdat ze bang zijn voor tokkies.quote:
Zit bijna nooit in office. Alleen Outlook.quote:
Dven is toch gewoon Nederlands?quote:
Ja man jammer.quote:
snap ikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen ze allemaal in DM omdat ze bang zijn voor tokkies.
Okéquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet zo rekenen:
Het is bijna half 4, half 4 betekent bijna 4 uur en vanaf 4 uur is het smooth sailing naar 5 uur
Ja geen idee, misschien een held van hem?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarom zou je als Nederlander een Bulgaarse fascist als plaatje hebben?
Ik zou ook Hitler als UI willen hebben maar dan doen mensen verontwaardigd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Sow!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou ook Hitler als UI willen hebben maar dan doen mensen verontwaardigd.
Heeft hij wel bestaanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou ook Hitler als UI willen hebben maar dan doen mensen verontwaardigd.
ja zag laatst iets op history channel dat ie in zuid Amerika heeft gewoondquote:
Ik denk dat de Bilderbergers er achter zittenquote:
Als Hitler de oorlog had gewonnen ging ie de geschiedenis in als een van de grootste staatsmannen die Europa ooit had.quote:
Beetje taco's en buritos eten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja zag laatst iets op history channel dat ie in zuid Amerika heeft gewoond
dit ja en mammasitas van achteren nemenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje taco's en buritos eten.
ben je Mexicaanse?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje taco's en buritos eten.
haha pikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:25 schreef Faeroer het volgende:
zou wel wat over hebben voor een goede burrito met garnalen en pikzwarte bonen nu
echt van achter of the middle of the road manier?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dit ja en mammasitas van achteren nemen
Tegen Mortaxx heb je niet zo'n grote bek he, kanjergekquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ehhhhhhhh...quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dit ja en mammasitas van achteren nemen
quote:
hee dat ben ikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Tegen Mortaxx heb je niet zo'n grote bek he, kanjergek
Oké Crack 2.0quote:
Fascisten Unitedquote:
HAHAHAHAHA HOE KAN JE NOU EEN CAVIA ALS ui HEBBEN ALS JE ZELF GEEN CAVIA BENT HAHA DOMMIEquote:
Waarom zo boos altijd? Gewoon normaal doen ja toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Tegen Mortaxx heb je niet zo'n grote bek he, kanjergek
Beetjes kippen wassen. Klinkt niet als een vervelende baan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:30 schreef Okurr het volgende:
fucking 5 kippen schoongemaakt en gescneden
kutwerk
Alleen tussen 3/4 uurquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
ha ha dan wel he, als ik inmiddels overleden ben willen ze wel gratis cake
dat is niet mn baanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetjes kippen wassen. Klinkt niet als een vervelende baan.
Keihard in de anus.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:28 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
echt van achter of the middle of the road manier?
Ohhhhhhhhhquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:25 schreef Faeroer het volgende:
zou wel wat over hebben voor een goede burrito met garnalen en pikzwarte bonen nu
Dat is zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met de juiste persoon valt het nog wel mee
quote:
Crack 3.0quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA HOE KAN JE NOU EEN CAVIA ALS ui HEBBEN ALS JE ZELF GEEN CAVIA BENT HAHA DOMMIE
Hopelijk krijg je geen gekkekippenziektequote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:31 schreef Okurr het volgende:
[..]
dat is niet mn baan
en kip schoonmaken is vies, daarna alles met bleek en dettol gewassen.
Dat zal bestquote:
Dacht even dat jullie accounts deeldenquote:
samequote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je geen gekkekippenziekte
Ik deel helemaal niks. Dit rek voor mij met vleesspiesen is ook alleen van mij en jij krijgt niets.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht even dat jullie accounts deelden
waarom?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deel helemaal niks. Dit rek voor mij met vleesspiesen is ook alleen van mij en jij krijgt niets.
Omdat vleesquote:
Kan zo lachen om dit soort shitquote:Op zondag 16 juli 2017 23:46 schreef Neverknown het volgende:
Je vriendin heeft wijde kut, jij kleine lul. Jullie passen niet bij elkaar. Zoek een vriendin met een nauw poesje, en jouw vriendin moet een dikke grote pik zoeken.
Kaasquote:
Hardop gegrinniktquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deel helemaal niks. Dit rek voor mij met vleesspiesen is ook alleen van mij en jij krijgt niets.
Maar kaas op een vleesspies heb je dan weer liever niet. Raar mens ben jijquote:
Topvermaakquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan zo lachen om dit soort shitecht die meidje is beetje gek.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje maar.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanwaar de aanname dat ik geen kaas op een vleesspies wilquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar kaas op een vleesspies heb je dan weer liever niet. Raar mens ben jij
Je bent er weerquote:
Je zegt dit expres verkeerd toch ?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij hem weet je het nooitquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zegt dit expres verkeerd toch ?
Ik hoop het welquote:
Haha, 4ebe is de stoot van het kantoorquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit die nieuwe me alweer aan te staren![]()
Hou op.
kijk m strak aan en zeg: 'kunde t zien?!'quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou op.
succes fitgirlquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:45 schreef Okurr het volgende:
Ik ga mn cheese kipburgers beginnen te bakkenlatur
Hoe spreken jullie 4ebe uit?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Haha, 4ebe is de stoot van het kantoor
Volgende keer ga ik wel naar z'n kruis staren, misschien houdt hij dan opquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Haha, 4ebe is de stoot van het kantoor
Lekker man, zeker na vijf kieken gewassen en gesneden te hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:45 schreef Okurr het volgende:
Ik ga mn cheese kipburgers beginnen te bakkenlatur
Gevolgd door: Hedde druks op, houdoequote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kijk m strak aan en zeg: 'kunde t zien?!'
Voor je het weet neemt hij zijn anaconda ten strijde als je een keer voorover bukt. Ik weet niet of je daar op zit te wachten?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik wel naar z'n kruis staren, misschien houdt hij dan op
O ja, of naar de andere kantquote:
Nee niet echt.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor je het weet dan neemt hij zijn anaconda ten strijde als je een keer voorover bukt. Ik weet niet of je daar op zit te wachten?
Best welquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou niet doen alsof je daar zo verheugd over bent
Iets met wandelen...quote:
ja is mooiquote:
plaatje doet het hier nietquote:
Dacht een mix van lachen en huilen omdat eten gemistquote:
Mijn favoriet 😍quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb een taart voor je gebakken
[ afbeelding ]
Hoezo? is toch gewoon correcte grammatica?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zegt dit expres verkeerd toch ?
Zou ik ook doen. Lekker rode koontjes bezorgenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou op.
Was er maar een leuke vlogger ofzoquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:52 schreef Azpilicueta het volgende:
Blegh, kak een beetje in hier. Ga maar ff youtuben ofzo
Is goed, waar bevindt je kuis zich ?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Naar mijn kuis mag je wel staren hoor
Zou je die taart pijpen?quote:
Eh ... vleesspiezenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? is toch gewoon correcte grammatica?
Nee natuurlijk nietquote:
Grootspraakquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Lekker rode koontjes bezorgen
paar scoops pakken, dan kaolo hard de A13 opgaan en gym in ja toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:52 schreef Azpilicueta het volgende:
Blegh, kak een beetje in hier. Ga maar ff youtuben ofzo
Oh die, ja die deed ik expres. Dacht dat je meidje bedoelde.quote:
Jaquote:
Oh.quote:
Chil, vooral bij een gebleekte anus.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keihard in de anus.
[..]
Ohhhhhhhhh![]()
[..]
Dat is zo.
[..]
Ja bedoelde ik ook, ik probeerde een random -uitspraak om af te leidenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die, ja die deed ik expres. Dacht dat je meidje bedoelde.
Geeft altijd net dat beetje extra indd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:56 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Chil, vooral bij een gebleekte anus.
Wat een boefje ben je ook hequote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bedoelde ik ook, ik probeerde een random -uitspraak om af te leiden
Wegens wegwerkzaamheden moet ik via de A4 ipv de A13 :/quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
paar scoops pakken, dan kaolo hard de A13 opgaan en gym in ja toch?
Ja ongelooflijk ..met geen pen te beschrijvenquote:
Wel met zo'n pen met een veer er op.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk ..met geen pen te beschrijven
Vriend deed dat een x bij bitch met doorschijnende rok en geen ondergoed. Rok omhoog en even lul tegen aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor je het weet neemt hij zijn anaconda ten strijde als je een keer voorover bukt. Ik weet niet of je daar op zit te wachten?
Net alsof je een kutje likt maar dan met rondingen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geeft altijd net dat beetje extra indd.
Zelf met een veer eropquote:
Somsquote:
Smexy ..quote:
Wat betekent dit?quote:
De zon schijnt niet meerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
klopt
kom we gaan pils drinken in het park tot we niet meer kunnen lopen
Weet ik nietquote:
Ik kijk alleen fitness gerelateerde kanalen. Vloggers over hun leven vind ik zo kksaaiquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was er maar een leuke vlogger ofzo
Ja. Al is het vanavond legs en abs dus mehhh, dat is niet mijn favoriete dagquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
paar scoops pakken, dan kaolo hard de A13 opgaan en gym in ja toch?
Dit is een beetje als gepijpt worden door 4ebequote:
Ga je mond spoelen met groene zeep, goorlel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is een beetje als gepijpt worden door 4ebe
my bedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep, goorlel.
Dacht even iets met sexy maar verwacht zoiets niet van jou.quote:
Freudiaanse verspreking,quote:
wat de helquote:
Gewoon niet meer normaal kunnen lopenquote:
Daarom rustig aan doen met legdayquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon niet meer normaal kunnen lopen
Nee klopt, ben nog roomser dan Maria de Maagdquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht even iets met sexy maar verwacht zoiets niet van jou.
Wowquote:
Ja hallo, is toch :/quote:
DM gestuurdquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt, ben nog roomser dan Maria de Maagd
Volgens mij hebben ze ook een snor op z'n bovenlip gepoept.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat de helasshole met viltstift op voorhoofd 3.0
hehe weet ik wink nudgequote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt, ben nog roomser dan Maria de Maagd
Spierpijn beste pijnquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daarom rustig aan doen met legday
Ja, mooi woord en moest ook gelijk denken aan 'drekbek'quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook een snor op z'n bovenlip gepoept.
Ik zag wel een glimlachquote:
doe het dan maar gewoon niet, watjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Golden nuggetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |