Ja maar jij hebt een vaderquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik had Je vader pijpen nadat hij je broertje anaal heeft genomen als TT
Jij hebt hier een dozijn mannen die je daddy mag noemen.quote:
Het is vmbo.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef Dven het volgende:
Ik kan Chloor haar woede wel begrijpen, ik had ook boos geweest als ik op het VMBO het loopbaanadvies als troostmeisje kreeg.
is toch niks mis met vmboquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef Dven het volgende:
Ik kan Chloor haar woede wel begrijpen, ik had ook boos geweest als ik op het VMBO 'troostmeisje' als loopbaanadvies kreeg.
Oh jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt hier een dozijn mannen die je daddy mag noemen.
Weet ik niet, nooit op gezetenquote:
Is het weer gelukt?quote:
Dat wordt dan ook niet gesteld.quote:
als je enig historisch besef had deed je niet zulke uitspraken, met je Bulgaarse fascistplaatjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef Dven het volgende:
Ik kan Chloor haar woede wel begrijpen, ik had ook boos geweest als ik op het VMBO troostmeisje als loopbaanadvies kreeg.
Volgens mij was jij degene die boos wasquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef Dven het volgende:
Ik kan Chloor haar woede wel begrijpen, ik had ook boos geweest als ik op het VMBO 'troostmeisje' als loopbaanadvies kreeg.
Was hartstikke gezellig hoor, beetje wiet roken bij de poort van school, buiten bij de ALDI wachten hoe een ander naar binnen ging om een blikje energy te jatten tot hij een keer niet meer terug kwam die middag.quote:
Faeroenees zijn en ook nog eens een voorliefde hebben voor Ottomanen. Ieder weldenkend mens had je geaborteerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
als je enig historisch besef had deed je niet zulke uitspraken, met je Bulgaarse fascistplaatje
Dat zou je juist moeten weten als je er niet op hebt gezeten.quote:
Crack is niet in de buurt dus ik heb geen idee wie ik moet whiteknighten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die boos was
Oh wacht, ik snap het al. Je bent iemand aan het whiteknighten he? Ja toch?
Viel me ook al op. Chloro heeft iets geraakt en dat was ditmaal niet zijn jongeheerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Dven is altijd heel scherp, berekenend en ad hoc maar er zitten nu emoties in het spel lijkt het wel
Wooooooooowquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Faeroenees zijn en ook nog eens een voorliefde hebben voor Ottomanen. Ieder weldenkend mens had je geaborteerd.
Het is 'tardis'.quote:
IK WIST HETquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Crack is niet in de buurt dus ik heb geen idee wie ik moet whiteknighten.
Waren wij klasgenootjesquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was hartstikke gezellig hoor, beetje wiet roken bij de poort van school, buiten bij de ALDI wachten hoe een ander naar binnen ging om een blikje energy te jatten tot hij een keer niet meer terug kwam die middag.
chloor krijgt iedere man op de kast, als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Viel me ook al op. Chloro heeft iets geraakt en dat was ditmaal niet zijn jongeheer
Chloroform is het niet met je eens.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik vind je gewoon een beetje negatief
op, in, onderquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
chloor krijgt iedere man op de kast, als je snapt wat ik bedoel
Jimmy is het daar niet mee eens, maar dat is ook geen weldenkend mens dus misschien klopt het.quote:
Vooral eruitquote:
Wat liefquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Crack is niet in de buurt dus ik heb geen idee wie ik moet whiteknighten.
Dit wist ik niet. Nu haat ik je hellemaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IK WIST HET
Dit is gewoon post-whiteknighting omdat ik je meisje psycho heb genoemd
Nou ja, het is mijn meisje en ik heb daar ook geen last van.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IK WIST HET
Dit is gewoon post-whiteknighting omdat ik je meisje psycho heb genoemd
Hell goedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Nu haat ik je hellemaal.
Maar dat komt omdat jij weet dat ze psycho isquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ja, het is mijn meisje en ik heb daar ook geen last van.
Ik moet ze beiden niet, gewoon Vlad the Impaler sturen ja toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Faeroenees zijn en ook nog eens een voorliefde hebben voor Ottomanen. Ieder weldenkend mens had je geaborteerd.
Jimmyquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jimmy is het daar niet mee eens, maar dat is ook geen weldenkend mens dus misschien klopt het.
Idd, ik kijk het allemaal even aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Viel me ook al op. Chloro heeft iets geraakt en dat was ditmaal niet zijn jongeheer
quote:
Nee juist nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben jij het geneesmiddel tegen homosexualiteit![]()
Ja kom maar terug als je wel iets boeiends te zeggen hebt grquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
ik voel me genegeerd, dus dan is het beter om te gaan
doei xoxox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |