Ja maar jij hebt een vaderquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik had Je vader pijpen nadat hij je broertje anaal heeft genomen als TT

Jij hebt hier een dozijn mannen die je daddy mag noemen.quote:

Het is vmbo.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef Dven het volgende:
Ik kan Chloor haar woede wel begrijpen, ik had ook boos geweest als ik op het VMBO het loopbaanadvies als troostmeisje kreeg.

is toch niks mis met vmboquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef Dven het volgende:
Ik kan Chloor haar woede wel begrijpen, ik had ook boos geweest als ik op het VMBO 'troostmeisje' als loopbaanadvies kreeg.

Oh jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt hier een dozijn mannen die je daddy mag noemen.

Weet ik niet, nooit op gezetenquote:

Is het weer gelukt?quote:

Dat wordt dan ook niet gesteld.quote:

als je enig historisch besef had deed je niet zulke uitspraken, met je Bulgaarse fascistplaatjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef Dven het volgende:
Ik kan Chloor haar woede wel begrijpen, ik had ook boos geweest als ik op het VMBO troostmeisje als loopbaanadvies kreeg.

Volgens mij was jij degene die boos wasquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:24 schreef Dven het volgende:
Ik kan Chloor haar woede wel begrijpen, ik had ook boos geweest als ik op het VMBO 'troostmeisje' als loopbaanadvies kreeg.

Was hartstikke gezellig hoor, beetje wiet roken bij de poort van school, buiten bij de ALDI wachten hoe een ander naar binnen ging om een blikje energy te jatten tot hij een keer niet meer terug kwam die middag.quote:

Faeroenees zijn en ook nog eens een voorliefde hebben voor Ottomanen. Ieder weldenkend mens had je geaborteerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
als je enig historisch besef had deed je niet zulke uitspraken, met je Bulgaarse fascistplaatje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |