Topvermaakquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan zo lachen om dit soort shitecht die meidje is beetje gek.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje maar.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanwaar de aanname dat ik geen kaas op een vleesspies wilquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar kaas op een vleesspies heb je dan weer liever niet. Raar mens ben jij
Je bent er weerquote:
Je zegt dit expres verkeerd toch ?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij hem weet je het nooitquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zegt dit expres verkeerd toch ?
Ik hoop het welquote:
Haha, 4ebe is de stoot van het kantoorquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit die nieuwe me alweer aan te staren![]()
Hou op.
kijk m strak aan en zeg: 'kunde t zien?!'quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou op.
succes fitgirlquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:45 schreef Okurr het volgende:
Ik ga mn cheese kipburgers beginnen te bakkenlatur
Hoe spreken jullie 4ebe uit?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Haha, 4ebe is de stoot van het kantoor
Volgende keer ga ik wel naar z'n kruis staren, misschien houdt hij dan opquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Haha, 4ebe is de stoot van het kantoor
Lekker man, zeker na vijf kieken gewassen en gesneden te hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:45 schreef Okurr het volgende:
Ik ga mn cheese kipburgers beginnen te bakkenlatur
Gevolgd door: Hedde druks op, houdoequote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kijk m strak aan en zeg: 'kunde t zien?!'
Voor je het weet neemt hij zijn anaconda ten strijde als je een keer voorover bukt. Ik weet niet of je daar op zit te wachten?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik wel naar z'n kruis staren, misschien houdt hij dan op
O ja, of naar de andere kantquote:
Nee niet echt.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor je het weet dan neemt hij zijn anaconda ten strijde als je een keer voorover bukt. Ik weet niet of je daar op zit te wachten?
Best welquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou niet doen alsof je daar zo verheugd over bent
Iets met wandelen...quote:
ja is mooiquote:
plaatje doet het hier nietquote:
Dacht een mix van lachen en huilen omdat eten gemistquote:
Mijn favoriet 😍quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb een taart voor je gebakken
[ afbeelding ]
Hoezo? is toch gewoon correcte grammatica?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zegt dit expres verkeerd toch ?
Zou ik ook doen. Lekker rode koontjes bezorgenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hou op.
Was er maar een leuke vlogger ofzoquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:52 schreef Azpilicueta het volgende:
Blegh, kak een beetje in hier. Ga maar ff youtuben ofzo
Is goed, waar bevindt je kuis zich ?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Naar mijn kuis mag je wel staren hoor
Zou je die taart pijpen?quote:
Eh ... vleesspiezenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? is toch gewoon correcte grammatica?
Nee natuurlijk nietquote:
Grootspraakquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Lekker rode koontjes bezorgen
paar scoops pakken, dan kaolo hard de A13 opgaan en gym in ja toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:52 schreef Azpilicueta het volgende:
Blegh, kak een beetje in hier. Ga maar ff youtuben ofzo
Oh die, ja die deed ik expres. Dacht dat je meidje bedoelde.quote:
Jaquote:
Oh.quote:
Chil, vooral bij een gebleekte anus.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keihard in de anus.
[..]
Ohhhhhhhhh![]()
[..]
Dat is zo.
[..]
Ja bedoelde ik ook, ik probeerde een random -uitspraak om af te leidenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die, ja die deed ik expres. Dacht dat je meidje bedoelde.
Geeft altijd net dat beetje extra indd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:56 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Chil, vooral bij een gebleekte anus.
Wat een boefje ben je ook hequote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bedoelde ik ook, ik probeerde een random -uitspraak om af te leiden
Wegens wegwerkzaamheden moet ik via de A4 ipv de A13 :/quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
paar scoops pakken, dan kaolo hard de A13 opgaan en gym in ja toch?
Ja ongelooflijk ..met geen pen te beschrijvenquote:
Wel met zo'n pen met een veer er op.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk ..met geen pen te beschrijven
Vriend deed dat een x bij bitch met doorschijnende rok en geen ondergoed. Rok omhoog en even lul tegen aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor je het weet neemt hij zijn anaconda ten strijde als je een keer voorover bukt. Ik weet niet of je daar op zit te wachten?
Net alsof je een kutje likt maar dan met rondingen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geeft altijd net dat beetje extra indd.
Zelf met een veer eropquote:
Somsquote:
Smexy ..quote:
Wat betekent dit?quote:
De zon schijnt niet meerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
klopt
kom we gaan pils drinken in het park tot we niet meer kunnen lopen
Weet ik nietquote:
Ik kijk alleen fitness gerelateerde kanalen. Vloggers over hun leven vind ik zo kksaaiquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was er maar een leuke vlogger ofzo
Ja. Al is het vanavond legs en abs dus mehhh, dat is niet mijn favoriete dagquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
paar scoops pakken, dan kaolo hard de A13 opgaan en gym in ja toch?
Dit is een beetje als gepijpt worden door 4ebequote:
Ga je mond spoelen met groene zeep, goorlel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is een beetje als gepijpt worden door 4ebe
my bedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep, goorlel.
Dacht even iets met sexy maar verwacht zoiets niet van jou.quote:
Freudiaanse verspreking,quote:
wat de helquote:
Gewoon niet meer normaal kunnen lopenquote:
Daarom rustig aan doen met legdayquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon niet meer normaal kunnen lopen
Nee klopt, ben nog roomser dan Maria de Maagdquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht even iets met sexy maar verwacht zoiets niet van jou.
Wowquote:
Ja hallo, is toch :/quote:
DM gestuurdquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt, ben nog roomser dan Maria de Maagd
Volgens mij hebben ze ook een snor op z'n bovenlip gepoept.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat de helasshole met viltstift op voorhoofd 3.0
hehe weet ik wink nudgequote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt, ben nog roomser dan Maria de Maagd
Spierpijn beste pijnquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daarom rustig aan doen met legday
Ja, mooi woord en moest ook gelijk denken aan 'drekbek'quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook een snor op z'n bovenlip gepoept.
Ik zag wel een glimlachquote:
doe het dan maar gewoon niet, watjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |