Waarom zo boos altijd? Gewoon normaal doen ja toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Tegen Mortaxx heb je niet zo'n grote bek he, kanjergek
Beetjes kippen wassen. Klinkt niet als een vervelende baan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:30 schreef Okurr het volgende:
fucking 5 kippen schoongemaakt en gescneden
kutwerk
Alleen tussen 3/4 uurquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
ha ha dan wel he, als ik inmiddels overleden ben willen ze wel gratis cake
dat is niet mn baanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetjes kippen wassen. Klinkt niet als een vervelende baan.
Keihard in de anus.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:28 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
echt van achter of the middle of the road manier?
Ohhhhhhhhhquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:25 schreef Faeroer het volgende:
zou wel wat over hebben voor een goede burrito met garnalen en pikzwarte bonen nu
Dat is zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met de juiste persoon valt het nog wel mee
quote:
Crack 3.0quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA HOE KAN JE NOU EEN CAVIA ALS ui HEBBEN ALS JE ZELF GEEN CAVIA BENT HAHA DOMMIE
Hopelijk krijg je geen gekkekippenziektequote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:31 schreef Okurr het volgende:
[..]
dat is niet mn baan
en kip schoonmaken is vies, daarna alles met bleek en dettol gewassen.
Dat zal bestquote:
Dacht even dat jullie accounts deeldenquote:
samequote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je geen gekkekippenziekte
Ik deel helemaal niks. Dit rek voor mij met vleesspiesen is ook alleen van mij en jij krijgt niets.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht even dat jullie accounts deelden
waarom?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deel helemaal niks. Dit rek voor mij met vleesspiesen is ook alleen van mij en jij krijgt niets.
Omdat vleesquote:
Kan zo lachen om dit soort shitquote:Op zondag 16 juli 2017 23:46 schreef Neverknown het volgende:
Je vriendin heeft wijde kut, jij kleine lul. Jullie passen niet bij elkaar. Zoek een vriendin met een nauw poesje, en jouw vriendin moet een dikke grote pik zoeken.
Kaasquote:
Hardop gegrinniktquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deel helemaal niks. Dit rek voor mij met vleesspiesen is ook alleen van mij en jij krijgt niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |