Ben net nog hard gegaan met je lelijke vriendin andersquote:
Kop een meloenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
*latijn.
Nederlands heeft geen eigen schrift.
quote:
Ik geloof dit wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Net als een meloen is hij hard van buiten, maar zacht en zoet van binnen.
Je bent gewoon nog steeds verdrietig dat ik je geen support meer geef op Wake Island.quote:
Vraag even aan je baas of hij je sletje wil spelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:43 schreef MAHL het volgende:
Ik zit wel op kantoor maar heb geen lekker sletje onder mijn bureau die mij pijpt? Wat is dit?
Of kloppen de films toch niet met de werkelijkheid?
Meloewa is ook zacht en zoet van buitenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Net als een meloen is hij hard van buiten, maar zacht en zoet van binnen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog steeds verdrietig dat ik je geen support meer geef op Wake Island.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]En die kut Azpi moest je vervangen maar hij zit altijd te Netflixen en chill met zijn moeder.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
Toch wel vervelend dat ze niet zo makkelijk meer wajong geven maar ik denk dat als je je OP uitprint je best een goede kans hebt.
Geen zorgen, deze winter ga ik je weer backenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]En die kut Azpi moest je vervangen maar hij zit altijd te Netflixen en chill met zijn moeder.
Is toch zo zo eentje zit toch geen enkele werkgever op te wachten. :squote:
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen zorgen, deze winter ga ik je weer backen
Broer, kunnen we samen bazen zonder dat ik weer al die mappen moet kopen dan? Dan geef ik je rugdekking en snipe ik iedereen de moederquote:
Vond het wel een leuke reactiequote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is toch zo zo eentje zit toch geen enkele werkgever op te wachten. :s
Ja dat is mogelijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Broer, kunnen we samen bazen zonder dat ik weer al die mappen moet kopen dan? Dan geef ik je rugdekking en snipe ik iedereen de moeder
Zullen we samen keer casting couch naspelen als je een leuk meisje op gesprek hebt?quote:
Waar houd je van qua chicks?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen we samen keer casting couch naspelen als je een leuk meisje op gesprek hebt?
Je moet zo rekenen:quote:
Zolang er geen ziektes in zitten en ze geen nee zeggen is het goed bij mij hoor.quote:
Dat moet wel lukken denk ik. Goed ideequote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang er geen ziektes in zitten en ze geen nee zeggen is het goed bij mij hoor.
Beter 100 pogingen en 99 lelijke kutjes dan 100 pogingen en 1 lekker kutjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken denk ik. Goed idee
Dit is wel heel ruim genomenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet zo rekenen:
Het is bijna half 4, half 4 betekent bijna 4 uur en vanaf 4 uur is het smooth sailing naar 5 uur
wat een grootspraak van jouquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter 100 pogingen en 99 lelijke kutjes dan 100 pogingen en 1 lekker kutje
Je hoenermoeder haagsquote:
Toe maar, opschepper.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:00 schreef Catkiller het volgende:
Weet je welke jongen wat cijfertjes aan het uittypen is en naar de kalender van 2016 zit te kijken? Deze jongen.
ben je ook spreadsheetkoning broer??quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:00 schreef Catkiller het volgende:
Weet je welke jongen wat cijfertjes aan het uittypen is en naar de kalender van 2016 zit te kijken? Deze jongen.
Is een post die jij niet snapt zodat je geen TR kan zetten maar de rest moet er wel om lachen.quote:
okquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is een post die jij niet snapt zodat je geen TR kan zetten maar de rest moet er wel om lachen.
Nee ben 2NutZ niet.quote:
echt hequote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Toen er nog kusjes in de TT's stonden was het hier een stuk gemoedelijker.
Nu weer zo'n TT en gelijk alweer allemaal agressie enzo. Sfeerverpesters
komt door Dven, zit in z'n genenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Toen er nog kusjes in de TT's stonden was het hier een stuk gemoedelijker.
Nu weer zo'n TT en gelijk alweer allemaal agressie enzo. Sfeerverpesters
Doen ze allemaal in DM omdat ze bang zijn voor tokkies.quote:
Zit bijna nooit in office. Alleen Outlook.quote:
Dven is toch gewoon Nederlands?quote:
Ja man jammer.quote:
snap ikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen ze allemaal in DM omdat ze bang zijn voor tokkies.
Okéquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet zo rekenen:
Het is bijna half 4, half 4 betekent bijna 4 uur en vanaf 4 uur is het smooth sailing naar 5 uur
Ja geen idee, misschien een held van hem?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarom zou je als Nederlander een Bulgaarse fascist als plaatje hebben?
Ik zou ook Hitler als UI willen hebben maar dan doen mensen verontwaardigd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Sow!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou ook Hitler als UI willen hebben maar dan doen mensen verontwaardigd.
Heeft hij wel bestaanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou ook Hitler als UI willen hebben maar dan doen mensen verontwaardigd.
ja zag laatst iets op history channel dat ie in zuid Amerika heeft gewoondquote:
Ik denk dat de Bilderbergers er achter zittenquote:
Als Hitler de oorlog had gewonnen ging ie de geschiedenis in als een van de grootste staatsmannen die Europa ooit had.quote:
Beetje taco's en buritos eten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja zag laatst iets op history channel dat ie in zuid Amerika heeft gewoond
dit ja en mammasitas van achteren nemenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje taco's en buritos eten.
ben je Mexicaanse?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje taco's en buritos eten.
haha pikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:25 schreef Faeroer het volgende:
zou wel wat over hebben voor een goede burrito met garnalen en pikzwarte bonen nu
echt van achter of the middle of the road manier?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dit ja en mammasitas van achteren nemen
Tegen Mortaxx heb je niet zo'n grote bek he, kanjergekquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ehhhhhhhh...quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dit ja en mammasitas van achteren nemen
quote:
hee dat ben ikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Tegen Mortaxx heb je niet zo'n grote bek he, kanjergek
Oké Crack 2.0quote:
Fascisten Unitedquote:
HAHAHAHAHA HOE KAN JE NOU EEN CAVIA ALS ui HEBBEN ALS JE ZELF GEEN CAVIA BENT HAHA DOMMIEquote:
Waarom zo boos altijd? Gewoon normaal doen ja toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Tegen Mortaxx heb je niet zo'n grote bek he, kanjergek
Beetjes kippen wassen. Klinkt niet als een vervelende baan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:30 schreef Okurr het volgende:
fucking 5 kippen schoongemaakt en gescneden
kutwerk
Alleen tussen 3/4 uurquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
ha ha dan wel he, als ik inmiddels overleden ben willen ze wel gratis cake
dat is niet mn baanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetjes kippen wassen. Klinkt niet als een vervelende baan.
Keihard in de anus.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:28 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
echt van achter of the middle of the road manier?
Ohhhhhhhhhquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:25 schreef Faeroer het volgende:
zou wel wat over hebben voor een goede burrito met garnalen en pikzwarte bonen nu
Dat is zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met de juiste persoon valt het nog wel mee
quote:
Crack 3.0quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA HOE KAN JE NOU EEN CAVIA ALS ui HEBBEN ALS JE ZELF GEEN CAVIA BENT HAHA DOMMIE
Hopelijk krijg je geen gekkekippenziektequote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:31 schreef Okurr het volgende:
[..]
dat is niet mn baan
en kip schoonmaken is vies, daarna alles met bleek en dettol gewassen.
Dat zal bestquote:
Dacht even dat jullie accounts deeldenquote:
samequote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je geen gekkekippenziekte
Ik deel helemaal niks. Dit rek voor mij met vleesspiesen is ook alleen van mij en jij krijgt niets.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht even dat jullie accounts deelden
waarom?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deel helemaal niks. Dit rek voor mij met vleesspiesen is ook alleen van mij en jij krijgt niets.
Omdat vleesquote:
Kan zo lachen om dit soort shitquote:Op zondag 16 juli 2017 23:46 schreef Neverknown het volgende:
Je vriendin heeft wijde kut, jij kleine lul. Jullie passen niet bij elkaar. Zoek een vriendin met een nauw poesje, en jouw vriendin moet een dikke grote pik zoeken.
Kaasquote:
Hardop gegrinniktquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deel helemaal niks. Dit rek voor mij met vleesspiesen is ook alleen van mij en jij krijgt niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |