Ben net nog hard gegaan met je lelijke vriendin andersquote:
Kop een meloenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
*latijn.
Nederlands heeft geen eigen schrift.
quote:
Ik geloof dit wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Net als een meloen is hij hard van buiten, maar zacht en zoet van binnen.
Je bent gewoon nog steeds verdrietig dat ik je geen support meer geef op Wake Island.quote:
Vraag even aan je baas of hij je sletje wil spelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:43 schreef MAHL het volgende:
Ik zit wel op kantoor maar heb geen lekker sletje onder mijn bureau die mij pijpt? Wat is dit?
Of kloppen de films toch niet met de werkelijkheid?
Meloewa is ook zacht en zoet van buitenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Net als een meloen is hij hard van buiten, maar zacht en zoet van binnen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog steeds verdrietig dat ik je geen support meer geef op Wake Island.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]En die kut Azpi moest je vervangen maar hij zit altijd te Netflixen en chill met zijn moeder.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
Toch wel vervelend dat ze niet zo makkelijk meer wajong geven maar ik denk dat als je je OP uitprint je best een goede kans hebt.
Geen zorgen, deze winter ga ik je weer backenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]En die kut Azpi moest je vervangen maar hij zit altijd te Netflixen en chill met zijn moeder.
Is toch zo zo eentje zit toch geen enkele werkgever op te wachten. :squote:
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen zorgen, deze winter ga ik je weer backen
Broer, kunnen we samen bazen zonder dat ik weer al die mappen moet kopen dan? Dan geef ik je rugdekking en snipe ik iedereen de moederquote:
Vond het wel een leuke reactiequote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is toch zo zo eentje zit toch geen enkele werkgever op te wachten. :s
Ja dat is mogelijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Broer, kunnen we samen bazen zonder dat ik weer al die mappen moet kopen dan? Dan geef ik je rugdekking en snipe ik iedereen de moeder
Zullen we samen keer casting couch naspelen als je een leuk meisje op gesprek hebt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |