Broer zeg dit nooitquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
ik voel me genegeerd, dus dan is het beter om te gaan
doei xoxox
he goeie vriend beste vriendquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
doei xoxox
Ja ik ga m niet uitleggen hoor, het moment is wegquote:
Ik hou van haar.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij weet dat ze psycho is
Snap ikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik ga m niet uitleggen hoor, het moment is weg
Je hoerenmoeder profquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
doei xoxox
Okéquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:31 schreef Dven het volgende:
ECHT, hoe durft die griendendrijver mijn revolutionaire held op nota bene zijn 180e geboortedag uit te maken voor fascist
WOEST
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wie houd hier nog meer van crack? ik vind haar wel grappig en ook verwarrend.
Dat heb jij helemaal correct mijn mooie beste vriend.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]![]()
Heb wel een flauw gevoel dat het houdt moet zijn, maar ik kan het nergens op baseren. Pure gok
Wat goed, ben trotsquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]![]()
Heb wel een flauw gevoel dat het houdt moet zijn, maar ik kan het nergens op baseren. Pure gok
Ik heb een ruim hart. Maar ik hou lang niet van iedereen hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je dat tegen iedereen zegt dan verliest het waarde
Ik zou gewoon stoppen met dat gezeur over spelling en taalfouten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]![]()
Dat godverredriedubbeltjes nooit.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stoppen met dat gezeur over spelling en taalfouten.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van wie niet danquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een ruim hart. Maar ik hou lang niet van iedereen hoor.
Ik leer toch nooit. Dus het is als praten tegen een brug man.quote:
Heb ik het een keer goed en moeten we er gelijk weer mee kappenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zal bijdragen aan jouw dood.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
Ik strijd voor taalvaardigheid tot ik er dood bij neerval.
Ja, al genoeg van die aalscholvers.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb ik het een keer goed en moeten we er gelijk weer mee kappen
Dat was een slimme manoeuvre om nadien het land te veroveren.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die Bulgaarse zwakzinnigen rennen dan
Vlad heeft jullie wel lekker geprikt
Ик веет дат зе еен паар йаар геледен бест леккер васquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wie houd hier nog meer van crack? ik vind haar wel grappig en ook verwarrend.
Dit gaat niet helemaal goedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ик веет дат зе еен паар йаар геледен бест леккер вас
We praten hier geen Japansquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Word hier echt opgewonden vanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
voor chloroform voel ik vooral rancune lust
*swahiliquote:
Op fok.nl typen we Nederlandsquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopen dat je kaken inmiddels wat uitgerust zijn danquote:
*latijn.quote:
Dan mag je wel een beste stormram meenemen.quote:
Ik gok op... 23.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |