SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2017 08:57:19 ]
Ik ben ook helemaal naar de klote maar dat heeft een andere oorzaakquote:Op dinsdag 18 juli 2017 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OP is een beetje naar de klote.
Mehquote:Op dinsdag 18 juli 2017 08:56 schreef Frutsel het volgende:
Ah zie je... nothing to see here...
kutcape
Krijg dan zo te zien ook hier wel een beetje. Die strook boven Ierland ligt precies boven Dublin en de strook waar ik langs kom richting het zuiden.quote:
Balen dat je al weer weg bent.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 06:42 schreef JDude het volgende:
. Was er ook donderdag-zondag. Twee buitjes gehad, verder prachtig weer. Nu weer lekker terug in de Nederlandse broeiwarmte
.
Voor 30+ moet je morgen terug zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Balen dat je al weer weg bent.
Buiten dat ik eens 1 minuutje 2 druppels gehad heb heb ik niets gehad? Wellicht dat ik toen net helemaal andere kant van de stad zat.
Ach ja, ik geniet hier nog wel even verder en kan mooi meekijken van al die Nederlandse ellende die ik hier langs zie komen.
Hopelijk als ik weer in NL ben eindelijk 30+ daar.
Eentje was donderdag eind middag toen we in het centrum zaten en de andere zaterdag -op-zondagnacht toen we om half vijf de horeca uit kwamen gerold in de buurt van Trinity College. Wat een leuke stadquote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Balen dat je al weer weg bent.
Buiten dat ik eens 1 minuutje 2 druppels gehad heb heb ik niets gehad? Wellicht dat ik toen net helemaal andere kant van de stad zat.
Ach ja, ik geniet hier nog wel even verder en kan mooi meekijken van al die Nederlandse ellende die ik hier langs zie komen.
Hopelijk als ik weer in NL ben eindelijk 30+ daar.
Nooouuuuquote:Op dinsdag 18 juli 2017 09:52 schreef aloa het volgende:
De verwachte neerslag voor morgen (Hirlam)
Het meeste in het noorden
[ afbeelding ]
Vandaag niets, misschien morgen. Hopelijk rond etenstijd, scheelt weer een paar van die stinkende vleesrokerijenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:58 schreef Blik het volgende:
Enig idee hoe laat er onweer verwacht kan worden in midden Nederland. Willen eigenlijk de bbq aanzetten, maar daar heb ik weinig zin in als het betekent dat ik buiten in de regen/onweer moet gaan staan en de rest droog binnen zit
Dat is vroeg.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Code GEEL is inmiddels afgegeven door het KNMI vanaf morgenmiddag 14u.
dat is niet zo vreemd, er zijn potentieel veel factoren die kunnen zorgen voor zwaar onweer. Echt in de gaten houden dit:quote:
quote:Woensdagmiddag en -avond meer forcering (hoogtetrog, WA en convergentie bij de thermische vore) en veel energie. CAPE waardes liggen dan in het algemeen tussen 2500-4000 J/kg. Bovendien laten de progtemps voor met name het noorden sterk gekromde scheringsprofielen zien met 0-3 km 25-30 kn windschering. Dit laat goed georganiseerde convectie (multicell/MCS) toe met kans op grote hagel, zware windstoten en veel neerslag in korte tijd. De eerste onweerskans zien we al vanaf de eerste helft van de middag boven het zuiden, maar het zwaartepunt lijkt toch vooral in de avond te vallen.
Bewolking?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:15 schreef Againzender het volgende:
Zag deze op weerwoord. Heb ik nog nooit gezien in de buurtwat is het
[ afbeelding ]
je meent hetquote:
Geen idee, ik kan er niets zinnigs over zeggen. Maar boven de Golf van Biskaje ook een grote krul toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
je meent het
maar gekke krul toch?
mini miniorkaanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:15 schreef Againzender het volgende:
[ afbeelding ]
Een zeekomkomma.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:15 schreef Againzender het volgende:
[ afbeelding ]
Hurricane Katrinaatje.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:15 schreef Againzender het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe mijn best!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:50 schreef Dven het volgende:
Zag dat bloodymary1 als laatste gepost had en kwam even kijken of het een 'lekker weertje' post was.
Niet teleurgesteld.
Ik heb nog een Split in de vriezer liggenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:23 schreef Greys het volgende:
Deze foto's van de bosbranden in Kroatië nabij Split. Wel héél nabij Split, zeg maar...
https://m.facebook.com/st(...)2&id=115208271854672
Bofkont!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog een Split in de vriezer liggen
Het komt nu wel heel dichtbij.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog een Split in de vriezer liggen
Eigenlijk is het toch gewoon een topzomer, helemaal niets te klagen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:32 schreef Greys het volgende:
28 graden en een windje![]()
En geen hoge LV. Zo trek ik het zelfs
Vannacht en morgen onweer, dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
MD voor klein gedeelte van NL
http://www.estofex.org/cg(...)oscalediscussion.xml
Apart, zag al een kaart met neerslagsignaal voor vannacht langskomen, deze MD erbovenop..spannendquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
MD voor klein gedeelte van NL
http://www.estofex.org/cg(...)oscalediscussion.xml
Dat doe ik zelfs met hardlopen als het 10 graden is.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 17:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Poeee, met hardlopen was het wel warm in de zon. Heb zelfs gezweet...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij heeft naar het strand gaan morgen niet zo heel veel zin.
Denk dat de ochtend nog mooi zonnig is maar dat het vanaf het middaguur omslaat.quote:
Alvast van harte gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:50 schreef Crazy-M het volgende:
Dacht even lekker buiten te kunnen eten ... De vliegende mieren dachten er anders over![]()
Zoals mn moeder het vroeger altijd zei: een teken dat het weer om gaat slaan.
Ben benieuwd morgen, mooie klappers op mn verjaardag zijn altijd welkom
Als ik dan thuis blijf, zul je zien dat het tot 16u prima weer is en ik spijt heb.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat de ochtend nog mooi zonnig is maar dat het vanaf het middaguur omslaat.
Die waren mij aan het lastig vallenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alvast van harte gefeliciteerd.
Heb hier nog geen vliegende mieren gezien.
We piss as usual outside the poopingpotquote:Regen en onweer voorspeld
Woensdag wordt het in het hele land broeierig warm, met al in de middag vanuit het zuidwesten kans op zware regen- en onweersbuien.
Het KNMI waarschuwt dat de buien gepaard kunnen gaan met hagel, (zware) windstoten en veel regen in korte tijd.
Weerplaza meldt dat de de meeste buien naar verwachting over de westelijke helft van het land zullen trekken, vooral in Zuid-en Noord-Holland, Utrecht, Flevoland en Friesland, al is dit bij dergelijke buien lastig te voorspellen.
Het KNMI heeft voor het hele land code geel afgekondigd. In de nacht van woensdag op donderdag verlaten de buien het land.
Voor de verwachte onweersbuien zijn door het hele land temperaturen van rond of zelfs boven de 30 graden mogelijk, met windkracht 3 à 4 vanuit het zuidoosten en zuiden.
Na woensdag volgen enkele dagen met normaal zomerweer en temperaturen rond de 23 graden.
Altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We piss as usual outside the poopingpot
Als ik dit zo lees barsten de buien pas los als ze net voorbij Zeeland zijn gegaan, een scenario wat ik had kunnen voorspellen op sarcastische wijze.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kunnen wij hier lekker weg broeien in Brabantquote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is maar 1 dagje en komt direct een afstraffing waarschijnlijk.quote:
Hmm ik kan mij niets van donderdag middag herinneren.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:07 schreef JDude het volgende:
Eentje was donderdag eind middag toen we in het centrum zaten en de andere zaterdag -op-zondagnacht toen we om half vijf de horeca uit kwamen gerold in de buurt van Trinity College. Wat een leuke stad.
Op een aantal overstromingen na in Cornwallquote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij zouden hier (Engeland) ook al wat moeten krijgen, tot nu toe alleen een paar kleine rommeltjes gehad en een klein beetje regen.
Misschien over een paar uur meer. Stelt (nu) nog weinig voor
Nog steeds 22.1 volgens het meetstation van Vlissingen, dat ligt aan het water, dan zal het hier misschien nog wel een graadje warmer zijn.quote:
Inderdaad! Het team van Estofex is er dan vrijwel zeker van dat er heftige weersverschijnselen gaan optreden, (of al optreden) in het MD gebied maar waar en wanneer precies is nog niet helemaal zeker. Een aantal weermodellen, parameters geven bijvoorbeeld al een aantal dagen van te voren aan dat er potentie is voor zwaar onweer, overvloedige regenval, grote hagel, zware windstoten of zelfs tornado's.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:39 schreef kebabkever het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de MD precies inhoudt op Estofex? Zijn ze dan nog aan het discussiëren over de verwachting?
Ja hoor, dat noemen ze gemiddelde nederlandse zomer, gebeurde vroeger wat vaker dan nu. Zomer in Nederland kan zowel 12 dagen 30+ (zoals in Juli 2006) een zomer als in dit jaar (die trouwens helemaal nog niet zo beroerd is) maar het kan echt nog veel kutter dan dit.quote:Op woensdag 19 juli 2017 05:29 schreef DonDruiper het volgende:
Volgende week weer een paar graden onder het gemiddelde.
Ooit eerder zo'n hoerezomer gehad?
volgens mij schat estofex te oostelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:34 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Toch over het oosten van het land.
Perhaps we do piss in the pot....quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:34 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijkend naar de Europese radar denk ik van niet. Ontploft nu al boven Parijs en dat trekt ook NO.quote:Op woensdag 19 juli 2017 07:09 schreef warhamstr het volgende:
[..]
volgens mij schat estofex te oostelijk.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 05:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godver het zal een keer niet in het oosten zijn![]()
Bedankt voor je goede uitleg!quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:51 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Inderdaad! Het team van Estofex is er dan vrijwel zeker van dat er heftige weersverschijnselen gaan optreden, (of al optreden) in het MD gebied maar waar en wanneer precies is nog niet helemaal zeker. Een aantal weermodellen, parameters geven bijvoorbeeld al een aantal dagen van te voren aan dat er potentie is voor zwaar onweer, overvloedige regenval, grote hagel, zware windstoten of zelfs tornado's.
Maar omdat het vooral 'nowcasting' is en men de laatste run's afwacht om de waarschuwingen nog verfijnder per locatie op de kaart te zetten komt men eerst met een moderate waarschuwing. Een voorwaarschuwing zeg maar die naarmate iets bijgeschaafd wordt aan de hand van de laatste berekeningen.
De verfijnde versie met de waarschuwingen voor morgen is inmiddels online gezet.
Level 1 en zelfs 2 voor het oostelijke gedeelte van NL.
Zeker een minuut nagedacht over wat pruton-weer zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2017 08:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]Ga weg man
Hele jaar klein beetje prutonweer gehad
quote:Op woensdag 19 juli 2017 08:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker een minuut nagedacht over wat pruton-weer zou kunnen zijn.
Ik 'baalde' een beetje dat ik vanwege mijn vakantie de actie mis in Nederland maar aangezien ik bij Girona (ten noorden van Barcelona) zit zie ik dat het hier ook gezellig kan worden!quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:34 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
wij zitten alweer klaar Oom_Agent! Als jij hier gaat posten betekent meestal toch wel dat er wat aan zit te komen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:51 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Inderdaad! Het team van Estofex is er dan vrijwel zeker van dat er heftige weersverschijnselen gaan optreden, (of al optreden) in het MD gebied maar waar en wanneer precies is nog niet helemaal zeker. Een aantal weermodellen, parameters geven bijvoorbeeld al een aantal dagen van te voren aan dat er potentie is voor zwaar onweer, overvloedige regenval, grote hagel, zware windstoten of zelfs tornado's.
Maar omdat het vooral 'nowcasting' is en men de laatste run's afwacht om de waarschuwingen nog verfijnder per locatie op de kaart te zetten komt men eerst met een moderate waarschuwing. Een voorwaarschuwing zeg maar die naarmate iets bijgeschaafd wordt aan de hand van de laatste berekeningen.
De verfijnde versie met de waarschuwingen voor morgen is inmiddels online gezet.
Level 1 en zelfs 2 voor het oostelijke gedeelte van NL.
Gelukkig op de noordzee, anders werd het niks meer vandaagquote:Op woensdag 19 juli 2017 08:58 schreef Zipportal het volgende:
Leuk buienlijntje boven zee
[ afbeelding ]
Trekt richting ZO Nederland, eens zien of dat stand houdt.quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:27 schreef Ener-G het volgende:
Noord-Frankrijk tegen de Belgische grens is er al wat aan het opstijgen
Daar blijft niks van over, trekt supertraag.quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Trekt richting ZO Nederland, eens zien of dat stand houdt.
Ja, overstromingen zijn nooit tofquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Op een aantal overstromingen na in Cornwall
Toch blijf ik zeggen dat het met die nachten wel meevalt bij jou. Koelt uiteindelijk af tot een graad of 15, terwijl ik me hier plaknachten kan herinneren van 23-24 graden.quote:
We komen dan ook net uit een behoorlijke koudegolf waarbij de temperaturen bijna 15 graden benedengemiddeld lagen. Vorige week lag de temperatuur 's nachts eerder boven dan beneden de 25 graden. Blindstaren op de absolute minima is nooit een goed iets want dat ene half uurtje voor zonsopgang is enkel maar relevant voor de statistiek.quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch blijf ik zeggen dat het met die nachten wel meevalt bij jou. Koelt uiteindelijk af tot een graad of 15, terwijl ik me hier plaknachten kan herinneren van 23-24 graden.
Wat me wel opvalt is dat het bij jou weer sneller warm is (26 graden om 9:00 kan ik me hier niet herinneren)
Is goed hoor, jij hebt toch aircoquote:Op woensdag 19 juli 2017 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
We komen dan ook net uit een behoorlijke koudegolf waarbij de temperaturen bijna 15 graden benedengemiddeld lagen. Vorige week lag de temperatuur 's nachts eerder boven dan beneden de 25 graden. Blindstaren op de absolute minima is nooit een goed iets want dat ene half uurtje voor zonsopgang is enkel maar relevant voor de statistiek.
Maar ik wil je gerust eens uitnodigen om in een warme periode langs te komen en het zelf eens te ervarenwant uit mijn ervaring blijkt is dat het aantal plaknachten hier toch écht een stuk hoger ligt
Binnenlanden he. Buiten dat dichtbij de bergen, dat helpt ook mee. Niet dat je daar in de stad ver mee komt. Stadseffect is enorm groot.quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Is goed hoor, jij hebt toch airco![]()
Maar wel bizar dat het zo verschillend kan zijn die dag en nachttemperaturen. In een woestijnklimaat zie je dat helemaal extreem terug.
Was 2 jaar geleden in Dubai daar werd het 's nachts weer niet eens onder de 30 graden
Niet erg, extra opwarming voor Nederland nodig voor vanavondquote:Op woensdag 19 juli 2017 11:44 schreef Ener-G het volgende:
Meh het dondert boven belgie alweer inelkaar.
Geen zon is nietquote:
dit dusquote:Op woensdag 19 juli 2017 12:37 schreef Maver24 het volgende:
Dikke wolkbreuk in Rotterdam met stevige onweer.
Webcamsquote:Op woensdag 19 juli 2017 12:37 schreef Maver24 het volgende:
Dikke wolkbreuk in Rotterdam met stevige onweer.
Mooi hé Limburgquote:Op woensdag 19 juli 2017 13:02 schreef bianconeri het volgende:
Hier weer droog. In omgeving wel wat laaghangende bewolking, niet al te donker. Kan de toppen van de heuvels en bergen weer zien.
quote:
Alleen jammer dat er Limbo's wonen...quote:
We zijn ze aan het verdrijven. Ik ben Brabants, hier in de straat wonen nog twee Brabanders en tegenover mij een Amsterdammer. Komt goed.quote:
Of mensen die in Bulgarije wonen...quote:Op woensdag 19 juli 2017 13:31 schreef Dven het volgende:
Ik vind het ook wel tijd dat we Limburg buiten beschouwing gaan laten in dit topic. Te ver afgelegen van de rest van Nederland en derhalve niet van toegevoegde waarde. Zelfde geldt voor vervelende posters op vakantie in het buitenland.
Maar dan de vraag: Zijn brabo's en Amsterdammers wel goed dan?quote:Op woensdag 19 juli 2017 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
We zijn ze aan het verdrijven. Ik ben Brabants, hier in de straat wonen nog twee Brabanders en tegenover mij een Amsterdammer. Komt goed.
Echt he.quote:Op woensdag 19 juli 2017 13:31 schreef Dven het volgende:
Ik vind het ook wel tijd dat we Limburg buiten beschouwing gaan laten in dit topic. Te ver afgelegen van de rest van Nederland en derhalve niet van toegevoegde waarde. Zelfde geldt voor vervelende posters op vakantie in het buitenland.
quote:Modelbeoordeling:
De modellen lopen uiteen voor wat betreft de buien vanaf woensdagmiddag. De locatie en timing is onzeker, maar de ingrediënten om zware onweersbuien te laten ontstaan zijn wel aanwezig. Geen enkele model heeft de actuele situatie goed te pakken, nowcasten is het devies.
Guindance knmi.
Laten we nu niet gaan overdrijven hé.quote:Op woensdag 19 juli 2017 13:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Of mensen die in Bulgarije wonen...
Brabo's wel. Deze Amsterdammer is zeker oké. Verder interesseert het me eigenlijk weinig waar iemand vandaan komt. Heb nog het liefste Belgen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 13:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar dan de vraag: Zijn brabo's en Amsterdammers wel goed dan?
Ahumquote:Op woensdag 19 juli 2017 13:31 schreef Dven het volgende:
Zelfde geldt voor vervelende posters op vakantie in het buitenland.
Uur sporten en dan in de fohnwind naar huis.Bleghquote:Op woensdag 19 juli 2017 13:38 schreef MaLo het volgende:
Twente is heet en klam. Met af en toe een föhnwind
Jij bent wel de laatste die hier over mag zeiken.quote:Op woensdag 19 juli 2017 13:31 schreef Dven het volgende:
Have fun daarquote:
https://www.buienradar.nl/quote:Op woensdag 19 juli 2017 13:48 schreef lily het volgende:
De kilte die ik hier voel naar Limburg(ers) is toe is heerlijk![]()
Kan ik goed gebruiken in deze hitte.
Komt er nog onweer deze kant op?
4 druppels en 1 klapquote:Op woensdag 19 juli 2017 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
Keihard naar huis gefietst omdat het om 2 uur los zou barsten.
Losbarsten bleek 3 drupjes.
We zetten het erbij.quote:Op woensdag 19 juli 2017 13:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoop in Groningen ook nog een dikke klap onweer te krijgen.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 14:15 schreef SoldMayor het volgende:
Nou als dit is voor vandaag dat wordt het weer helemaal niks.
Dit is het voorproefje voor vanavond lieve mensen..quote:Op woensdag 19 juli 2017 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
En nu op de radar is nagenoeg niks meer te zien. Kortom een hoop drama en weer níks aan de hand
Die dingen ontstaan ook uit het niets normaal gesproken. Dus vaak zie je dat niet op de Buienradar.quote:Op woensdag 19 juli 2017 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
En nu op de radar is nagenoeg niks meer te zien. Kortom een hoop drama en weer níks aan de hand
Waarom? Is toch lachen man!quote:Op woensdag 19 juli 2017 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Hopelijk zijn de 4daagse lopers een beetje binnen voor het daar gaat regenen/onweren
Lekker uitwaaienquote:Op woensdag 19 juli 2017 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
Daar gaat het dagje strand
http://www.nu.nl/algemeen(...)rm-in-zandvoort.html
het is er nu weer prima weer volgens mijquote:Op woensdag 19 juli 2017 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
RIP Metalfreakquote:Op woensdag 19 juli 2017 14:16 schreef Metalfreak het volgende:
GVD, straks leek het helemaal niets te geven in Roermond, maar nu lijkt het erop dat de heftigste bui precies gaat vallen als ik naar huis moet fietsen
Metaal trekt nog bliksem aan ookquote:
Hopelijk verzuipt die provinciequote:Op woensdag 19 juli 2017 14:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier echt lekker onweer nu. Flinke lange knallen, 1 of 2 seconde na de bliksem, vlakbij dus.
je zou haast denken dat er een IS'er het strand op kwamquote:Op woensdag 19 juli 2017 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
twee keer gerommel gehoord, verder niks, behalve dat het nog benauwder isquote:
Als heel NL onder water staat zal uiteraard ook Limburg onder water staanquote:Op woensdag 19 juli 2017 14:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Weinig kans. Al staat heel NL onder water, dan is er nog 1 provincie die er boven uit steekt.
Niet, dat hoort toch niet bij NL?quote:Op woensdag 19 juli 2017 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Als heel NL onder water staat zal uiteraard ook Limburg onder water staan
Wij worden dan een protectoraat van Berlijn. Wat hebben we in hemelsnaam aan een ondergelopen Randstad. Dan krijgen we geen geld meer maar wel die vieze Hollanders die deze kant op migreren. Houdoequote:Op woensdag 19 juli 2017 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Als heel NL onder water staat zal uiteraard ook Limburg onder water staan
[ afbeelding ]
inderdaad, wat een anti-climaxquote:Op woensdag 19 juli 2017 14:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
twee keer gerommel gehoord, verder niks, behalve dat het nog benauwder is
Echt oliedom volkquote:Op woensdag 19 juli 2017 15:12 schreef byah het volgende:
https://twitter.com/markschrader/status/887639166959456257
Nice
Hahahaha..quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:12 schreef byah het volgende:
Nice
Niet in 29.0 wonen en nog nooit in Friesland zijn geweest.quote:
Bij ons is het heetste plekje in huis de zolder. Als het beneden 28 graden binnen is, is het daar tegen de 50. Je raadt al wat het lievelingsplekje van onze poes is...quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Bloedheet in Amsterdam, en poes ligt in de zon met dr bontjas
Ik was laatst nog in Friesland.quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:41 schreef Nober het volgende:
Onweer gehoord. Regen gezien.
Man, man, man.
[..]
Niet in 29.0 wonen en nog nooit in Friesland zijn geweest.
20.5quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Grote verschillen. De waddeneilanden warmer dan limburg
[ afbeelding ]
Pas 3x gepost.quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:54 schreef Ener-G het volgende:
hahahaha http://www.nu.nl/algemeen(...)rm-in-zandvoort.html
man man manquote:Op woensdag 19 juli 2017 15:12 schreef byah het volgende:
Nice
klopt jaquote:Op woensdag 19 juli 2017 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Het begint hier bij de kust opeens de moeder te waaien.
de wat?quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Het begint hier bij de kust opeens de moeder te waaien.
Waar kijk je dan op?quote:Op woensdag 19 juli 2017 16:03 schreef Greys het volgende:
Het onweer is hier voor vanavond ineens weer helemaal uit de voorspellingen. Alleen nog regen.
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 19 juli 2017 16:03 schreef Greys het volgende:
Het onweer is hier voor vanavond ineens weer helemaal uit de voorspellingen. Alleen nog regen.
komt wel goedquote:Op woensdag 19 juli 2017 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier stonden twee uur geleden bij alle regentekens ook bliksemtekens. Nu allemaal weg.
[ afbeelding ]
komt wel goed.quote:Op woensdag 19 juli 2017 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier stonden twee uur geleden bij alle regentekens ook bliksemtekens. Nu allemaal weg.
[ afbeelding ]
Nu heb ik jouw straatnaamquote:Op woensdag 19 juli 2017 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat Applequote:Op woensdag 19 juli 2017 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn persoonlijke onweerquote:Op woensdag 19 juli 2017 16:30 schreef Frutsel het volgende:
wel een inktzwart pitje dat daar door Twente trekt...
Net gehadquote:Op woensdag 19 juli 2017 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan we überhaupt hier wel een bui krijgen?
Hier ook wat regen, en nu het wegtrekt hoor ik het in de verte behoorlijk donderenquote:Op woensdag 19 juli 2017 16:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Net gehadMaar stelde niet zo veel voor
Ik pies net naast de pot en krijg wat spetters mee.
quote:19-07-2017 Prio 2 P 2 HV Stormschade Grand Canal Almelo 055541 7609ZA
0604540 16:52:09 Twente daggroep - Wierden
0605288 16:52:09 Twente Wierden TS-5232
0605310 16:52:09 Twente Monitorcode
0605997 16:52:09 Twente Almelo Centrum kazerne techniek
0605998 16:52:09 Twente Almelo Centrum Kazerne techniek
19-07-2017 Prio 2 P 2 HV Stormschade De Valk Almelo 053131 7609LP
0603690 16:50:07 Twente dagploeg - Almelo Centrum
0605237 16:50:07 Twente Almelo Centrum Centrum - TS-3131
0605310 16:50:07 Twente Monitorcode
0605921 16:50:07 Twente Onbekende code
0605922 16:50:07 Twente Onbekende code
Helaas, we leken op ramkoers maar Almelo/Zenderen gaat er met onze bui vandoorquote:Op woensdag 19 juli 2017 16:53 schreef zlotka het volgende:
[..]
Hier ook wat regen, en nu het wegtrekt hoor ik het in de verte behoorlijk donderen. Door naar ronde 2
Beter dan gemeentepils ja.quote:Op woensdag 19 juli 2017 16:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
MonoJa, gratis douche voor de armlastigen
We zijn er nog niet. De atmosfeer is nog steeds instabiel. Onweersbuien ontstaan ter plekke waardoor ze zich pas heel kort aankondigen. Houd buienradar in de gaten.quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:00 schreef warhamstr het volgende:
Ik weet niet met dat estofex... VOlgens mij zitten ze een lvl te hoog. Iig dat lvl 1 gebied is erg enthausiast gekozen
JIJ ZEI DAT HET GOED ZOU KOMEN!quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HELEMAAL NIETS.. HELEMAAL NIETS...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |