SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Elsevier
Hamburg zet zich schrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf
Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NOS
Voor de geïnteresseerden:
Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on.
I´m back.![]()
Ah, mijn favorite topic-reeks in een lange tijd. Wanneer houd de G20 eigenlijk op?Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Even terugkomend op diegene eerder in dit topic. Ik weet de naam niet meer. Als je zelf agressie aangeeft is er iets mis met je geestelijk.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je weet gewoon weinig en roept maar wat.quote:Er is eerder vandaag een melding gemaakt van de ontruiming van een kinderdagverblijf een paar straten verder. Helaas is het kinderdagverblijf waar ik als leidster werk ook ontruimd, maar helaas nog voordat deze door zwart-gemaskerde mannen en vrouwen gewelddadig de ruiten ingeslagen werden en daarna bruut de deuren in hadden getrapt - twee mensen zijn helaas ook het pand deels binnengetreden en hebben een rookbom afgestoken. Parolen als - vrij vertaald - "de kinderen moeten ook maar leren wat weerstand is" en "kinderen zijn de toekomst van het kapitalisme"... Mijn collega's en ik hebben de kinderen daarna in het binnen-paviljoen geëvacueerd en via een aangrenzende supermarkt hebben ze veilig de omgeving kunnen verlaten. De politie heeft het pand daarna - gelukkig - weten af te sluiten. Er is aanzienlijke schade. Ik heb geen mogelijkheid gehad beeldmateriaal hoog te laden - dat kan ik later eventueel doen. Het is geen groot kinderdagverblijf (zogenoemde 'Kinderladen'), wij zijn met 20 kinderen, waarvan een deel - uit voorzorg door de ouders of door de onmogelijkheid naar de locatie te komen - al 7 kinderen niet aanwezig. Met 6 leidsters hebben wij gelukkig de 13-tal kinderen zoveel mogelijk buiten het gekrakeel kunnen houden. Wij zijn nu aan het bijkomen met een ijsje - gekregen van de supermarkt... maar helaas woed om ons heen nog steeds een grimmige sfeer."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
vandaagquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:05 schreef NgInE het volgende:
Ah, mijn favorite topic-reeks in een lange tijd. Wanneer houd de G20 eigenlijk op?![]()
Dit toneelstukje kan je niet blijven opvoeren, nu ze vast schrijft voor JOOP (vara) en ook een item heeft bij 1vandaag.quote:![]()
Dat is het probleem niet. Jij praat heel hard over mensen als in groepen. Daar haal je geweld bij.quote:![]()
Ryan, de demonstranten komen ook niet per se op voor de armen der aarde. Het gaat ze erom dat het systeem niet deugt. Dat kun je ook vinden als je poen hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Vastwel, maar dan pas later op de dag.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zouden ze vandaag nog gaan rellen? Of houden ze het voor gezien?Carpe Libertatem![]()
Alweer terug vanuit Hamburg?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ryan, de demonstranten komen ook niet per se op voor de armen der aarde. Het gaat ze erom dat het systeem niet deugt. Dat kun je ook vinden als je poen hebt.![]()
Mja.. niet zo heel sterk als je protesteert tegen dat klote-systeem dat ervoor zorgt dat jij je poen hebt.. (en arme afrikanen/aziaten niet) en dan niet die poen afwijst.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ryan, de demonstranten komen ook niet per se op voor de armen der aarde. Het gaat ze erom dat het systeem niet deugt. Dat kun je ook vinden als je poen hebt.
begrijpelijk, maar niet zo sterk.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Of zelfs als je van datzelfde systeem afhankelijk bent.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ryan, de demonstranten komen ook niet per se op voor de armen der aarde. Het gaat ze erom dat het systeem niet deugt. Dat kun je ook vinden als je poen hebt.And so is the past![]()
Toestemming om te protesteren is niet nodig. De staat die toestemming moet geven om bekritiseerd te worden? Het moet niet gekker worden. Het blokkeren van wegen vind ik ook nog prima, ook al mag het niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:55 schreef agter het volgende:
[..]
Vind het een beetje vreemd om iedereen die daar aanwezig is deze vernielingen in de schoenen te schuiven.
Wat mij betreft worden de daders aangepakt. Maar mensen die daar vreedzaam protesteren met toestemming, zijn hier niet debet aan.
Maar het is natuurlijk niet voor niks in Hamburg georganiseerd. Daar zit al decennia een grote harde kern van extreem-linksen die elkaar van elk redelijk perspectief hebben ontdaan. Die kennen de stad, die kennen de politie, die hebben daar hun uitvalsbases, hun materiaalopslag, het stikt er van de doorgewinterde relveteranen, als die allemaal naar een andere stad hadden gemoeten had je ze zo van de weg kunnen plukken.
De belangen van de burgers zijn natuurlijk sowieso ondergeschikt als onze heersers komen laten zien wie de baas is. Maar door het in Hamburg te organiseren weet je zeker dat het redelijke protest wordt overschaduwd door de extreem gewelddadigen en het linkse protest een slechte naam krijgt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Neuh. Ik stem VVD en ben een materialistische rotzak die mensen die het slechter hebben uitlacht.quote:
Ik leg slechts even uit hoe het zit.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Je moet dus onder een brug gaan leven om geloofwaardig over te komen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mja.. niet zo heel sterk als je protesteert tegen dat klote-systeem dat ervoor zorgt dat jij je poen hebt.. (en arme afrikanen/aziaten niet) en dan niet die poen afwijst.
begrijpelijk, maar niet zo sterk.
Dat slaat nergens op.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Op die stream ziet het er gewoon rustig en gemoedelijk uit nu, valt me op dat er ook best veel middelbare leeftijd mensen tussen lopen, niet alleen maar jongeren.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Zal waarschijnlijk ook gewoon rustig en druk blijven tot vanavond.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:14 schreef nixxx het volgende:
Op die stream ziet het er gewoon rustig en gemoedelijk uit nu, valt me op dat er ook best veel middelbare leeftijd mensen tussen lopen, niet alleen maar jongeren.Carpe Libertatem![]()
Iedereen vind rellen toch gewoon tof? Om te kijken is het leuk, om mee te doen is leuk. Het gevoel, de spanning, de adrenaline. Als je ooit jong bent geweest en iets soortgelijks hebt meegemaakt dan weet je wat ik bedoel. Wat mij altijd een beetje steekt is het zogenaamde ideologische karakter. Relschoppers adopteren een standpunt, rechts of links, en grijpen dat aan om te rellen. Zogenaamd om hun doel te bewerkstelligen. Dit terwijl het primaire doel slechts basaal rellen om het rellen is. Waarom? Omdat het fucking lijp is!![]()
Van mij mag je doen wat je wil qua geweldloos demonstreren, maar als je weet dat andere demonstranten de stad in een oorlogszone hebben veranderd en jouw aanwezigheid agenten weghoudt van kinderdagverblijven zou je moeten nadenken of je nog wel goed bezig bent.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:55 schreef agter het volgende:
[..]
Vind het een beetje vreemd om iedereen die daar aanwezig is deze vernielingen in de schoenen te schuiven.
Wat mij betreft worden de daders aangepakt. Maar mensen die daar vreedzaam protesteren met toestemming, zijn hier niet debet aan.
Vind het ook erg makkelijk om iedereen en iedere groepering daar over een kam te scheren.
(Ik zeg niet dat jij dat doet)![]()
Stiekem toch wel een beetje opgelucht; ik was echt bang dat Hamburg helemaal verbouwd zou worden.quote:Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Goede grap. Wat zijn jullie rooie aktie plannen vandaag? Ramen ingooien bij bejaardentehuizen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Ik stem VVD en ben een materialistische rotzak die mensen die het slechter hebben uitlacht.
Ik leg slechts even uit hoe het zit.![]()
Zover zou ik ook niet willen gaan, maar ik vind het wel een beetje zwakjes.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet dus onder een brug gaan leven om geloofwaardig over te komen?
Dat slaat nergens op.
Misschien kunnen die mensen het voor zichzelf nog rechtpraten door te bedenken dat ze het systeem verzwakken door ervan te profiteren ofzo..ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Na een nacht doorhalen en gestolen drank zuipen kom je niet voor 12 je bed uit toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:14 schreef nixxx het volgende:
Op die stream ziet het er gewoon rustig en gemoedelijk uit nu, valt me op dat er ook best veel middelbare leeftijd mensen tussen lopen, niet alleen maar jongeren.![]()
Op die manier moet dat ook kunnen. Daar is totaal niets mee. En op die manier mogen we blij zijn dat er toch nog mensen zijn die dat doorgeschoten kapitalisme en neoliberalisme niet zien zitten. En dan vind dan jong en oud.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:14 schreef nixxx het volgende:
Op die stream ziet het er gewoon rustig en gemoedelijk uit nu, valt me op dat er ook best veel middelbare leeftijd mensen tussen lopen, niet alleen maar jongeren.
Maar je zult zien dat er later toch weer relschoppers zijn die zich tussen een vreedzame groep bevinden en het lont aansteken.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela![]()
Ik gok dat jij iemand bent die ik uit kan lachen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:16 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Goede grap. Wat zijn jullie rooie aktie plannen vandaag? Ramen ingooien bij bejaardentehuizen?
Je stemt zeker ook PVV? Minimumloon erbij.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Als je extreem geweld gebruikt mag je hetzelfde terug verwachtenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Jij praat heel hard over mensen als in groepen. Daar haal je geweld bij."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Het kost veel geld en lost niets op. Dat is toch naar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:17 schreef Cherna het volgende:
[..]
Op die manier moet dat ook kunnen. Daar is totaal niets mee. En op die manier mogen we blij zijn dat er toch nog mensen zijn die dat doorgeschoten kapitalie en neoliberalisme niet zien zitten. En dan vind dan jong en oud.
Maar je zult zien dat er later toch weer relschoppers zijn die zich tussen een vreedzame groep bevinden en het lont aansteken.![]()
Dit soort protest vind ik ok, ook als ze er bijv mee doorgaan ook al blokkeert de politie de weg bijv. een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid moet kunnen zolang je niet gewelddadig wordt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:17 schreef Cherna het volgende:
[..]
Op die manier moet dat ook kunnen. Daar is totaal niets mee. En op die manier mogen we blij zijn dat er toch nog mensen zijn die dat doorgeschoten kapitalisme en neoliberalisme niet zien zitten. En dan vind dan jong en oud.
Maar je zult zien dat er later toch weer relschoppers zijn die zich tussen een vreedzame groep bevinden en het lont aansteken.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Zat academici die kritiek uiten op het systeem. Moeten die eerst al hun bezittingen weggeven voordat ze een boek of artikel schrijven?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zover zou ik ook niet willen gaan, maar ik vind het wel een beetje zwakjes.
Misschien kunnen die mensen het voor zichzelf nog rechtpraten door te bedenken dat ze het systeem verzwakken door ervan te profiteren ofzo..Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Of het iets oplost weet ik niet. De hippie heeft ook het systeem kunnen veranderen. Toch een stroming die nut heeft gehad.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het kost veel geld en lost niets op. Dat is toch naar.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Er zijn iets van een paar honderd verschillende groepen aanwezig. Groenen, Oxfam, politieke partijen. Van alles is er.Make my day!![]()
Dit. Al verwacht ik niet veel van deze rellers terug te zien bij een pegida demonstratie.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iedereen vind rellen toch gewoon tof? Om te kijken is het leuk, om mee te doen is leuk. Het gevoel, de spanning, de adrenaline. Als je ooit jong bent geweest en iets soortgelijks hebt meegemaakt dan weet je wat ik bedoel. Wat mij altijd een beetje steekt is het zogenaamde ideologische karakter. Relschoppers adopteren een standpunt, rechts of links, en grijpen dat aan om te rellen. Zogenaamd om hun doel te bewerkstelligen. Dit terwijl het primaire doel slechts basaal rellen om het rellen is. Waarom? Omdat het fucking lijp is!![]()
Dat was wel wat vriendelijker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:20 schreef Cherna het volgende:
[..]
Of het iets oplost weet ik niet. De hippie heeft ook het systeem kunnen veranderen.![]()
Dit lijkt me nog een laag aantalquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:20 schreef agter het volgende:
Er zijn iets van 80 verschillende groepen aanwezig. Groenen, Oxfam, politieke partijen. Van alles is er.![]()
![]()
Marx was wel wat overtuigender geweest als hij niet letterlijk en figuurlijk zijn werkster naaide en leefde op de pof bij grootkapitalisten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zat academici die kritiek uiten op het systeem. Moeten die eerst al hun bezittingen weggeven voordat ze een boek of artikel schrijven?![]()
Nou, in de VS viel dat tegen.quote:krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Dat schrijft zo lastig he.. ik begrijp het ook allemaal wel, maar toch vind ik het een beetje wringen. Maar ja, mensen kunnen mentaal heel lenig zijn, dat zien we bij meerdere issues.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zat academici die kritiek uiten op het systeem. Moeten die eerst al hun bezittingen weggeven voordat ze een boek of artikel schrijven?
oooh extra politie busjesik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Probleem is, vandaag gaan er zoveel mensen vreedzaam protesteren, maar ook die moeten onder toeziend oog worden gesteld en als dat naar schatting 100.000 man zijn is de politie daar veel man aan kwijt, wat gelegenheid geeft aan de relschoppers en anarchisten om hun ding weer te doen.![]()
De man die met een laserpointer op een de politie in helikopter heeft gericht, is opgepakt en krijgt poging tot moord ten laste gelegd.
Mooi.![]()
Dus academici die inhoudelijk kritiek uiten op het systeem zijn 'mentaal heel lenig'?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat schrijft zo lastig he.. ik begrijp het ook allemaal wel, maar toch vind ik het een beetje wringen. Maar ja, mensen kunnen mentaal heel lenig zijn, dat zien we bij meerdere issues.
oooh extra politie busjesOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Mooi idd. Dat soort dingen moet je niet tolererenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef skysherrif het volgende:
De man die met een laserpointer op een de politie in helikopter heeft gericht, is opgepakt en krijgt poging tot moord ten laste gelegd.
Mooi.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Kerken kan je niet doodschietenquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Probleem is dat het onduidelijk is, in mijn ogen althans, wat nu precies hun eisen c.q. doelstellingen zijn echter. Het zijn ook meerdere groeperingen die eraan meedoen, maar ook weer groeperingen die een losse organisatievorm hanteren. Het ging me dan ook even niet over waar ze voor opkomen, maar uit welke socio-economische strata de demonstranten afkomstig zijn, vandaar mijn typering rijk-links.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ryan, de demonstranten komen ook niet per se op voor de armen der aarde. Het gaat ze erom dat het systeem niet deugt. Dat kun je ook vinden als je poen hebt.I´m back.![]()
Er is ook goed nieuws! Er zijn al dagenlang grote groepen mensen samen op makkelijk bereikbare straten en er is nog geen vredestruck geweest! Na een periode van wekelijkse aanslagen heeft links geweld ook wel weer iets nostalgisch. In ieder geval interessantere beelden.![]()
Academici die profiteren van een systeem, daar kritiek op uiten, maar toch blijven profiteren van het systeem hebben wel een zekere mate van mentale lenigheid om dat voor zichzelf reht te denken, denk ik. Het ligt ook een beetje aan de soort kritiek. Als je kleine wijzigingen in een systeem voorstelt om het eerlijker te maken, geeft dat al veel minder spanning dan wanneer je het systeem in zijn geheel verwerpt en iets radicaal anders in plaats wil zetten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus academici die inhoudelijk kritiek uiten op het systeem zijn 'mentaal heel lenig'?
Maar mensen zijn ook geen one-issue organismen, er speelt altijd veel meer.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Er is ook een groot verschil tussen het Antifa in Duitsland en het Antifa wat we de laatste tijd in Amerika (berkeley) hebben gezien. In het laatste is het zo dat een groot deel inderdaad universiteitsactivisten zijn die zelf best wat geld hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem is dat het onduidelijk is, in mijn ogen althans, wat nu precies hun eisen c.q. doelstellingen zijn echter. Het zijn ook meerdere groeperingen die eraan meedoen, maar ook weer groeperingen die een losse organisatievorm hanteren. Het ging me dan ook even niet over waar ze voor opkomen, maar uit welke socio-economische strata de demonstranten afkomstig zijn, vandaar mijn typering rijk-links.
Het volk wat je hier ziet is een groot deel kraak, anarchistisch volk dat echt niet rijk is hoor, op een enkele opstandige na.![]()
Het gevoel heerste even.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:25 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Kerken kan je niet doodschieten![]()
Waarom ben je zo boos?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:25 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Kerken kan je niet doodschieten![]()
Ja, met rijk-links bedoel ik ook niet dat ze daadwerkelijk een aardig sommetje op de bank hebben staan. Ik doel op het milieu waaruit ze afkomstig zijn. En dan zie je bij krakers, autonomen etc. ook dat ze voornamelijk uit de midden of hoge middenklasse afkomstig zijn en dus kun je die ook onder het kopje rijk-links samenvatten, denk ik. Stel dat ze een leuk meiske tegenkomen en hun krakerspakje en hanenkam aan de wilgen hangen dan hebben ze van huis uit de skills en opleiding genoten om weer een brave salary-man te worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er is ook een groot verschil tussen het Antifa in Duitsland en het Antifa wat we de laatste tijd in Amerika (berkeley) hebben gezien. In het laatste is het zo dat een groot deel inderdaad universiteitsactivisten zijn die zelf best wat geld hebben.
Het volk wat je hier ziet is een groot deel kraak, anarchistisch volk dat echt niet rijk is hoor, op een enkele opstandige na.I´m back.![]()
Beetje zoals de extreemlinkse terreurgroepen uit de jaren 70-80... ook allemaal middenklasse kindjes waren dat hequote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, met rijk-links bedoel ik ook niet dat ze daadwerkelijk een aardig sommetje op de bank hebben staan. Ik doel op het milieu waaruit ze afkomstig zijn. En dan zie je bij krakers, autonomen etc. ook dat ze voornamelijk uit de midden of hoge middenklasse afkomstig zijn en dus kun je die ook onder het kopje rijk-links samenvatten, denk ik. Stel dat ze een leuk meiske tegenkomen en hun krakerspakje en hanenkam aan de wilgen hangen dan hebben ze van huis uit de skills en opleiding genoten om weer een brave salary-man te worden.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Dat wordt nog wat, vanavondquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
https://www.reuters.tv/l/(...)ainst-the-g20-summit
Twiddel![]()
Ja, overwegend wel ja idd.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Beetje zoals de extreemlinkse terreurgroepen uit de jaren 70-80... ook allemaal middenklasse kindjes waren dat heI´m back.![]()
Volgens mij is het morgen voorbij. De G20 iig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Zijn ze nu alweer bezig? Pff wel vermoeiend hoor.
Hoe lang gaat deze kermis nog door?Twiddel![]()
dat is dan wel ironisch.. heb je ouders die misschien ook radicaal links waren in hun jeugd om zich af te zetten tegen hun ouders en het oorlogsverleden etc. en daarna brave burgers geworden. worden hun kinderen precies hetzelfdequote:ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
De oude man met fiets is vandaag nog niet gespot.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Zijn ze nu alweer bezig? Pff wel vermoeiend hoor.
Hoe lang gaat deze kermis nog door?Carpe Libertatem![]()
Die man in die zwembroek in de Pijp?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De oude man met fiets is vandaag nog niet gespot.![]()
Vanavond pas?quote:
Rond het middaguur, dan hebben velen hun slaap en kop koffie wel gehad. Je moet er ook niet te laat bij zijn, dan heeft ook de politie slaap gehad.“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”![]()
Ahzo. Dus vanavond nog 1 keer de boel slopen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij is het morgen voorbij. De G20 iig.
Was vannacht gewoon in slaap gevallen ondanks de actie.![]()
![]()
Haha! Hopelijk hebben ze zijn fiets in het vuur geflikkerd!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De oude man met fiets is vandaag nog niet gespot.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ahzo. Dus vanavond nog 1 keer de boel slopen.
Was vannacht gewoon in slaap gevallen ondanks de actie.![]()
Ik ook. In slaap op de bank. Haha!Make my day!![]()
Zag net zoeentje voorbij komen op een spandoek..
waarom denkt zo iemand dat de zon heet is? door zonneenergie ofzo.. de domheid...ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Ja, voortbordurend, als je golfbewegingen kunt bewijzen, zou je kunnen zeggen dat er dan ook een tussengeneratie is van brave Hendrikken. Te jong om actief deel te nemen in WO2, kinderen die te jong waren om actief bij de generatie 60-70 te horen en dan kleinkinderen die nu te jong zijn om tot de opstandige Merel, Sterre, Vlinder-millenial generatie te behoren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat is dan wel ironisch.. heb je ouders die misschien ook radicaal links waren in hun jeugd om zich af te zetten tegen hun ouders en het oorlogsverleden etc. en daarna brave burgers geworden. worden hun kinderen precies hetzelfdeI´m back.![]()
Wat is rijk Ryan. 80% van onze bevolking in NL komt niet boven de 50.000 op jaarbasis(een verdiener)als ik een schatting mag maken. Dat kun je niet rijk noemen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, met rijk-links bedoel ik ook niet dat ze daadwerkelijk een aardig sommetje op de bank hebben staan. Ik doel op het milieu waaruit ze afkomstig zijn. En dan zie je bij krakers, autonomen etc. ook dat ze voornamelijk uit de midden of hoge middenklasse afkomstig zijn en dus kun je die ook onder het kopje rijk-links samenvatten, denk ik. Stel dat ze een leuk meiske tegenkomen en hun krakerspakje en hanenkam aan de wilgen hangen dan hebben ze van huis uit de skills en opleiding genoten om weer een brave salary-man te worden.
Natuurlijk denken mensen met een inkomen zo rond de 100.000 dat ze al tot de elite behoren. Maar bij tegenslag is dat zo verdampt. Ik rij dan een Volvo 480 van 20 jaar oud en de ander zal de nieuwste BMW rijden. Het is wat.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
De werkelijkheid is wel dat we het heel erg goed hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:43 schreef Cherna het volgende:
[..]
Wat is rijk Ryan. 80% van onze bevolking in NL komt niet boven de 50.000 op jaarbasis(een verdiener)als ik een schatting mag maken. Dat kun je niet rijk noemen.
Natuurlijk denken mensen met een inkomen zo rond de 100.000 dat ze al tot de elite behoren. Maar bij tegenslag is dat zo verdampt.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De werkelijkheid is wel dat we het heel erg goed hebben.![]()
![]()
Vergeleken met 95% van de wereldbevolking waarschijnlijk is dat inderdaad heel rijk. (cijfer even uit mijn duim gezogen)quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:43 schreef Cherna het volgende:
[..]
Wat is rijk Ryan. 80% van onze bevolking in NL komt niet boven de 50.000 op jaarbasis(een verdiener)als ik een schatting mag maken. Dat kun je niet rijk noemen.
Natuurlijk denken mensen met een inkomen zo rond de 100.000 dat ze al tot de elite behoren. Maar bij tegenslag is dat zo verdampt. Ik rij dan een Volvo 480 van 20 jaar oud en de ander zal de nieuwste BMW rijden. Het is wat.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Nog wel. Dat moeten we behouden. En het neoliberalisme dreigt voor de lagere klasse een ramp te worden. En als die het slecht krijgen gaat uiteindelijk de middenklasse tot 2 maal modaal er ook aan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De werkelijkheid is wel dat we het heel erg goed hebben.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Ja, geprivilegieerd in ieder geval, met een redelijke tot goede opleiding, goede gezondheid, skills om gewoon mee te draaien, een abstractie-niveau waarbij complexe zaken begrepen worden en voorzien van ruime mogelijkheden c.q. kansen c.q. potentie om het leven van een brave Hendrik te leiden. Rijk dus.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:43 schreef Cherna het volgende:
[..]
Natuurlijk denken mensen met een inkomen zo rond de 100.000 dat ze al tot de elite behoren. Maar bij tegenslag is dat zo verdampt.I´m back.![]()
Je mag ook breder kijken. Ik heb wel verdriet over armoede die ik zag. Uiteindelijk sta je wel weer in te kopen bij de AH. Dan vind ik mijzelf een lul.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:46 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nog wel. Dat moeten we behouden. En het neoliberalisme dreigt voor de lagere klasse een ramp te worden. En als die het slecht krijgen gaat uiteindelijk de middenklasse tot 2 maal modaal er ook aan.![]()
Waarom. De AH schijnt wel zijn personeel enigzins goed te behandelen als ik Janneke mag geloven. Zo bekijk ik het dan. Want stabiliteit voor de lagere klasse is van levensbelang. Als die bij een AH goed terecht kunnen komen is dat juist een vooruitgang.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je mag ook breder kijken. Ik heb wel verdriet over armoede die ik zag. Uiteindelijk sta je wel weer in te kopen bij de AH. Dan vind ik mijzelf een lul.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Ik ben het er ook wel mee eens dat "het systeem" ook helemaal niet eerlijk is. Wij zijn rijk omdat zij arm zijn en arm gehouden worden. Ik heb echter geen oplossing waarbij zij ook rijk worden en wij niet arm(er). En dan kies ik er egoistisch voor om rijk te blijven.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je mag ook breder kijken. Ik heb wel verdriet over armoede die ik zag. Uiteindelijk sta je wel weer in te kopen bij de AH. Dan vind ik mijzelf een lul.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Het verschil is erg groot. Een week daarvoor zie je iemand dood gaan. Maar het maakt niet uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:50 schreef Cherna het volgende:
[..]
Waarom. De AH schijnt wel zijn personeel enigzins goed te behandelen als ik Janneke mag geloven.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:51 schreef Mani89 het volgende:
Ziet er eigenlijk best vredig uit zo, deze demonstratie. Jammer van die fascistische politie.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Economie is geen zero sum game hè.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ben het er ook wel mee eens dat "het systeem" ook helemaal niet eerlijk is. Wij zijn rijk omdat zij arm zijn en arm gehouden worden. Ik heb echter geen oplossing waarbij zij ook rijk worden en wij niet arm(er). En dan kies ik er egoistisch voor om rijk te blijven..
I´m back.![]()
Als de politie echt fascistisch was, dan lag ze daar met een bloedend hoofd te creperen.. btw je moet je telefoon opladenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:51 schreef Mani89 het volgende:
Ziet er eigenlijk best vredig uit zo, deze demonstratie. Jammer van die fascistische politie.
[ afbeelding ]ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
ik vind dat die linkse radicalen goed werk afleveren
Zonder dit soort gasten zou het echt een verschrikkelijke teringzooi worden in de wereld....heel het milieu bijvoorbeeld zou verneukt worden...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Uitbuiting welquote:
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Het is een begin.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef skysherrif het volgende:
Mooi.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Zonder dit soort gasten zou het echt een verschrikkelijke teringzooi worden in de wereld....heel het milieu bijvoorbeeld zou verneukt worden....
Dit geen teringzooi?Twiddel![]()
Gaat er al met scherp geschoten worden op deze klootzakjes?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zijn al een paar aardige filmpjes opgedoken van antifa leden die wel tot bloedens toe zijn geslagen door de politie, maar die hebben dan ook wel meer op het kerstof gehad dan dit vrede hippie meisjequote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als de politie echt fascistisch was, dan lag ze daar met een bloedend hoofd te creperen.. btw je moet je telefoon opladen![]()
Je bent wel consequent dom, zowel over voetbal als over de maatschappij. Verhelderend.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Zonder dit soort gasten zou het echt een verschrikkelijke teringzooi worden in de wereld....heel het milieu bijvoorbeeld zou verneukt worden....![]()
Dit was een paar weken geleden in Parijsquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit geen teringzooi?![]()
![]()
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je bent wel consequent dom, zowel over voetbal als over de maatschappij. Verhelderend.![]()
Ontwaakt, verworpenen der aarde!quote:
Ontwaakt, verdoemden in hongers sfeer!
Maar nu eerst even naar de MacDonalds.I´m back.![]()
Oh haha, zie het nu ookquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dit was een paar weken geleden in Parijs![]()
Goeie:
Twiddel![]()
Het verschil tussen arm en rijk zal er altijd zijn. Maar ik val op fok natuurlijk steeds terug op wat ik altijd al roep en dat is een goed functionerende sociaal democratie. Het enige systeem dat zowel arm als rijk kansen bied en het dragelijk maakt voor beide groepen. Ellende in de wereld kun je niet voorkomen. Dat is een utopie. Het is ook geen probleem dat de een in een villa woont en de ander in een rijtjeshuis. Dat moet men wel accepteren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het verschil is erg groot. Een week daarvoor zie je iemand dood gaan. Maar het maakt niet uit.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Ik ben helaas de hele middag op pad vandaag, dus kan niet met je meedoenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:47 schreef Kim-Holland het volgende:
* ff spotten naar hysterische wijven voor de FOK!vrouwenknokploeg..![]()
![]()
Ja, idd, daar ben ik ook voorstander van inclusief voldoende vrijheid om zelf te kunnen ondernemen. Dus ook weer niet de sociaaldemocratie die een ingeboren weerzin heeft tov ondernemers. Maar wel weer met een vrij lage gini coëfficient. Ik denk ook een samenleving met een zo groot mogelijke middenklasse, stevig verankerd in het maatschappelijke middenveld en een sociaal vangnet dat mensen in staat stelt weer deel te nemen aan de maatschappij in plaats van hen gedoemd te laten zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:02 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het verschil tussen arm en rijk zal er altijd zijn. Maar ik val op fok natuurlijk steeds terug op wat ik altijd al roep en dat is een goed functionerende sociaal democratie. Het enige systeem dat zowel arm als rijk kansen bief en het dragelijk maakt voor beide groepen. Ellende in de wereld kun je niet voorkomen. Dat is een utopie.I´m back.![]()
Precies.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, idd, daar ben ik ook voorstander van inclusief voldoende vrijheid om zelf te kunnen ondernemen. Dus ook weer niet de sociaaldemocratie die een ingeboren weerzin heeft tov ondernemers. Maar wel weer met een lage gini coëfficient.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Wat een volk.Een beetje parasiteren op lief-klinkende idealen met uiteindelijk als enig doel om een beetje lekker te kunnen rellen en gewelddadig te doen. Ongekend.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Dat was niet de afspraak!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:03 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik ben helaas de hele middag op pad vandaag, dus kan niet met je meedoen
Maar goed, als je vanavond maar terug bent, ik heb je namelijk ingezet als tweede hoofd van de ploeg.![]()
![]()
Ik begrijp je wel deels. Heb jij echt arme mensen meegemaakt in je leven? Dat zet je leven even anders in elkaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:02 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het verschil tussen arm en rijk zal er altijd zijn. Maar ik val op fok natuurlijk steeds terug op wat ik altijd al roep en dat is een goed functionerende sociaal democratie. Het enige systeem dat zowel arm als rijk kansen bied en het dragelijk maakt voor beide groepen. Ellende in de wereld kun je niet voorkomen. Dat is een utopie. Het is ook geen probleem dat de een in een villa woont en de ander in een rijtjeshuis. Dat moet men wel accepteren.![]()
Die kleuren symboliek vind ik ook wel grappig.. rood en rood/zwart.. Gooi er nog wat wit doorheen en je zit op het andere uiteinde van het hoefijzer.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
En dat volledig gesubsidieerd door de belastingbetaler want ik kan me niet voorstellen dat er iemand tussen zit met een echte baan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:06 schreef nostra het volgende:
Wat een volk.Een beetje parasiteren op lief-klinkende idealen met uiteindelijk als enig doel om een beetje lekker te kunnen rellen en gewelddadig te doen. Ongekend.
![]()
Om achttienhonderd uur staat deze FOK!knokkert gereed!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat was niet de afspraak!
Maar goed, als je vanavond maar terug bent, ik heb je namelijk ingezet als tweede hoofd van de ploeg.![]()
Goedzo! Ik wist wel dat ik op je kon bouwenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:12 schreef FYazz het volgende:
[..]
Om achttienhonderd uur staat deze FOK!knokkert gereed!![]()
![]()
Ja en Nee. In het MO heb ik wel wat gezien. Koelies die er op een schandalige manier behandeld werden. Was voor mij ook een teken dat ik het na 1 project gezien had. Dan heb ik in Arizona tal van zeer arme Mexicanen en verslaafde indianen gezien allemaal wonend in verotte campers zonder airco.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel deels. Heb jij echt arme mensen meegemaakt in je leven? Dat zet je leven even anders in elkaar.
In Duitsland rondom stations tal
van verslaafde zwervers waar ik wel eens een gesprek mee voerde.
Dat is allemaal shit. Maar je kunt niet verwachten het systeem zo te veranderen dat de rijken het allemaal moeten oplossen. Daarom moet je de middenweg nemen.
Bovendien heb ik met collega's gesproken die in Zuid Afrika aan projecten werkten. Die lokale inwoners eisen daar een dagloon. Die komen dan niet meer werken totdat het geld op is. Daar kun je dus nooit iets op bouwen. In die regio zullen ze dus zelf eens moeten gaan aanpakken.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Ben net pas op.
Gisteren alles gevolgd tot een uur of 1/2 s'nachts.
Heb ik nog iets gemist?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Dit soort dingen zijn natuurlik absurd : https://www.oxfamnovib.nl(...)elft-wereldbevolking Ik snap prima dat je daartegen in protest komt, maar niet zo.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:12 schreef Jaroon het volgende:
Het verschil in de wereld is soms wat groot. Als je het wil zien.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
dit is een mercedes die in de fik gaat....quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit geen teringzooi?
zolang mij landrover heel blijft is het oke"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik ga voorbij aan veel andere posts. Ik heb een heel arm meisje ontmoet in Afrika. Klinkt als een jankverhaal. Die heeft mijn leven verandert. Die was slimmer dan ik en dan woon je heel arm in een dorp. Geen enkele toekomst.![]()
Dat was Jeroen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is een mercedes die in de fik gaat....
zolang mij landrover heel blijft is het okeDeceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
ze doen goed werk voor jouw kids in de toekomstquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:06 schreef nostra het volgende:
dus beetje dimme he
ik wil dat jij publiekelijk ezcusses maakt"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ben je al aan het ploppen of wat?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze doen goed werk voor jouw kids in de toekomst
dus beetje dimme he
ik wil dat jij publiekelijk ezcusses maaktI´m back.![]()
geel/rood/groene vlaggen zijn de koerden?ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Ze mogen de tekst op het stadhuis daar eens ter harte nemen in dat kader.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze doen goed werk voor jouw kids in de toekomstKomt goed Klaas.quote:dus beetje dimme he
ik wil dat jij publiekelijk ezcusses maaktWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
ja, heel goed werk, ze laten exact zien hoe hypocriet links is met hun idealenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze doen goed werk voor jouw kids in de toekomst
dus beetje dimme he
ik wil dat jij publiekelijk ezcusses maakt
zo, trol ook weer gevoerd, mijn goede daad voor de dag is weer klaarFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Dood aan het kapitalisme!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ontwaakt, verworpenen der aarde!
Ontwaakt, verdoemden in hongers sfeer!
Maar nu eerst even naar de MacDonalds.
Gepost vanaf mijn iPhoneJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Ik stem links. Hoe goed is rechts dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:23 schreef Bensel het volgende:
[..]
ja, heel goed werk, ze laten exact zien hoe hypocriet links is met hun idealen
zo, trol ook weer gevoerd, mijn goede daad voor de dag is weer klaar![]()
jij bent gewoon de domme massa die niet snapt waar de wereld om draait.....quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:23 schreef Bensel het volgende:
[..]
ja, heel goed werk, ze laten exact zien hoe hypocriet links is met hun idealen
zo, trol ook weer gevoerd, mijn goede daad voor de dag is weer klaar"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
niet. Maar ze zijn tenminste niet zo hypocriet in hun beweringenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik stem links. Hoe goed is rechts dan?For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ik denk niet dat links hypocriet is. Andes zou ik er niet voor stemmen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:25 schreef Bensel het volgende:
[..]
niet. Maar ze zijn tenminste niet zo hypocriet in hun beweringen![]()
Geld en macht. En aangezien geld macht koopt... . Zelfs liefde kan gekocht wordenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij bent gewoon de domme massa die niet snapt waar de wereld om draait.....For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
rechts is gebaseerd op DOLLARTEKENS zonder enige vorm van realisme in de wereld.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:25 schreef Bensel het volgende:
[..]
niet. Maar ze zijn tenminste niet zo hypocriet in hun beweringen"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat het antifa en anarchisten volk daar in Hamburg geen geld heeft is toch echt hun eigen keuze hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:28 schreef skysherrif het volgende:
Het volk wat je hier ziet is een groot deel kraak, anarchistisch volk dat echt niet rijk is hoor, op een enkele opstandige na.
Daar kun je niet de grote boze maatschappij de schuld van geven.![]()
ah, dus rellen voor een vreedzame wereld is niet hypocriet? Dus zaken in de fik steken voor meer aandacht aan milieu is niet hypocriet? Kan wel ff doorgaan zoquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat links hypocriet is. Andes zou ik er niet voor stemmen.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
"Links" is net zo gestoeld op geld, alleen dan op geld van anderen i.p.v. jezelf.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
rechts is gebaseerd op DOLLARTEKENS zonder enige vorm van realisme in de wereld.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
je weet niet hoe de wereld in elkaar steektquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:27 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat het antifa en anarchisten volk daar in Hamburg geen geld heeft is toch echt hun eigen keuze hoor.
Daar kun je niet de grote boze maatschappij de schuld van geven.
iedereen begint op links en als het hun goed gaat rond hun 40ste krijg je de ommekeer naar rechts....
of je houdt vast aan je principes voor de wereld...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Willen ze een beetje happen vandaag?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
rechts is gebaseerd op DOLLARTEKENS zonder enige vorm van realisme in de wereld.“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”![]()
#zotezienwelquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Willen ze een beetje happen vandaag?#karpervissen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
De konijnen wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Willen ze een beetje happen vandaag?![]()
Iedereen...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je weet niet hoe de wereld in elkaar steekt
iedereen begint op links en als het hun goed gaat rond hun 40ste krijg je de ommekeer naar rechts....
of je houdt vast aan je principes voor de wereld....
Vreemd, ik ben rechts begonnen en zal ook rechts eindigen, had als 16 jarige al een tyfushekel aan dat vuile stinkende werkschuwe volk.“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”![]()
ik denk dan altijd, stel ze krijgen hun zin, anarchisme... en dan... ik zou ze gelijk voor hun tyfus schieten als ze aan mij komen... wat voor maatschappij zien ze voor ogen, vredig... nah, opzouten04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
tja, links ook, anders willen ze niet zo graag nivelleren. Andermans geld is gemakkelijk uitgeven natuurlijjk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
rechts is gebaseerd op DOLLARTEKENS zonder enige vorm van realisme in de wereld.
Alle partijen zijn feitelijk gewoon fout natuurlijk. Er is niemand die uit puur altruistische reden een partij gaat opzetten. Want dan hoef je geen partij op te zettenFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ging men maar voor mooi en vredig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef Re het volgende:
ik denk dan altijd, stel ze krijgen hun zin, anarchisme... en dan... ik zou ze gelijk voor hun tyfus schieten als ze aan mij komen... wat voor maatschappij zien ze voor ogen, vredig... nah, opzouten![]()
Out of character postje gemaakt?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef Re het volgende:
ik denk dan altijd, stel ze krijgen hun zin, anarchisme... en dan... ik zou ze gelijk voor hun tyfus schieten als ze aan mij komen... wat voor maatschappij zien ze voor ogen, vredig... nah, opzoutenI´m back.![]()
Reuters is inderdaad stil. Staan waarschijnlijk te dicht bij de geluidswagen, in de buurt vanAls het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
Niet alle over een kam scheren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
of je houdt vast aan je principes voor de wereld....krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Dat klopt net zoals levenservaring . Maar je moet ook realistisch blijven.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:34 schreef Jaroon het volgende:
Als je meer ziet in de wereld ga je misschien anders denken.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Dat heb ik veel gehoord van collega`s die in Afrika aan het werk waren, salaris was uitbetaald en dan kwamen de lokalen een week niet opdagen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:18 schreef Cherna het volgende:
Bovendien heb ik met collega's gesproken die in Zuid Afrika aan projecten werkten. Die lokale inwoners eisen daar een dagloon. Die komen dan niet meer werken totdat het geld op is. Daar kun je dus nooit iets op bouwen. In die regio zullen ze dus zelf eens moeten gaan aanpakken.
Of de verstrekte werkschoenen en helmen werden verkocht op de markt.
Tja, dan moet je als inwoner daar niet klagen dat je niets opbouwt, het blijft ook grotendeels een mentaliteitskwestie.Principes zijn leuk, maar als je een flutstudie hebt gedaan of zelfs zonder studie tot je 40e rondhangt in kraakpanden, hele dagen wiet rookt en flutbaantjes hebt in een "cultureel centrum" of hostel, dan moet je niet klagen dat de wereld zo slecht voor je is.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
of je houdt vast aan je principes voor de wereld....Precies ja, rare aanname dat iedereen als links begintquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef hottentot het volgende:Iedereen...
Vreemd, ik ben rechts begonnen en zal ook rechts eindigen, had als 16 jarige al een tyfushekel aan dat vuile stinkende werkschuwe volk.![]()
Er zijn genoeg op wie de politieke indoctrinatie van onderwijs en publieke omroep niet heeft geholpen![]()
![]()
https://twitter.com/Mark_Goedhart/status/883607008515170304
Dit politiegeweld keur ik dan wel weer af.![]()
Ik hoop realistisch te zijn door ervaring. Het is ook maar een mening en idee van mijn kant. Ik denkniet dat mensen hier mijn leven hebben gehad. Begrijp ik het? Nee.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:35 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat klopt net zoals levenservaring . Maar je moet ook realistisch blijven.![]()
En daar ging het geluid van de Ruptly streamquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:31 schreef Resistor het volgende:
Reuters is inderdaad stil. Staan waarschijnlijk te dicht bij de geluidswagen, in de buurt van
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Jesus...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
![]()
Adschuwelijk iddquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
![]()
Wtf is dat voor speenvarken johquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Dit politiegeweld keur ik dan wel weer af.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Heftig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Dat is al een heel oud plaatje. En Frans.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Dit politiegeweld keur ik dan wel weer af.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
Zag het pas later ja, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:43 schreef Resistor het volgende:
[..]
Dat is al een heel oud plaatje. En Frans.![]()
Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
![]()
![]()
En het mooie is, zo'n wijf krijgt in de media weer een podium om te roepen dat ze zwaar is aangepakt door de politie.![]()
![]()
Hahaha man man man, zit eerst z'n zicht te versperren om vervolgens te zeggen dat het politie geweld is als hij zorgt dat hij weer kan zien...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Dit politiegeweld keur ik dan wel weer af.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
GvD!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Knuppelwaardig wijf.![]()
Die is veel ouder en heeft niets met de G20 te maken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Dit politiegeweld keur ik dan wel weer af.“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”![]()
jij,... Vermoorde onschuld spelen of dement aan het worden?quote:04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Beetje dement. Ik constateerde slechts een out of character postje van jou. Klopt dat niet dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:50 schreef Re het volgende:
[..]
jij,... Vermoorde onschuld spelen of dement aan het worden?
En dan ben je vervolgens mij aan het framen dus?I´m back.![]()
Dat is in Parijs, met Franse ME'ersquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Wat, mogen ze nog steeds demonstreren?
Ik had al die lui per direct opgepakt en het land uit gezet.
De Duitsers zijn helemaal gek geworden.![]()
![]()
Je zult het vast begrijpen. Ik ben links maar ik voel mij totaal niet vertegenwoordigd door een Anne etc. Die muts maakt mij meer belachelijk. Ze staat voor een groep. Maar de lagere klasse en arbeiders op het laagste niveau heeft ze niets mee. Sterker nog die zal ze verafschuwen(boze blanke burger). En dat noemt zich dan links. Die zouden zich moeten schamen. Helaas krijgen juist dat soort figuren een platform. Zaken die er totaal niet toe bijdragen om de rijken te kunnen overtuigen iets meer over te hebben voor een lagere klasse ongeacht huidskleur en dat individualsme enigerwijs te doorbreken. Ik ben voor opvang van vluchtelingen etc. maar ben ook voor een betere maatschappij voor de lagere klasse ongeacht huidskleur.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik hoop realistisch te zijn door ervaring. Het is ook maar een mening en idee van mijn kant. Ik denkniet dat mensen hier mijn leven hebben gehad. Begrijp ik het? Nee.
En door het reltuig wil ik mij ook niet laten vertegenwoordigen.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
jij bent net als ik dan wat links. Maar anderen bepalen niet wie je bent. Voel je er niet schuldig over.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:54 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je zult het vast begrijpen. Ik ben links maar ik voel mij totaal niet vertegenwoordigd door een Anne etc. Die muts maakt mij meer belachelijk. Ze staat voor een groep. Maar de lagere klasse en arbeiders op het laagste niveau heeft ze niets mee. Sterker nog die zal ze verafschuwen(boze blanke burger). En dat noemt zich dan links. Die zouden zich moeten schamen. Helaas krijgen juist dat soort figuren een platform. Zaken die er totaal niet toe bijdragen om de rijken te kunnen overtuigen iets meer over te hebben voor een lagere klasse ongeacht huidskleur en dat individualsme enigerwijs te doorbreken. Ik ben voor opvang van vluchtelingen etc. maar ben ook voor een betere maatschappij voor de lagere klasse ongeacht huidskleur.
En door het reltuig wil ik mij ook niet laten vertegenwoordigen.![]()
Dat gaat als het donker wordt wel anders worden.quote:
En de lokale Jumbo had geen popcornmais meer
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
Vandaar rijk-rechts tegenover rijk-links in een tableau-vivant.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:54 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je zult het vast begrijpen. Ik ben links maar ik voel mij totaal niet vertegenwoordigd door een Anne etc. Die muts maakt mij meer belachelijk. Ze staat voor een groep. Maar de lagere klasse en arbeiders op het laagste niveau heeft ze niets mee. Sterker nog die zal ze verafschuwen(boze blanke burger). En dat noemt zich dan links. Die zouden zich moeten schamen. Helaas krijgen juist dat soort figuren een platform. Zaken die er totaal niet toe bijdragen om de rijken te kunnen overtuigen iets meer over te hebben voor een lagere klasse ongeacht huidskleur en dat individualsme enigerwijs te doorbreken. Ik ben voor opvang van vluchtelingen etc. maar ben ook voor een betere maatschappij voor de lagere klasse ongeacht huidskleur.
En door het reltuig wil ik mij ook niet laten vertegenwoordigen.I´m back.![]()
Probeer het anders eens bij de groenteboer/ Turk/toko.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:59 schreef Resistor het volgende:
[..]
Dat gaat als het donker wordt wel anders worden.
En de lokale Jumbo had geen popcornmais meerTwiddel![]()
er zat niets out of character aan hoor, je implicaties ook nietquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje dement. Ik constateerde slechts een out of character postje van jou. Klopt dat niet dan?
En dan ben je vervolgens mij aan het framen dus?04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Volgens mij heb ik jou nog nooit een agressieve tekst zien posten zoals die post, dus vandaar out of character.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:00 schreef Re het volgende:
[..]
er zat niets out of character aan hoor, je implicaties ook niet
Ik ook niet, dus waarom je met die post mij zou framen is mij volkomen onduidelijk.I´m back.![]()
Neuh ik voel er er zeker niet schuldig over. Maar het stoort me dat links over een kam geschoren word met uitvreters etc omdat er helaas een aantal extremen zijn diequote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
jij bent net als ik dan wat links. Maar anderen bepalen niet wie je bent. Voel je er niet schuldig over.
als maatgevend worden gezien. Maar onder rechts is dat natuurlijk niet anders. Ook daar is natuurlijk niet ieder rechts denkend persoon een extreem rechtse idioot.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Geloof inderdaad maar niet dat Anne Fleur en haar Antifa en anarchisten clubje zich iets aantrekt van de "arbeider" of lagere inkomensgroepen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:54 schreef Cherna het volgende:
Je zult het vast begrijpen. Ik ben links maar ik voel mij totaal niet vertegenwoordigd door een Anne etc. Die muts maakt mij meer belachelijk. Ze staat voor een groep. Maar de lagere klasse en arbeiders op het laagste niveau heeft ze niets mee. Sterker nog die zal ze verafschuwen(boze blanke burger). En dat noemt zich dan links.
Dat soort lui hebben heel andere belangen en interesse`s
Spandoeken met teksten als "no banks, prisons or state`s" zeggen al genoeg.![]()
Geen lokale Turk, en de groenteboer ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Probeer het anders eens bij de groenteboer/ Turk.![]()
Ach, het is geen ramp hoor. Zakken nootjes genoeg. Ik kom echt niets tekort.
Ook leuk, bord 'werk in uitvoering' op de Reuters stream. Jup, genoeg te doen maandag.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
Het stoort mij ook. En wat we willen is iets normaals. Uberhaupt vraag je ja af wat mensen denken in de politiek. Ik heb geen echt vertrouwen meer.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:02 schreef Cherna het volgende:
[..]
Neuh ik voel er er zeker niet schuldig over. Maar het stoort me dat links over een kam geschoren word met uitvreters etc omdat er helaas een aantal extremen zijn die
als maatgevend worden gezien. Maar onder rechts is dat natuurlijk niet anders. Ook daar is natuurlijk niet ieder rechts denkend persoon een extreem rechtse idioot.![]()
Ik ben rechts maar ik ben voor sociale gerechtigheid/ gelijkheid. Het neo-liberale economisch wereldbeeld is wat mij betreft hartstikke fout.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:54 schreef Cherna het volgende:
[..]
En door het reltuig wil ik mij ook niet laten vertegenwoordigen.
Maar die linkse demonstranten in Hamburg maken mij misselijk ....."Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"![]()
Als dat vredig plaats vind stoort het mij totaal niet. Het is het tuig dat de zaak verstiert. Ik hoop dat door dit soort demonstraties en zoals stakingen uiteindelijk de macht gaat inzien dat de massa niet in een spiraal van neoliberale toestanden terecht wil komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:06 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ik ben rechts maar ik ben voor sociale gerechtigheid/ gelijkheid. Het neo-liberale economisch wereldbeeld is wat mij betreft hartstikke fout.
Maar die linkse demonstranten in Hamburg maken mij misselijk .....
Mogelijk is dat wensdenken. Maar het is afwachten hoe dit in de toekomst gaat uitpakken.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Dat mag je vinden. Terecht. Dit is iets heel anders. Dit gaat over dom geweld.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:06 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ik ben rechts maar ik ben voor sociale gerechtigheid/ gelijkheid. Het neo-liberale economisch wereldbeeld is wat mij betreft hartstikke fout.
Maar die linkse demonstranten in Hamburg maken mij misselijk .....![]()
Koerden...
Dan zullen de Turken snel volgen.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
Ik bedoelde de relschoppers.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:14 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als dat vredig plaats vind stoort het mij totaal niet. Het is het tuig dat de zaak verstiert. Ik hoop dat door dit soort demonstraties en zoals stakingen uiteindelijk de macht gaat inzien dat de massa niet in een spiraal van neoliberale toestanden terecht wil komen.
Mogelijk is dat wensdenken. Maar het is afwachten hoe dit in de toekomst gaat uitpakken."Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"![]()
1) het is fake nieuws, de opname is oud en Frankrijkquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Dit politiegeweld keur ik dan wel weer af.
2) ik keur dit slappe gedoe ook af, de agent had veel harder moeten slaan en haar vervolgens te arresterenIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Als ik nu de stream bekijk is dat zoals het hoort. Jong en oud in een vredige massa en geen gemaskerde toestanden. En daar zie je spandoeken tegen TIPP, tegen neoliberalisme, etc. Soms zie je dan een idioot met een vlag van het voormalige sovjet rijk. Hamer en Sikkel. Dat noem ik dan maar een naiv persoon.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Terecht. Dit is iets heel anders. Dit gaat over dom geweld.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Ik zag vlaggen met YPG, en van die Öcalan (of hoe je dat ook schrijft) die in de gevangenis zit.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Is dit nu een pro of anti Erdolf protest? Versta die taal niet.
Ik ga er maar van uit dat die 'anti' zijn, en dat de 'pro' Erdo wel snel zullen volgen (want die kijken ook naar de streams)Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
Ik versta er ook niks van, maar zo te zien anti.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Is dit nu een pro of anti Erdolf protest? Versta die taal niet.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:21 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als ik nu de stream bekijk is dat zoals het hoort. Jong en oud in een vredige massa en geen gemaskerde toestanden. En daar zie je spandoeken tegen TIPP, tegen neoliberalisme, etc. Soms zie je dan een idioot met een vlag van het voormalige sovjet rijk. Hamer en Sikkel. Dat noem ik dan maar een n
Als het redelijk gaat is dat prima. Een mening is belangrijk.![]()
Door het in Hamburg met zijn hooligans te organiseren kan dat inzicht nog wat langer uitgesteld.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:14 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als dat vredig plaats vind stoort het mij totaal niet. Het is het tuig dat de zaak verstiert. Ik hoop dat door dit soort demonstraties en zoals stakingen uiteindelijk de macht gaat inzien dat de massa niet in een spiraal van neoliberale toestanden terecht wil komen.
Mogelijk is dat wensdenken. Maar het is afwachten hoe dit in de toekomst gaat uitpakken.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ah, het is een complot. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Door het in Hamburg met zijn hooligans te organiseren kan dat inzicht nog wat langer uitgesteld.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Welk inzicht?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Door het in Hamburg met zijn hooligans te organiseren kan dat inzicht nog wat langer uitgesteld.![]()
Welk huisquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:27 schreef Klummie het volgende:
Refugees welcome, hoeveel zouden ze er zelf in huis hebben?![]()
Mensen hebben overlegd en de keus op Hamburg laten vallen, met een voorspelbare uitkomst. Dat is vast niet gedaan omdat het zo tof is voor de Hamburgers, waarom dan wel volgens jou?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, het is een complot. Natuurlijk.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Heerlijk staaltje complotdenken weer hier
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
TRU en BNW is achter de pisbakken extreemlinks afquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mensen hebben overlegd en de keus op Hamburg laten vallen, met een voorspelbare uitkomst. Dat is vast niet gedaan omdat het zo tof is voor de Hamburgers, waarom dan wel volgens jou?In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Je hebt gewoon te maken met tuig die o.a. auto's in brand steken. Dat heeft niets te maken met een visie.![]()
Dat er geen draagvlak is voor het neoliberalisme. Nu lijkt het of alleen gewelddadige extremisten daar tegen zijn.quote:Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Je hebt dus geen antwoord op de vraag. Verrassend kan ik dat niet noemen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TRU en BNW is achter de pisbakken extreemlinks afWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Het is ook raar. Maar jij en ik vinden dat ook. We herkennen ons hier niet in. Het is gewoon tuig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat er geen draagvlak is voor het neoliberalisme. Nu lijkt het of alleen gewelddadige extremisten daar tegen zijn.![]()
Socrates was de meest wijze van alle wijzen, want hij wist wat hij niet wist.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je hebt dus geen antwoord op de vraag. Verrassend kan ik dat niet noemen.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Dat is uiteindelijk waar het om gaat. Jezelf kennen. Dat is heel erg moeilijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Socrates was de meest wijze van alle wijzen, want hij wist wat hij niet wist.![]()
Voor die dude die vanochtend zo bezig was dat de 'MSM' het beestje niet bij de naam durven noemen, de NOS heeft het ook gewoon over links-extremisten: http://nos.nl/artikel/218(...)e-van-de-rellen.htmlOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Correctquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk waar het om gaat. Jezelf kennen. Dat is heel erg moeilijk.
Erg grappig om te zien hoe Weltschmerz de schuld aan de vernielingen en de rellen bij anderen wil neerleggen het tuig wat het doet.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Ik weet niet goed wat de verdediging is eigenlijk. Het is idioot.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Correct
Erg grappig om te zien hoe Weltschmerz de schuld aan de vernielingen en de rellen bij anderen wil neerleggen het tuig wat het doet.![]()
NOS doet hetzelfde als Weltschmerzquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:46 schreef LTVDK het volgende:
Voor die dude die vanochtend zo bezig was dat de 'MSM' het beestje niet bij de naam durven noemen, de NOS heeft het ook gewoon over links-extremisten: http://nos.nl/artikel/218(...)e-van-de-rellen.htmlHet is niet de schuld van het tuig, maar van de organisatie, die heeft geprovoceerd.quote:Ondertussen groeit de kritiek op de organisatie van de G20 in Hamburg. "Iedereen hier vraagt zich af; waarom wordt de G20 in Hamburg gehouden? Waarom is de G20 in de Messe gepland, nog geen tweehonderd meter van het krakersbolwerk Rote Flora? Velen zien dat alleen al als een provocatie."
Mooi gevalletje van had je niet in een korte rok moeten lopenIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Dat helaas wel ja, als ze nou gewoon dat krakerstuig eens aanpakken ipv ze een eigen 'bolwerk' te geven ...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
NOS doet hetzelfde als Weltschmerz
[..]
Het is niet de schuld van het tuig, maar van de organisatie, die heeft geprovoceerdOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Eens. 90% van de gekopschopte mensen is ook zelf schuldig. Hadden ze maar slim moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:50 schreef skysherrif het volgende:
Wel een terecht punt hoor, een G0 houden naast het bolwerk van de krakers is gewoon niet heel slim.![]()
Lijkt me een prima dag om met bulldozers dat kraakpand met de grond gelijk te maken, net als alle andere kraakpanden daar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat helaas wel ja, als ze nou gewoon dat krakerstuig eens aanpakken ipv ze een eigen 'bolwerk' te geven ...In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Wat een onzin, denk gewoon even logisch na in plaats van dit gebrul.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Eens. 90% van de gekopschopte mensen is ook zelf schuldig. Hadden ze maar slim moeten zijn.
Dit soort evenementen moet je zorgvuldig plannen, ajax gaat ook geen trainingskamp in rotterdam beleggen.![]()
Het is gewoon een stad.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:50 schreef skysherrif het volgende:
Wel een terecht punt hoor, een G0 houden naast het bolwerk van de krakers is gewoon niet heel slim.![]()
Als vrouw alleen door de stad lopen....quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:50 schreef skysherrif het volgende:
Wel een terecht punt hoor, een G0 houden naast het bolwerk van de krakers is gewoon niet heel slim.
Als homo hand in hand lopen...
Als oma met je geld in een handtas lopen...In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Mooi dat dat in het klein victim blaming heet, maar in het groot gewoon door een groot deel van de bevolking geaccepteerd wordt. als in ja natuurlijk heeft rusland de Krim bezet, zou jij toch ook doen als de eu provoceert ne naar het oosten uitbreidt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Het is niet de schuld van het tuig, maar van de organisatie, die heeft geprovoceerd.
Mooi gevalletje van had je niet in een korte rok moeten lopen
Mogelijk wel een mooi excuus om na de G20 top dat bolwerk te sluiten en slopen.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Een volk dat voor tirannen zwicht.....quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat een onzin, denk gewoon even logisch na in plaats van dit gebrul.
Dit soort evenementen moet je zorgvuldig plannen, ajax gaat ook geen trainingskamp in rotterdam beleggen.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Hoezo doet de NOS dat? Ze beschrijven toch gewoon wat er gaande is? Er is toch ook toenemende kritiek over de gekozen locatie?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Het is niet de schuld van het tuig, maar van de organisatie, die heeft geprovoceerd.
Mooi gevalletje van had je niet in een korte rok moeten lopen![]()
Neuh, dat is onzin. Je hebt zoveel plekken om te kiezen, waarom in godsnaam dan in Hamburg op die plekquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een volk dat voor tirannen zwicht.....![]()
Het probleem is groter dan het lijkt. Ik ken dit ook uit Azie. Wanneer is iets zinvol?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
'
Ik had het over de wijk st pauli en het rote flora gebouw![]()
Ik zeg ook niet dat ik daar een g20 had gehouden, maar terwijl de gemaskerde mannen en vrouwen nog plunderend door de stad lopen het gedrag goedpraten vind ik zo mogelijk nog achterlijker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat een onzin, denk gewoon even logisch na in plaats van dit gebrul.
Dit soort evenementen moet je zorgvuldig plannen, ajax gaat ook geen trainingskamp in rotterdam beleggen.![]()
Het is gewoon ontstellend dom, omdat je weet dat het gaat gebeuren en omdat het niet is te voorkomen. Dat heeft niets met schuldvraag te maken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is niet de schuld van het tuig, maar van de organisatie, die heeft geprovoceerd.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Dat ik Putin zijn handelen begrijp wil niet zeggen dat ik het goedkeur.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mooi dat dat in het klein victim blaming heet, maar in het groot gewoon door een groot deel van de bevolking geaccepteerd wordt. als in ja natuurlijk heeft rusland de Krim bezet, zou jij toch ook doen als de eu provoceert ne naar het oosten uitbreidt.
Mogelijk wel een mooi excuus om na de G20 top dat bolwerk te sluiten en slopen.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is gewoon ontstellend dom, omdat je weet dat het gaat gebeuren en omdat het niet is te voorkomen. Dat heeft niets met schuldvraag te maken.Precies.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als vrouw alleen door de stad lopen....
Als homo hand in hand lopen...
Als oma met je geld in een handtas lopen...![]()
Eigenlijk had de NOS dat er ook even bij moeten zetten. Zo ongeveer:quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:55 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hoezo doet de NOS dat? Ze beschrijven toch gewoon wat er gaande is? Er is toch ook toenemende kritiek over de gekozen locatie?quote:Ondertussen groeit de kritiek op de organisatie van de G20 in Hamburg. "Iedereen hier vraagt zich net als Weltschmerz op FOK! af; waarom wordt de G20 in Hamburg gehouden? Waarom is de G20 in de Messe gepland, nog geen tweehonderd meter van het krakersbolwerk Rote Flora? Velen zien dat alleen al als een provocatie." Deze mensen doen duidelijk een Weltschmerzje dus..
I´m back.![]()
Ik praat het niet goed?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik daar een g20 had gehouden, maar terwijl de gemaskerde mannen en vrouwen nog plunderend door de stad lopen het gedrag goedpraten vind ik zo mogelijk nog achterlijker.
Ik zeg alleen dat het een domme beslissing is het daar te houden, wat mij betreft was heel die wijk omsingeld door het leger en werd al dat gajes in de boeien geslagen en die kraakpanden gesloten.![]()
Die vergelijking gaat volkomen mank en de impliciete gevolgtrekking ook.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Ach, volgend jaar is het in Argentinie. Ook een wereldidee.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:50 schreef skysherrif het volgende:
Wel een terecht punt hoor, een G0 houden naast het bolwerk van de krakers is gewoon niet heel slim.Carpe Libertatem![]()
Geen idee, hoe is situatie daar dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar is het in Argentinie. Ook een wereldidee.![]()
Imho is met het vingertje wijzen naar de organisatie voor de rellen de verantwoordelijkheid weghalen van mensen die aan het rellen zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed?
Ik zeg alleen dat het een domme beslissing is het daar te houden, wat mij betreft was heel die wijk omsingeld door het leger en werd al dat gajes in de boeien geslagen en die kraakpanden gesloten.![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantiequote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat volkomen mank en de impliciete gevolgtrekking ook.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Nee jij hebt ongelijk! Zo ik heb het laatste woord zonder argumenten, dus ik heb gewonnen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat volkomen mank en de impliciete gevolgtrekking ook.![]()
Correct.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Imho is met het vingertje wijzen naar de organisatie voor de rellen de verantwoordelijkheid weghalen van mensen die aan het rellen zijn.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, hoe is situatie daar dan?
Zoiets.Carpe Libertatem![]()
Dat is vorig jaar, 20 jaar geleden...quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat is inderdaad de basis van het probleem: groepen die per se hun gelijk willen halen. De bevolking van Hamburg interesseert dat over het algemeen niet zo erg, die wil gewoon maandagochtend in hun auto naar hun werk kunnen stappen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:03 schreef Glazenmaker het volgende:
Nee jij hebt ongelijk! Zo ik heb het laatste woord zonder argumenten, dus ik heb gewonnen.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Punt is dat ze daar wel van rellen houden.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat is vorig jaar, 20 jaar geleden...Carpe Libertatem![]()
Een bezigheid waar die demonstranten waarschijnlijk niet mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de basis van het probleem: groepen die per se hun gelijk willen halen. De bevolking van Hamburg interesseert dat over het algemeen niet zo erg, die wil gewoon maandagochtend in hun auto naar hun werk kunnen stappen.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Absoluut en die zijn ook de schuldigen. Dat boeit alleen niet zoveel als je winkel aan puin is getrapt en je een vordering hebt op een groep uitkeringstrekkers.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een bezigheid waar die demonstranten waarschijnlijk niet mee bezig zijn.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Alsof er van die plunderaars en slopers van black block iemand opgepakt wordt...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Absoluut en die zijn ook de schuldigen. Dat boeit alleen niet zoveel als je winkel aan puin is getrapt en je een vordering hebt op een groep uitkeringstrekkers.
Dan moet je meer zoals deze koreaanse winkeleigenaars tijdens de LA riots gaan doen:
Mooi ook die mensen met Ché op een vlag, de man die zijn medestrijders executeerde omdat ze een democratisch Cuba wilde en het eerste concentratiekamp op Cuba opende.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Het is best mogelijk om je af te vragen wie zo dom is geweest om te denken dat het een goed idee is om de G20 te laten plaatsvinden in een stad waarvan bekend is dat de tegenstand en bereidheid tot (gewelddadig) demonstreren zó groot is, of dat zelfs een ontzettend slechte beslissing te vinden, zonder daarbij ook maar een beetje verantwoordelijkheid voor de rellen en vernielingen bij de demonstranten weg te (willen) nemen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Imho is met het vingertje wijzen naar de organisatie voor de rellen de verantwoordelijkheid weghalen van mensen die aan het rellen zijn.
Maar misschien geldt dat niet voor iedereen.![]()
Vrees alleen dat, als jij je eigen have en goed verdedigd tegen die plunderaars, je in NL en in D veel harder wordt aangepakt als de plunderaarsquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alsof er van die plunderaars en slopers van black block iemand opgepakt wordt...
Dan moet je meer zoals deze koreaanse winkeleigenaars tijdens de LA riots gaan doen:
[ afbeelding ]In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
"Het is best mogelijk je af te vragen waarom je als vrouw zo dom bent geweest alleen de stad in te gaan....."quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het is best mogelijk om je af te vragen wie zo dom is geweest om te denken dat het een goed idee is om de G20 te laten plaatsvinden in een stad waarvan bekend is dat de tegenstand en bereidheid tot (gewelddadig) demonstreren zó groot is, of dat zelfs een ontzettend slechte beslissing te vinden, zonder daarbij ook maar een beetje verantwoordelijkheid voor de rellen en vernielingen bij de demonstranten weg te (willen) nemen.
Maar misschien geldt dat niet voor iedereen.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
https://twitter.com/PolizeiHamburg/status/883661855532752897
Black bloc is weer aanwezig volgens politie en moeten zich weer direct verwijderen, want anders..![]()
Niet waarschuwen, direct oppakken en in de Elbe verzuipenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:20 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/PolizeiHamburg/status/883661855532752897
Black bloc is weer aanwezig volgens politie en moeten zich weer direct verwijderen, want anders..In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Dat denk ik helaas ook ja.. Kun je in plaats van je jachtgeweer beter hetzelfde soort wapens gebruiken als die lui zelf.. dus molotov cocktails van je dak gooien als ze voor je winkel staan.. is er net genoeg twijfel mogelijk of ze niet zelf een ongelukje met hun eigen molotovcocktails hadden.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vrees alleen dat, als jij je eigen have en goed verdedigd tegen die plunderaars, je in NL en in D veel harder wordt aangepakt als de plunderaars
Dit soort situaties ondergraaft natuurlijk wel enorm het vertrouwen van de normale burger in de overheid. Openbare orde en veiligheid is natuurlijk 1 van de pilaren van een goed functionerende overheid.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Nog even en homo's zijn zo dom om hand in hand te gaan lopen. Dat moeten we niet willen natuurlijk. Ben jij er ook zo een die vindt dat cartoons over Mo niet moeten kunnen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het is best mogelijk om je af te vragen wie zo dom is geweest om te denken dat het een goed idee is om de G20 te laten plaatsvinden in een stad waarvan bekend is dat de tegenstand en bereidheid tot (gewelddadig) demonstreren zó groot is, of dat zelfs een ontzettend slechte beslissing te vinden, zonder daarbij ook maar een beetje verantwoordelijkheid voor de rellen en vernielingen bij de demonstranten weg te (willen) nemen.
Maar misschien geldt dat niet voor iedereen.![]()
Mijn standpunt is dat als de overheid dit soort dingen laat gebeuren het sociale contract waarbij de overheid het geweldsmonopolie heeft iig tijdelijk buiten werking is.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat denk ik helaas ook ja.. Kun je in plaats van je jachtgeweer beter hetzelfde soort wapens gebruiken als die lui zelf.. dus molotov cocktails van je dak gooien als ze voor je winkel staan.. is er net genoeg twijfel mogelijk of ze niet zelf een ongelukje met hun eigen molotovcocktails hadden.
Dit soort situaties ondergraaft natuurlijk wel enorm het vertrouwen van de normale burger in de overheid. Openbare orde en veiligheid is natuurlijk 1 van de pilaren van een goed functionerende overheid.
Kortom, het is geheel,gerechtvaardigd en correct dat jij plunderaars je winkel uitslaat of schiet. Maar de overheid laat liever plunderaars lopen dan dat ze dat toelaten.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Hou alstublieft op met deze domme vergelijkingen, waarom wil je zo graag je idioterie etaleren?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nog even en homo's zijn zo dom om hand in hand te gaan lopen. Dat moeten we niet willen natuurlijk. Ben jij er ook zo een die vindt dat cartoons over Mo niet moeten kunnen?![]()
Waarom praat je zo tegen iemand die normaal doet?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nog even en homo's zijn zo dom om hand in hand te gaan lopen. Dat moeten we niet willen natuurlijk. Ben jij er ook zo een die vindt dat cartoons over Mo niet moeten kunnen?![]()
Ik begrijp sws niet waarom ze die G20 daar houden. Deze gevolgen zijn zo voorspelbaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mensen hebben overlegd en de keus op Hamburg laten vallen, met een voorspelbare uitkomst. Dat is vast niet gedaan omdat het zo tof is voor de Hamburgers, waarom dan wel volgens jou?
Beter doen ze het alla Bilderberg of op een industrieterrein ergens achteraf.Make my day!![]()
Probleem is dat de overheid weet wie je bent en wat je hebt gedaan als je je eigen winkel of huis verdedigt. In groepen is dat nooit helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat denk ik helaas ook ja.. Kun je in plaats van je jachtgeweer beter hetzelfde soort wapens gebruiken als die lui zelf.. dus molotov cocktails van je dak gooien als ze voor je winkel staan.. is er net genoeg twijfel mogelijk of ze niet zelf een ongelukje met hun eigen molotovcocktails hadden.
Dit soort situaties ondergraaft natuurlijk wel enorm het vertrouwen van de normale burger in de overheid. Openbare orde en veiligheid is natuurlijk 1 van de pilaren van een goed functionerende overheid.![]()
waarom wil je zo graag je idioterie etaleren?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hou alstublieft op met deze domme vergelijkingen, waarom wil je zo graag je idioterie etaleren?![]()
Wat is jouw verhaal? Je vindt geweld normaal.Ik heb het echt gedaan. Het is niet normaal.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Probleem is dat de overheid weet wie je bent en wat je hebt gedaan als je je eigen winkel of huis verdedigt. In groepen is dat nooit helemaal duidelijk.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Schijnbaar is jouw definitie van normaal niet normaal voor een ander. Ik ben er na een jaar van vredestrucks wel een beetje klaar mee om ook maar een beetje schuld van geweld bij andere mensen neer te leggen dan degene die het pleegt. En ja zeggen dat iemand die niet met geweld begon dom was en het geweld uitlokte is victim blaming.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waarom praat je zo tegen iemand die normaal doet?![]()
net liep de SP ff langs, zou natuurlijk ook eens niet aanwezig zijn...For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Mijn definitie is ook niet normaal. Wat mij ergert bij jou is het gemak waarin je praat. Hoe kan het zijn dat ik niet zo praat?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Schijnbaar is jouw definitie van normaal niet normaal voor een ander. Ik ben er na een jaar van vredestrucks wel een beetje klaar mee om ook maar een beetje schuld van geweld bij andere mensen neer te leggen dan degene die het pleegt. En ja zeggen dat iemand die niet met geweld begon dom was en het geweld uitlokte is victim blaming.![]()
Ik weet gewoon echt niet wat ik hier over moet zeggen... dit is echt serieus ernstig triest.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Linkse terreur in Hamburg:
[ afbeelding ]
Wat de fakenews media ervan maken:
[ afbeelding ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Klopt, ad laat ook alleen dingen zien van de fleurige feesten. Als het rechts of Feyenoord was geweest waren er kamervragenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Als je hier alleen maar plaatjes van 24 uur geleden gaat posten en niet eens in spoiler ofzo, kan je ook gewoon wegblijvenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik vind het inderdaad normaal dat mensen opkomen voor hun spullen en leven. Dat is volgens mij een nogal centraal instinkt die je bij zo'n beetje ieder territoriaal dier ziet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat is jouw verhaal? Je vindt geweld normaal.Ik heb het echt gedaan. Het is niet normaal.
Maar volgens mij ging mijn post meer over de reden waarom mensen die hun huis verdedigen een groot risico op hogere straffen dan de plunderaars hebben.![]()
Jij ergert je eraan dat ik niet in levensgevaar ben tijdens het typen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mijn definitie is ook niet normaal. Wat mij ergert bij jou is het gemak waarin je praat. Hoe kan het zijn dat ik niet zo praat?![]()
Je verdedigde geweld tegen een groep. Dat is fout. En ik weet heel goed waar ik het over heb.Dat is de irritatie dan van mijn kant. Weet waar je het over hebt en wat de gevolgen zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad normaal dat mensen opkomen voor hun spullen en leven. Dat is volgens mij een nogal centraal instinkt die je bij zo'n beetje ieder territoriaal dier ziet.
Maar volgens mij ging mijn post meer over de reden waarom mensen die hun huis verdedigen een groot risico op hogere straffen dan de plunderaars hebben.![]()
Waar?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je verdedigde geweld tegen een groep. Dat is fout. En ik weet heel goed waar ik het over heb.Dat is de irritatie dan van mijn kant. Weet waar je het over hebt en wat de gevolgen zijn.![]()
Jij schreef dat je al die agenten dood wilde hebben. Dat is mijn irritatie.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat schreef je eerder. Dat is de irritatie van mensen ook.![]()
Waarom, wil je dit niet zien?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar plaatjes van 24 uur geleden gaat posten en niet eens in spoiler ofzo, kan je ook gewoon wegblijvenIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Dat is een leugen. Ik schrijf zoiets nooit. Maar het geeft goed aan wie je bent. Een 0.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij schreef dat je al die agenten dood wilde hebben. Dat is mijn irritatie.![]()
Dus gewelddadige onzin schrijven over mensen is stout. Kijk eens in de spiegel vies mannetje.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is een leugen. Ik schrijf zoiets nooit. Maar het geeft goed aan wie je bent. Een 0.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: