Morgen weer in de luie bijstandsuitkeringen-stand.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:21 schreef Jaroon het volgende:
Heel boos de wereld willen veranderen is 1 ding. Gewoon boos zijn op alles iets anders.
Ze denken niet. Men wil geen oplossing.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar hoe denken die lui want ze zijn tegen de top en de plannen, dat geeft ze blijkbaar het recht om een binnenstad te slopen.
Ik ben tegen de manier van demonstreren en kan die Anne-flut niet luchten of zien, dan heb ik volgen hun principes toch het recht de kamer van Anne-flut aan gort te slaan? Een fikkie te stoken op haar bed?
Die Nederlanders die daar nu zijn, daar zit schele Anne-flut bij, zijn ook wat topic geweest over deze dame. Dat je haar niet kent...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je haalt volgens mij zaken door elkaar. Groen links staat daar niet en Anne Fleur ken ik ook niet. Wel een mooie naam.
Dus het veroordelen van de manier van demonstreren houdt meteen in dat men daarmee opkomt voor de allerrijksten ter wereld? Rare redenatie.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:35 schreef Nielsch het volgende:
Haha kijk het plebs hier eens opkomen voor de allerrijksten ter wereld. Mooi hoor, als een bijstandstrekker die keihard de VVD verdedigt.
Dit, zinloos en compleet schijnheilig gedrag daar in Hamburg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:38 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dus het veroordelen van de manier van demonstreren houdt meteen in dat men daarmee opkomt voor de allerrijksten ter wereld? Rare redenatie.
Ja precies, met hun Renaults Mégane en broodroosterwinkels. Branden moeten ze.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:35 schreef Nielsch het volgende:
Haha kijk het plebs hier eens opkomen voor de allerrijksten ter wereld.
Dus door geweld te veroordelen ben je ineens voor de allerrijksten. Bijzonder.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:35 schreef Nielsch het volgende:
Haha kijk het plebs hier eens opkomen voor de allerrijksten ter wereld. Mooi hoor, als een bijstandstrekker die keihard de VVD verdedigt.
Volgens mij hebben we al vastgesteld dat dit een soort toneelstukje is opgevoerd door rijk-rechts en rijk-links hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:35 schreef Nielsch het volgende:
Omdat een demonstrant Nikes droeg?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we al vastgesteld dat dit een soort toneelstukje is opgevoerd door rijk-rechts en rijk-links hoor.
Je zegt weer niets.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:35 schreef Nielsch het volgende:
Vandaag is de officiele demonstratiedag.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:51 schreef theNull het volgende:
Staat er vandaag nog wat op het programma? Ik las een grote demonstratie van 100.000 man, kan het alleen niet weer vinden.
Heb je een link? Ik wil haar nu zien ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Anne-Fleur praat extreem geweld gewoon openlijk goed. Dus in feite wel ja.
https://twitter.com/annefleurddquote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik wil haar nu zien ook.
Als dat maar goed gaat.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vandaag is de officiele demonstratiedag.
Ze vernielen de spullen van de man in de straat. Niet echt de juiste manier om sympathie op te wekken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:35 schreef Nielsch het volgende:
Nee, omdat demonstranten wrs in overgrote meerderheid tot de middenklasse/hoge middenklasse behoren en wrs op HBO of WO studeren. Groot deel van hen is over een jaar of 15 gesettled en zullen dan geen seconde meer serieus nadenken over de ongeprivilegieerden op deze aarde dan wel tijdens kantoortijden alleen nog social media vol spammen over dat onderwerp.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat een demonstrant Nikes droeg?
De lat ligt blijkbaar laag.
Vind het een beetje vreemd om iedereen die daar aanwezig is deze vernielingen in de schoenen te schuiven.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Anne-Fleur praat extreem geweld gewoon openlijk goed. Dus in feite wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |