Zeker. Het enge is dat men wel zoiets kan als groep. Dat kost de maatschappij ook nog eens veel geld. Ik hoop dat mensen echt gepakt worden.quote:
Ik weet niet wat MSM is. Hier was er wel degelijk gisteren commentaar op.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:08 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Klopt. Daarom vind ik het onthutsend te zien dat er in de MSM geen oprechte verontwaardiging hierover is.
Main Stream Media.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat MSM is. Hier was er wel degelijk gisteren commentaar op.
Ik heb het niet gevolgd. Die waren niet kritisch?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:13 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Main Stream Media.
Dus de NPO, Mediahuis, TMG, etc.
Ik mis in de MSM een oprechte verontwaardiging hierover. Maar ik val in herhaling. Ik ben eerder in deze topic wat uitvoeriger geweest.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd. Die waren niet kritisch?
Wat had je aan meer verwacht dan? Men is ook verbaasd. Net als ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:15 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Ik mis in de MSM een oprechte verontwaardiging hierover. Maar ik val in herhaling. Ik ben eerder in deze topic wat uitvoeriger geweest.
Dit moet je maar even teruglezen mocht het je werkelijk interesseren, want ik wil dus niet in herhaling vallen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat had je aan meer verwacht dan? Men is ook verbaasd. Net als ik.
Je geeft geen link. Maar dat maakt verder niet uit. Het is bizar en dat zijn we met elkaar eens.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:17 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Dit moet je maar even teruglezen, want ik wil dus niet in herhaling vallen.
Blijven mooie beeldentwitter:PorteTonAme twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 19:21:19🎥🇩🇪 #Allemagne : La police répond aux #BlackBlock en cassant des bouches .#HamburgG20 #Hamburg #G20Summit https://t.co/UCTS3mSjK9 reageer retweet
De autonome scene in Hamburg is al heel lang geweldadig, ieder jaar weer rellen met 1 mei en met het Schanzenfest..quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:21 schreef Jaroon het volgende:
Heel boos de wereld willen veranderen is 1 ding. Gewoon boos zijn op alles iets anders.
Ik vind de politie veel te terughoudendquote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:02 schreef Resistor het volgende:
Blijven mooie beeldentwitter:PorteTonAme twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 19:21:19🎥🇩🇪 #Allemagne : La police répond aux #BlackBlock en cassant des bouches .#HamburgG20 #Hamburg #G20Summit https://t.co/UCTS3mSjK9 reageer retweet
Het zegt mij allemaal weinig. Ik begrijp het gevoel niet. Jij ook niet volgens mij.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De autonome scene in Hamburg is al heel lang geweldadig, ieder jaar weer rellen met 1 mei en met het Schanzenfest..
De vergelijking met voetbal hooligans is terecht, maar dan zonder voetbal.
In het algemeen wel. Opvallend weinig knuppels gezien gisteren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind de politie veel te terughoudend
Ze mogen wat mij betreft idd veel en veel harder optreden tegen dat rel tuig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind de politie veel te terughoudend
Had harder optreden echt gewerkt? Je moet soms kiezen voor de middenweg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze mogen wat mij betreft idd veel en veel harder optreden tegen dat rel tuig.
Ik vond het optreden van de politie veel te tam.
Massaal arresteren, ieder jaar weer met rellen, Snelrecht, paar jaar zakjes plakken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Had harder optreden echt gewerkt? Je moet soms kiezen voor de middenweg.
Jullie praten over een jaarlijks fenomeen. Dat wist ik niet. Geweld roept geweld op. Maar je moet wel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Massaal arresteren, ieder jaar weer met rellen, Snelrecht, paar jaar zakjes plakken.
Leren ze het wel af
Dat is precies wat dit tuig moet leren.quote:
Men wil ook niets ten goede veranderen. Je kan boos zijn op de wereld. Maar dit werkt niet. Dit is rellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is precies wat dit tuig moet leren.
Nee joh, die Nederlandse tak krijgt straks een baantje bij Groen Links of bij de Vara.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zeker. Het enge is dat men wel zoiets kan als groep. Dat kost de maatschappij ook nog eens veel geld. Ik hoop dat mensen echt gepakt worden.
Je haalt volgens mij zaken door elkaar. Groen links staat daar niet en Anne Fleur ken ik ook niet. Wel een mooie naam.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee joh, die Nederlandse tak krijgt straks een baantje bij Groen Links of bij de Vara.
Sloopkogel Anne Fleur heeft voor mij toch echt al het kruit verschoten met d'r relvakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |