abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172263445
Livestreams

https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summit

https://www.pscp.tv/w/1BRJjWwwBVZxw

https://www.pscp.tv/BuzzFeedNewsDE/1jMJgoBRNgbJL

Bijgevoegd: Ruptly:

Linkse radicalen willen G20 ‘aanvallen en vernietigen’ in Hamburg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Elsevier

Hamburg zet zich schrap.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Telegraaf

Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij Hamburg
SPOILER
Bron: NOS

Voor de geïnteresseerden:

Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.
SPOILER

Game on ^O^ .
I´m back.
pi_172263482
Ah, mijn favorite topic-reeks in een lange tijd. Wanneer houd de G20 eigenlijk op?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_172263488
Even terugkomend op diegene eerder in dit topic. Ik weet de naam niet meer. Als je zelf agressie aangeeft is er iets mis met je geestelijk.
pi_172263494
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je weet gewoon weinig en roept maar wat.
quote:
Er is eerder vandaag een melding gemaakt van de ontruiming van een kinderdagverblijf een paar straten verder. Helaas is het kinderdagverblijf waar ik als leidster werk ook ontruimd, maar helaas nog voordat deze door zwart-gemaskerde mannen en vrouwen gewelddadig de ruiten ingeslagen werden en daarna bruut de deuren in hadden getrapt - twee mensen zijn helaas ook het pand deels binnengetreden en hebben een rookbom afgestoken. Parolen als - vrij vertaald - "de kinderen moeten ook maar leren wat weerstand is" en "kinderen zijn de toekomst van het kapitalisme"... Mijn collega's en ik hebben de kinderen daarna in het binnen-paviljoen geëvacueerd en via een aangrenzende supermarkt hebben ze veilig de omgeving kunnen verlaten. De politie heeft het pand daarna - gelukkig - weten af te sluiten. Er is aanzienlijke schade. Ik heb geen mogelijkheid gehad beeldmateriaal hoog te laden - dat kan ik later eventueel doen. Het is geen groot kinderdagverblijf (zogenoemde 'Kinderladen'), wij zijn met 20 kinderen, waarvan een deel - uit voorzorg door de ouders of door de onmogelijkheid naar de locatie te komen - al 7 kinderen niet aanwezig. Met 6 leidsters hebben wij gelukkig de 13-tal kinderen zoveel mogelijk buiten het gekrakeel kunnen houden. Wij zijn nu aan het bijkomen met een ijsje - gekregen van de supermarkt... maar helaas woed om ons heen nog steeds een grimmige sfeer.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_172263500
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:05 schreef NgInE het volgende:
Ah, mijn favorite topic-reeks in een lange tijd. Wanneer houd de G20 eigenlijk op?
vandaag
pi_172263516
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Die obsessie met Anne Fleur :')
Dit toneelstukje kan je niet blijven opvoeren, nu ze vast schrijft voor JOOP (vara) en ook een item heeft bij 1vandaag.
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:08:16 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172263543
Carpe Libertatem
pi_172263547
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:06 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

[..]

Dat is het probleem niet. Jij praat heel hard over mensen als in groepen. Daar haal je geweld bij.
pi_172263553
Ryan, de demonstranten komen ook niet per se op voor de armen der aarde. Het gaat ze erom dat het systeem niet deugt. Dat kun je ook vinden als je poen hebt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172263557
Zouden ze vandaag nog gaan rellen? Of houden ze het voor gezien?
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:10:12 #12
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172263580
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zouden ze vandaag nog gaan rellen? Of houden ze het voor gezien?
Vastwel, maar dan pas later op de dag.
Carpe Libertatem
pi_172263596
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ryan, de demonstranten komen ook niet per se op voor de armen der aarde. Het gaat ze erom dat het systeem niet deugt. Dat kun je ook vinden als je poen hebt.
Alweer terug vanuit Hamburg?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:12:12 #14
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263614
quote:
Mja.. niet zo heel sterk als je protesteert tegen dat klote-systeem dat ervoor zorgt dat jij je poen hebt.. (en arme afrikanen/aziaten niet) en dan niet die poen afwijst.

begrijpelijk, maar niet zo sterk.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:13:06 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172263627
quote:
Of zelfs als je van datzelfde systeem afhankelijk bent.
And so is the past
pi_172263635
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:55 schreef agter het volgende:

[..]

Vind het een beetje vreemd om iedereen die daar aanwezig is deze vernielingen in de schoenen te schuiven.

Wat mij betreft worden de daders aangepakt. Maar mensen die daar vreedzaam protesteren met toestemming, zijn hier niet debet aan.
Toestemming om te protesteren is niet nodig. De staat die toestemming moet geven om bekritiseerd te worden? Het moet niet gekker worden. Het blokkeren van wegen vind ik ook nog prima, ook al mag het niet.

Maar het is natuurlijk niet voor niks in Hamburg georganiseerd. Daar zit al decennia een grote harde kern van extreem-linksen die elkaar van elk redelijk perspectief hebben ontdaan. Die kennen de stad, die kennen de politie, die hebben daar hun uitvalsbases, hun materiaalopslag, het stikt er van de doorgewinterde relveteranen, als die allemaal naar een andere stad hadden gemoeten had je ze zo van de weg kunnen plukken.

De belangen van de burgers zijn natuurlijk sowieso ondergeschikt als onze heersers komen laten zien wie de baas is. Maar door het in Hamburg te organiseren weet je zeker dat het redelijke protest wordt overschaduwd door de extreem gewelddadigen en het linkse protest een slechte naam krijgt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172263637
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:11 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Alweer terug vanuit Hamburg?
Neuh. Ik stem VVD en ben een materialistische rotzak die mensen die het slechter hebben uitlacht.

Ik leg slechts even uit hoe het zit.
pi_172263658
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:12 schreef nixxx het volgende:

[..]

Mja.. niet zo heel sterk als je protesteert tegen dat klote-systeem dat ervoor zorgt dat jij je poen hebt.. (en arme afrikanen/aziaten niet) en dan niet die poen afwijst.

begrijpelijk, maar niet zo sterk.
Je moet dus onder een brug gaan leven om geloofwaardig over te komen?

Dat slaat nergens op.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:14:54 #19
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263661
Op die stream ziet het er gewoon rustig en gemoedelijk uit nu, valt me op dat er ook best veel middelbare leeftijd mensen tussen lopen, niet alleen maar jongeren.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:15:44 #20
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172263678
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:14 schreef nixxx het volgende:
Op die stream ziet het er gewoon rustig en gemoedelijk uit nu, valt me op dat er ook best veel middelbare leeftijd mensen tussen lopen, niet alleen maar jongeren.
Zal waarschijnlijk ook gewoon rustig en druk blijven tot vanavond.
Carpe Libertatem
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 11:16:14 #21
138438 crew  Pizzakoppo
pi_172263684
Iedereen vind rellen toch gewoon tof? Om te kijken is het leuk, om mee te doen is leuk. Het gevoel, de spanning, de adrenaline. Als je ooit jong bent geweest en iets soortgelijks hebt meegemaakt dan weet je wat ik bedoel. Wat mij altijd een beetje steekt is het zogenaamde ideologische karakter. Relschoppers adopteren een standpunt, rechts of links, en grijpen dat aan om te rellen. Zogenaamd om hun doel te bewerkstelligen. Dit terwijl het primaire doel slechts basaal rellen om het rellen is. Waarom? Omdat het fucking lijp is!
pi_172263698
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:55 schreef agter het volgende:

[..]

Vind het een beetje vreemd om iedereen die daar aanwezig is deze vernielingen in de schoenen te schuiven.

Wat mij betreft worden de daders aangepakt. Maar mensen die daar vreedzaam protesteren met toestemming, zijn hier niet debet aan.

Vind het ook erg makkelijk om iedereen en iedere groepering daar over een kam te scheren.
(Ik zeg niet dat jij dat doet)
Van mij mag je doen wat je wil qua geweldloos demonstreren, maar als je weet dat andere demonstranten de stad in een oorlogszone hebben veranderd en jouw aanwezigheid agenten weghoudt van kinderdagverblijven zou je moeten nadenken of je nog wel goed bezig bent.
pi_172263699
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:06 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

vandaag
Stiekem toch wel een beetje opgelucht; ik was echt bang dat Hamburg helemaal verbouwd zou worden.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_172263700
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh. Ik stem VVD en ben een materialistische rotzak die mensen die het slechter hebben uitlacht.

Ik leg slechts even uit hoe het zit.
Goede grap. Wat zijn jullie rooie aktie plannen vandaag? Ramen ingooien bij bejaardentehuizen?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:16:54 #25
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263705
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je moet dus onder een brug gaan leven om geloofwaardig over te komen?

Dat slaat nergens op.
Zover zou ik ook niet willen gaan, maar ik vind het wel een beetje zwakjes.

Misschien kunnen die mensen het voor zichzelf nog rechtpraten door te bedenken dat ze het systeem verzwakken door ervan te profiteren ofzo..
pi_172263714
quote:
Na een nacht doorhalen en gestolen drank zuipen kom je niet voor 12 je bed uit toch?
pi_172263720
Politie Hamburg zegt net dat dit protest met ong. 2200 man niet is toegestaan.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:17:44 #28
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172263727
quote:
Op die manier moet dat ook kunnen. Daar is totaal niets mee. En op die manier mogen we blij zijn dat er toch nog mensen zijn die dat doorgeschoten kapitalisme en neoliberalisme niet zien zitten. En dan vind dan jong en oud.

Maar je zult zien dat er later toch weer relschoppers zijn die zich tussen een vreedzame groep bevinden en het lont aansteken.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_172263737
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:16 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Goede grap. Wat zijn jullie rooie aktie plannen vandaag? Ramen ingooien bij bejaardentehuizen?
Ik gok dat jij iemand bent die ik uit kan lachen.

Je stemt zeker ook PVV? Minimumloon erbij.
pi_172263740
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet. Jij praat heel hard over mensen als in groepen. Daar haal je geweld bij.
Als je extreem geweld gebruikt mag je hetzelfde terug verwachten
pi_172263752
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:17 schreef Cherna het volgende:

[..]

Op die manier moet dat ook kunnen. Daar is totaal niets mee. En op die manier mogen we blij zijn dat er toch nog mensen zijn die dat doorgeschoten kapitalie en neoliberalisme niet zien zitten. En dan vind dan jong en oud.

Maar je zult zien dat er later toch weer relschoppers zijn die zich tussen een vreedzame groep bevinden en het lont aansteken.
Het kost veel geld en lost niets op. Dat is toch naar.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:19:36 #32
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263766
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:17 schreef Cherna het volgende:

[..]

Op die manier moet dat ook kunnen. Daar is totaal niets mee. En op die manier mogen we blij zijn dat er toch nog mensen zijn die dat doorgeschoten kapitalisme en neoliberalisme niet zien zitten. En dan vind dan jong en oud.

Dit soort protest vind ik ok, ook als ze er bijv mee doorgaan ook al blokkeert de politie de weg bijv. een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid moet kunnen zolang je niet gewelddadig wordt.
pi_172263776
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:16 schreef nixxx het volgende:

[..]

Zover zou ik ook niet willen gaan, maar ik vind het wel een beetje zwakjes.

Misschien kunnen die mensen het voor zichzelf nog rechtpraten door te bedenken dat ze het systeem verzwakken door ervan te profiteren ofzo..
Zat academici die kritiek uiten op het systeem. Moeten die eerst al hun bezittingen weggeven voordat ze een boek of artikel schrijven?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:20:47 #34
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172263794
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het kost veel geld en lost niets op. Dat is toch naar.
Of het iets oplost weet ik niet. De hippie heeft ook het systeem kunnen veranderen. Toch een stroming die nut heeft gehad.
pi_172263795
Er zijn iets van een paar honderd verschillende groepen aanwezig. Groenen, Oxfam, politieke partijen. Van alles is er.
Make my day!
pi_172263799
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iedereen vind rellen toch gewoon tof? Om te kijken is het leuk, om mee te doen is leuk. Het gevoel, de spanning, de adrenaline. Als je ooit jong bent geweest en iets soortgelijks hebt meegemaakt dan weet je wat ik bedoel. Wat mij altijd een beetje steekt is het zogenaamde ideologische karakter. Relschoppers adopteren een standpunt, rechts of links, en grijpen dat aan om te rellen. Zogenaamd om hun doel te bewerkstelligen. Dit terwijl het primaire doel slechts basaal rellen om het rellen is. Waarom? Omdat het fucking lijp is!
Dit. Al verwacht ik niet veel van deze rellers terug te zien bij een pegida demonstratie.
pi_172263817
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:20 schreef Cherna het volgende:

[..]

Of het iets oplost weet ik niet. De hippie heeft ook het systeem kunnen veranderen.
Dat was wel wat vriendelijker.
pi_172263819
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:20 schreef agter het volgende:
Er zijn iets van 80 verschillende groepen aanwezig. Groenen, Oxfam, politieke partijen. Van alles is er.
Dit lijkt me nog een laag aantal :P
pi_172263824
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dit lijkt me nog een laag aantal :P
Ja. Een paar honderd moet het zijn.
Make my day!
pi_172263825
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zat academici die kritiek uiten op het systeem. Moeten die eerst al hun bezittingen weggeven voordat ze een boek of artikel schrijven?
Marx was wel wat overtuigender geweest als hij niet letterlijk en figuurlijk zijn werkster naaide en leefde op de pof bij grootkapitalisten.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:22:19 #41
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172263831
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat was wel wat vriendelijker.
Nou, in de VS viel dat tegen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:22:28 #42
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263836
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat schrijft zo lastig he.. ik begrijp het ook allemaal wel, maar toch vind ik het een beetje wringen. Maar ja, mensen kunnen mentaal heel lenig zijn, dat zien we bij meerdere issues.

oooh extra politie busjes
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:22:35 #43
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172263839
Waar blijf die muziektruck van gister?
Carpe Libertatem
pi_172263840
Dit is gewoon rare agressie. Daar kunnen we lang over debatteren. Dat is zo.
pi_172263848
Probleem is, vandaag gaan er zoveel mensen vreedzaam protesteren, maar ook die moeten onder toeziend oog worden gesteld en als dat naar schatting 100.000 man zijn is de politie daar veel man aan kwijt, wat gelegenheid geeft aan de relschoppers en anarchisten om hun ding weer te doen.
pi_172263860
Zelfs kerken doen mee.
Make my day!
pi_172263873
De man die met een laserpointer op een de politie in helikopter heeft gericht, is opgepakt en krijgt poging tot moord ten laste gelegd.

Mooi.
pi_172263874
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:23 schreef agter het volgende:
Zelfs kerken doen mee.
Die moet je ook doodschieten.
pi_172263888
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:22 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dat schrijft zo lastig he.. ik begrijp het ook allemaal wel, maar toch vind ik het een beetje wringen. Maar ja, mensen kunnen mentaal heel lenig zijn, dat zien we bij meerdere issues.

oooh extra politie busjes
Dus academici die inhoudelijk kritiek uiten op het systeem zijn 'mentaal heel lenig'?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:25:06 #50
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263893
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef skysherrif het volgende:
De man die met een laserpointer op een de politie in helikopter heeft gericht, is opgepakt en krijgt poging tot moord ten laste gelegd.

Mooi.
Mooi idd. Dat soort dingen moet je niet tolereren
pi_172263898
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Kerken kan je niet doodschieten
pi_172263900
Zijn ze al bezig?
Twiddel
pi_172263913
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Want?
Make my day!
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:26:18 #54
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172263916
Carpe Libertatem
pi_172263919
quote:
Probleem is dat het onduidelijk is, in mijn ogen althans, wat nu precies hun eisen c.q. doelstellingen zijn echter. Het zijn ook meerdere groeperingen die eraan meedoen, maar ook weer groeperingen die een losse organisatievorm hanteren. Het ging me dan ook even niet over waar ze voor opkomen, maar uit welke socio-economische strata de demonstranten afkomstig zijn, vandaar mijn typering rijk-links.
I´m back.
pi_172263935
Politie genoeg zo te zien, nu hopen dat ze het tuig eerder & harder aanpakken dan gister.
pi_172263952
Er is ook goed nieuws! Er zijn al dagenlang grote groepen mensen samen op makkelijk bereikbare straten en er is nog geen vredestruck geweest! Na een periode van wekelijkse aanslagen heeft links geweld ook wel weer iets nostalgisch. In ieder geval interessantere beelden.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:28:01 #58
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263954
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus academici die inhoudelijk kritiek uiten op het systeem zijn 'mentaal heel lenig'?
Academici die profiteren van een systeem, daar kritiek op uiten, maar toch blijven profiteren van het systeem hebben wel een zekere mate van mentale lenigheid om dat voor zichzelf reht te denken, denk ik. Het ligt ook een beetje aan de soort kritiek. Als je kleine wijzigingen in een systeem voorstelt om het eerlijker te maken, geeft dat al veel minder spanning dan wanneer je het systeem in zijn geheel verwerpt en iets radicaal anders in plaats wil zetten.

Maar mensen zijn ook geen one-issue organismen, er speelt altijd veel meer.
pi_172263966
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Probleem is dat het onduidelijk is, in mijn ogen althans, wat nu precies hun eisen c.q. doelstellingen zijn echter. Het zijn ook meerdere groeperingen die eraan meedoen, maar ook weer groeperingen die een losse organisatievorm hanteren. Het ging me dan ook even niet over waar ze voor opkomen, maar uit welke socio-economische strata de demonstranten afkomstig zijn, vandaar mijn typering rijk-links.
Er is ook een groot verschil tussen het Antifa in Duitsland en het Antifa wat we de laatste tijd in Amerika (berkeley) hebben gezien. In het laatste is het zo dat een groot deel inderdaad universiteitsactivisten zijn die zelf best wat geld hebben.

Het volk wat je hier ziet is een groot deel kraak, anarchistisch volk dat echt niet rijk is hoor, op een enkele opstandige na.
pi_172263978
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:25 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Het gevoel heerste even.
pi_172263993
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:25 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Waarom ben je zo boos?
pi_172264030
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:28 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Er is ook een groot verschil tussen het Antifa in Duitsland en het Antifa wat we de laatste tijd in Amerika (berkeley) hebben gezien. In het laatste is het zo dat een groot deel inderdaad universiteitsactivisten zijn die zelf best wat geld hebben.

Het volk wat je hier ziet is een groot deel kraak, anarchistisch volk dat echt niet rijk is hoor, op een enkele opstandige na.
Ja, met rijk-links bedoel ik ook niet dat ze daadwerkelijk een aardig sommetje op de bank hebben staan. Ik doel op het milieu waaruit ze afkomstig zijn. En dan zie je bij krakers, autonomen etc. ook dat ze voornamelijk uit de midden of hoge middenklasse afkomstig zijn en dus kun je die ook onder het kopje rijk-links samenvatten, denk ik. Stel dat ze een leuk meiske tegenkomen en hun krakerspakje en hanenkam aan de wilgen hangen dan hebben ze van huis uit de skills en opleiding genoten om weer een brave salary-man te worden.
I´m back.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:33:34 #63
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264074
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, met rijk-links bedoel ik ook niet dat ze daadwerkelijk een aardig sommetje op de bank hebben staan. Ik doel op het milieu waaruit ze afkomstig zijn. En dan zie je bij krakers, autonomen etc. ook dat ze voornamelijk uit de midden of hoge middenklasse afkomstig zijn en dus kun je die ook onder het kopje rijk-links samenvatten, denk ik. Stel dat ze een leuk meiske tegenkomen en hun krakerspakje en hanenkam aan de wilgen hangen dan hebben ze van huis uit de skills en opleiding genoten om weer een brave salary-man te worden.
Beetje zoals de extreemlinkse terreurgroepen uit de jaren 70-80... ook allemaal middenklasse kindjes waren dat he
pi_172264078
quote:
Dat wordt nog wat, vanavond :X
Twiddel
pi_172264087
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:33 schreef nixxx het volgende:

[..]

Beetje zoals de extreemlinkse terreurgroepen uit de jaren 70-80... ook allemaal middenklasse kindjes waren dat he
Ja, overwegend wel ja idd.
I´m back.
pi_172264090
Zijn ze nu alweer bezig? Pff wel vermoeiend hoor.
Hoe lang gaat deze kermis nog door?
pi_172264119
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens mij is het morgen voorbij. De G20 iig.
Twiddel
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:36:12 #68
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264134
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, overwegend wel ja idd.
dat is dan wel ironisch.. heb je ouders die misschien ook radicaal links waren in hun jeugd om zich af te zetten tegen hun ouders en het oorlogsverleden etc. en daarna brave burgers geworden. worden hun kinderen precies hetzelfde
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:37:36 #69
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172264170
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:34 schreef Kim-Holland het volgende:
De oude man met fiets is vandaag nog niet gespot.
Carpe Libertatem
pi_172264183
quote:
4s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Die man in die zwembroek in de Pijp?
pi_172264194
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:33 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dat wordt nog wat, vanavond :X
Vanavond pas?

Rond het middaguur, dan hebben velen hun slaap en kop koffie wel gehad. Je moet er ook niet te laat bij zijn, dan heeft ook de politie slaap gehad.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_172264199
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:35 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Volgens mij is het morgen voorbij. De G20 iig.
Ahzo. Dus vanavond nog 1 keer de boel slopen.
Was vannacht gewoon in slaap gevallen ondanks de actie. :@
pi_172264206
quote:
4s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Haha! Hopelijk hebben ze zijn fiets in het vuur geflikkerd!
pi_172264219
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:38 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ahzo. Dus vanavond nog 1 keer de boel slopen.
Was vannacht gewoon in slaap gevallen ondanks de actie. :@
:D
Ik ook. In slaap op de bank. Haha!
Make my day!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:40:03 #75
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264229
Zag net zoeentje voorbij komen op een spandoek..

waarom denkt zo iemand dat de zon heet is? door zonneenergie ofzo.. de domheid...
pi_172264242
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:39 schreef agter het volgende:

[..]

:D
Ik ook. In slaap op de bank. Haha!
Ohh, hier gewoon met laptop op bed ^O^ ;)
pi_172264261
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:36 schreef nixxx het volgende:

[..]

dat is dan wel ironisch.. heb je ouders die misschien ook radicaal links waren in hun jeugd om zich af te zetten tegen hun ouders en het oorlogsverleden etc. en daarna brave burgers geworden. worden hun kinderen precies hetzelfde
Ja, voortbordurend, als je golfbewegingen kunt bewijzen, zou je kunnen zeggen dat er dan ook een tussengeneratie is van brave Hendrikken. Te jong om actief deel te nemen in WO2, kinderen die te jong waren om actief bij de generatie 60-70 te horen en dan kleinkinderen die nu te jong zijn om tot de opstandige Merel, Sterre, Vlinder-millenial generatie te behoren.
I´m back.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:43:57 #78
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172264321
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat is rijk Ryan. 80% van onze bevolking in NL komt niet boven de 50.000 op jaarbasis(een verdiener)als ik een schatting mag maken. Dat kun je niet rijk noemen.

Natuurlijk denken mensen met een inkomen zo rond de 100.000 dat ze al tot de elite behoren. Maar bij tegenslag is dat zo verdampt. Ik rij dan een Volvo 480 van 20 jaar oud en de ander zal de nieuwste BMW rijden. Het is wat.
pi_172264347
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:43 schreef Cherna het volgende:

[..]

Wat is rijk Ryan. 80% van onze bevolking in NL komt niet boven de 50.000 op jaarbasis(een verdiener)als ik een schatting mag maken. Dat kun je niet rijk noemen.

Natuurlijk denken mensen met een inkomen zo rond de 100.000 dat ze al tot de elite behoren. Maar bij tegenslag is dat zo verdampt.
De werkelijkheid is wel dat we het heel erg goed hebben.
pi_172264357
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:46:12 #81
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264370
quote:

[..]

Natuurlijk denken mensen met een inkomen zo rond de 100.000 dat ze al tot de elite behoren. Maar bij tegenslag is dat zo verdampt. Ik rij dan een Volvo 480 van 20 jaar oud en de ander zal de nieuwste BMW rijden. Het is wat.
Vergeleken met 95% van de wereldbevolking waarschijnlijk is dat inderdaad heel rijk. (cijfer even uit mijn duim gezogen)
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:46:22 #82
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172264378
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nog wel. Dat moeten we behouden. En het neoliberalisme dreigt voor de lagere klasse een ramp te worden. En als die het slecht krijgen gaat uiteindelijk de middenklasse tot 2 maal modaal er ook aan.
pi_172264390
quote:

[..]

Natuurlijk denken mensen met een inkomen zo rond de 100.000 dat ze al tot de elite behoren. Maar bij tegenslag is dat zo verdampt.
Ja, geprivilegieerd in ieder geval, met een redelijke tot goede opleiding, goede gezondheid, skills om gewoon mee te draaien, een abstractie-niveau waarbij complexe zaken begrepen worden en voorzien van ruime mogelijkheden c.q. kansen c.q. potentie om het leven van een brave Hendrik te leiden. Rijk dus.
I´m back.
pi_172264399
* ff spotten naar hysterische wijven voor de FOK!vrouwenknokploeg..
pi_172264422
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:46 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nog wel. Dat moeten we behouden. En het neoliberalisme dreigt voor de lagere klasse een ramp te worden. En als die het slecht krijgen gaat uiteindelijk de middenklasse tot 2 maal modaal er ook aan.
Je mag ook breder kijken. Ik heb wel verdriet over armoede die ik zag. Uiteindelijk sta je wel weer in te kopen bij de AH. Dan vind ik mijzelf een lul.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:50:16 #86
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172264451
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je mag ook breder kijken. Ik heb wel verdriet over armoede die ik zag. Uiteindelijk sta je wel weer in te kopen bij de AH. Dan vind ik mijzelf een lul.
Waarom. De AH schijnt wel zijn personeel enigzins goed te behandelen als ik Janneke mag geloven. Zo bekijk ik het dan. Want stabiliteit voor de lagere klasse is van levensbelang. Als die bij een AH goed terecht kunnen komen is dat juist een vooruitgang.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:51:12 #87
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264471
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ben het er ook wel mee eens dat "het systeem" ook helemaal niet eerlijk is. Wij zijn rijk omdat zij arm zijn en arm gehouden worden. Ik heb echter geen oplossing waarbij zij ook rijk worden en wij niet arm(er). En dan kies ik er egoistisch voor om rijk te blijven.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:51:23 #88
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_172264477
Ziet er eigenlijk best vredig uit zo, deze demonstratie. Jammer van die fascistische politie.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_172264484
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:50 schreef Cherna het volgende:

[..]

Waarom. De AH schijnt wel zijn personeel enigzins goed te behandelen als ik Janneke mag geloven.
Het verschil is erg groot. Een week daarvoor zie je iemand dood gaan. Maar het maakt niet uit.
pi_172264493
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:51 schreef Mani89 het volgende:
Ziet er eigenlijk best vredig uit zo, deze demonstratie. Jammer van die fascistische politie.

[ afbeelding ]
:')
pi_172264505
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:51 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik ben het er ook wel mee eens dat "het systeem" ook helemaal niet eerlijk is. Wij zijn rijk omdat zij arm zijn en arm gehouden worden. Ik heb echter geen oplossing waarbij zij ook rijk worden en wij niet arm(er). En dan kies ik er egoistisch voor om rijk te blijven.
Economie is geen zero sum game hè. :P.
I´m back.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:52:51 #92
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264512
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:51 schreef Mani89 het volgende:

[ afbeelding ]
Als de politie echt fascistisch was, dan lag ze daar met een bloedend hoofd te creperen.. btw je moet je telefoon opladen
pi_172264525
ik vind dat die linkse radicalen goed werk afleveren

Zonder dit soort gasten zou het echt een verschrikkelijke teringzooi worden in de wereld....heel het milieu bijvoorbeeld zou verneukt worden....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:53:34 #94
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264530
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Economie is geen zero sum game hè. :P.
Uitbuiting wel :P
pi_172264546
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef skysherrif het volgende:

Mooi.
Het is een begin.
pi_172264554
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:

Zonder dit soort gasten zou het echt een verschrikkelijke teringzooi worden in de wereld....heel het milieu bijvoorbeeld zou verneukt worden....

Dit geen teringzooi?
Twiddel
pi_172264564
Gaat er al met scherp geschoten worden op deze klootzakjes? :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172264577
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:52 schreef nixxx het volgende:

[..]

Als de politie echt fascistisch was, dan lag ze daar met een bloedend hoofd te creperen.. btw je moet je telefoon opladen
Zijn al een paar aardige filmpjes opgedoken van antifa leden die wel tot bloedens toe zijn geslagen door de politie, maar die hebben dan ook wel meer op het kerstof gehad dan dit vrede hippie meisje
pi_172264597
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:

Je bent wel consequent dom, zowel over voetbal als over de maatschappij. Verhelderend.
pi_172264616
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit geen teringzooi?
Dit was een paar weken geleden in Parijs :{w
pi_172264625
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je bent wel consequent dom, zowel over voetbal als over de maatschappij. Verhelderend.
Mooi gezegd.
pi_172264633
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:53 schreef nixxx het volgende:

[..]

Uitbuiting wel :P
Ontwaakt, verworpenen der aarde!
Ontwaakt, verdoemden in hongers sfeer!
Maar nu eerst even naar de MacDonalds.
I´m back.
pi_172264653
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:57 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Dit was een paar weken geleden in Parijs :{w
Oh haha, zie het nu ook :')
Goeie:
Twiddel
pi_172264704
Kut jongens, leo is kwijt
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:02:23 #105
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172264740
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het verschil is erg groot. Een week daarvoor zie je iemand dood gaan. Maar het maakt niet uit.
Het verschil tussen arm en rijk zal er altijd zijn. Maar ik val op fok natuurlijk steeds terug op wat ik altijd al roep en dat is een goed functionerende sociaal democratie. Het enige systeem dat zowel arm als rijk kansen bied en het dragelijk maakt voor beide groepen. Ellende in de wereld kun je niet voorkomen. Dat is een utopie. Het is ook geen probleem dat de een in een villa woont en de ander in een rijtjeshuis. Dat moet men wel accepteren.
pi_172264761
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:47 schreef Kim-Holland het volgende:
* ff spotten naar hysterische wijven voor de FOK!vrouwenknokploeg..
Ik ben helaas de hele middag op pad vandaag, dus kan niet met je meedoen :N
pi_172264798
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:02 schreef Cherna het volgende:

[..]

Het verschil tussen arm en rijk zal er altijd zijn. Maar ik val op fok natuurlijk steeds terug op wat ik altijd al roep en dat is een goed functionerende sociaal democratie. Het enige systeem dat zowel arm als rijk kansen bief en het dragelijk maakt voor beide groepen. Ellende in de wereld kun je niet voorkomen. Dat is een utopie.
Ja, idd, daar ben ik ook voorstander van inclusief voldoende vrijheid om zelf te kunnen ondernemen. Dus ook weer niet de sociaaldemocratie die een ingeboren weerzin heeft tov ondernemers. Maar wel weer met een vrij lage gini coëfficient. Ik denk ook een samenleving met een zo groot mogelijke middenklasse, stevig verankerd in het maatschappelijke middenveld en een sociaal vangnet dat mensen in staat stelt weer deel te nemen aan de maatschappij in plaats van hen gedoemd te laten zijn.
I´m back.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:05:40 #108
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172264820
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, idd, daar ben ik ook voorstander van inclusief voldoende vrijheid om zelf te kunnen ondernemen. Dus ook weer niet de sociaaldemocratie die een ingeboren weerzin heeft tov ondernemers. Maar wel weer met een lage gini coëfficient.
Precies.
pi_172264838
Wat een volk. :') Een beetje parasiteren op lief-klinkende idealen met uiteindelijk als enig doel om een beetje lekker te kunnen rellen en gewelddadig te doen. Ongekend.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:06:57 #110
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172264850
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:03 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ik ben helaas de hele middag op pad vandaag, dus kan niet met je meedoen :N
Dat was niet de afspraak!
Maar goed, als je vanavond maar terug bent, ik heb je namelijk ingezet als tweede hoofd van de ploeg. :Y
pi_172264854
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:02 schreef Cherna het volgende:

[..]

Het verschil tussen arm en rijk zal er altijd zijn. Maar ik val op fok natuurlijk steeds terug op wat ik altijd al roep en dat is een goed functionerende sociaal democratie. Het enige systeem dat zowel arm als rijk kansen bied en het dragelijk maakt voor beide groepen. Ellende in de wereld kun je niet voorkomen. Dat is een utopie. Het is ook geen probleem dat de een in een villa woont en de ander in een rijtjeshuis. Dat moet men wel accepteren.
Ik begrijp je wel deels. Heb jij echt arme mensen meegemaakt in je leven? Dat zet je leven even anders in elkaar.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:08:48 #112
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264903
Die kleuren symboliek vind ik ook wel grappig.. rood en rood/zwart.. Gooi er nog wat wit doorheen en je zit op het andere uiteinde van het hoefijzer.
pi_172264942
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:06 schreef nostra het volgende:
Wat een volk. :') Een beetje parasiteren op lief-klinkende idealen met uiteindelijk als enig doel om een beetje lekker te kunnen rellen en gewelddadig te doen. Ongekend.
En dat volledig gesubsidieerd door de belastingbetaler want ik kan me niet voorstellen dat er iemand tussen zit met een echte baan.
pi_172264964
Ah, eerste koerden zijn ook gespot.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:11:37 #115
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172264976
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:11 schreef theNull het volgende:
Ah, eerste koerden zijn ook gespot.
^O^
pi_172265002
Het verschil in de wereld is soms wat groot. Als je het wil zien.
pi_172265012
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:06 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat was niet de afspraak!
Maar goed, als je vanavond maar terug bent, ik heb je namelijk ingezet als tweede hoofd van de ploeg. :Y
Om achttienhonderd uur staat deze FOK!knokkert gereed!
pi_172265030
Zou die achterhoeker van POW geen bezoekje brengen aan deze demonstratie?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:13:33 #119
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172265033
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:12 schreef FYazz het volgende:

[..]

Om achttienhonderd uur staat deze FOK!knokkert gereed!
Goedzo! Ik wist wel dat ik op je kon bouwen ^O^
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:18:10 #120
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172265154
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel deels. Heb jij echt arme mensen meegemaakt in je leven? Dat zet je leven even anders in elkaar.
Ja en Nee. In het MO heb ik wel wat gezien. Koelies die er op een schandalige manier behandeld werden. Was voor mij ook een teken dat ik het na 1 project gezien had. Dan heb ik in Arizona tal van zeer arme Mexicanen en verslaafde indianen gezien allemaal wonend in verotte campers zonder airco.

In Duitsland rondom stations tal
van verslaafde zwervers waar ik wel eens een gesprek mee voerde.

Dat is allemaal shit. Maar je kunt niet verwachten het systeem zo te veranderen dat de rijken het allemaal moeten oplossen. Daarom moet je de middenweg nemen.

Bovendien heb ik met collega's gesproken die in Zuid Afrika aan projecten werkten. Die lokale inwoners eisen daar een dagloon. Die komen dan niet meer werken totdat het geld op is. Daar kun je dus nooit iets op bouwen. In die regio zullen ze dus zelf eens moeten gaan aanpakken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:18:22 #121
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_172265155
Ben net pas op.

Gisteren alles gevolgd tot een uur of 1/2 s'nachts.

Heb ik nog iets gemist?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_172265156
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:12 schreef Jaroon het volgende:
Het verschil in de wereld is soms wat groot. Als je het wil zien.
Dit soort dingen zijn natuurlik absurd : https://www.oxfamnovib.nl(...)elft-wereldbevolking Ik snap prima dat je daartegen in protest komt, maar niet zo.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_172265171
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit geen teringzooi?
dit is een mercedes die in de fik gaat....

zolang mij landrover heel blijft is het oke
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_172265189
Ik ga voorbij aan veel andere posts. Ik heb een heel arm meisje ontmoet in Afrika. Klinkt als een jankverhaal. Die heeft mijn leven verandert. Die was slimmer dan ik en dan woon je heel arm in een dorp. Geen enkele toekomst.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:19:57 #125
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_172265190
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dit is een mercedes die in de fik gaat....

zolang mij landrover heel blijft is het oke
Dat was Jeroen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_172265217
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:06 schreef nostra het volgende:
ze doen goed werk voor jouw kids in de toekomst

dus beetje dimme he

ik wil dat jij publiekelijk ezcusses maakt
pi_172265232
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dus beetje dimme he

Ben je al aan het ploppen of wat?
I´m back.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:22:50 #128
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172265242
geel/rood/groene vlaggen zijn de koerden?
pi_172265247
quote:

[..]

Ze mogen de tekst op het stadhuis daar eens ter harte nemen in dat kader.

quote:
dus beetje dimme he

Komt goed Klaas.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:23:16 #130
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172265249
quote:

[..]

dus beetje dimme he

ja, heel goed werk, ze laten exact zien hoe hypocriet links is met hun idealen

zo, trol ook weer gevoerd, mijn goede daad voor de dag is weer klaar
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_172265260
Niet verwacht dat koerden zich trouwens hiermee identificeren.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:24:14 #132
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_172265272
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ontwaakt, verworpenen der aarde!
Ontwaakt, verdoemden in hongers sfeer!
Maar nu eerst even naar de MacDonalds.
Dood aan het kapitalisme!

Gepost vanaf mijn iPhone
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_172265276
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:23 schreef Bensel het volgende:

[..]

Ik stem links. Hoe goed is rechts dan?
pi_172265287
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:23 schreef Bensel het volgende:

[..]

jij bent gewoon de domme massa die niet snapt waar de wereld om draait.....
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:25:48 #135
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172265308
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik stem links. Hoe goed is rechts dan?
niet. Maar ze zijn tenminste niet zo hypocriet in hun beweringen
Twitch.tv/bensel15
pi_172265332
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:25 schreef Bensel het volgende:

[..]

Ik denk niet dat links hypocriet is. Andes zou ik er niet voor stemmen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:26:53 #137
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172265334
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jij bent gewoon de domme massa die niet snapt waar de wereld om draait.....
Geld en macht. En aangezien geld macht koopt... . Zelfs liefde kan gekocht worden
Twitch.tv/bensel15
pi_172265339
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:25 schreef Bensel het volgende:

[..]

rechts is gebaseerd op DOLLARTEKENS zonder enige vorm van realisme in de wereld.
pi_172265359
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:28 schreef skysherrif het volgende:
Dat het antifa en anarchisten volk daar in Hamburg geen geld heeft is toch echt hun eigen keuze hoor.
Daar kun je niet de grote boze maatschappij de schuld van geven.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:28:59 #140
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172265385
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik denk niet dat links hypocriet is. Andes zou ik er niet voor stemmen.
ah, dus rellen voor een vreedzame wereld is niet hypocriet? Dus zaken in de fik steken voor meer aandacht aan milieu is niet hypocriet? Kan wel ff doorgaan zo
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:29:01 #141
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_172265386
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

rechts is gebaseerd op DOLLARTEKENS zonder enige vorm van realisme in de wereld.
"Links" is net zo gestoeld op geld, alleen dan op geld van anderen i.p.v. jezelf. ;)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_172265390
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:27 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat het antifa en anarchisten volk daar in Hamburg geen geld heeft is toch echt hun eigen keuze hoor.
Daar kun je niet de grote boze maatschappij de schuld van geven.
je weet niet hoe de wereld in elkaar steekt

iedereen begint op links en als het hun goed gaat rond hun 40ste krijg je de ommekeer naar rechts....

of je houdt vast aan je principes voor de wereld....
pi_172265397
quote:

[..]

Willen ze een beetje happen vandaag?
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_172265404
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:29 schreef hottentot het volgende:

[..]

#zotezienwel :) #karpervissen
pi_172265408
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:29 schreef hottentot het volgende:

[..]

De konijnen wel.
pi_172265412
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

iedereen begint op links en als het hun goed gaat rond hun 40ste krijg je de ommekeer naar rechts....

Iedereen...

Vreemd, ik ben rechts begonnen en zal ook rechts eindigen, had als 16 jarige al een tyfushekel aan dat vuile stinkende werkschuwe volk.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:30:19 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172265413
ik denk dan altijd, stel ze krijgen hun zin, anarchisme... en dan... ik zou ze gelijk voor hun tyfus schieten als ze aan mij komen... wat voor maatschappij zien ze voor ogen, vredig... nah, opzouten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:30:41 #148
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172265419
quote:

[..]

tja, links ook, anders willen ze niet zo graag nivelleren. Andermans geld is gemakkelijk uitgeven natuurlijjk.

Alle partijen zijn feitelijk gewoon fout natuurlijk. Er is niemand die uit puur altruistische reden een partij gaat opzetten. Want dan hoef je geen partij op te zetten
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:30:44 #149
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172265420
Geluid weg?
pi_172265427
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Geluid weg?
Hier ook.
Twiddel
pi_172265432
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef Re het volgende:
ik denk dan altijd, stel ze krijgen hun zin, anarchisme... en dan... ik zou ze gelijk voor hun tyfus schieten als ze aan mij komen... wat voor maatschappij zien ze voor ogen, vredig... nah, opzouten
Ging men maar voor mooi en vredig.
pi_172265433
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef Re het volgende:
Out of character postje gemaakt?
I´m back.
pi_172265443
Reuters is inderdaad stil. Staan waarschijnlijk te dicht bij de geluidswagen, in de buurt van
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:32:03 #154
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172265450
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hier ook.
Ok, dan ligt het niet aan mij.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:33:21 #155
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172265480
quote:

[..]

Niet alle over een kam scheren.
pi_172265502
Als je meer ziet in de wereld ga je misschien anders denken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:35:13 #157
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172265521
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:34 schreef Jaroon het volgende:
Als je meer ziet in de wereld ga je misschien anders denken.
Dat klopt net zoals levenservaring . Maar je moet ook realistisch blijven.
pi_172265533
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:18 schreef Cherna het volgende:
Bovendien heb ik met collega's gesproken die in Zuid Afrika aan projecten werkten. Die lokale inwoners eisen daar een dagloon. Die komen dan niet meer werken totdat het geld op is. Daar kun je dus nooit iets op bouwen. In die regio zullen ze dus zelf eens moeten gaan aanpakken.
Dat heb ik veel gehoord van collega`s die in Afrika aan het werk waren, salaris was uitbetaald en dan kwamen de lokalen een week niet opdagen.
Of de verstrekte werkschoenen en helmen werden verkocht op de markt.
Tja, dan moet je als inwoner daar niet klagen dat je niets opbouwt, het blijft ook grotendeels een mentaliteitskwestie.
quote:

Principes zijn leuk, maar als je een flutstudie hebt gedaan of zelfs zonder studie tot je 40e rondhangt in kraakpanden, hele dagen wiet rookt en flutbaantjes hebt in een "cultureel centrum" of hostel, dan moet je niet klagen dat de wereld zo slecht voor je is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef hottentot het volgende:Iedereen...

Vreemd, ik ben rechts begonnen en zal ook rechts eindigen, had als 16 jarige al een tyfushekel aan dat vuile stinkende werkschuwe volk.
Precies ja, rare aanname dat iedereen als links begint :?
Er zijn genoeg op wie de politieke indoctrinatie van onderwijs en publieke omroep niet heeft geholpen ;)
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:38:05 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172265606
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Out of character postje gemaakt?
nee, beetje aan het framen knul
pi_172265657
https://twitter.com/Mark_Goedhart/status/883607008515170304

Dit politiegeweld keur ik dan wel weer af.
pi_172265659
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:35 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat klopt net zoals levenservaring . Maar je moet ook realistisch blijven.
Ik hoop realistisch te zijn door ervaring. Het is ook maar een mening en idee van mijn kant. Ik denkniet dat mensen hier mijn leven hebben gehad. Begrijp ik het? Nee.
pi_172265689
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:31 schreef Resistor het volgende:
Reuters is inderdaad stil. Staan waarschijnlijk te dicht bij de geluidswagen, in de buurt van
En daar ging het geluid van de Ruptly stream :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:41:27 #163
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172265707
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef skysherrif het volgende:

:D :D :D :D :D :D
pi_172265727
quote:

Jesus... :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:42:32 #165
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_172265741
quote:

Adschuwelijk idd :o
  Redactie Frontpage zaterdag 8 juli 2017 @ 12:42:39 #166
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_172265743
quote:

Wtf is dat voor speenvarken joh :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_172265754
quote:

Heftig.
pi_172265767
quote:

Dat is al een heel oud plaatje. En Frans.
pi_172265784
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:43 schreef Resistor het volgende:

[..]

Dat is al een heel oud plaatje. En Frans.
Zag het pas later ja, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken.
pi_172265785
Geweld afkeuren lijkt mij altijd goed.
pi_172265786
quote:

Ongelooflijk. _O- _O- _O-

En het mooie is, zo'n wijf krijgt in de media weer een podium om te roepen dat ze zwaar is aangepakt door de politie. :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:45:37 #172
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172265834
quote:

Hahaha man man man, zit eerst z'n zicht te versperren om vervolgens te zeggen dat het politie geweld is als hij zorgt dat hij weer kan zien...
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:45:39 #173
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172265837
quote:

GvD! :')
Knuppelwaardig wijf.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:48:56 #174
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_172265907
En alles vastleggen met de smartphone, gerealiseerd door kapitalistische zwijnen, achachach. :')
pi_172265913
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:38 schreef Re het volgende:

[..]

nee, beetje aan het framen knul
Wie?
I´m back.
pi_172265929
quote:

Die is veel ouder en heeft niets met de G20 te maken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:50:16 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172265947
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wie?
jij,... Vermoorde onschuld spelen of dement aan het worden?
pi_172266007
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:50 schreef Re het volgende:

[..]

jij,... Vermoorde onschuld spelen of dement aan het worden?
Beetje dement. Ik constateerde slechts een out of character postje van jou. Klopt dat niet dan?
En dan ben je vervolgens mij aan het framen dus?
I´m back.
pi_172266035
quote:

Dat is in Parijs, met Franse ME'ers
pi_172266046
Wat, mogen ze nog steeds demonstreren?

Ik had al die lui per direct opgepakt en het land uit gezet.

De Duitsers zijn helemaal gek geworden. 8)7
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:54:42 #181
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172266061
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik hoop realistisch te zijn door ervaring. Het is ook maar een mening en idee van mijn kant. Ik denkniet dat mensen hier mijn leven hebben gehad. Begrijp ik het? Nee.
Je zult het vast begrijpen. Ik ben links maar ik voel mij totaal niet vertegenwoordigd door een Anne etc. Die muts maakt mij meer belachelijk. Ze staat voor een groep. Maar de lagere klasse en arbeiders op het laagste niveau heeft ze niets mee. Sterker nog die zal ze verafschuwen(boze blanke burger). En dat noemt zich dan links. Die zouden zich moeten schamen. Helaas krijgen juist dat soort figuren een platform. Zaken die er totaal niet toe bijdragen om de rijken te kunnen overtuigen iets meer over te hebben voor een lagere klasse ongeacht huidskleur en dat individualsme enigerwijs te doorbreken. Ik ben voor opvang van vluchtelingen etc. maar ben ook voor een betere maatschappij voor de lagere klasse ongeacht huidskleur.

En door het reltuig wil ik mij ook niet laten vertegenwoordigen.
pi_172266100
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:54 schreef Cherna het volgende:

[..]

Je zult het vast begrijpen. Ik ben links maar ik voel mij totaal niet vertegenwoordigd door een Anne etc. Die muts maakt mij meer belachelijk. Ze staat voor een groep. Maar de lagere klasse en arbeiders op het laagste niveau heeft ze niets mee. Sterker nog die zal ze verafschuwen(boze blanke burger). En dat noemt zich dan links. Die zouden zich moeten schamen. Helaas krijgen juist dat soort figuren een platform. Zaken die er totaal niet toe bijdragen om de rijken te kunnen overtuigen iets meer over te hebben voor een lagere klasse ongeacht huidskleur en dat individualsme enigerwijs te doorbreken. Ik ben voor opvang van vluchtelingen etc. maar ben ook voor een betere maatschappij voor de lagere klasse ongeacht huidskleur.

jij bent net als ik dan wat links. Maar anderen bepalen niet wie je bent. Voel je er niet schuldig over.
pi_172266126
Zou Moldy Locks ook aanwezig zijn?
pi_172266135
Is het nou zo rustig in Hamburg?
pi_172266173
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:57 schreef Physsic het volgende:
Is het nou zo rustig in Hamburg?
Dat gaat als het donker wordt wel anders worden.

En de lokale Jumbo had geen popcornmais meer ;(
pi_172266183
quote:

[..]

Vandaar rijk-rechts tegenover rijk-links in een tableau-vivant.
I´m back.
pi_172266193
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:59 schreef Resistor het volgende:

[..]

Dat gaat als het donker wordt wel anders worden.

En de lokale Jumbo had geen popcornmais meer ;(
Probeer het anders eens bij de groenteboer/ Turk/toko.
Twiddel
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:00:46 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172266196
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beetje dement. Ik constateerde slechts een out of character postje van jou. Klopt dat niet dan?
En dan ben je vervolgens mij aan het framen dus?
er zat niets out of character aan hoor, je implicaties ook niet
pi_172266224
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:00 schreef Re het volgende:

[..]

er zat niets out of character aan hoor, je implicaties ook niet
Volgens mij heb ik jou nog nooit een agressieve tekst zien posten zoals die post, dus vandaar out of character.
Ik ook niet, dus waarom je met die post mij zou framen is mij volkomen onduidelijk.
I´m back.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:02:33 #190
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172266230
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

jij bent net als ik dan wat links. Maar anderen bepalen niet wie je bent. Voel je er niet schuldig over.
Neuh ik voel er er zeker niet schuldig over. Maar het stoort me dat links over een kam geschoren word met uitvreters etc omdat er helaas een aantal extremen zijn die
als maatgevend worden gezien. Maar onder rechts is dat natuurlijk niet anders. Ook daar is natuurlijk niet ieder rechts denkend persoon een extreem rechtse idioot.
pi_172266271
quote:
Je zult het vast begrijpen. Ik ben links maar ik voel mij totaal niet vertegenwoordigd door een Anne etc. Die muts maakt mij meer belachelijk. Ze staat voor een groep. Maar de lagere klasse en arbeiders op het laagste niveau heeft ze niets mee. Sterker nog die zal ze verafschuwen(boze blanke burger). En dat noemt zich dan links.
Geloof inderdaad maar niet dat Anne Fleur en haar Antifa en anarchisten clubje zich iets aantrekt van de "arbeider" of lagere inkomensgroepen.
Dat soort lui hebben heel andere belangen en interesse`s

Spandoeken met teksten als "no banks, prisons or state`s" zeggen al genoeg.
pi_172266272
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:00 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Probeer het anders eens bij de groenteboer/ Turk.
Geen lokale Turk, en de groenteboer ben ik nog nooit geweest :@
Ach, het is geen ramp hoor. Zakken nootjes genoeg. Ik kom echt niets tekort.

Ook leuk, bord 'werk in uitvoering' op de Reuters stream. Jup, genoeg te doen maandag.
pi_172266290
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:02 schreef Cherna het volgende:

[..]

Neuh ik voel er er zeker niet schuldig over. Maar het stoort me dat links over een kam geschoren word met uitvreters etc omdat er helaas een aantal extremen zijn die
als maatgevend worden gezien. Maar onder rechts is dat natuurlijk niet anders. Ook daar is natuurlijk niet ieder rechts denkend persoon een extreem rechtse idioot.
Het stoort mij ook. En wat we willen is iets normaals. Uberhaupt vraag je ja af wat mensen denken in de politiek. Ik heb geen echt vertrouwen meer.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:06:24 #194
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_172266314
quote:

[..]

Ik ben rechts maar ik ben voor sociale gerechtigheid/ gelijkheid. Het neo-liberale economisch wereldbeeld is wat mij betreft hartstikke fout.

Maar die linkse demonstranten in Hamburg maken mij misselijk .....
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_172266374
Ongeveer 20.000 demonstranten bij de grote demonstratie en nog zo'n 2000 bij een andere.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:09:24 #196
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172266392
De Smurfen. Wat een kleuters :')
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:14:08 #197
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172266487
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:06 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ik ben rechts maar ik ben voor sociale gerechtigheid/ gelijkheid. Het neo-liberale economisch wereldbeeld is wat mij betreft hartstikke fout.

Als dat vredig plaats vind stoort het mij totaal niet. Het is het tuig dat de zaak verstiert. Ik hoop dat door dit soort demonstraties en zoals stakingen uiteindelijk de macht gaat inzien dat de massa niet in een spiraal van neoliberale toestanden terecht wil komen.
Mogelijk is dat wensdenken. Maar het is afwachten hoe dit in de toekomst gaat uitpakken.
pi_172266517
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:06 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Terecht. Dit is iets heel anders. Dit gaat over dom geweld.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:15:48 #199
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172266529
*O*
pi_172266542
Koerden...

Dan zullen de Turken snel volgen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:17:27 #201
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172266557
Haha kijk ze losgaan! :D
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:17:57 #202
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_172266568
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:14 schreef Cherna het volgende:

[..]

Als dat vredig plaats vind stoort het mij totaal niet. Het is het tuig dat de zaak verstiert. Ik hoop dat door dit soort demonstraties en zoals stakingen uiteindelijk de macht gaat inzien dat de massa niet in een spiraal van neoliberale toestanden terecht wil komen.
Mogelijk is dat wensdenken. Maar het is afwachten hoe dit in de toekomst gaat uitpakken.
Ik bedoelde de relschoppers.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_172266602
Gaat het nu verder?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:19:29 #204
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172266606
quote:

1) het is fake nieuws, de opname is oud en Frankrijk
2) ik keur dit slappe gedoe ook af, de agent had veel harder moeten slaan en haar vervolgens te arresteren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172266622
Is dit nu een pro of anti Erdolf protest? Versta die taal niet.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:21:07 #206
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172266631
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Terecht. Dit is iets heel anders. Dit gaat over dom geweld.
Als ik nu de stream bekijk is dat zoals het hoort. Jong en oud in een vredige massa en geen gemaskerde toestanden. En daar zie je spandoeken tegen TIPP, tegen neoliberalisme, etc. Soms zie je dan een idioot met een vlag van het voormalige sovjet rijk. Hamer en Sikkel. Dat noem ik dan maar een naiv persoon.
pi_172266660
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik zag vlaggen met YPG, en van die Öcalan (of hoe je dat ook schrijft) die in de gevangenis zit.

Ik ga er maar van uit dat die 'anti' zijn, en dat de 'pro' Erdo wel snel zullen volgen (want die kijken ook naar de streams)
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:22:40 #208
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172266666
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik versta er ook niks van, maar zo te zien anti.
pi_172266676
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:21 schreef Cherna het volgende:

[..]

Als ik nu de stream bekijk is dat zoals het hoort. Jong en oud in een vredige massa en geen gemaskerde toestanden. En daar zie je spandoeken tegen TIPP, tegen neoliberalisme, etc. Soms zie je dan een idioot met een vlag van het voormalige sovjet rijk. Hamer en Sikkel. Dat noem ik dan maar een n

Als het redelijk gaat is dat prima. Een mening is belangrijk.
pi_172266714
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:14 schreef Cherna het volgende:

[..]

Door het in Hamburg met zijn hooligans te organiseren kan dat inzicht nog wat langer uitgesteld.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:25:59 #211
45206 Pietverdriet
pi_172266743
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Door het in Hamburg met zijn hooligans te organiseren kan dat inzicht nog wat langer uitgesteld.
Ah, het is een complot. Natuurlijk.
pi_172266759
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Welk inzicht?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:27:33 #213
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_172266784
Refugees welcome, hoeveel zouden ze er zelf in huis hebben? :')
pi_172266844
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:27 schreef Klummie het volgende:
Refugees welcome, hoeveel zouden ze er zelf in huis hebben? :')
Welk huis
pi_172266849
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah, het is een complot. Natuurlijk.
Mensen hebben overlegd en de keus op Hamburg laten vallen, met een voorspelbare uitkomst. Dat is vast niet gedaan omdat het zo tof is voor de Hamburgers, waarom dan wel volgens jou?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:30:43 #218
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172266886
Heerlijk staaltje complotdenken weer hier _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:30:56 #219
45206 Pietverdriet
pi_172266892
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Mensen hebben overlegd en de keus op Hamburg laten vallen, met een voorspelbare uitkomst. Dat is vast niet gedaan omdat het zo tof is voor de Hamburgers, waarom dan wel volgens jou?
TRU en BNW is achter de pisbakken extreemlinks af
pi_172266909
Je hebt gewoon te maken met tuig die o.a. auto's in brand steken. Dat heeft niets te maken met een visie.
pi_172266920
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Welk inzicht?
Dat er geen draagvlak is voor het neoliberalisme. Nu lijkt het of alleen gewelddadige extremisten daar tegen zijn.
pi_172266939
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

TRU en BNW is achter de pisbakken extreemlinks af
Je hebt dus geen antwoord op de vraag. Verrassend kan ik dat niet noemen.
pi_172266970
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat er geen draagvlak is voor het neoliberalisme. Nu lijkt het of alleen gewelddadige extremisten daar tegen zijn.
Het is ook raar. Maar jij en ik vinden dat ook. We herkennen ons hier niet in. Het is gewoon tuig.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:34:49 #224
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_172266971
Ach gut een piratenvlagje.

Niet serieus te nemen die lui.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:38:15 #225
45206 Pietverdriet
pi_172267073
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je hebt dus geen antwoord op de vraag. Verrassend kan ik dat niet noemen.
Socrates was de meest wijze van alle wijzen, want hij wist wat hij niet wist.
pi_172267134
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Socrates was de meest wijze van alle wijzen, want hij wist wat hij niet wist.
Dat is uiteindelijk waar het om gaat. Jezelf kennen. Dat is heel erg moeilijk.
  Redactie Frontpage zaterdag 8 juli 2017 @ 13:46:03 #227
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_172267275
Voor die dude die vanochtend zo bezig was dat de 'MSM' het beestje niet bij de naam durven noemen, de NOS heeft het ook gewoon over links-extremisten: http://nos.nl/artikel/218(...)e-van-de-rellen.html
_____
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:47:33 #228
45206 Pietverdriet
pi_172267321
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is uiteindelijk waar het om gaat. Jezelf kennen. Dat is heel erg moeilijk.
Correct
Erg grappig om te zien hoe Weltschmerz de schuld aan de vernielingen en de rellen bij anderen wil neerleggen het tuig wat het doet.
pi_172267363
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Correct
Erg grappig om te zien hoe Weltschmerz de schuld aan de vernielingen en de rellen bij anderen wil neerleggen het tuig wat het doet.
Ik weet niet goed wat de verdediging is eigenlijk. Het is idioot.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:49:59 #230
45206 Pietverdriet
pi_172267384
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:46 schreef LTVDK het volgende:
Voor die dude die vanochtend zo bezig was dat de 'MSM' het beestje niet bij de naam durven noemen, de NOS heeft het ook gewoon over links-extremisten: http://nos.nl/artikel/218(...)e-van-de-rellen.html
NOS doet hetzelfde als Weltschmerz
quote:
Ondertussen groeit de kritiek op de organisatie van de G20 in Hamburg. "Iedereen hier vraagt zich af; waarom wordt de G20 in Hamburg gehouden? Waarom is de G20 in de Messe gepland, nog geen tweehonderd meter van het krakersbolwerk Rote Flora? Velen zien dat alleen al als een provocatie."
Het is niet de schuld van het tuig, maar van de organisatie, die heeft geprovoceerd.

Mooi gevalletje van had je niet in een korte rok moeten lopen
pi_172267405
Wel een terecht punt hoor, een G0 houden naast het bolwerk van de krakers is gewoon niet heel slim.
  Redactie Frontpage zaterdag 8 juli 2017 @ 13:51:10 #232
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_172267409
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[..]

Het is niet de schuld van het tuig, maar van de organisatie, die heeft geprovoceerd
Dat helaas wel ja, als ze nou gewoon dat krakerstuig eens aanpakken ipv ze een eigen 'bolwerk' te geven ...
_____
pi_172267430
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:50 schreef skysherrif het volgende:
Wel een terecht punt hoor, een G0 houden naast het bolwerk van de krakers is gewoon niet heel slim.
Eens. 90% van de gekopschopte mensen is ook zelf schuldig. Hadden ze maar slim moeten zijn.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:52:43 #234
45206 Pietverdriet
pi_172267453
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat helaas wel ja, als ze nou gewoon dat krakerstuig eens aanpakken ipv ze een eigen 'bolwerk' te geven ...
Lijkt me een prima dag om met bulldozers dat kraakpand met de grond gelijk te maken, net als alle andere kraakpanden daar.
pi_172267455
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Eens. 90% van de gekopschopte mensen is ook zelf schuldig. Hadden ze maar slim moeten zijn.
Wat een onzin, denk gewoon even logisch na in plaats van dit gebrul.

Dit soort evenementen moet je zorgvuldig plannen, ajax gaat ook geen trainingskamp in rotterdam beleggen.
pi_172267457
quote:
Het is gewoon een stad.
pi_172267483
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is gewoon een stad.
'
Ik had het over de wijk st pauli en het rote flora gebouw
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:54:09 #238
45206 Pietverdriet
pi_172267499
quote:
Als vrouw alleen door de stad lopen....
Als homo hand in hand lopen...
Als oma met je geld in een handtas lopen...
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:54:22 #239
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172267507
quote:

[..]

[..]

Het is niet de schuld van het tuig, maar van de organisatie, die heeft geprovoceerd.

Mooi dat dat in het klein victim blaming heet, maar in het groot gewoon door een groot deel van de bevolking geaccepteerd wordt. als in ja natuurlijk heeft rusland de Krim bezet, zou jij toch ook doen als de eu provoceert ne naar het oosten uitbreidt.

Mogelijk wel een mooi excuus om na de G20 top dat bolwerk te sluiten en slopen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:54:55 #240
45206 Pietverdriet
pi_172267521
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dit soort evenementen moet je zorgvuldig plannen, ajax gaat ook geen trainingskamp in rotterdam beleggen.
Een volk dat voor tirannen zwicht.....
pi_172267538
quote:

[..]

[..]

Hoezo doet de NOS dat? Ze beschrijven toch gewoon wat er gaande is? Er is toch ook toenemende kritiek over de gekozen locatie?
pi_172267550
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een volk dat voor tirannen zwicht.....
Neuh, dat is onzin. Je hebt zoveel plekken om te kiezen, waarom in godsnaam dan in Hamburg op die plek
pi_172267551
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

'
Ik had het over de wijk st pauli en het rote flora gebouw
Het probleem is groter dan het lijkt. Ik ken dit ook uit Azie. Wanneer is iets zinvol?
pi_172267559
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik daar een g20 had gehouden, maar terwijl de gemaskerde mannen en vrouwen nog plunderend door de stad lopen het gedrag goedpraten vind ik zo mogelijk nog achterlijker.
pi_172267565
quote:

Het is gewoon ontstellend dom, omdat je weet dat het gaat gebeuren en omdat het niet is te voorkomen. Dat heeft niets met schuldvraag te maken.
Friedman on Donahue
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:56:45 #246
45206 Pietverdriet
pi_172267572
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:54 schreef nixxx het volgende:

[..]

Mooi dat dat in het klein victim blaming heet, maar in het groot gewoon door een groot deel van de bevolking geaccepteerd wordt. als in ja natuurlijk heeft rusland de Krim bezet, zou jij toch ook doen als de eu provoceert ne naar het oosten uitbreidt.

Mogelijk wel een mooi excuus om na de G20 top dat bolwerk te sluiten en slopen.
Dat ik Putin zijn handelen begrijp wil niet zeggen dat ik het goedkeur.
pi_172267596
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:56 schreef nostra het volgende:

[..]

Het is gewoon ontstellend dom, omdat je weet dat het gaat gebeuren en omdat het niet is te voorkomen. Dat heeft niets met schuldvraag te maken.
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als vrouw alleen door de stad lopen....
Als homo hand in hand lopen...
Als oma met je geld in een handtas lopen...
Precies.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 13:57:38 #248
45206 Pietverdriet
pi_172267603
Heerlijk, al die wegkijkers hier.
pi_172267631
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hoezo doet de NOS dat? Ze beschrijven toch gewoon wat er gaande is? Er is toch ook toenemende kritiek over de gekozen locatie?
Eigenlijk had de NOS dat er ook even bij moeten zetten. Zo ongeveer:
quote:
Ondertussen groeit de kritiek op de organisatie van de G20 in Hamburg. "Iedereen hier vraagt zich net als Weltschmerz op FOK! af; waarom wordt de G20 in Hamburg gehouden? Waarom is de G20 in de Messe gepland, nog geen tweehonderd meter van het krakersbolwerk Rote Flora? Velen zien dat alleen al als een provocatie." Deze mensen doen duidelijk een Weltschmerzje dus.
:P.
I´m back.
pi_172267659
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik daar een g20 had gehouden, maar terwijl de gemaskerde mannen en vrouwen nog plunderend door de stad lopen het gedrag goedpraten vind ik zo mogelijk nog achterlijker.
Ik praat het niet goed? :D

Ik zeg alleen dat het een domme beslissing is het daar te houden, wat mij betreft was heel die wijk omsingeld door het leger en werd al dat gajes in de boeien geslagen en die kraakpanden gesloten.
pi_172267666
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Precies.
Die vergelijking gaat volkomen mank en de impliciete gevolgtrekking ook.
Friedman on Donahue
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 14:00:24 #252
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172267697
quote:
Ach, volgend jaar is het in Argentinie. Ook een wereldidee.
Carpe Libertatem
pi_172267752
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ach, volgend jaar is het in Argentinie. Ook een wereldidee.
Geen idee, hoe is situatie daar dan?
pi_172267758
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed? :D

Ik zeg alleen dat het een domme beslissing is het daar te houden, wat mij betreft was heel die wijk omsingeld door het leger en werd al dat gajes in de boeien geslagen en die kraakpanden gesloten.
Imho is met het vingertje wijzen naar de organisatie voor de rellen de verantwoordelijkheid weghalen van mensen die aan het rellen zijn.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:03:33 #255
45206 Pietverdriet
pi_172267794
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:59 schreef nostra het volgende:

[..]

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie
pi_172267808
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:59 schreef nostra het volgende:

[..]

Nee jij hebt ongelijk! Zo ik heb het laatste woord zonder argumenten, dus ik heb gewonnen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:04:41 #257
45206 Pietverdriet
pi_172267833
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Imho is met het vingertje wijzen naar de organisatie voor de rellen de verantwoordelijkheid weghalen van mensen die aan het rellen zijn.
Correct.
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 14:06:02 #258
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172267874
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:01 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Geen idee, hoe is situatie daar dan?

Zoiets.
Carpe Libertatem
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:06:34 #259
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172267890
Wat een pauperbeeld en geluid vandaag :(
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:07:04 #260
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172267908
quote:
Dat is vorig jaar, 20 jaar geleden...
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
pi_172267948
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:03 schreef Glazenmaker het volgende:
Nee jij hebt ongelijk! Zo ik heb het laatste woord zonder argumenten, dus ik heb gewonnen.
Dat is inderdaad de basis van het probleem: groepen die per se hun gelijk willen halen. De bevolking van Hamburg interesseert dat over het algemeen niet zo erg, die wil gewoon maandagochtend in hun auto naar hun werk kunnen stappen.
Friedman on Donahue
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 14:09:05 #262
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172267977
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:07 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Dat is vorig jaar, 20 jaar geleden...
Punt is dat ze daar wel van rellen houden.
Carpe Libertatem
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:09:41 #263
45206 Pietverdriet
pi_172268001
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:08 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de basis van het probleem: groepen die per se hun gelijk willen halen. De bevolking van Hamburg interesseert dat over het algemeen niet zo erg, die wil gewoon maandagochtend in hun auto naar hun werk kunnen stappen.
Een bezigheid waar die demonstranten waarschijnlijk niet mee bezig zijn.
pi_172268043
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een bezigheid waar die demonstranten waarschijnlijk niet mee bezig zijn.
Absoluut en die zijn ook de schuldigen. Dat boeit alleen niet zoveel als je winkel aan puin is getrapt en je een vordering hebt op een groep uitkeringstrekkers.
Friedman on Donahue
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:12:00 #265
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172268065
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:11 schreef nostra het volgende:

[..]

Absoluut en die zijn ook de schuldigen. Dat boeit alleen niet zoveel als je winkel aan puin is getrapt en je een vordering hebt op een groep uitkeringstrekkers.
Alsof er van die plunderaars en slopers van black block iemand opgepakt wordt...

Dan moet je meer zoals deze koreaanse winkeleigenaars tijdens de LA riots gaan doen:
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:14:27 #266
45206 Pietverdriet
pi_172268120
Mooi ook die mensen met Ché op een vlag, de man die zijn medestrijders executeerde omdat ze een democratisch Cuba wilde en het eerste concentratiekamp op Cuba opende.
pi_172268226
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het is best mogelijk om je af te vragen wie zo dom is geweest om te denken dat het een goed idee is om de G20 te laten plaatsvinden in een stad waarvan bekend is dat de tegenstand en bereidheid tot (gewelddadig) demonstreren zó groot is, of dat zelfs een ontzettend slechte beslissing te vinden, zonder daarbij ook maar een beetje verantwoordelijkheid voor de rellen en vernielingen bij de demonstranten weg te (willen) nemen.

Maar misschien geldt dat niet voor iedereen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:18:25 #268
45206 Pietverdriet
pi_172268231
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:12 schreef nixxx het volgende:

[..]

Alsof er van die plunderaars en slopers van black block iemand opgepakt wordt...

Dan moet je meer zoals deze koreaanse winkeleigenaars tijdens de LA riots gaan doen:
[ afbeelding ]
Vrees alleen dat, als jij je eigen have en goed verdedigd tegen die plunderaars, je in NL en in D veel harder wordt aangepakt als de plunderaars
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:19:54 #269
45206 Pietverdriet
pi_172268284
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:18 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het is best mogelijk om je af te vragen wie zo dom is geweest om te denken dat het een goed idee is om de G20 te laten plaatsvinden in een stad waarvan bekend is dat de tegenstand en bereidheid tot (gewelddadig) demonstreren zó groot is, of dat zelfs een ontzettend slechte beslissing te vinden, zonder daarbij ook maar een beetje verantwoordelijkheid voor de rellen en vernielingen bij de demonstranten weg te (willen) nemen.

"Het is best mogelijk je af te vragen waarom je als vrouw zo dom bent geweest alleen de stad in te gaan....."
pi_172268308
https://twitter.com/PolizeiHamburg/status/883661855532752897

Black bloc is weer aanwezig volgens politie en moeten zich weer direct verwijderen, want anders..
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:22:36 #271
45206 Pietverdriet
pi_172268366
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:20 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/PolizeiHamburg/status/883661855532752897

Black bloc is weer aanwezig volgens politie en moeten zich weer direct verwijderen, want anders..
Niet waarschuwen, direct oppakken en in de Elbe verzuipen
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:22:36 #272
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172268367
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vrees alleen dat, als jij je eigen have en goed verdedigd tegen die plunderaars, je in NL en in D veel harder wordt aangepakt als de plunderaars
Dat denk ik helaas ook ja.. Kun je in plaats van je jachtgeweer beter hetzelfde soort wapens gebruiken als die lui zelf.. dus molotov cocktails van je dak gooien als ze voor je winkel staan.. is er net genoeg twijfel mogelijk of ze niet zelf een ongelukje met hun eigen molotovcocktails hadden.

Dit soort situaties ondergraaft natuurlijk wel enorm het vertrouwen van de normale burger in de overheid. Openbare orde en veiligheid is natuurlijk 1 van de pilaren van een goed functionerende overheid.
pi_172268407
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:18 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nog even en homo's zijn zo dom om hand in hand te gaan lopen. Dat moeten we niet willen natuurlijk. Ben jij er ook zo een die vindt dat cartoons over Mo niet moeten kunnen?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:25:21 #274
45206 Pietverdriet
pi_172268431
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:22 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dat denk ik helaas ook ja.. Kun je in plaats van je jachtgeweer beter hetzelfde soort wapens gebruiken als die lui zelf.. dus molotov cocktails van je dak gooien als ze voor je winkel staan.. is er net genoeg twijfel mogelijk of ze niet zelf een ongelukje met hun eigen molotovcocktails hadden.

Dit soort situaties ondergraaft natuurlijk wel enorm het vertrouwen van de normale burger in de overheid. Openbare orde en veiligheid is natuurlijk 1 van de pilaren van een goed functionerende overheid.
Mijn standpunt is dat als de overheid dit soort dingen laat gebeuren het sociale contract waarbij de overheid het geweldsmonopolie heeft iig tijdelijk buiten werking is.
Kortom, het is geheel,gerechtvaardigd en correct dat jij plunderaars je winkel uitslaat of schiet. Maar de overheid laat liever plunderaars lopen dan dat ze dat toelaten.
pi_172268438
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nog even en homo's zijn zo dom om hand in hand te gaan lopen. Dat moeten we niet willen natuurlijk. Ben jij er ook zo een die vindt dat cartoons over Mo niet moeten kunnen?
Hou alstublieft op met deze domme vergelijkingen, waarom wil je zo graag je idioterie etaleren?
pi_172268525
quote:

[..]

Waarom praat je zo tegen iemand die normaal doet?
pi_172268528
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik begrijp sws niet waarom ze die G20 daar houden. Deze gevolgen zijn zo voorspelbaar.
Beter doen ze het alla Bilderberg of op een industrieterrein ergens achteraf.
Make my day!
pi_172268558
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:22 schreef nixxx het volgende:

[..]

Probleem is dat de overheid weet wie je bent en wat je hebt gedaan als je je eigen winkel of huis verdedigt. In groepen is dat nooit helemaal duidelijk.
pi_172268582
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hou alstublieft op met deze domme vergelijkingen, waarom wil je zo graag je idioterie etaleren?
waarom wil je zo graag je idioterie etaleren?
pi_172268623
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Probleem is dat de overheid weet wie je bent en wat je hebt gedaan als je je eigen winkel of huis verdedigt. In groepen is dat nooit helemaal duidelijk.
Wat is jouw verhaal? Je vindt geweld normaal.Ik heb het echt gedaan. Het is niet normaal.
pi_172268654
quote:

[..]

Nee.
pi_172268687
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waarom praat je zo tegen iemand die normaal doet?
Schijnbaar is jouw definitie van normaal niet normaal voor een ander. Ik ben er na een jaar van vredestrucks wel een beetje klaar mee om ook maar een beetje schuld van geweld bij andere mensen neer te leggen dan degene die het pleegt. En ja zeggen dat iemand die niet met geweld begon dom was en het geweld uitlokte is victim blaming.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:37:44 #283
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172268706
net liep de SP ff langs, zou natuurlijk ook eens niet aanwezig zijn...
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:38:13 #284
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172268717
pi_172268728
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Schijnbaar is jouw definitie van normaal niet normaal voor een ander. Ik ben er na een jaar van vredestrucks wel een beetje klaar mee om ook maar een beetje schuld van geweld bij andere mensen neer te leggen dan degene die het pleegt. En ja zeggen dat iemand die niet met geweld begon dom was en het geweld uitlokte is victim blaming.
Mijn definitie is ook niet normaal. Wat mij ergert bij jou is het gemak waarin je praat. Hoe kan het zijn dat ik niet zo praat?
pi_172268729
Linkse terreur in Hamburg:

Wat de fakenews media ervan maken:

Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 juli 2017 @ 14:40:09 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172268749
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik weet gewoon echt niet wat ik hier over moet zeggen... dit is echt serieus ernstig triest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:40:33 #288
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172268760
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Klopt, ad laat ook alleen dingen zien van de fleurige feesten. Als het rechts of Feyenoord was geweest waren er kamervragen
pi_172268763
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als je hier alleen maar plaatjes van 24 uur geleden gaat posten en niet eens in spoiler ofzo, kan je ook gewoon wegblijven
pi_172268778
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat is jouw verhaal? Je vindt geweld normaal.Ik heb het echt gedaan. Het is niet normaal.
Ik vind het inderdaad normaal dat mensen opkomen voor hun spullen en leven. Dat is volgens mij een nogal centraal instinkt die je bij zo'n beetje ieder territoriaal dier ziet.

Maar volgens mij ging mijn post meer over de reden waarom mensen die hun huis verdedigen een groot risico op hogere straffen dan de plunderaars hebben.
pi_172268840
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Mijn definitie is ook niet normaal. Wat mij ergert bij jou is het gemak waarin je praat. Hoe kan het zijn dat ik niet zo praat?
Jij ergert je eraan dat ik niet in levensgevaar ben tijdens het typen?
pi_172268841
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad normaal dat mensen opkomen voor hun spullen en leven. Dat is volgens mij een nogal centraal instinkt die je bij zo'n beetje ieder territoriaal dier ziet.

Maar volgens mij ging mijn post meer over de reden waarom mensen die hun huis verdedigen een groot risico op hogere straffen dan de plunderaars hebben.
Je verdedigde geweld tegen een groep. Dat is fout. En ik weet heel goed waar ik het over heb.Dat is de irritatie dan van mijn kant. Weet waar je het over hebt en wat de gevolgen zijn.
pi_172268891
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je verdedigde geweld tegen een groep. Dat is fout. En ik weet heel goed waar ik het over heb.Dat is de irritatie dan van mijn kant. Weet waar je het over hebt en wat de gevolgen zijn.
Waar?
pi_172268930
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Waar?
Dat schreef je eerder. Dat is de irritatie van mensen ook.
pi_172268996
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat schreef je eerder. Dat is de irritatie van mensen ook.
Jij schreef dat je al die agenten dood wilde hebben. Dat is mijn irritatie.
pi_172269015
Edit.
Make my day!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:50:47 #297
45206 Pietverdriet
pi_172269047
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:40 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Als je hier alleen maar plaatjes van 24 uur geleden gaat posten en niet eens in spoiler ofzo, kan je ook gewoon wegblijven
Waarom, wil je dit niet zien?
pi_172269071
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Jij schreef dat je al die agenten dood wilde hebben. Dat is mijn irritatie.
Dat is een leugen. Ik schrijf zoiets nooit. Maar het geeft goed aan wie je bent. Een 0.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 14:52:22 #299
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172269108
Kan iemand dat schreeuwwijf een peer op de muil geven?
pi_172269112
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 14:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is een leugen. Ik schrijf zoiets nooit. Maar het geeft goed aan wie je bent. Een 0.
Dus gewelddadige onzin schrijven over mensen is stout. Kijk eens in de spiegel vies mannetje.
pi_172269139
Sluit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')