abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172263445
Livestreams

https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summit

https://www.pscp.tv/w/1BRJjWwwBVZxw

https://www.pscp.tv/BuzzFeedNewsDE/1jMJgoBRNgbJL

Bijgevoegd: Ruptly:

Linkse radicalen willen G20 ‘aanvallen en vernietigen’ in Hamburg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Elsevier

Hamburg zet zich schrap.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Telegraaf

Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij Hamburg
SPOILER
Bron: NOS

Voor de geïnteresseerden:

Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.
SPOILER

Game on ^O^ .
I´m back.
pi_172263482
Ah, mijn favorite topic-reeks in een lange tijd. Wanneer houd de G20 eigenlijk op?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_172263488
Even terugkomend op diegene eerder in dit topic. Ik weet de naam niet meer. Als je zelf agressie aangeeft is er iets mis met je geestelijk.
pi_172263494
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je weet gewoon weinig en roept maar wat.
quote:
Er is eerder vandaag een melding gemaakt van de ontruiming van een kinderdagverblijf een paar straten verder. Helaas is het kinderdagverblijf waar ik als leidster werk ook ontruimd, maar helaas nog voordat deze door zwart-gemaskerde mannen en vrouwen gewelddadig de ruiten ingeslagen werden en daarna bruut de deuren in hadden getrapt - twee mensen zijn helaas ook het pand deels binnengetreden en hebben een rookbom afgestoken. Parolen als - vrij vertaald - "de kinderen moeten ook maar leren wat weerstand is" en "kinderen zijn de toekomst van het kapitalisme"... Mijn collega's en ik hebben de kinderen daarna in het binnen-paviljoen geëvacueerd en via een aangrenzende supermarkt hebben ze veilig de omgeving kunnen verlaten. De politie heeft het pand daarna - gelukkig - weten af te sluiten. Er is aanzienlijke schade. Ik heb geen mogelijkheid gehad beeldmateriaal hoog te laden - dat kan ik later eventueel doen. Het is geen groot kinderdagverblijf (zogenoemde 'Kinderladen'), wij zijn met 20 kinderen, waarvan een deel - uit voorzorg door de ouders of door de onmogelijkheid naar de locatie te komen - al 7 kinderen niet aanwezig. Met 6 leidsters hebben wij gelukkig de 13-tal kinderen zoveel mogelijk buiten het gekrakeel kunnen houden. Wij zijn nu aan het bijkomen met een ijsje - gekregen van de supermarkt... maar helaas woed om ons heen nog steeds een grimmige sfeer.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_172263500
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:05 schreef NgInE het volgende:
Ah, mijn favorite topic-reeks in een lange tijd. Wanneer houd de G20 eigenlijk op?
vandaag
pi_172263516
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Die obsessie met Anne Fleur :')
Dit toneelstukje kan je niet blijven opvoeren, nu ze vast schrijft voor JOOP (vara) en ook een item heeft bij 1vandaag.
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:08:16 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172263543
Carpe Libertatem
pi_172263547
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:06 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

[..]

Dat is het probleem niet. Jij praat heel hard over mensen als in groepen. Daar haal je geweld bij.
pi_172263553
Ryan, de demonstranten komen ook niet per se op voor de armen der aarde. Het gaat ze erom dat het systeem niet deugt. Dat kun je ook vinden als je poen hebt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172263557
Zouden ze vandaag nog gaan rellen? Of houden ze het voor gezien?
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:10:12 #12
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172263580
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zouden ze vandaag nog gaan rellen? Of houden ze het voor gezien?
Vastwel, maar dan pas later op de dag.
Carpe Libertatem
pi_172263596
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ryan, de demonstranten komen ook niet per se op voor de armen der aarde. Het gaat ze erom dat het systeem niet deugt. Dat kun je ook vinden als je poen hebt.
Alweer terug vanuit Hamburg?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:12:12 #14
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263614
quote:
Mja.. niet zo heel sterk als je protesteert tegen dat klote-systeem dat ervoor zorgt dat jij je poen hebt.. (en arme afrikanen/aziaten niet) en dan niet die poen afwijst.

begrijpelijk, maar niet zo sterk.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:13:06 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172263627
quote:
Of zelfs als je van datzelfde systeem afhankelijk bent.
And so is the past
pi_172263635
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:55 schreef agter het volgende:

[..]

Vind het een beetje vreemd om iedereen die daar aanwezig is deze vernielingen in de schoenen te schuiven.

Wat mij betreft worden de daders aangepakt. Maar mensen die daar vreedzaam protesteren met toestemming, zijn hier niet debet aan.
Toestemming om te protesteren is niet nodig. De staat die toestemming moet geven om bekritiseerd te worden? Het moet niet gekker worden. Het blokkeren van wegen vind ik ook nog prima, ook al mag het niet.

Maar het is natuurlijk niet voor niks in Hamburg georganiseerd. Daar zit al decennia een grote harde kern van extreem-linksen die elkaar van elk redelijk perspectief hebben ontdaan. Die kennen de stad, die kennen de politie, die hebben daar hun uitvalsbases, hun materiaalopslag, het stikt er van de doorgewinterde relveteranen, als die allemaal naar een andere stad hadden gemoeten had je ze zo van de weg kunnen plukken.

De belangen van de burgers zijn natuurlijk sowieso ondergeschikt als onze heersers komen laten zien wie de baas is. Maar door het in Hamburg te organiseren weet je zeker dat het redelijke protest wordt overschaduwd door de extreem gewelddadigen en het linkse protest een slechte naam krijgt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172263637
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:11 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Alweer terug vanuit Hamburg?
Neuh. Ik stem VVD en ben een materialistische rotzak die mensen die het slechter hebben uitlacht.

Ik leg slechts even uit hoe het zit.
pi_172263658
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:12 schreef nixxx het volgende:

[..]

Mja.. niet zo heel sterk als je protesteert tegen dat klote-systeem dat ervoor zorgt dat jij je poen hebt.. (en arme afrikanen/aziaten niet) en dan niet die poen afwijst.

begrijpelijk, maar niet zo sterk.
Je moet dus onder een brug gaan leven om geloofwaardig over te komen?

Dat slaat nergens op.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:14:54 #19
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263661
Op die stream ziet het er gewoon rustig en gemoedelijk uit nu, valt me op dat er ook best veel middelbare leeftijd mensen tussen lopen, niet alleen maar jongeren.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:15:44 #20
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172263678
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:14 schreef nixxx het volgende:
Op die stream ziet het er gewoon rustig en gemoedelijk uit nu, valt me op dat er ook best veel middelbare leeftijd mensen tussen lopen, niet alleen maar jongeren.
Zal waarschijnlijk ook gewoon rustig en druk blijven tot vanavond.
Carpe Libertatem
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 11:16:14 #21
138438 crew  Pizzakoppo
pi_172263684
Iedereen vind rellen toch gewoon tof? Om te kijken is het leuk, om mee te doen is leuk. Het gevoel, de spanning, de adrenaline. Als je ooit jong bent geweest en iets soortgelijks hebt meegemaakt dan weet je wat ik bedoel. Wat mij altijd een beetje steekt is het zogenaamde ideologische karakter. Relschoppers adopteren een standpunt, rechts of links, en grijpen dat aan om te rellen. Zogenaamd om hun doel te bewerkstelligen. Dit terwijl het primaire doel slechts basaal rellen om het rellen is. Waarom? Omdat het fucking lijp is!
pi_172263698
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:55 schreef agter het volgende:

[..]

Vind het een beetje vreemd om iedereen die daar aanwezig is deze vernielingen in de schoenen te schuiven.

Wat mij betreft worden de daders aangepakt. Maar mensen die daar vreedzaam protesteren met toestemming, zijn hier niet debet aan.

Vind het ook erg makkelijk om iedereen en iedere groepering daar over een kam te scheren.
(Ik zeg niet dat jij dat doet)
Van mij mag je doen wat je wil qua geweldloos demonstreren, maar als je weet dat andere demonstranten de stad in een oorlogszone hebben veranderd en jouw aanwezigheid agenten weghoudt van kinderdagverblijven zou je moeten nadenken of je nog wel goed bezig bent.
pi_172263699
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:06 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

vandaag
Stiekem toch wel een beetje opgelucht; ik was echt bang dat Hamburg helemaal verbouwd zou worden.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_172263700
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh. Ik stem VVD en ben een materialistische rotzak die mensen die het slechter hebben uitlacht.

Ik leg slechts even uit hoe het zit.
Goede grap. Wat zijn jullie rooie aktie plannen vandaag? Ramen ingooien bij bejaardentehuizen?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:16:54 #25
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263705
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je moet dus onder een brug gaan leven om geloofwaardig over te komen?

Dat slaat nergens op.
Zover zou ik ook niet willen gaan, maar ik vind het wel een beetje zwakjes.

Misschien kunnen die mensen het voor zichzelf nog rechtpraten door te bedenken dat ze het systeem verzwakken door ervan te profiteren ofzo..
pi_172263714
quote:
Na een nacht doorhalen en gestolen drank zuipen kom je niet voor 12 je bed uit toch?
pi_172263720
Politie Hamburg zegt net dat dit protest met ong. 2200 man niet is toegestaan.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:17:44 #28
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172263727
quote:
Op die manier moet dat ook kunnen. Daar is totaal niets mee. En op die manier mogen we blij zijn dat er toch nog mensen zijn die dat doorgeschoten kapitalisme en neoliberalisme niet zien zitten. En dan vind dan jong en oud.

Maar je zult zien dat er later toch weer relschoppers zijn die zich tussen een vreedzame groep bevinden en het lont aansteken.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_172263737
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:16 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Goede grap. Wat zijn jullie rooie aktie plannen vandaag? Ramen ingooien bij bejaardentehuizen?
Ik gok dat jij iemand bent die ik uit kan lachen.

Je stemt zeker ook PVV? Minimumloon erbij.
pi_172263740
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet. Jij praat heel hard over mensen als in groepen. Daar haal je geweld bij.
Als je extreem geweld gebruikt mag je hetzelfde terug verwachten
pi_172263752
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:17 schreef Cherna het volgende:

[..]

Op die manier moet dat ook kunnen. Daar is totaal niets mee. En op die manier mogen we blij zijn dat er toch nog mensen zijn die dat doorgeschoten kapitalie en neoliberalisme niet zien zitten. En dan vind dan jong en oud.

Maar je zult zien dat er later toch weer relschoppers zijn die zich tussen een vreedzame groep bevinden en het lont aansteken.
Het kost veel geld en lost niets op. Dat is toch naar.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:19:36 #32
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263766
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:17 schreef Cherna het volgende:

[..]

Op die manier moet dat ook kunnen. Daar is totaal niets mee. En op die manier mogen we blij zijn dat er toch nog mensen zijn die dat doorgeschoten kapitalisme en neoliberalisme niet zien zitten. En dan vind dan jong en oud.

Dit soort protest vind ik ok, ook als ze er bijv mee doorgaan ook al blokkeert de politie de weg bijv. een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid moet kunnen zolang je niet gewelddadig wordt.
pi_172263776
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:16 schreef nixxx het volgende:

[..]

Zover zou ik ook niet willen gaan, maar ik vind het wel een beetje zwakjes.

Misschien kunnen die mensen het voor zichzelf nog rechtpraten door te bedenken dat ze het systeem verzwakken door ervan te profiteren ofzo..
Zat academici die kritiek uiten op het systeem. Moeten die eerst al hun bezittingen weggeven voordat ze een boek of artikel schrijven?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:20:47 #34
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172263794
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het kost veel geld en lost niets op. Dat is toch naar.
Of het iets oplost weet ik niet. De hippie heeft ook het systeem kunnen veranderen. Toch een stroming die nut heeft gehad.
pi_172263795
Er zijn iets van een paar honderd verschillende groepen aanwezig. Groenen, Oxfam, politieke partijen. Van alles is er.
Make my day!
pi_172263799
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iedereen vind rellen toch gewoon tof? Om te kijken is het leuk, om mee te doen is leuk. Het gevoel, de spanning, de adrenaline. Als je ooit jong bent geweest en iets soortgelijks hebt meegemaakt dan weet je wat ik bedoel. Wat mij altijd een beetje steekt is het zogenaamde ideologische karakter. Relschoppers adopteren een standpunt, rechts of links, en grijpen dat aan om te rellen. Zogenaamd om hun doel te bewerkstelligen. Dit terwijl het primaire doel slechts basaal rellen om het rellen is. Waarom? Omdat het fucking lijp is!
Dit. Al verwacht ik niet veel van deze rellers terug te zien bij een pegida demonstratie.
pi_172263817
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:20 schreef Cherna het volgende:

[..]

Of het iets oplost weet ik niet. De hippie heeft ook het systeem kunnen veranderen.
Dat was wel wat vriendelijker.
pi_172263819
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:20 schreef agter het volgende:
Er zijn iets van 80 verschillende groepen aanwezig. Groenen, Oxfam, politieke partijen. Van alles is er.
Dit lijkt me nog een laag aantal :P
pi_172263824
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dit lijkt me nog een laag aantal :P
Ja. Een paar honderd moet het zijn.
Make my day!
pi_172263825
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zat academici die kritiek uiten op het systeem. Moeten die eerst al hun bezittingen weggeven voordat ze een boek of artikel schrijven?
Marx was wel wat overtuigender geweest als hij niet letterlijk en figuurlijk zijn werkster naaide en leefde op de pof bij grootkapitalisten.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:22:19 #41
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172263831
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat was wel wat vriendelijker.
Nou, in de VS viel dat tegen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:22:28 #42
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263836
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat schrijft zo lastig he.. ik begrijp het ook allemaal wel, maar toch vind ik het een beetje wringen. Maar ja, mensen kunnen mentaal heel lenig zijn, dat zien we bij meerdere issues.

oooh extra politie busjes
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:22:35 #43
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172263839
Waar blijf die muziektruck van gister?
Carpe Libertatem
pi_172263840
Dit is gewoon rare agressie. Daar kunnen we lang over debatteren. Dat is zo.
pi_172263848
Probleem is, vandaag gaan er zoveel mensen vreedzaam protesteren, maar ook die moeten onder toeziend oog worden gesteld en als dat naar schatting 100.000 man zijn is de politie daar veel man aan kwijt, wat gelegenheid geeft aan de relschoppers en anarchisten om hun ding weer te doen.
pi_172263860
Zelfs kerken doen mee.
Make my day!
pi_172263873
De man die met een laserpointer op een de politie in helikopter heeft gericht, is opgepakt en krijgt poging tot moord ten laste gelegd.

Mooi.
pi_172263874
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:23 schreef agter het volgende:
Zelfs kerken doen mee.
Die moet je ook doodschieten.
pi_172263888
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:22 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dat schrijft zo lastig he.. ik begrijp het ook allemaal wel, maar toch vind ik het een beetje wringen. Maar ja, mensen kunnen mentaal heel lenig zijn, dat zien we bij meerdere issues.

oooh extra politie busjes
Dus academici die inhoudelijk kritiek uiten op het systeem zijn 'mentaal heel lenig'?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:25:06 #50
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263893
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef skysherrif het volgende:
De man die met een laserpointer op een de politie in helikopter heeft gericht, is opgepakt en krijgt poging tot moord ten laste gelegd.

Mooi.
Mooi idd. Dat soort dingen moet je niet tolereren
pi_172263898
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Kerken kan je niet doodschieten
pi_172263900
Zijn ze al bezig?
Twiddel
pi_172263913
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Want?
Make my day!
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:26:18 #54
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172263916
Carpe Libertatem
pi_172263919
quote:
Probleem is dat het onduidelijk is, in mijn ogen althans, wat nu precies hun eisen c.q. doelstellingen zijn echter. Het zijn ook meerdere groeperingen die eraan meedoen, maar ook weer groeperingen die een losse organisatievorm hanteren. Het ging me dan ook even niet over waar ze voor opkomen, maar uit welke socio-economische strata de demonstranten afkomstig zijn, vandaar mijn typering rijk-links.
I´m back.
pi_172263935
Politie genoeg zo te zien, nu hopen dat ze het tuig eerder & harder aanpakken dan gister.
pi_172263952
Er is ook goed nieuws! Er zijn al dagenlang grote groepen mensen samen op makkelijk bereikbare straten en er is nog geen vredestruck geweest! Na een periode van wekelijkse aanslagen heeft links geweld ook wel weer iets nostalgisch. In ieder geval interessantere beelden.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:28:01 #58
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263954
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus academici die inhoudelijk kritiek uiten op het systeem zijn 'mentaal heel lenig'?
Academici die profiteren van een systeem, daar kritiek op uiten, maar toch blijven profiteren van het systeem hebben wel een zekere mate van mentale lenigheid om dat voor zichzelf reht te denken, denk ik. Het ligt ook een beetje aan de soort kritiek. Als je kleine wijzigingen in een systeem voorstelt om het eerlijker te maken, geeft dat al veel minder spanning dan wanneer je het systeem in zijn geheel verwerpt en iets radicaal anders in plaats wil zetten.

Maar mensen zijn ook geen one-issue organismen, er speelt altijd veel meer.
pi_172263966
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Probleem is dat het onduidelijk is, in mijn ogen althans, wat nu precies hun eisen c.q. doelstellingen zijn echter. Het zijn ook meerdere groeperingen die eraan meedoen, maar ook weer groeperingen die een losse organisatievorm hanteren. Het ging me dan ook even niet over waar ze voor opkomen, maar uit welke socio-economische strata de demonstranten afkomstig zijn, vandaar mijn typering rijk-links.
Er is ook een groot verschil tussen het Antifa in Duitsland en het Antifa wat we de laatste tijd in Amerika (berkeley) hebben gezien. In het laatste is het zo dat een groot deel inderdaad universiteitsactivisten zijn die zelf best wat geld hebben.

Het volk wat je hier ziet is een groot deel kraak, anarchistisch volk dat echt niet rijk is hoor, op een enkele opstandige na.
pi_172263978
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:25 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Het gevoel heerste even.
pi_172263993
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:25 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Waarom ben je zo boos?
pi_172264030
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:28 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Er is ook een groot verschil tussen het Antifa in Duitsland en het Antifa wat we de laatste tijd in Amerika (berkeley) hebben gezien. In het laatste is het zo dat een groot deel inderdaad universiteitsactivisten zijn die zelf best wat geld hebben.

Het volk wat je hier ziet is een groot deel kraak, anarchistisch volk dat echt niet rijk is hoor, op een enkele opstandige na.
Ja, met rijk-links bedoel ik ook niet dat ze daadwerkelijk een aardig sommetje op de bank hebben staan. Ik doel op het milieu waaruit ze afkomstig zijn. En dan zie je bij krakers, autonomen etc. ook dat ze voornamelijk uit de midden of hoge middenklasse afkomstig zijn en dus kun je die ook onder het kopje rijk-links samenvatten, denk ik. Stel dat ze een leuk meiske tegenkomen en hun krakerspakje en hanenkam aan de wilgen hangen dan hebben ze van huis uit de skills en opleiding genoten om weer een brave salary-man te worden.
I´m back.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:33:34 #63
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264074
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, met rijk-links bedoel ik ook niet dat ze daadwerkelijk een aardig sommetje op de bank hebben staan. Ik doel op het milieu waaruit ze afkomstig zijn. En dan zie je bij krakers, autonomen etc. ook dat ze voornamelijk uit de midden of hoge middenklasse afkomstig zijn en dus kun je die ook onder het kopje rijk-links samenvatten, denk ik. Stel dat ze een leuk meiske tegenkomen en hun krakerspakje en hanenkam aan de wilgen hangen dan hebben ze van huis uit de skills en opleiding genoten om weer een brave salary-man te worden.
Beetje zoals de extreemlinkse terreurgroepen uit de jaren 70-80... ook allemaal middenklasse kindjes waren dat he
pi_172264078
quote:
Dat wordt nog wat, vanavond :X
Twiddel
pi_172264087
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:33 schreef nixxx het volgende:

[..]

Beetje zoals de extreemlinkse terreurgroepen uit de jaren 70-80... ook allemaal middenklasse kindjes waren dat he
Ja, overwegend wel ja idd.
I´m back.
pi_172264090
Zijn ze nu alweer bezig? Pff wel vermoeiend hoor.
Hoe lang gaat deze kermis nog door?
pi_172264119
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens mij is het morgen voorbij. De G20 iig.
Twiddel
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:36:12 #68
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264134
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, overwegend wel ja idd.
dat is dan wel ironisch.. heb je ouders die misschien ook radicaal links waren in hun jeugd om zich af te zetten tegen hun ouders en het oorlogsverleden etc. en daarna brave burgers geworden. worden hun kinderen precies hetzelfde
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:37:36 #69
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172264170
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:34 schreef Kim-Holland het volgende:
De oude man met fiets is vandaag nog niet gespot.
Carpe Libertatem
pi_172264183
quote:
4s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Die man in die zwembroek in de Pijp?
pi_172264194
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:33 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dat wordt nog wat, vanavond :X
Vanavond pas?

Rond het middaguur, dan hebben velen hun slaap en kop koffie wel gehad. Je moet er ook niet te laat bij zijn, dan heeft ook de politie slaap gehad.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_172264199
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:35 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Volgens mij is het morgen voorbij. De G20 iig.
Ahzo. Dus vanavond nog 1 keer de boel slopen.
Was vannacht gewoon in slaap gevallen ondanks de actie. :@
pi_172264206
quote:
4s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Haha! Hopelijk hebben ze zijn fiets in het vuur geflikkerd!
pi_172264219
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:38 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ahzo. Dus vanavond nog 1 keer de boel slopen.
Was vannacht gewoon in slaap gevallen ondanks de actie. :@
:D
Ik ook. In slaap op de bank. Haha!
Make my day!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:40:03 #75
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264229
Zag net zoeentje voorbij komen op een spandoek..

waarom denkt zo iemand dat de zon heet is? door zonneenergie ofzo.. de domheid...
pi_172264242
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:39 schreef agter het volgende:

[..]

:D
Ik ook. In slaap op de bank. Haha!
Ohh, hier gewoon met laptop op bed ^O^ ;)
pi_172264261
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:36 schreef nixxx het volgende:

[..]

dat is dan wel ironisch.. heb je ouders die misschien ook radicaal links waren in hun jeugd om zich af te zetten tegen hun ouders en het oorlogsverleden etc. en daarna brave burgers geworden. worden hun kinderen precies hetzelfde
Ja, voortbordurend, als je golfbewegingen kunt bewijzen, zou je kunnen zeggen dat er dan ook een tussengeneratie is van brave Hendrikken. Te jong om actief deel te nemen in WO2, kinderen die te jong waren om actief bij de generatie 60-70 te horen en dan kleinkinderen die nu te jong zijn om tot de opstandige Merel, Sterre, Vlinder-millenial generatie te behoren.
I´m back.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:43:57 #78
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172264321
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat is rijk Ryan. 80% van onze bevolking in NL komt niet boven de 50.000 op jaarbasis(een verdiener)als ik een schatting mag maken. Dat kun je niet rijk noemen.

Natuurlijk denken mensen met een inkomen zo rond de 100.000 dat ze al tot de elite behoren. Maar bij tegenslag is dat zo verdampt. Ik rij dan een Volvo 480 van 20 jaar oud en de ander zal de nieuwste BMW rijden. Het is wat.
pi_172264347
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:43 schreef Cherna het volgende:

[..]

Wat is rijk Ryan. 80% van onze bevolking in NL komt niet boven de 50.000 op jaarbasis(een verdiener)als ik een schatting mag maken. Dat kun je niet rijk noemen.

Natuurlijk denken mensen met een inkomen zo rond de 100.000 dat ze al tot de elite behoren. Maar bij tegenslag is dat zo verdampt.
De werkelijkheid is wel dat we het heel erg goed hebben.
pi_172264357
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:46:12 #81
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264370
quote:

[..]

Natuurlijk denken mensen met een inkomen zo rond de 100.000 dat ze al tot de elite behoren. Maar bij tegenslag is dat zo verdampt. Ik rij dan een Volvo 480 van 20 jaar oud en de ander zal de nieuwste BMW rijden. Het is wat.
Vergeleken met 95% van de wereldbevolking waarschijnlijk is dat inderdaad heel rijk. (cijfer even uit mijn duim gezogen)
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:46:22 #82
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172264378
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nog wel. Dat moeten we behouden. En het neoliberalisme dreigt voor de lagere klasse een ramp te worden. En als die het slecht krijgen gaat uiteindelijk de middenklasse tot 2 maal modaal er ook aan.
pi_172264390
quote:

[..]

Natuurlijk denken mensen met een inkomen zo rond de 100.000 dat ze al tot de elite behoren. Maar bij tegenslag is dat zo verdampt.
Ja, geprivilegieerd in ieder geval, met een redelijke tot goede opleiding, goede gezondheid, skills om gewoon mee te draaien, een abstractie-niveau waarbij complexe zaken begrepen worden en voorzien van ruime mogelijkheden c.q. kansen c.q. potentie om het leven van een brave Hendrik te leiden. Rijk dus.
I´m back.
pi_172264399
* ff spotten naar hysterische wijven voor de FOK!vrouwenknokploeg..
pi_172264422
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:46 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nog wel. Dat moeten we behouden. En het neoliberalisme dreigt voor de lagere klasse een ramp te worden. En als die het slecht krijgen gaat uiteindelijk de middenklasse tot 2 maal modaal er ook aan.
Je mag ook breder kijken. Ik heb wel verdriet over armoede die ik zag. Uiteindelijk sta je wel weer in te kopen bij de AH. Dan vind ik mijzelf een lul.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:50:16 #86
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172264451
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je mag ook breder kijken. Ik heb wel verdriet over armoede die ik zag. Uiteindelijk sta je wel weer in te kopen bij de AH. Dan vind ik mijzelf een lul.
Waarom. De AH schijnt wel zijn personeel enigzins goed te behandelen als ik Janneke mag geloven. Zo bekijk ik het dan. Want stabiliteit voor de lagere klasse is van levensbelang. Als die bij een AH goed terecht kunnen komen is dat juist een vooruitgang.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:51:12 #87
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264471
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ben het er ook wel mee eens dat "het systeem" ook helemaal niet eerlijk is. Wij zijn rijk omdat zij arm zijn en arm gehouden worden. Ik heb echter geen oplossing waarbij zij ook rijk worden en wij niet arm(er). En dan kies ik er egoistisch voor om rijk te blijven.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:51:23 #88
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_172264477
Ziet er eigenlijk best vredig uit zo, deze demonstratie. Jammer van die fascistische politie.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_172264484
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:50 schreef Cherna het volgende:

[..]

Waarom. De AH schijnt wel zijn personeel enigzins goed te behandelen als ik Janneke mag geloven.
Het verschil is erg groot. Een week daarvoor zie je iemand dood gaan. Maar het maakt niet uit.
pi_172264493
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:51 schreef Mani89 het volgende:
Ziet er eigenlijk best vredig uit zo, deze demonstratie. Jammer van die fascistische politie.

[ afbeelding ]
:')
pi_172264505
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:51 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik ben het er ook wel mee eens dat "het systeem" ook helemaal niet eerlijk is. Wij zijn rijk omdat zij arm zijn en arm gehouden worden. Ik heb echter geen oplossing waarbij zij ook rijk worden en wij niet arm(er). En dan kies ik er egoistisch voor om rijk te blijven.
Economie is geen zero sum game hè. :P.
I´m back.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:52:51 #92
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264512
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:51 schreef Mani89 het volgende:

[ afbeelding ]
Als de politie echt fascistisch was, dan lag ze daar met een bloedend hoofd te creperen.. btw je moet je telefoon opladen
pi_172264525
ik vind dat die linkse radicalen goed werk afleveren

Zonder dit soort gasten zou het echt een verschrikkelijke teringzooi worden in de wereld....heel het milieu bijvoorbeeld zou verneukt worden....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:53:34 #94
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264530
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Economie is geen zero sum game hè. :P.
Uitbuiting wel :P
pi_172264546
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef skysherrif het volgende:

Mooi.
Het is een begin.
pi_172264554
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:

Zonder dit soort gasten zou het echt een verschrikkelijke teringzooi worden in de wereld....heel het milieu bijvoorbeeld zou verneukt worden....

Dit geen teringzooi?
Twiddel
pi_172264564
Gaat er al met scherp geschoten worden op deze klootzakjes? :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172264577
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:52 schreef nixxx het volgende:

[..]

Als de politie echt fascistisch was, dan lag ze daar met een bloedend hoofd te creperen.. btw je moet je telefoon opladen
Zijn al een paar aardige filmpjes opgedoken van antifa leden die wel tot bloedens toe zijn geslagen door de politie, maar die hebben dan ook wel meer op het kerstof gehad dan dit vrede hippie meisje
pi_172264597
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:

Je bent wel consequent dom, zowel over voetbal als over de maatschappij. Verhelderend.
pi_172264616
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit geen teringzooi?
Dit was een paar weken geleden in Parijs :{w
pi_172264625
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je bent wel consequent dom, zowel over voetbal als over de maatschappij. Verhelderend.
Mooi gezegd.
pi_172264633
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:53 schreef nixxx het volgende:

[..]

Uitbuiting wel :P
Ontwaakt, verworpenen der aarde!
Ontwaakt, verdoemden in hongers sfeer!
Maar nu eerst even naar de MacDonalds.
I´m back.
pi_172264653
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:57 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Dit was een paar weken geleden in Parijs :{w
Oh haha, zie het nu ook :')
Goeie:
Twiddel
pi_172264704
Kut jongens, leo is kwijt
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:02:23 #105
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172264740
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het verschil is erg groot. Een week daarvoor zie je iemand dood gaan. Maar het maakt niet uit.
Het verschil tussen arm en rijk zal er altijd zijn. Maar ik val op fok natuurlijk steeds terug op wat ik altijd al roep en dat is een goed functionerende sociaal democratie. Het enige systeem dat zowel arm als rijk kansen bied en het dragelijk maakt voor beide groepen. Ellende in de wereld kun je niet voorkomen. Dat is een utopie. Het is ook geen probleem dat de een in een villa woont en de ander in een rijtjeshuis. Dat moet men wel accepteren.
pi_172264761
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:47 schreef Kim-Holland het volgende:
* ff spotten naar hysterische wijven voor de FOK!vrouwenknokploeg..
Ik ben helaas de hele middag op pad vandaag, dus kan niet met je meedoen :N
pi_172264798
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:02 schreef Cherna het volgende:

[..]

Het verschil tussen arm en rijk zal er altijd zijn. Maar ik val op fok natuurlijk steeds terug op wat ik altijd al roep en dat is een goed functionerende sociaal democratie. Het enige systeem dat zowel arm als rijk kansen bief en het dragelijk maakt voor beide groepen. Ellende in de wereld kun je niet voorkomen. Dat is een utopie.
Ja, idd, daar ben ik ook voorstander van inclusief voldoende vrijheid om zelf te kunnen ondernemen. Dus ook weer niet de sociaaldemocratie die een ingeboren weerzin heeft tov ondernemers. Maar wel weer met een vrij lage gini coëfficient. Ik denk ook een samenleving met een zo groot mogelijke middenklasse, stevig verankerd in het maatschappelijke middenveld en een sociaal vangnet dat mensen in staat stelt weer deel te nemen aan de maatschappij in plaats van hen gedoemd te laten zijn.
I´m back.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:05:40 #108
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172264820
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, idd, daar ben ik ook voorstander van inclusief voldoende vrijheid om zelf te kunnen ondernemen. Dus ook weer niet de sociaaldemocratie die een ingeboren weerzin heeft tov ondernemers. Maar wel weer met een lage gini coëfficient.
Precies.
pi_172264838
Wat een volk. :') Een beetje parasiteren op lief-klinkende idealen met uiteindelijk als enig doel om een beetje lekker te kunnen rellen en gewelddadig te doen. Ongekend.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:06:57 #110
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172264850
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:03 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ik ben helaas de hele middag op pad vandaag, dus kan niet met je meedoen :N
Dat was niet de afspraak!
Maar goed, als je vanavond maar terug bent, ik heb je namelijk ingezet als tweede hoofd van de ploeg. :Y
pi_172264854
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:02 schreef Cherna het volgende:

[..]

Het verschil tussen arm en rijk zal er altijd zijn. Maar ik val op fok natuurlijk steeds terug op wat ik altijd al roep en dat is een goed functionerende sociaal democratie. Het enige systeem dat zowel arm als rijk kansen bied en het dragelijk maakt voor beide groepen. Ellende in de wereld kun je niet voorkomen. Dat is een utopie. Het is ook geen probleem dat de een in een villa woont en de ander in een rijtjeshuis. Dat moet men wel accepteren.
Ik begrijp je wel deels. Heb jij echt arme mensen meegemaakt in je leven? Dat zet je leven even anders in elkaar.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:08:48 #112
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172264903
Die kleuren symboliek vind ik ook wel grappig.. rood en rood/zwart.. Gooi er nog wat wit doorheen en je zit op het andere uiteinde van het hoefijzer.
pi_172264942
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:06 schreef nostra het volgende:
Wat een volk. :') Een beetje parasiteren op lief-klinkende idealen met uiteindelijk als enig doel om een beetje lekker te kunnen rellen en gewelddadig te doen. Ongekend.
En dat volledig gesubsidieerd door de belastingbetaler want ik kan me niet voorstellen dat er iemand tussen zit met een echte baan.
pi_172264964
Ah, eerste koerden zijn ook gespot.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:11:37 #115
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172264976
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:11 schreef theNull het volgende:
Ah, eerste koerden zijn ook gespot.
^O^
pi_172265002
Het verschil in de wereld is soms wat groot. Als je het wil zien.
pi_172265012
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:06 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat was niet de afspraak!
Maar goed, als je vanavond maar terug bent, ik heb je namelijk ingezet als tweede hoofd van de ploeg. :Y
Om achttienhonderd uur staat deze FOK!knokkert gereed!
pi_172265030
Zou die achterhoeker van POW geen bezoekje brengen aan deze demonstratie?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:13:33 #119
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172265033
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:12 schreef FYazz het volgende:

[..]

Om achttienhonderd uur staat deze FOK!knokkert gereed!
Goedzo! Ik wist wel dat ik op je kon bouwen ^O^
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:18:10 #120
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172265154
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel deels. Heb jij echt arme mensen meegemaakt in je leven? Dat zet je leven even anders in elkaar.
Ja en Nee. In het MO heb ik wel wat gezien. Koelies die er op een schandalige manier behandeld werden. Was voor mij ook een teken dat ik het na 1 project gezien had. Dan heb ik in Arizona tal van zeer arme Mexicanen en verslaafde indianen gezien allemaal wonend in verotte campers zonder airco.

In Duitsland rondom stations tal
van verslaafde zwervers waar ik wel eens een gesprek mee voerde.

Dat is allemaal shit. Maar je kunt niet verwachten het systeem zo te veranderen dat de rijken het allemaal moeten oplossen. Daarom moet je de middenweg nemen.

Bovendien heb ik met collega's gesproken die in Zuid Afrika aan projecten werkten. Die lokale inwoners eisen daar een dagloon. Die komen dan niet meer werken totdat het geld op is. Daar kun je dus nooit iets op bouwen. In die regio zullen ze dus zelf eens moeten gaan aanpakken.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:18:22 #121
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_172265155
Ben net pas op.

Gisteren alles gevolgd tot een uur of 1/2 s'nachts.

Heb ik nog iets gemist?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_172265156
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:12 schreef Jaroon het volgende:
Het verschil in de wereld is soms wat groot. Als je het wil zien.
Dit soort dingen zijn natuurlik absurd : https://www.oxfamnovib.nl(...)elft-wereldbevolking Ik snap prima dat je daartegen in protest komt, maar niet zo.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_172265171
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit geen teringzooi?
dit is een mercedes die in de fik gaat....

zolang mij landrover heel blijft is het oke
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_172265189
Ik ga voorbij aan veel andere posts. Ik heb een heel arm meisje ontmoet in Afrika. Klinkt als een jankverhaal. Die heeft mijn leven verandert. Die was slimmer dan ik en dan woon je heel arm in een dorp. Geen enkele toekomst.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:19:57 #125
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_172265190
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dit is een mercedes die in de fik gaat....

zolang mij landrover heel blijft is het oke
Dat was Jeroen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_172265217
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:06 schreef nostra het volgende:
ze doen goed werk voor jouw kids in de toekomst

dus beetje dimme he

ik wil dat jij publiekelijk ezcusses maakt
pi_172265232
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dus beetje dimme he

Ben je al aan het ploppen of wat?
I´m back.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:22:50 #128
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172265242
geel/rood/groene vlaggen zijn de koerden?
pi_172265247
quote:

[..]

Ze mogen de tekst op het stadhuis daar eens ter harte nemen in dat kader.

quote:
dus beetje dimme he

Komt goed Klaas.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:23:16 #130
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172265249
quote:

[..]

dus beetje dimme he

ja, heel goed werk, ze laten exact zien hoe hypocriet links is met hun idealen

zo, trol ook weer gevoerd, mijn goede daad voor de dag is weer klaar
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_172265260
Niet verwacht dat koerden zich trouwens hiermee identificeren.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:24:14 #132
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_172265272
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ontwaakt, verworpenen der aarde!
Ontwaakt, verdoemden in hongers sfeer!
Maar nu eerst even naar de MacDonalds.
Dood aan het kapitalisme!

Gepost vanaf mijn iPhone
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_172265276
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:23 schreef Bensel het volgende:

[..]

Ik stem links. Hoe goed is rechts dan?
pi_172265287
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:23 schreef Bensel het volgende:

[..]

jij bent gewoon de domme massa die niet snapt waar de wereld om draait.....
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:25:48 #135
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172265308
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik stem links. Hoe goed is rechts dan?
niet. Maar ze zijn tenminste niet zo hypocriet in hun beweringen
Twitch.tv/bensel15
pi_172265332
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:25 schreef Bensel het volgende:

[..]

Ik denk niet dat links hypocriet is. Andes zou ik er niet voor stemmen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:26:53 #137
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172265334
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jij bent gewoon de domme massa die niet snapt waar de wereld om draait.....
Geld en macht. En aangezien geld macht koopt... . Zelfs liefde kan gekocht worden
Twitch.tv/bensel15
pi_172265339
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:25 schreef Bensel het volgende:

[..]

rechts is gebaseerd op DOLLARTEKENS zonder enige vorm van realisme in de wereld.
pi_172265359
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:28 schreef skysherrif het volgende:
Dat het antifa en anarchisten volk daar in Hamburg geen geld heeft is toch echt hun eigen keuze hoor.
Daar kun je niet de grote boze maatschappij de schuld van geven.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:28:59 #140
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172265385
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik denk niet dat links hypocriet is. Andes zou ik er niet voor stemmen.
ah, dus rellen voor een vreedzame wereld is niet hypocriet? Dus zaken in de fik steken voor meer aandacht aan milieu is niet hypocriet? Kan wel ff doorgaan zo
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:29:01 #141
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_172265386
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

rechts is gebaseerd op DOLLARTEKENS zonder enige vorm van realisme in de wereld.
"Links" is net zo gestoeld op geld, alleen dan op geld van anderen i.p.v. jezelf. ;)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_172265390
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:27 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat het antifa en anarchisten volk daar in Hamburg geen geld heeft is toch echt hun eigen keuze hoor.
Daar kun je niet de grote boze maatschappij de schuld van geven.
je weet niet hoe de wereld in elkaar steekt

iedereen begint op links en als het hun goed gaat rond hun 40ste krijg je de ommekeer naar rechts....

of je houdt vast aan je principes voor de wereld....
pi_172265397
quote:

[..]

Willen ze een beetje happen vandaag?
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_172265404
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:29 schreef hottentot het volgende:

[..]

#zotezienwel :) #karpervissen
pi_172265408
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:29 schreef hottentot het volgende:

[..]

De konijnen wel.
pi_172265412
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

je weet niet hoe de wereld in elkaar steekt

iedereen begint op links en als het hun goed gaat rond hun 40ste krijg je de ommekeer naar rechts....

of je houdt vast aan je principes voor de wereld....
Iedereen...

Vreemd, ik ben rechts begonnen en zal ook rechts eindigen, had als 16 jarige al een tyfushekel aan dat vuile stinkende werkschuwe volk.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:30:19 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172265413
ik denk dan altijd, stel ze krijgen hun zin, anarchisme... en dan... ik zou ze gelijk voor hun tyfus schieten als ze aan mij komen... wat voor maatschappij zien ze voor ogen, vredig... nah, opzouten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:30:41 #148
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172265419
quote:

[..]

tja, links ook, anders willen ze niet zo graag nivelleren. Andermans geld is gemakkelijk uitgeven natuurlijjk.

Alle partijen zijn feitelijk gewoon fout natuurlijk. Er is niemand die uit puur altruistische reden een partij gaat opzetten. Want dan hoef je geen partij op te zetten
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:30:44 #149
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_172265420
Geluid weg?
pi_172265427
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Geluid weg?
Hier ook.
Twiddel