abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172263445
Livestreams

https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summit

https://www.pscp.tv/w/1BRJjWwwBVZxw

https://www.pscp.tv/BuzzFeedNewsDE/1jMJgoBRNgbJL

Bijgevoegd: Ruptly:

Linkse radicalen willen G20 ‘aanvallen en vernietigen’ in Hamburg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Elsevier

Hamburg zet zich schrap.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Telegraaf

Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij Hamburg
SPOILER
Bron: NOS

Voor de geïnteresseerden:

Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.
SPOILER

Game on ^O^ .
I´m back.
pi_172263482
Ah, mijn favorite topic-reeks in een lange tijd. Wanneer houd de G20 eigenlijk op?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_172263488
Even terugkomend op diegene eerder in dit topic. Ik weet de naam niet meer. Als je zelf agressie aangeeft is er iets mis met je geestelijk.
pi_172263494
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je weet gewoon weinig en roept maar wat.
quote:
Er is eerder vandaag een melding gemaakt van de ontruiming van een kinderdagverblijf een paar straten verder. Helaas is het kinderdagverblijf waar ik als leidster werk ook ontruimd, maar helaas nog voordat deze door zwart-gemaskerde mannen en vrouwen gewelddadig de ruiten ingeslagen werden en daarna bruut de deuren in hadden getrapt - twee mensen zijn helaas ook het pand deels binnengetreden en hebben een rookbom afgestoken. Parolen als - vrij vertaald - "de kinderen moeten ook maar leren wat weerstand is" en "kinderen zijn de toekomst van het kapitalisme"... Mijn collega's en ik hebben de kinderen daarna in het binnen-paviljoen geëvacueerd en via een aangrenzende supermarkt hebben ze veilig de omgeving kunnen verlaten. De politie heeft het pand daarna - gelukkig - weten af te sluiten. Er is aanzienlijke schade. Ik heb geen mogelijkheid gehad beeldmateriaal hoog te laden - dat kan ik later eventueel doen. Het is geen groot kinderdagverblijf (zogenoemde 'Kinderladen'), wij zijn met 20 kinderen, waarvan een deel - uit voorzorg door de ouders of door de onmogelijkheid naar de locatie te komen - al 7 kinderen niet aanwezig. Met 6 leidsters hebben wij gelukkig de 13-tal kinderen zoveel mogelijk buiten het gekrakeel kunnen houden. Wij zijn nu aan het bijkomen met een ijsje - gekregen van de supermarkt... maar helaas woed om ons heen nog steeds een grimmige sfeer.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_172263500
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:05 schreef NgInE het volgende:
Ah, mijn favorite topic-reeks in een lange tijd. Wanneer houd de G20 eigenlijk op?
vandaag
pi_172263516
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Die obsessie met Anne Fleur :')
Dit toneelstukje kan je niet blijven opvoeren, nu ze vast schrijft voor JOOP (vara) en ook een item heeft bij 1vandaag.
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:08:16 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172263543
Carpe Libertatem
pi_172263547
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:06 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

[..]

Dat is het probleem niet. Jij praat heel hard over mensen als in groepen. Daar haal je geweld bij.
pi_172263553
Ryan, de demonstranten komen ook niet per se op voor de armen der aarde. Het gaat ze erom dat het systeem niet deugt. Dat kun je ook vinden als je poen hebt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172263557
Zouden ze vandaag nog gaan rellen? Of houden ze het voor gezien?
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:10:12 #12
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172263580
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zouden ze vandaag nog gaan rellen? Of houden ze het voor gezien?
Vastwel, maar dan pas later op de dag.
Carpe Libertatem
pi_172263596
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ryan, de demonstranten komen ook niet per se op voor de armen der aarde. Het gaat ze erom dat het systeem niet deugt. Dat kun je ook vinden als je poen hebt.
Alweer terug vanuit Hamburg?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:12:12 #14
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263614
quote:
Mja.. niet zo heel sterk als je protesteert tegen dat klote-systeem dat ervoor zorgt dat jij je poen hebt.. (en arme afrikanen/aziaten niet) en dan niet die poen afwijst.

begrijpelijk, maar niet zo sterk.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:13:06 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172263627
quote:
Of zelfs als je van datzelfde systeem afhankelijk bent.
And so is the past
pi_172263635
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:55 schreef agter het volgende:

[..]

Vind het een beetje vreemd om iedereen die daar aanwezig is deze vernielingen in de schoenen te schuiven.

Wat mij betreft worden de daders aangepakt. Maar mensen die daar vreedzaam protesteren met toestemming, zijn hier niet debet aan.
Toestemming om te protesteren is niet nodig. De staat die toestemming moet geven om bekritiseerd te worden? Het moet niet gekker worden. Het blokkeren van wegen vind ik ook nog prima, ook al mag het niet.

Maar het is natuurlijk niet voor niks in Hamburg georganiseerd. Daar zit al decennia een grote harde kern van extreem-linksen die elkaar van elk redelijk perspectief hebben ontdaan. Die kennen de stad, die kennen de politie, die hebben daar hun uitvalsbases, hun materiaalopslag, het stikt er van de doorgewinterde relveteranen, als die allemaal naar een andere stad hadden gemoeten had je ze zo van de weg kunnen plukken.

De belangen van de burgers zijn natuurlijk sowieso ondergeschikt als onze heersers komen laten zien wie de baas is. Maar door het in Hamburg te organiseren weet je zeker dat het redelijke protest wordt overschaduwd door de extreem gewelddadigen en het linkse protest een slechte naam krijgt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172263637
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:11 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Alweer terug vanuit Hamburg?
Neuh. Ik stem VVD en ben een materialistische rotzak die mensen die het slechter hebben uitlacht.

Ik leg slechts even uit hoe het zit.
pi_172263658
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:12 schreef nixxx het volgende:

[..]

Mja.. niet zo heel sterk als je protesteert tegen dat klote-systeem dat ervoor zorgt dat jij je poen hebt.. (en arme afrikanen/aziaten niet) en dan niet die poen afwijst.

begrijpelijk, maar niet zo sterk.
Je moet dus onder een brug gaan leven om geloofwaardig over te komen?

Dat slaat nergens op.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:14:54 #19
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263661
Op die stream ziet het er gewoon rustig en gemoedelijk uit nu, valt me op dat er ook best veel middelbare leeftijd mensen tussen lopen, niet alleen maar jongeren.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  † In Memoriam † zaterdag 8 juli 2017 @ 11:15:44 #20
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172263678
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:14 schreef nixxx het volgende:
Op die stream ziet het er gewoon rustig en gemoedelijk uit nu, valt me op dat er ook best veel middelbare leeftijd mensen tussen lopen, niet alleen maar jongeren.
Zal waarschijnlijk ook gewoon rustig en druk blijven tot vanavond.
Carpe Libertatem
  Moderator zaterdag 8 juli 2017 @ 11:16:14 #21
138438 crew  Pizzakoppo
pi_172263684
Iedereen vind rellen toch gewoon tof? Om te kijken is het leuk, om mee te doen is leuk. Het gevoel, de spanning, de adrenaline. Als je ooit jong bent geweest en iets soortgelijks hebt meegemaakt dan weet je wat ik bedoel. Wat mij altijd een beetje steekt is het zogenaamde ideologische karakter. Relschoppers adopteren een standpunt, rechts of links, en grijpen dat aan om te rellen. Zogenaamd om hun doel te bewerkstelligen. Dit terwijl het primaire doel slechts basaal rellen om het rellen is. Waarom? Omdat het fucking lijp is!
pi_172263698
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 10:55 schreef agter het volgende:

[..]

Vind het een beetje vreemd om iedereen die daar aanwezig is deze vernielingen in de schoenen te schuiven.

Wat mij betreft worden de daders aangepakt. Maar mensen die daar vreedzaam protesteren met toestemming, zijn hier niet debet aan.

Vind het ook erg makkelijk om iedereen en iedere groepering daar over een kam te scheren.
(Ik zeg niet dat jij dat doet)
Van mij mag je doen wat je wil qua geweldloos demonstreren, maar als je weet dat andere demonstranten de stad in een oorlogszone hebben veranderd en jouw aanwezigheid agenten weghoudt van kinderdagverblijven zou je moeten nadenken of je nog wel goed bezig bent.
pi_172263699
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:06 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

vandaag
Stiekem toch wel een beetje opgelucht; ik was echt bang dat Hamburg helemaal verbouwd zou worden.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_172263700
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh. Ik stem VVD en ben een materialistische rotzak die mensen die het slechter hebben uitlacht.

Ik leg slechts even uit hoe het zit.
Goede grap. Wat zijn jullie rooie aktie plannen vandaag? Ramen ingooien bij bejaardentehuizen?
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:16:54 #25
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172263705
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je moet dus onder een brug gaan leven om geloofwaardig over te komen?

Dat slaat nergens op.
Zover zou ik ook niet willen gaan, maar ik vind het wel een beetje zwakjes.

Misschien kunnen die mensen het voor zichzelf nog rechtpraten door te bedenken dat ze het systeem verzwakken door ervan te profiteren ofzo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')