Ben pas 41 manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:13 schreef zeer het volgende:
[..]
je wordt grijs als je ouder wordt
echt bizar
Handig voor de bi's en tri's. Des te meer eiwit des te sterker je wordtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:12 schreef zeer het volgende:
[..]
vaak heeft normaal bloem gwn zelfde eiwit gehalte hoor bby
laatste jaren pas? en je gaat al richting de 60 he? niet verkeerd dacht ik zoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja is echt bizar, ik heb best flinke baardgroei, maar de laatste jaren hele vlakken grijs
op mijn hoofd (haha ja hahaha) is het gewoon nog zwart
je lichaam kan echt maar zoveel gram eiwit hebben vriendquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Handig voor de bi's en tri's. Des te meer eiwit des te sterker je wordt
Anders duurde het weer zo lang. Bedankt en van hetzelfde. Weer lekker ergeren aan links hangende huisvrouwen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bedankt voor het openen en een goede reis terug
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laatste jaren pas? en je gaat al richting de 60 he? niet verkeerd dacht ik zo
Dan begint het tegen te sputteren en pis je het uit. Ik ken het vriendquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:14 schreef zeer het volgende:
[..]
je lichaam kan echt maar zoveel gram eiwit hebben vriend
Hij is geboren in de jaren 60, dat is wat anders Profquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laatste jaren pas? en je gaat al richting de 60 he? niet verkeerd dacht ik zo
daarom beter carb the fuck upquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan begint het tegen te sputteren en pis je het uit. Ik ken het vriend
Beetje balans maken.quote:
flikker op manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:16 schreef zeer het volgende:
[..]
toen ik WCH zag staan dacht ik nah kan niet die is al met pensioen
ik was nog even in afwachting wie het was maar feliquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:16 schreef Okurr het volgende:
nee niemand deelt mn enthousiasme dat een van de grootste makeup brands ter wereld mn foto heeft geliked.
nee mannen houden niet van make-upquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:16 schreef Okurr het volgende:
nee niemand deelt mn enthousiasme dat een van de grootste makeup brands ter wereld mn foto heeft geliked.
Bedrag zoals afgesprokenquote:
Het was waarschijnlijk de stagiair op afdeling webcare, maar ik ben oprecht blij voor jequote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:16 schreef Okurr het volgende:
Ja nou is het wel voldoende hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:17 schreef zeer het volgende:
[..]
dacht enige fut die die kerel heeft is de vut
pas op, hij belooft gouden bergen maar ik zou er niet op rekenenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ik was nog even in afwachting wie het was maar feli
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee mannen houden niet van make-up
Die hebben een aparte insta costumer service +squote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk de stagiair op afdeling webcare, maar ik ben oprecht blij voor je
Hoe is dat een beledigingquote:
Gewoon opzij beuken en laten spinnen met je airbumpers van de cactiquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders duurde het weer zo lang. Bedankt en van hetzelfde. Weer lekker ergeren aan links hangende huisvrouwen.
als je met pensioen gaat worden erecties zeldzaam hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe is dat een belediging
Ik zou er alleen maar blij mee zijn als ik nu met mijn ballen in mijn pensioen zou zitten. Iedere dag bitches neuken, spelletjes spelen en nooit meer werken tot je alzheimer krijgt en langzaam de dood tegemoet gaat.
Een vos verliest wel z'n haren, maar niet z'n strekenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
pas op, hij belooft gouden bergen maar ik zou er niet op rekenen
welja johquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een vos verliest wel z'n haren, maar niet z'n streken
Gewoon die blauwe jongens poppen en je staat stijf voor 3 uur straightquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:19 schreef zeer het volgende:
[..]
als je met pensioen gaat worden erecties zeldzaam hoor
ja nee maar serieus hoor. oud, verlept en uitgeblust, dat zijn de woorden die bovenaan staan bij het denken aan de naam WCHquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:16 schreef zeer het volgende:
[..]
toen ik WCH zag staan dacht ik nah kan niet die is al met pensioen
eem cactus is voor debielen die niet kunnen rijden, lelijke botsautoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon opzij beuken en laten spinnen met je airbumpers van de cacti
Ja echt hoorquote:
heb dat nu ook al word altijd gedeniedquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gewoon die blauwe jongens poppen en je staat stijf voor 3 uur straight
je vergeet dat alle levenslust uit je gezogen is, lijkt me echt geen pretje om in de schoenen van wch te staanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gewoon die blauwe jongens poppen en je staat stijf voor 3 uur straight
oh dat heb ik niet, uitgeblust impliceert dat 'ie ook heeft staan vlammen en dat betwijfel ik sterkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja nee maar serieus hoor. oud, verlept en uitgeblust, dat zijn de woorden die bovenaan staan bij het denken aan de naam WCH
Samesiesquote:
Als dat synoniem staat aan mannenkwak dan heeft hij het goed voor elkaarquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je vergeet dat alle levenslust uit je gezogen is, lijkt me echt geen pretje om in de schoenen van wch te staan
ik denk niet dat we het over dezelfde denial hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Samesies
Gewoon om ff te wennen ja toch
Vaak trek ik ook gewoon met condoom zodat het nog ergens op lijkt
Hoor je dit, Nootmansquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
eem cactus is voor debielen die niet kunnen rijden, lelijke botsauto
Dan denk ik het ook niet, maar is het erg? :$quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:22 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk niet dat we het over dezelfde denial hebben
jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan denk ik het ook niet, maar is het erg? :$
Als je straks Mbappe, Laca en Sanchez op het wedstrijdformulier ziet staan zal je daar nooit last meer van krijgenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
daar gaan we dus niet op klikken he, heb echt geen behoefte aan erectiestoornissen
vlammen in de frontlinie toch zekerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:21 schreef zeer het volgende:
[..]
oh dat heb ik niet, uitgeblust impliceert dat 'ie ook heeft staan vlammen en dat betwijfel ik sterk
rip nootmans... een citroenquote:
Dat kan jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:22 schreef Azpilicueta het volgende:
Hoe kan je zien hoeveel posts je hebt gemaakt in een reeks? Want heb het idee dat ik een record heb gezet voor mezelf
dan zit ik met een keiharde genotstaaf met mn broek op de enkels naar voetbal te kijken, heerlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je straks Mbappe, Laca en Sanchez op het wedstrijdformulier ziet staan zal je daar nooit last meer van krijgen
weet ikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik weet dat het kan. Ik vraag HOE maestro
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
rip nootmans... een citroen![]()
Dan een nog een cactus ook
is niet netjes om het dat ding te noemen, het is een vitaal onderdeel van zeer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat ding van zeer ook blijkbaar
hij kent z'n eigen piemel na 25 jaar huwelijk alleen nog maar als 'dat ding'quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:34 schreef Okurr het volgende:
[..]
is niet netjes om het dat ding te noemen, het is een vitaal onderdeel van zeer.
ja ik weet nu zeker dat ik niet met je naar bed wil, srryquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
betekent dit ook definitieve keuze gemaakt?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:35 schreef zeer het volgende:
[..]
ja ik weet nu zeker dat ik niet met je naar bed wil, srry
nee betekent niets hoor Crack, heb iedere ochtend een tent
graag op vocarooquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:38 schreef Crack_ het volgende:
maar wil best je penis zeggen als je dat gewoon kicken vindt
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:38 schreef Crack_ het volgende:
maar wil best je penis zeggen als je dat gewoon kicken vindt
[..]
ja ik weet nu zeker dat ik niet met je naar bed wil, srry
nee gwn alleen de stem tochquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lijkt mij wel
Liefst iemand met een beetje een strenge blik in de ogen
Lijkt me doodengquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat joch van mij zit gewoon in een badje met 4 meiden
zie ik jullie niet doen
ik hoop toch dat je de politie belt als je mij met 4 peuter meisjes in een badje ziet zittenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zie ik jullie niet doen
jawel ik heb echt belachelijk veel doorzettingsvermogenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan niet wachten, gaan dat met die schoenen ook nog lukken denk je?
weet je iemandquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
alleen stem? ah, interessant
Dan moet het helemaal kunnen
Joch van jou heeft ook meer haar dan dat jij dat hebt. Wat dat betreft is hij deze reeks al ver voorbijquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zie ik jullie niet doen
Oeff ja dat heb ik wel geweten mooie jongen 😊quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:46 schreef zeer het volgende:
[..]
jawel ik heb echt belachelijk veel doorzettingsvermogen
echt hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Joch van jou heeft ook meer haar dan dat jij dat hebt. Wat dat betreft is hij deze reeks al ver voorbij
ben ook nog jouw schoentjes aan het zoeken hoor vriendquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oeff ja dat heb ik wel geweten mooie jongen 😊
Hoe kan je eigenlijk niet boos zijn op Teun nadat hij zo'n ravage heeft achtergelaten bij je favoriete speelplaats?quote:
huh?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe kan je eigenlijk niet boos zijn op Teun nadat hij zo'n ravage heeft achtergelaten bij je favoriete speelplaats?
ik jou ook nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zie ik jullie niet doen
het houdt je wel bezig hehquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hey zeer, moest je niet naar hamburg?
http://www.dumpert.nl/med(...)feervol_hamburg.html
Crack is er niet meer hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hey zeer, moest je niet naar hamburg?
http://www.dumpert.nl/med(...)feervol_hamburg.html
hij speelt er kennelijk nooit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik wil dat niet uitleggen, pls wch
heb echt geen ideequote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik wil dat niet uitleggen, pls wch
1312quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het jou wel bezig zou houden./ "NO JUSTICE NO PEACE, FUCK THE POLICE" toch?
ja god man, hoe moet ik nou van kinderzwembadje daarheen gaan, ik ben niet zo ziek in mijn kop hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit is echt je redding want anders zat je qua IQ dicht tegen Bradley aan
zero drop zonder demping?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:48 schreef zeer het volgende:
[..]
ben ook nog jouw schoentjes aan het zoeken hoor vriend
Zeg je nou dat ik ziek in mijn kop ben. Wtfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja god man, hoe moet ik nou van kinderzwembadje daarheen gaan, ik ben niet zo ziek in mijn kop he
jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik ziek in mijn kop ben. Wtf
crack veranderd morgen toch weer van standpunt joh maak je niet drukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
niet zo pijn als de afwijzing van crack, maar komt wel aan ja
Ik ben blij dat ik op je kan rekenen wanneer ik het moeilijk hebquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
crack veranderd morgen toch weer van standpunt joh maak je niet druk
bro's before ho's jwzquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op je kan rekenen wanneer ik het moeilijk heb
nee laatste keer dat ik een foto van mijn saluerende Duitse helm naar iemand verstuurde had ik Sylvania als een kwijlende bonobo aan mij slurf hangenquote:
okquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het jou wel bezig zou houden./ "NO JUSTICE NO PEACE, FUCK THE POLICE" toch?
Haags ik ben in Rijswijk kom bakkie doen.quote:
ja kweenie man kan gewoon niet zo veel met je obsessie voor alles wat links is uitlachen en conclusies trekken die werkelijk nergens op slaan, dit kun je beter delen met je buddies 2nutz en wise of zoquote:
inbefore wegkijker gepsot.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kweenie man kan gewoon niet zo veel met je obsessie voor alles wat links is uitlachen en conclusies trekken die werkelijk nergens op slaan, dit kun je beter delen met je buddies 2nutz en wise of zo
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kweenie man kan gewoon niet zo veel met je obsessie voor alles wat links is uitlachen en conclusies trekken die werkelijk nergens op slaan, dit kun je beter delen met je buddies 2nutz en wise of zo
ik schrijfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]jemig wist niet dat je echt boos was sorry hoor.
ben je nieuw hierquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:11 schreef zeer het volgende:
[..]
ik schrijf
> hahahaha je reageert je bent dus mad
in een reactie
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:04 schreef Myrr het volgende:
Iewl ben aan het passen op een drie maanden oude baby.
Wil echt geen nieuwe ofzo.
Deze zijn serieus sick, lekker licht ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:06 schreef zeer het volgende:
http://www.natuurlijkhard(...)oad-black-white.html
anders kun je toch gwn zo iets prof
jawel is gwn nice tochquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja. heb je niks an, dus weet niet of ik wel baat heb bij nieuwe schoenen
ook niet te duurquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Deze zijn serieus sick, lekker licht ook
ik kom weer op het juiste moment binnenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb afgelopen twee uur sowieso al zes eieren los gelaten.
Doe maar gifgroenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
ook niet te duur
wil je andere kleur
nog lichter
zeg maar ik ga zoeken voor je
liever frost facenquote:
ook goed. wel geil denk op zo'n kale kop ookquote:
en doe er ook maar een dubbele whiskey bijquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey doe mij een toppertje en een breezer ananas
zonder e ja, vuile proleetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en doe er ook maar een dubbele whiskey bij
is goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey doe mij een toppertje en een breezer ananas
Kutquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
op penisgebied betekent dat lelijk
voor mijn neus komen zetten nepfransoosquote:
Dat wil ik nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee bijna, als je er een gaatje onder maakt wel
wil je me zoenen, faggotquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
voor mijn neus komen zetten nepfransoos
ik durf te wedden dat je zelfs dat verkeerd gaat doenquote:
Hoe heur je dan een pizza te eten?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat je zelfs dat verkeerd gaat doen
Wel verstandig!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:01 schreef zeer het volgende:
[..]
penny krijgt dan altijd een slabbertje en zo'n niet-scherp mes van z'n begeleiders
ja zeker, het is al niet fraai maar als er ook nog overal tomatensaus zit, is het helemaal niksquote:
Ach, ook hij mag eens per maand eens een pleziertje hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:03 schreef zeer het volgende:
[..]
ja zeker, het is al niet fraai maar als er ook nog overal tomatensaus zit, is het helemaal niks
mensen die met whiskey aankomen kunnen sowieso niksquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat je zelfs dat verkeerd gaat doen
dat is ook zo, ik ben blij dat je me laat zien dat ik ook begrip kan hebben voor zo'n jongenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, ook hij mag eens per maand eens een pleziertje hebben.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:05 schreef Myrr het volgende:
Graag verwelkomen wij jou in september als stagiaire.! Voor nu wens ik je een fijne vakantie. Wil jij na jouw vakantie contact met mij opnemen, dan maken we op dat moment alle formaliteiten in orde. Waarschijnlijk ben ik dan zelf nog weg, maar rond 20 augustus ben ik zeker weer aan het werk.
Whooooooopppppppppp
heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die op een communicatie cursus hebben geleerd dat 'jou' en 'jouw' een actieve aanspreekvorm isquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:05 schreef Myrr het volgende:
Graag verwelkomen wij jou in september als stagiaire.! Voor nu wens ik je een fijne vakantie. Wil jij na jouw vakantie contact met mij opnemen, dan maken we op dat moment alle formaliteiten in orde. Waarschijnlijk ben ik dan zelf nog weg, maar rond 20 augustus ben ik zeker weer aan het werk.
Whooooooopppppppppp
Hij heeft er zelf ook niet voor gekozen. Wel mooi om te zien dat hij hier nog altijd welkom is!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is ook zo, ik ben blij dat je me laat zien dat ik ook begrip kan hebben voor zo'n jongen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:05 schreef Myrr het volgende:
Whooooooopppppppppp
nou ja, welkom, welkom, hij is meer die ene jongen die altijd aanschuift en waarvan iedereen dacht dat het een vriend van de ander wasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf ook niet voor gekozen. Wel mooi om te zien dat hij hier nog altijd welkom is!
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
nou ja, welkom, welkom, hij is meer die ene jongen die altijd aanschuift en waarvan iedereen dacht dat het een vriend van de ander was
Zolang hij geen al te grote herrie schopt moet het kunnen toch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
nou ja, welkom, welkom, hij is meer die ene jongen die altijd aanschuift en waarvan iedereen dacht dat het een vriend van de ander was
och ons zweertje zegt ok es watquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:01 schreef zeer het volgende:
[..]
penny krijgt dan altijd een slabbertje en zo'n niet-scherp mes van z'n begeleiders
takes one to know onequote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Jammer dat we zijn vriendin niet kennen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Bij gebrek aan noel pakken we penny?
echt he.. maarja dat is zweertje he. Heeft thuis niks te zeggen, moet alle klusjes doen zijn "vrouw", dus leeft ie zich uit op dit soort fora zodat het voor zichzelf net is alsof hij iets voorstelt. Ligt ie zich vanavond, terwijl zijn vrouw haar baard aan het scheren is, weer lekker af te trekken in bed met de gedachte aan de "zieke sneren" die hij vandaag heeft uitgedeeldquote:
Echt he..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat we zijn vriendin niet kennen.
Ze heeft geen baard.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he.. maarja dat is zweertje he. Heeft thuis niks te zeggen, moet alle klusjes doen zijn "vrouw", dus leeft ie zich uit op dit soort fora zodat het voor zichzelf net is alsof hij iets voorstelt. Ligt ie zich vanavond, terwijl zijn vrouw haar baard aan het scheren is, weer lekker af te trekken in bed met de gedachte aan de "zieke sneren" die hij vandaag heeft uitgedeeld
Geen baard? Waar komt haar bijnaam Gimli dan vandaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft geen baard.
De rest klopt wel denk ik maar ik oordeel niet. Zit in hetzelfde schuitje.
Haar gevlochten schaamhaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Geen baard? Waar komt haar bijnaam Gimli dan vandaan?
hahahaha vriendin hahahahahaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat we zijn vriendin niet kennen.
je verwart zeer met mij nu hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he.. maarja dat is zweertje he. Heeft thuis niks te zeggen, moet alle klusjes doen zijn "vrouw", dus leeft ie zich uit op dit soort fora zodat het voor zichzelf net is alsof hij iets voorstelt. Ligt ie zich vanavond, terwijl zijn vrouw haar baard aan het scheren is, weer lekker af te trekken in bed met de gedachte aan de "zieke sneren" die hij vandaag heeft uitgedeeld
hahahahah echt he hahahahhaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahaha vriendin hahahahaha
ik denk dat jullie gewoon broers hadden kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je verwart zeer met mij nu hoor
HOU JE DEBIELE KWARKSMOEL AARSLIKKERquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahahahah echt he hahahahha
btw HEY VLEESCHPET
niet als je ons samen zietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik denk dat jullie gewoon broers hadden kunnen zijn
als jullie je IQ's bij elkaar op tellen komen jullie misschien net aan een menswaardige levensvorm?quote:
kweenie, hij zou een IQ van 200 moeten hebben om op een positief getal uit te komenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
als jullie je IQ's bij elkaar op tellen komen jullie misschien net aan een menswaardige levensvorm?
Denk dat hij alleen 200 redt als het gaat om het aantal klappen dat ie van de molenwiek gehad heeftquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kweenie, hij zou een IQ van 200 moeten hebben om op een positief getal uit te komen
Let it gooooooquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zit er ook mee in mijn maag
jij slikt wel vaker. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest even slikken en probeer nu weer alles op te pakken en door te gaan, je moet wat he
dat zou tussen ons blijvenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij slikt wel vaker. Maar dat terzijde.
je verwart ons weerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:28 schreef Pensylvania het volgende:
Ik stel me bij zeer altijd zo'n figuur voor dat voor zijn lol in het weekend met een helm op onder een heipaal gaat staan a la Annie de Rooij
hoezo? zeer staat toch gewoon rechtop en jij met je aars omhoog?quote:
iets te intieme vragen nu hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hoezo? zeer staat toch gewoon rechtop en jij met je aars omhoog?
het enige dat aan jou klopt is je zwerende lulquote:
nou zegquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
het enige dat aan jou klopt is je zwerende lul
jij ook tegen die aannemer die zijn heipaal kwam inspecterenquote:
moest zijn heipaal inspecterenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jij ook tegen die aannemer die zijn heipaal kwam inspecteren
en wat was de conclusie?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest zijn heipaal inspecteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |