Ben pas 41 manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:13 schreef zeer het volgende:
[..]
je wordt grijs als je ouder wordt
echt bizar
Handig voor de bi's en tri's. Des te meer eiwit des te sterker je wordtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:12 schreef zeer het volgende:
[..]
vaak heeft normaal bloem gwn zelfde eiwit gehalte hoor bby
laatste jaren pas? en je gaat al richting de 60 he? niet verkeerd dacht ik zoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja is echt bizar, ik heb best flinke baardgroei, maar de laatste jaren hele vlakken grijs
op mijn hoofd (haha ja hahaha) is het gewoon nog zwart
je lichaam kan echt maar zoveel gram eiwit hebben vriendquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Handig voor de bi's en tri's. Des te meer eiwit des te sterker je wordt
Anders duurde het weer zo lang. Bedankt en van hetzelfde. Weer lekker ergeren aan links hangende huisvrouwen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bedankt voor het openen en een goede reis terug
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laatste jaren pas? en je gaat al richting de 60 he? niet verkeerd dacht ik zo
Dan begint het tegen te sputteren en pis je het uit. Ik ken het vriendquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:14 schreef zeer het volgende:
[..]
je lichaam kan echt maar zoveel gram eiwit hebben vriend
Hij is geboren in de jaren 60, dat is wat anders Profquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laatste jaren pas? en je gaat al richting de 60 he? niet verkeerd dacht ik zo
daarom beter carb the fuck upquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan begint het tegen te sputteren en pis je het uit. Ik ken het vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |