ben maar kleine boiyoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ja sws iedere man staat dat, alleen jongens pullen het niet
Mag ik mee? Mijn vader neemt mij ook nooit mee naar leuke dingenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vriend nog één zo'n opmerking en ik ontvoer teun en neem hem mee naar disneyland en dan wil hij je nooit meer zien omdat ik hem wel meeneem naar leuke dingen
En een vrolijk Chanoeka.quote:
zou hij nooit doenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht even dat er een dwc'tje ging komen...
Ik zag hetquote:
natuurlijk lieve jongenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mag ik mee? Mijn vader neemt mij ook nooit mee naar leuke dingen
van die half verkrachte hamster baardgroeiquote:
Heee !quote:
Kumbajaquote:
wow dit had ik niet verwacht, serieus hendige info thnxquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja het kan, je kan zelfs normale bloem gebruiken maar pasta en pizza maar dat is echt heel kut. Smaak is kut en pizzadeeg van normale bloem is ook kut, je moet type 00 hebben voor pizzzaaaaaa
je hebt echt zo'n baard die in de metal fase is blijven hangen tochquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
van die half verkrachte hamster baardgroei
vaak heeft normaal bloem gwn zelfde eiwit gehalte hoor bbyquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja het kan, je kan zelfs normale bloem gebruiken maar pasta en pizza maar dat is echt heel kut. Smaak is kut en pizzadeeg van normale bloem is ook kut, je moet type 00 hebben voor pizzzaaaaaa
ja is echt bizar, ik heb best flinke baardgroei, maar de laatste jaren hele vlakken grijsquote:
je wordt grijs als je ouder wordtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja is echt bizar, ik heb best flinke baardgroei, maar de laatste jaren hele vlakken grijs
op mijn hoofd (haha ja hahaha) is het gewoon nog zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |