nee gwn alleen de stem tochquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lijkt mij wel
Liefst iemand met een beetje een strenge blik in de ogen
Lijkt me doodengquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat joch van mij zit gewoon in een badje met 4 meiden
zie ik jullie niet doen
ik hoop toch dat je de politie belt als je mij met 4 peuter meisjes in een badje ziet zittenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zie ik jullie niet doen
jawel ik heb echt belachelijk veel doorzettingsvermogenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan niet wachten, gaan dat met die schoenen ook nog lukken denk je?
weet je iemandquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
alleen stem? ah, interessant
Dan moet het helemaal kunnen
Joch van jou heeft ook meer haar dan dat jij dat hebt. Wat dat betreft is hij deze reeks al ver voorbijquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zie ik jullie niet doen
Oeff ja dat heb ik wel geweten mooie jongen 😊quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:46 schreef zeer het volgende:
[..]
jawel ik heb echt belachelijk veel doorzettingsvermogen
echt hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Joch van jou heeft ook meer haar dan dat jij dat hebt. Wat dat betreft is hij deze reeks al ver voorbij
ben ook nog jouw schoentjes aan het zoeken hoor vriendquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oeff ja dat heb ik wel geweten mooie jongen 😊
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |