wil je me zoenen, faggotquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
voor mijn neus komen zetten nepfransoos
ik durf te wedden dat je zelfs dat verkeerd gaat doenquote:
Hoe heur je dan een pizza te eten?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat je zelfs dat verkeerd gaat doen
Wel verstandig!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:01 schreef zeer het volgende:
[..]
penny krijgt dan altijd een slabbertje en zo'n niet-scherp mes van z'n begeleiders
ja zeker, het is al niet fraai maar als er ook nog overal tomatensaus zit, is het helemaal niksquote:
Ach, ook hij mag eens per maand eens een pleziertje hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:03 schreef zeer het volgende:
[..]
ja zeker, het is al niet fraai maar als er ook nog overal tomatensaus zit, is het helemaal niks
mensen die met whiskey aankomen kunnen sowieso niksquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat je zelfs dat verkeerd gaat doen
dat is ook zo, ik ben blij dat je me laat zien dat ik ook begrip kan hebben voor zo'n jongenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, ook hij mag eens per maand eens een pleziertje hebben.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:05 schreef Myrr het volgende:
Graag verwelkomen wij jou in september als stagiaire.! Voor nu wens ik je een fijne vakantie. Wil jij na jouw vakantie contact met mij opnemen, dan maken we op dat moment alle formaliteiten in orde. Waarschijnlijk ben ik dan zelf nog weg, maar rond 20 augustus ben ik zeker weer aan het werk.
Whooooooopppppppppp
heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die op een communicatie cursus hebben geleerd dat 'jou' en 'jouw' een actieve aanspreekvorm isquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:05 schreef Myrr het volgende:
Graag verwelkomen wij jou in september als stagiaire.! Voor nu wens ik je een fijne vakantie. Wil jij na jouw vakantie contact met mij opnemen, dan maken we op dat moment alle formaliteiten in orde. Waarschijnlijk ben ik dan zelf nog weg, maar rond 20 augustus ben ik zeker weer aan het werk.
Whooooooopppppppppp
Hij heeft er zelf ook niet voor gekozen. Wel mooi om te zien dat hij hier nog altijd welkom is!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is ook zo, ik ben blij dat je me laat zien dat ik ook begrip kan hebben voor zo'n jongen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:05 schreef Myrr het volgende:
Whooooooopppppppppp
nou ja, welkom, welkom, hij is meer die ene jongen die altijd aanschuift en waarvan iedereen dacht dat het een vriend van de ander wasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf ook niet voor gekozen. Wel mooi om te zien dat hij hier nog altijd welkom is!
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
nou ja, welkom, welkom, hij is meer die ene jongen die altijd aanschuift en waarvan iedereen dacht dat het een vriend van de ander was
Zolang hij geen al te grote herrie schopt moet het kunnen toch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
nou ja, welkom, welkom, hij is meer die ene jongen die altijd aanschuift en waarvan iedereen dacht dat het een vriend van de ander was
och ons zweertje zegt ok es watquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:01 schreef zeer het volgende:
[..]
penny krijgt dan altijd een slabbertje en zo'n niet-scherp mes van z'n begeleiders
takes one to know onequote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Jammer dat we zijn vriendin niet kennen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Bij gebrek aan noel pakken we penny?
echt he.. maarja dat is zweertje he. Heeft thuis niks te zeggen, moet alle klusjes doen zijn "vrouw", dus leeft ie zich uit op dit soort fora zodat het voor zichzelf net is alsof hij iets voorstelt. Ligt ie zich vanavond, terwijl zijn vrouw haar baard aan het scheren is, weer lekker af te trekken in bed met de gedachte aan de "zieke sneren" die hij vandaag heeft uitgedeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |