en doe er ook maar een dubbele whiskey bijquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey doe mij een toppertje en een breezer ananas
zonder e ja, vuile proleetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en doe er ook maar een dubbele whiskey bij
is goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey doe mij een toppertje en een breezer ananas
Kutquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
op penisgebied betekent dat lelijk
voor mijn neus komen zetten nepfransoosquote:
Dat wil ik nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee bijna, als je er een gaatje onder maakt wel
wil je me zoenen, faggotquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
voor mijn neus komen zetten nepfransoos
ik durf te wedden dat je zelfs dat verkeerd gaat doenquote:
Hoe heur je dan een pizza te eten?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat je zelfs dat verkeerd gaat doen
Wel verstandig!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:01 schreef zeer het volgende:
[..]
penny krijgt dan altijd een slabbertje en zo'n niet-scherp mes van z'n begeleiders
ja zeker, het is al niet fraai maar als er ook nog overal tomatensaus zit, is het helemaal niksquote:
Ach, ook hij mag eens per maand eens een pleziertje hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:03 schreef zeer het volgende:
[..]
ja zeker, het is al niet fraai maar als er ook nog overal tomatensaus zit, is het helemaal niks
mensen die met whiskey aankomen kunnen sowieso niksquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat je zelfs dat verkeerd gaat doen
dat is ook zo, ik ben blij dat je me laat zien dat ik ook begrip kan hebben voor zo'n jongenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, ook hij mag eens per maand eens een pleziertje hebben.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:05 schreef Myrr het volgende:
Graag verwelkomen wij jou in september als stagiaire.! Voor nu wens ik je een fijne vakantie. Wil jij na jouw vakantie contact met mij opnemen, dan maken we op dat moment alle formaliteiten in orde. Waarschijnlijk ben ik dan zelf nog weg, maar rond 20 augustus ben ik zeker weer aan het werk.
Whooooooopppppppppp
heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die op een communicatie cursus hebben geleerd dat 'jou' en 'jouw' een actieve aanspreekvorm isquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:05 schreef Myrr het volgende:
Graag verwelkomen wij jou in september als stagiaire.! Voor nu wens ik je een fijne vakantie. Wil jij na jouw vakantie contact met mij opnemen, dan maken we op dat moment alle formaliteiten in orde. Waarschijnlijk ben ik dan zelf nog weg, maar rond 20 augustus ben ik zeker weer aan het werk.
Whooooooopppppppppp
Hij heeft er zelf ook niet voor gekozen. Wel mooi om te zien dat hij hier nog altijd welkom is!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is ook zo, ik ben blij dat je me laat zien dat ik ook begrip kan hebben voor zo'n jongen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:05 schreef Myrr het volgende:
Whooooooopppppppppp
nou ja, welkom, welkom, hij is meer die ene jongen die altijd aanschuift en waarvan iedereen dacht dat het een vriend van de ander wasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf ook niet voor gekozen. Wel mooi om te zien dat hij hier nog altijd welkom is!
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
nou ja, welkom, welkom, hij is meer die ene jongen die altijd aanschuift en waarvan iedereen dacht dat het een vriend van de ander was
Zolang hij geen al te grote herrie schopt moet het kunnen toch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
nou ja, welkom, welkom, hij is meer die ene jongen die altijd aanschuift en waarvan iedereen dacht dat het een vriend van de ander was
och ons zweertje zegt ok es watquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:01 schreef zeer het volgende:
[..]
penny krijgt dan altijd een slabbertje en zo'n niet-scherp mes van z'n begeleiders
takes one to know onequote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Jammer dat we zijn vriendin niet kennen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Bij gebrek aan noel pakken we penny?
echt he.. maarja dat is zweertje he. Heeft thuis niks te zeggen, moet alle klusjes doen zijn "vrouw", dus leeft ie zich uit op dit soort fora zodat het voor zichzelf net is alsof hij iets voorstelt. Ligt ie zich vanavond, terwijl zijn vrouw haar baard aan het scheren is, weer lekker af te trekken in bed met de gedachte aan de "zieke sneren" die hij vandaag heeft uitgedeeldquote:
Echt he..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat we zijn vriendin niet kennen.
Ze heeft geen baard.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he.. maarja dat is zweertje he. Heeft thuis niks te zeggen, moet alle klusjes doen zijn "vrouw", dus leeft ie zich uit op dit soort fora zodat het voor zichzelf net is alsof hij iets voorstelt. Ligt ie zich vanavond, terwijl zijn vrouw haar baard aan het scheren is, weer lekker af te trekken in bed met de gedachte aan de "zieke sneren" die hij vandaag heeft uitgedeeld
Geen baard? Waar komt haar bijnaam Gimli dan vandaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft geen baard.
De rest klopt wel denk ik maar ik oordeel niet. Zit in hetzelfde schuitje.
Haar gevlochten schaamhaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Geen baard? Waar komt haar bijnaam Gimli dan vandaan?
hahahaha vriendin hahahahahaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat we zijn vriendin niet kennen.
je verwart zeer met mij nu hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he.. maarja dat is zweertje he. Heeft thuis niks te zeggen, moet alle klusjes doen zijn "vrouw", dus leeft ie zich uit op dit soort fora zodat het voor zichzelf net is alsof hij iets voorstelt. Ligt ie zich vanavond, terwijl zijn vrouw haar baard aan het scheren is, weer lekker af te trekken in bed met de gedachte aan de "zieke sneren" die hij vandaag heeft uitgedeeld
hahahahah echt he hahahahhaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahaha vriendin hahahahaha
ik denk dat jullie gewoon broers hadden kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je verwart zeer met mij nu hoor
HOU JE DEBIELE KWARKSMOEL AARSLIKKERquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahahahah echt he hahahahha
btw HEY VLEESCHPET
niet als je ons samen zietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik denk dat jullie gewoon broers hadden kunnen zijn
als jullie je IQ's bij elkaar op tellen komen jullie misschien net aan een menswaardige levensvorm?quote:
kweenie, hij zou een IQ van 200 moeten hebben om op een positief getal uit te komenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
als jullie je IQ's bij elkaar op tellen komen jullie misschien net aan een menswaardige levensvorm?
Denk dat hij alleen 200 redt als het gaat om het aantal klappen dat ie van de molenwiek gehad heeftquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kweenie, hij zou een IQ van 200 moeten hebben om op een positief getal uit te komen
Let it gooooooquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zit er ook mee in mijn maag
jij slikt wel vaker. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest even slikken en probeer nu weer alles op te pakken en door te gaan, je moet wat he
dat zou tussen ons blijvenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij slikt wel vaker. Maar dat terzijde.
je verwart ons weerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:28 schreef Pensylvania het volgende:
Ik stel me bij zeer altijd zo'n figuur voor dat voor zijn lol in het weekend met een helm op onder een heipaal gaat staan a la Annie de Rooij
hoezo? zeer staat toch gewoon rechtop en jij met je aars omhoog?quote:
iets te intieme vragen nu hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hoezo? zeer staat toch gewoon rechtop en jij met je aars omhoog?
het enige dat aan jou klopt is je zwerende lulquote:
nou zegquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
het enige dat aan jou klopt is je zwerende lul
jij ook tegen die aannemer die zijn heipaal kwam inspecterenquote:
moest zijn heipaal inspecterenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jij ook tegen die aannemer die zijn heipaal kwam inspecteren
en wat was de conclusie?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest zijn heipaal inspecteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |