Echt he..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat we zijn vriendin niet kennen.
Ze heeft geen baard.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he.. maarja dat is zweertje he. Heeft thuis niks te zeggen, moet alle klusjes doen zijn "vrouw", dus leeft ie zich uit op dit soort fora zodat het voor zichzelf net is alsof hij iets voorstelt. Ligt ie zich vanavond, terwijl zijn vrouw haar baard aan het scheren is, weer lekker af te trekken in bed met de gedachte aan de "zieke sneren" die hij vandaag heeft uitgedeeld
Geen baard? Waar komt haar bijnaam Gimli dan vandaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft geen baard.
De rest klopt wel denk ik maar ik oordeel niet. Zit in hetzelfde schuitje.
Haar gevlochten schaamhaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Geen baard? Waar komt haar bijnaam Gimli dan vandaan?
hahahaha vriendin hahahahahaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat we zijn vriendin niet kennen.
je verwart zeer met mij nu hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he.. maarja dat is zweertje he. Heeft thuis niks te zeggen, moet alle klusjes doen zijn "vrouw", dus leeft ie zich uit op dit soort fora zodat het voor zichzelf net is alsof hij iets voorstelt. Ligt ie zich vanavond, terwijl zijn vrouw haar baard aan het scheren is, weer lekker af te trekken in bed met de gedachte aan de "zieke sneren" die hij vandaag heeft uitgedeeld
hahahahah echt he hahahahhaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahaha vriendin hahahahaha
ik denk dat jullie gewoon broers hadden kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je verwart zeer met mij nu hoor
HOU JE DEBIELE KWARKSMOEL AARSLIKKERquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahahahah echt he hahahahha
btw HEY VLEESCHPET
niet als je ons samen zietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik denk dat jullie gewoon broers hadden kunnen zijn
als jullie je IQ's bij elkaar op tellen komen jullie misschien net aan een menswaardige levensvorm?quote:
kweenie, hij zou een IQ van 200 moeten hebben om op een positief getal uit te komenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
als jullie je IQ's bij elkaar op tellen komen jullie misschien net aan een menswaardige levensvorm?
Denk dat hij alleen 200 redt als het gaat om het aantal klappen dat ie van de molenwiek gehad heeftquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kweenie, hij zou een IQ van 200 moeten hebben om op een positief getal uit te komen
Let it gooooooquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zit er ook mee in mijn maag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |