Zeg je nou dat ik ziek in mijn kop ben. Wtfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja god man, hoe moet ik nou van kinderzwembadje daarheen gaan, ik ben niet zo ziek in mijn kop he
jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik ziek in mijn kop ben. Wtf
crack veranderd morgen toch weer van standpunt joh maak je niet drukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
niet zo pijn als de afwijzing van crack, maar komt wel aan ja
Ik ben blij dat ik op je kan rekenen wanneer ik het moeilijk hebquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
crack veranderd morgen toch weer van standpunt joh maak je niet druk
bro's before ho's jwzquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op je kan rekenen wanneer ik het moeilijk heb
nee laatste keer dat ik een foto van mijn saluerende Duitse helm naar iemand verstuurde had ik Sylvania als een kwijlende bonobo aan mij slurf hangenquote:
okquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het jou wel bezig zou houden./ "NO JUSTICE NO PEACE, FUCK THE POLICE" toch?
Haags ik ben in Rijswijk kom bakkie doen.quote:
ja kweenie man kan gewoon niet zo veel met je obsessie voor alles wat links is uitlachen en conclusies trekken die werkelijk nergens op slaan, dit kun je beter delen met je buddies 2nutz en wise of zoquote:
inbefore wegkijker gepsot.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kweenie man kan gewoon niet zo veel met je obsessie voor alles wat links is uitlachen en conclusies trekken die werkelijk nergens op slaan, dit kun je beter delen met je buddies 2nutz en wise of zo
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kweenie man kan gewoon niet zo veel met je obsessie voor alles wat links is uitlachen en conclusies trekken die werkelijk nergens op slaan, dit kun je beter delen met je buddies 2nutz en wise of zo
ik schrijfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]jemig wist niet dat je echt boos was sorry hoor.
ben je nieuw hierquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:11 schreef zeer het volgende:
[..]
ik schrijf
> hahahaha je reageert je bent dus mad
in een reactie
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:04 schreef Myrr het volgende:
Iewl ben aan het passen op een drie maanden oude baby.
Wil echt geen nieuwe ofzo.
Deze zijn serieus sick, lekker licht ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:06 schreef zeer het volgende:
http://www.natuurlijkhard(...)oad-black-white.html
anders kun je toch gwn zo iets prof
jawel is gwn nice tochquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja. heb je niks an, dus weet niet of ik wel baat heb bij nieuwe schoenen
ook niet te duurquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Deze zijn serieus sick, lekker licht ook
ik kom weer op het juiste moment binnenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb afgelopen twee uur sowieso al zes eieren los gelaten.
Doe maar gifgroenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
ook niet te duur
wil je andere kleur
nog lichter
zeg maar ik ga zoeken voor je
liever frost facenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |