SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
[ Bericht 0% gewijzigd door heywoodu op 04-07-2017 20:59:55 ]
En geen één kritische vraag.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:43 schreef Rudicio het volgende:
Dit moet wel met stip de allerslechtste aids uitzending ooit zijn.
Danny en Marijn mochten niks zeggen, Dekker viel alleen maar in herhaling over dat kutboek. Dione zat weer ouderwets te giechelen. Met de standaard extra harde giechel na de rebus. En Herman de Scherman is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven met dat schijtlollige gedoe in die Sunweb bus en bij die Luxemburgers
En voor inhoudelijke verstandige vragen moet je niet bij Dionne zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2017 07:15 schreef Evertjan het volgende:
voor kritische vragen moet je niet bij de NOS zijn
quote:En zie Dione de Graaff. Die zit daar potverdorie op de meest schilderachtige plekjes als anchor van het belangrijkste wielerprogramma. Een vrouw. In haar eentje. Aan het hoofd van die tafel. Dat is net zo historisch als Jinek op de stoel van Pauw. En Dione is er klaar voor, ze wéét waar ze over praat. Laat ik als volbloed heterovrouw ook gewoon eens zeggen dat zij er fan-tas-tisch uitziet. In die ecrukleurige trui van zondagavond stak ze Máxima en Claire Underwood uit House of Cards naar de kroon.
Net zoiets als iemand die niks met voetbal heeft een programma erover kijken terwijl je naar iets heel anders zoekt. Ga dan lekker een herhaling van 'Bed & Breakfast' kijken.quote:Met wielrennen heb ik weinig tot niks. Maar bij Mart ging het op één of andere manier altijd over zoveel méér dan alleen de sport, zelfs bij het bespreken van de etappe, een massasprint of een flinke schuifpartij over het asfalt. Het goede leven werd er bezongen, de wereld en de mens in het algemeen.
Maar het wielrennen heb je de hele dag al kunnen zien. Heerlijk dat dit programma wat luchtiger is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Net zoiets als iemand die niks met voetbal heeft een programma erover kijken terwijl je naar iets heel anders zoekt. Ga dan lekker een herhaling van 'Bed & Breakfast' kijken.
GEZELLIGGGGGGGGGGGGGGGGtwitter:LeontienNL twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 20:49:59Ladiesnight bij de #avondetappe leuk om met Dione en @marijnfietst over de sprint te praten😬😬😬 https://t.co/jFO0vySSxd reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:52 schreef franklop het volgende:
GEZELLIGGGGGGGGGGGGGGGGtwitter:LeontienNL twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 20:49:59Ladiesnight bij de #avondetappe leuk om met Dione en @marijnfietst over de sprint te praten😬😬😬 https://t.co/jFO0vySSxd reageer retweet
Ik sla deze uitzending over.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:52 schreef franklop het volgende:
Warummmuuhh broodjusss!!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:52 schreef franklop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat had 10.000 kijkers.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:31 schreef Evertjan het volgende:
bij NET 5 hadden ze ook ooit eens een tafel met alleen maar pratende vrouwen
A COOKING REVOLUTIONquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:34 schreef Remzz het volgende:
Wat ik ben ik blij dat ik die reclame nooit meer heb gezien, dat Sagan daar staat te koken tussen de Giro door.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:34 schreef Remzz het volgende:
Wat ik ben ik blij dat ik die reclame nooit meer heb gezien, dat Sagan daar staat te koken tussen de Giro door.
quote:
Vooral Zorro is helemaal MADquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:35 schreef Coco. het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat een heleboel users getriggered zijn omdat Sagan eruit gezet is.
Daar kon ik geen genoeg van krijgen, jammer dat er zo weinig reclameblokjes waren bij Eurosport.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A COOKING REVOLUTION
die reclame van dat Israelische wijf nog wel natuurlijk
twitter:niels_wellens twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:34:58De eerste 30 sec van de @NOSavondetappe hebben al meer sfeer en klasse dan de hele uitzending van #tourdujour. reageer retweet
Man man manquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:37 schreef Slobeend het volgende:
twitter:niels_wellens twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:34:58De eerste 30 sec van de @NOSavondetappe hebben al meer sfeer en klasse dan de hele uitzending van #tourdujour. reageer retweet
.
die zit samen met zijn vrouw te kijkenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:37 schreef Slobeend het volgende:
.
Vind dit ook maar een kille locatie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:37 schreef Slobeend het volgende:
.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:37 schreef Slobeend het volgende:
.
Heeft 4 volgers. Genot.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:37 schreef Slobeend het volgende:
.
Waar woont deze man?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:37 schreef Slobeend het volgende:
.
hahaquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga alleen kijken om al het zuur uit mijn lichaam te lozen.
4 volgers.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:37 schreef Slobeend het volgende:
.
Dat is niet wat hij zeiquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Je gaat geen massage nemen als je morgen niet gaat starten."
Sunfield logica
twitter:AndreGreipel twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:31:28Sometimes I should watch images before I say something. Apologies to @petosagan as I think that decision of the judge is too hard. reageer retweet
Mwah, vind ik toch weinig kennis hebben.quote:
Deze manquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:37 schreef Slobeend het volgende:
.
een soort van Kantineheld van Sassem?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij staat achter de bar bij de bowlingbaan van Sassem.
en legal adviserquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Kijk maar uit wat je zegt hij heeft een zwarte band
Die kegel ik zo van de bowlingbaan naar de steengrill.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij staat achter de bar bij de bowlingbaan van Sassem.
Ik krijg altijd een klein stijfje als mijn timeline een keer ontploft vanwege mijn snedige BZV- en ESF-tweets.quote:
had jij ook al niet eens Arno Vermeulen op de kast gekregen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een klein stijfje als mijn timeline een keer ontploft vanwege mijn snedige BZV- en ESF-tweets.
Mijn grootste succes had ik met een tweet over Mathé Pronk.
De mooiere momenten in het leven.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een klein stijfje als mijn timeline een keer ontploft vanwege mijn snedige BZV- en ESF-tweets.
Mijn grootste succes had ik met een tweet over Mathé Pronk.
Zelf bowlt hij alleen met hekjes om de baan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kegel ik zo van de bowlingbaan naar de steengrill.
Ik vind Marijn gewoon leukquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, vind ik toch weinig kennis hebben.
Sunfield wel, al kan ik me voorstellen dat sommige mensen hier zich wat storen aan zijn overreacties.
Nee, wel een keer Raymond Kerckhoffs en Maarten Ducrot.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
had jij ook al niet eens Arno Vermeulen op de kast gekregen?
Ik vind het ook veels te zwaarquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:38 schreef Evertjan het volgende:
twitter:AndreGreipel twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:31:28Sometimes I should watch images before I say something. Apologies to @petosagan as I think that decision of the judge is too hard. reageer retweet
Wel. En Joris is best prima.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Groenewegen is er helemaal niet opgeklapt, Joris.
do normalquote:
Deze al gepost?twitter:AndreGreipel twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:31:28Sometimes I should watch images before I say something. Apologies to @petosagan as I think that decision of the judge is too hard. reageer retweet
Vooral zijn hele "kijk mij vet controversiële dingen zeggen en vet veel weten"-houding terwijl hij dan dingen zegt die iedereen vindt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, vind ik toch weinig kennis hebben.
Sunfield wel, al kan ik me voorstellen dat sommige mensen hier zich wat storen aan zijn overreacties.
Mart maakte er tenminste wel een mooie show van. Dat gegiechel van Dione, die niet weet of er lucht of zand in een band zit, is echt verschrikkelijk.quote:
Ah hij kijkt ook de avondetappequote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:42 schreef marcodej het volgende:
Nee, ik zou het nog een keer doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze al gepost?twitter:AndreGreipel twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:31:28Sometimes I should watch images before I say something. Apologies to @petosagan as I think that decision of the judge is too hard. reageer retweet
ik snap ook niet dat wielrenner hem nog serieus nemenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral zijn hele "kijk mij vet controversiële dingen zeggen en vet veel weten"-houding terwijl hij dan dingen zegt die iedereen vindt.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mart maakte er tenminste wel een mooie show van. Dat gegiechel van Dione, die niet weet of er lucht of zand in een band zit, is echt verschrikkelijk.
Maar veel wielerjournalisten niet zeggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral zijn hele "kijk mij vet controversiële dingen zeggen en vet veel weten"-houding terwijl hij dan dingen zegt die iedereen vindt.
Leuke tweet, nog niet gezien hierquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
quote:
Nadat ie er vol op klapt ja.quote:
gewoon altijd eindigen op een wielerbaanquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten gewoon voor de veiligheid van de renners zo'n rit een beetje scherp maken
Horner is TeamCav.twitter:hornerakg twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:31:53If you hit a guy from behind, it's your fault. This 👇🏻 https://t.co/07vK9ByjSR reageer retweet
R_R vindt dit leukquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:46 schreef marcodej het volgende:
Horner is TeamCav.twitter:hornerakg twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:31:53If you hit a guy from behind, it's your fault. This 👇🏻 https://t.co/07vK9ByjSR reageer retweet
Vettel had gediskwalificeerd moeten wordenquote:
Ludieke actie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:47 schreef heywoodu het volgende:
Allemaal deklasseren!!
Gouden idee van Marijn.
Juist niet. Lees z'n tweet ervoor maar.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:46 schreef marcodej het volgende:
Ik zie verschillende (re)tweets waarin hij Sagan verdedigt?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Juist niet. Lees z'n tweet ervoor maar.
Lees mijn bericht met een cynistische bril.quote:
Dat zegt de Slob toch ook?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie verschillende (re)tweets waarin hij Sagan verdedigt?
Jij zegt Horner is teamCav.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie verschillende (re)tweets waarin hij Sagan verdedigt?
quote:
Sorry mijne heren, ik was even abuis.quote:
Leontien was pislink over de uitspraken van Danny over het dameswielrennen. Zal daar wel mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:52 schreef No-P het volgende:
Vanmiddag zei herman nog dat Danny, Thijs en Leontien aan tafel zouden zitten.
Hij kijkt alsof ie nog steeds onder de indruk is van al die tv aandachtquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:55 schreef marcodej het volgende:
Dylan heeft iets teveel mediatraining gehad.
twitter:raykerckhoffs twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 15:44:04In Vittel begon in 1990 mijn Touravontuur waar ik mijn eerste perskaart kreeg. Jelle Nijdam won. Nu ben ik er voor… https://t.co/kNJXm8P5Mr reageer retweet
SOW BUURN.twitter:JanJanssen18 twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:55:36@raykerckhoffs Ik was er al in 1968........... reageer retweet
Jan Janssen was er zelfs al voor 1968 bij!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:56 schreef marcodej het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 15:44:04In Vittel begon in 1990 mijn Touravontuur waar ik mijn eerste perskaart kreeg. Jelle Nijdam won. Nu ben ik er voor… https://t.co/kNJXm8P5Mr reageer retweet
SOW BUURN.twitter:JanJanssen18 twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:55:36@raykerckhoffs Ik was er al in 1968........... reageer retweet
Gisteren werd deze tafel al wel aangekondigd. Denk dat Herman het fout had. Dacht even dat ze de tafel aangepast hadden maar helaas.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Leontien was pislink over de uitspraken van Danny over het dameswielrennen. Zal daar wel mee te maken hebben.
als ze de regels strikt hanteren gaan tenminste Cav, Sagan, Demare en Griepel uit de uitslag van vandaag. Dat kan natuurlijk niet maar het is ook vreemd om nu alleen Sagan eruit te knikkeren. Wat Cav wilde ging helemaal nooit lukkenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Niet zo handig van Demare, maar weinig echt mis mee verder.
Die UI van jouquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:00 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Kunnen ze ook een huis openen voor mensen die teveel eten?
Daar hebben we een hele provincie voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:00 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Kunnen ze ook een huis openen voor mensen die teveel eten?
Uitstekend.quote:
zou genot zijn als je zelf viesdik bentquote:
Dat is toch briljant.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:02 schreef Wombcat het volgende:
Vrouwenwielrennensurplacen op Alpe d'Huez
deafquote:
niet bepaald, hardloperquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:02 schreef franklop het volgende:
[..]
zou genot zijn als je zelf viesdik bent
helaasquote:
ik wil wel eens zien of jij Longo of Leontien na de sur place bij ging houden op de Alpequote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:02 schreef Wombcat het volgende:
Vrouwenwielrennensurplacen op Alpe d'Huez
Missing VARA a lotquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dadelijk lekker Jinek met onze KRONCRV vrienden.
Dan pleur je de vrouwen NOS-livequote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:04 schreef marcodej het volgende:
Goeie oplossing van Tinus. Gewoon lekker vrouwenkoersje tijdens deze walgelijke etappe.
Maar wat ga je doen als het wel interessant is bij de heren?
In 2003-2005 was me dat wel geluktquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:04 schreef komrad het volgende:
[..]
ik wil wel eens zien of jij Longo of Leontien na de sur place bij ging houden op de Alpe
net zoals in België bij het BK, 8 uur starten en voor 12 binnen zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:04 schreef marcodej het volgende:
Goeie oplossing van Tinus. Gewoon lekker vrouwenkoersje tijdens deze walgelijke etappe.
Precies, bij de Ronde van Vlaanderen kregen we dameskoers op TV, terwijl toen de finale bij de mannen begon.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:04 schreef marcodej het volgende:
Net al gepostquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij vrouwenwielrennen sluiten ze de concurrenten in, dirty tactics, heeft iemand dat filmpje nog?
Een post of 10 boven je.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij vrouwenwielrennen sluiten ze de concurrenten in, dirty tactics, heeft iemand dat filmpje nog?
Wel een mooie vrouw. Gristelijk ook. Beetje de wielrennende Beatrice.quote:
Zeker welquote:
Speciaal voor mijn vriend Johannes.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier nog een mooi stukje vrouwenwielrennen uit de Giro van 2014, helemaal hetzelfde als de Girowinst van Dumoulin natuurlijk. Zou bij 39:10 moeten starten. Echt gênant.
Niks mis met de vriendin van Thijs, al waait ze al weg bij een klein beetje tegenwind tegenwoordigquote:
Hoor je hem haten op een specifieke mannenwedstrijd?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:08 schreef komrad het volgende:
Thijs![]()
Valverdegod op de Mur de Huy is een fantastische topshowdaar ga je niet op haten
Tieten.quote:
wie is dit?quote:
zo bijzonder vind ik die tieten nietquote:
Het is wel een beetje de stijl van Thijs inderdaad, geen wonder dat hij dat zo mooi vindt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speciaal voor mijn vriend Johannes.
Mart is een adonisquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:10 schreef marcodej het volgende:
Als Mart er zou zitten, zou het kloppen. Nu heeft het iets vreemds.
Groepje is nogal bescheiden geformuleerd.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:08 schreef OProg het volgende:
Bij de vrouwen wint een klein groepje bijna alles dat belangrijk is. Maar daar hebben we het maar niet over.
Ja daar heb ik iets teveel rare verhalen over gehoord van iemand die bij haar in het jaar zatquote:
Ja, dat had je niet moeten zeggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar heb ik iets teveel rare verhalen over gehoord van iemand die bij haar in het jaar zat
WAT DANquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar heb ik iets teveel rare verhalen over gehoord van iemand die bij haar in het jaar zat
ik haat eigenlijk op alles van Thijs, maar als hij zoiets op een klassieker als de Waalse Pijl roept heeft hij het echt niet begrepen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoor je hem haten op een specifieke mannenwedstrijd?
Dat deed hij niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:12 schreef komrad het volgende:
[..]
ik haat eigenlijk op alles van Thijs, maar als hij zoiets op een klassieker als de Waalse Pijl roept
Ik vroeg me al af wat toen die aardbeving veroorzaakte.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:11 schreef Slobeend het volgende:
Deze man was in januari in Groningen. Heel Groningen stond op zijn kop.
De ode aan vreugde is de enige ode die mag.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is dit voor een gejengel
Van die odes aan iets.... tergend
nou hij miste toch even de RvVquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Groepje is nogal bescheiden geformuleerd.
Maar aan de andere kant: Van Avermaet won in het voorjaar alles wat belangrijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |