Zelf bowlt hij alleen met hekjes om de baan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kegel ik zo van de bowlingbaan naar de steengrill.
Ik vind Marijn gewoon leukquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, vind ik toch weinig kennis hebben.
Sunfield wel, al kan ik me voorstellen dat sommige mensen hier zich wat storen aan zijn overreacties.
Nee, wel een keer Raymond Kerckhoffs en Maarten Ducrot.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
had jij ook al niet eens Arno Vermeulen op de kast gekregen?
Ik vind het ook veels te zwaarquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:38 schreef Evertjan het volgende:
twitter:AndreGreipel twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:31:28Sometimes I should watch images before I say something. Apologies to @petosagan as I think that decision of the judge is too hard. reageer retweet
twitter:AndreGreipel twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:31:28Sometimes I should watch images before I say something. Apologies to @petosagan as I think that decision of the judge is too hard. reageer retweet
Wel. En Joris is best prima.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Groenewegen is er helemaal niet opgeklapt, Joris.
do normalquote:
Deze al gepost?twitter:AndreGreipel twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 21:31:28Sometimes I should watch images before I say something. Apologies to @petosagan as I think that decision of the judge is too hard. reageer retweet
Vooral zijn hele "kijk mij vet controversiële dingen zeggen en vet veel weten"-houding terwijl hij dan dingen zegt die iedereen vindt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, vind ik toch weinig kennis hebben.
Sunfield wel, al kan ik me voorstellen dat sommige mensen hier zich wat storen aan zijn overreacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |