helaasquote:
ik wil wel eens zien of jij Longo of Leontien na de sur place bij ging houden op de Alpequote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:02 schreef Wombcat het volgende:
Vrouwenwielrennensurplacen op Alpe d'Huez
Missing VARA a lotquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dadelijk lekker Jinek met onze KRONCRV vrienden.
Dan pleur je de vrouwen NOS-livequote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:04 schreef marcodej het volgende:
Goeie oplossing van Tinus. Gewoon lekker vrouwenkoersje tijdens deze walgelijke etappe.
Maar wat ga je doen als het wel interessant is bij de heren?
In 2003-2005 was me dat wel geluktquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:04 schreef komrad het volgende:
[..]
ik wil wel eens zien of jij Longo of Leontien na de sur place bij ging houden op de Alpe
net zoals in België bij het BK, 8 uur starten en voor 12 binnen zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:04 schreef marcodej het volgende:
Goeie oplossing van Tinus. Gewoon lekker vrouwenkoersje tijdens deze walgelijke etappe.
Precies, bij de Ronde van Vlaanderen kregen we dameskoers op TV, terwijl toen de finale bij de mannen begon.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:04 schreef marcodej het volgende:
Net al gepostquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij vrouwenwielrennen sluiten ze de concurrenten in, dirty tactics, heeft iemand dat filmpje nog?
Een post of 10 boven je.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij vrouwenwielrennen sluiten ze de concurrenten in, dirty tactics, heeft iemand dat filmpje nog?
Wel een mooie vrouw. Gristelijk ook. Beetje de wielrennende Beatrice.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |