Mart is een adonisquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:10 schreef marcodej het volgende:
Als Mart er zou zitten, zou het kloppen. Nu heeft het iets vreemds.
Groepje is nogal bescheiden geformuleerd.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:08 schreef OProg het volgende:
Bij de vrouwen wint een klein groepje bijna alles dat belangrijk is. Maar daar hebben we het maar niet over.
Ja daar heb ik iets teveel rare verhalen over gehoord van iemand die bij haar in het jaar zatquote:
Ja, dat had je niet moeten zeggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar heb ik iets teveel rare verhalen over gehoord van iemand die bij haar in het jaar zat
WAT DANquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar heb ik iets teveel rare verhalen over gehoord van iemand die bij haar in het jaar zat
ik haat eigenlijk op alles van Thijs, maar als hij zoiets op een klassieker als de Waalse Pijl roept heeft hij het echt niet begrepen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoor je hem haten op een specifieke mannenwedstrijd?
Dat deed hij niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:12 schreef komrad het volgende:
[..]
ik haat eigenlijk op alles van Thijs, maar als hij zoiets op een klassieker als de Waalse Pijl roept
Ik vroeg me al af wat toen die aardbeving veroorzaakte.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:11 schreef Slobeend het volgende:
Deze man was in januari in Groningen. Heel Groningen stond op zijn kop.
De ode aan vreugde is de enige ode die mag.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is dit voor een gejengel
Van die odes aan iets.... tergend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |