Zeker welquote:
Speciaal voor mijn vriend Johannes.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier nog een mooi stukje vrouwenwielrennen uit de Giro van 2014, helemaal hetzelfde als de Girowinst van Dumoulin natuurlijk. Zou bij 39:10 moeten starten. Echt gênant.
Niks mis met de vriendin van Thijs, al waait ze al weg bij een klein beetje tegenwind tegenwoordigquote:
Hoor je hem haten op een specifieke mannenwedstrijd?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:08 schreef komrad het volgende:
Thijs![]()
Valverdegod op de Mur de Huy is een fantastische topshowdaar ga je niet op haten
Tieten.quote:
wie is dit?quote:
zo bijzonder vind ik die tieten nietquote:
Het is wel een beetje de stijl van Thijs inderdaad, geen wonder dat hij dat zo mooi vindt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speciaal voor mijn vriend Johannes.
Mart is een adonisquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:10 schreef marcodej het volgende:
Als Mart er zou zitten, zou het kloppen. Nu heeft het iets vreemds.
Groepje is nogal bescheiden geformuleerd.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:08 schreef OProg het volgende:
Bij de vrouwen wint een klein groepje bijna alles dat belangrijk is. Maar daar hebben we het maar niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |