quote:Op maandag 3 juli 2017 13:33 schreef THEFXR het volgende:
dit is goed nieuws voor preppers, dat lijkt mij ook de doelgroep
Het zal inderdaad stormlopen met preppers bij de plaatselijke Albert Heijn.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:33 schreef THEFXR het volgende:
dit is goed nieuws voor preppers, dat lijkt mij ook de doelgroep
Kip met kokosquote:Op maandag 3 juli 2017 19:21 schreef agter het volgende:
[..]
Oh leuk!
Ben benieuwd naar je review. Had er vandaag ook 1 in mijn handen.
Hoe ziet ie er van opzij uit? en van onderen? en zonder etiket? en van binnen? en met een deuk? en als ie leeg is? en als ie op straat staat? en als ie aan het zonnebaden is?quote:
Dit!!! Paultjuh Paultjuh Paultjuhquote:Op maandag 3 juli 2017 19:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoe ziet ie er van opzij uit? en van onderen? en zonder etiket? en van binnen? en met een deuk? en als ie leeg is? en als ie op straat staat? en als ie aan het zonnebaden is?
We willen natuurlijk wel alles weten...
Ja dat maakt niet uit he. In het kader van het topic hoort dit blik geopend te wordenquote:
Wat zijn koko's ?quote:Op maandag 3 juli 2017 20:15 schreef Atak het volgende:
Kip en koko's.
Dat is zoiets als pindakaas en ei.
MOOIE FOTO'S!!!!quote:Op maandag 3 juli 2017 19:49 schreef Paul het volgende:
Blikje op z'n kop
[ afbeelding ]
Mysteryland-hippeblik
[ afbeelding ]
Blikje in vergelijking met een halve liter bier
[ afbeelding ]
NEE ik eet hem wellicht donderdag ofzo. Maaruh misschien kan AH wat blikjes versturen naar FOKkers. Al die gratis reclame.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat maakt niet uit he. In het kader van het topic hoort dit blik geopend te worden
Do it for the science and the nudes!
Wel een fotoreportage van maken he!quote:
Het is je vergeven als je een fotoreportage maakt als je 'm aan gaat brekenquote:Op maandag 3 juli 2017 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE ik eet hem wellicht donderdag ofzo. Maaruh misschien kan AH wat blikjes versturen naar FOKkers. Al die gratis reclame.
quote:Op maandag 3 juli 2017 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is je vergeven als je een fotoreportage maakt als je 'm aan gaat breken
Dit is wel weblog waardig denk ik. Eigenlijk zou Bradge ook een blikje moeten proberenquote:Op maandag 3 juli 2017 20:23 schreef realAIVD het volgende:
*zet wekker op donderdag en gaat naar bed*
Ik wil de Chili wel danquote:Op maandag 3 juli 2017 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE ik eet hem wellicht donderdag ofzo. Maaruh misschien kan AH wat blikjes versturen naar FOKkers. Al die gratis reclame.
lijkt op hondevoer blikkenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:03 schreef Fidji het volgende:
Blikvoer is goor en pulled pork is zga verrot vlees, bah wat smerig
Wel raar. Uit onderzoek van de bbc met verschillende blikken, kwam het helemaal niet slecht uit de bus. Een blik sardines had van 5! jaar over de datum, was nog helemaal goed en hadden meer voedingswaarde dan verse die 2 dagen voor de test waren gevangen. Ben alleen het programma kwijt.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:13 schreef realAIVD het volgende:
het slechte imago van blikvoer komt wat mij betreft door het vaak onsmakelijke uiterlijk van de inhoud (koud voedsel dat er uit ziet als de overgebleven resten op je bord) en de onvermijdelijke gedachte aan de blikjes honden- en kattenvoer die men gedurende het leven heeft opengetrokken.
quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:35 schreef Paul het volgende:
Straks komt mijn review online dames en heren.
Amerikaans eten is wat anders dan Europees of Nederlands eten. Hier zijn de regels veel strenger.quote:Op zondag 2 juli 2017 11:49 schreef Karig_Hutje het volgende:
Blikwaar, een giftig gevaar
Het San Francisco Breast Cancer fund (BCF) heeft blikvoeding getest op de aanwezigheid van bisfenol A(BPA). Dit is een hormoonverstorende, synthetische stof die in de plastic bekleding van blikproducten zit. BPA lekt weg uit de wandbekleding en komt in het eten terecht. Deze stof eten we gewoon op als we blikproducten gebruiken. Het kan leiden tot kanker en agressief gedrag. Speciaal voor kinderen is het gevaarlijk omdat BPA de abnormale ontwikkeling van de voortplantingsorganen op zijn geweten heeft.
http://eten-en-drinken.in(...)n-giftig-gevaar.html
quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:44 schreef Paul het volgende:
TADADADADA!!!!!!!!!!!!!!
http://frontpage.fok.nl/w(...)de-albert-heijn.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Ja, deze ga ik sowieso nooit meer kopen. Wil nog eens een ander smaakje testen, maar denk dat het dat dan isquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En voor dat hoopje kots betaal je 4 euro?
Een hele unboxing nog wel.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:44 schreef Paul het volgende:
TADADADADA!!!!!!!!!!!!!!
"alsof je kots aan het eten bent" en dan een 6.5 geven?quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:44 schreef Paul het volgende:
TADADADADA!!!!!!!!!!!!!!
Was meer hoe het eruit ziet, het smaakt niet naar kots gelukkigquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:51 schreef Farenji het volgende:
[..]
"alsof je kots aan het eten bent" en dan een 6.5 geven?
Het is geniaalquote:
Ok, zal es kijken gehhehequote:Op donderdag 6 juli 2017 20:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het is geniaal![]()
Ik hoop dat je er meer gaat doen
GoPro op je hoofd. Zit je ook niet te klooien met het openmaken van zo'n blik met 1 handquote:
Ik had er rijst bij moeten doenquote:Voeg wat zoetzure komkommer en gebakken uitjes toe voor een frisse, crispy bite, of een klodder sambal voor wat extra pit. Combineer met rijst of flatbread en een gekookt eitje voor een complete maaltijd.
Ik zal eens kijken of ik nog eens iets kan testenquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:11 schreef agter het volgende:
Paul, wil je niet de fok-recensent worden voor dit soort dingen? Ik vond je geweldig!
Jaaa meer reviews!!quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:11 schreef agter het volgende:
Paul, wil je niet de fok-recensent worden voor dit soort dingen? Ik vond je geweldig!
Klopt, het was ook niet zoveel bijzonders. Kdenk dat je netzogoed zo'n blikje voor een euro bij de aldi kan kopenquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:32 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Jaaa meer reviews!!
Zag er wel echt goor uit trouwens
Wil je het een nog een keer maken maar nu met dit recept.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:18 schreef Paul het volgende:
Ohnee ik lees net dit:
[..]
Ik had er rijst bij moeten doen
Productvergelijkingen door Paulquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt, het was ook niet zoveel bijzonders. Kdenk dat je netzogoed zo'n blikje voor een euro bij de aldi kan kopen
Het is geniaal!quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik nog eens iets kan testen
Je doet nu net alsof ik koeienogen heb gegeten zojuistquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:36 schreef realAIVD het volgende:
Ik vergeleek eerder blikmaaltijden met hondenvoer wegens uiterlijk van de inhoud, maar dit zou ik m'n hond niet voorzetten.....en ik héb niet eens een hond.
Neemt niet weg dat het een geweldige review was, ook leuk om te horen dat het verorberen van de inhoud minder erg was dan verwacht.
Al met al heb ik maar één woord voor je:
Held!
Nou ik weet wel wat. Ik had zo een boodschappenpakket gekocht en daar zit o.a. dit in:quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:56 schreef Paul het volgende:
Maaruh wat willen jullie dan dat ik als volgende ga reviewen?
quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:58 schreef Karina het volgende:
Lekker korte reviewHet ziet er ontzettend vies uit man. Sowieso zou ik het niet kopen want er zit kokos in
Dat klinkt naar diepvries.quote:Op zondag 2 juli 2017 12:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Omdat het verser is en geen conserveermiddelen bevat... Blik is idd vrij gezond.. net als diepvriesgroente.. de groente zit binnen een paar uur na oogst in de verpakking.. Dan is los spul nog onderweg om 3 dagen later als "vers" in de winkel te liggen..![]()
Het blik zelf verwarmen, is natuurlijk een versnelling van de migratie uit de bekleding naar het eten. Rechtstreeks op het vuur zal wel voor meer ongewenste migratie en veranderingen zorgen dan verhitten in een pan water. Maar fout is het. Je moet dat blik gewoon zo leeg lepelen. Kamperen is sowieso afzien.quote:Op zondag 2 juli 2017 12:28 schreef Resistor het volgende: [ afbeelding ]
Dat is een heel mooi brandertje om mee te nemen voor kamperen.
Verder geen mening![]()
Je schreef niet in het Engels (to grow) maar in het Nederlands: telen.quote:Op zondag 2 juli 2017 13:31 schreef summer2bird het volgende: [..]
Gewoon je eigen spul groeien, dat is pas vers![]()
En het mondgevoel en de nasmaak.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:26 schreef realAIVD het volgende: Ja, een plaatje van de inhoud zou inderdaad heel erg gewenst zijn!
en dan een uitgebreid verslag over de smaak graag, zeer benieuwd
Nee, dat is fout. Het gaat immers om complete maaltijden, dus alleen dat blik leegslobberen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:30 schreef Paul het volgende: Volgende keer doe ik er idd rijst bij, mocht ik nog een smaakje aandurven
![]()
Een dicht blik geeft wel spectaculair effect.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:12 schreef Stratotanker het volgende:
Oké, goed om te weten dat je sneller doodgaat van soep in het blik op het fornuis verwarmen. Even dacht ik dat ik geniaal was.
quote:Op maandag 10 juli 2017 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
Dees blikje, ik gooi in de water, 100 euro boete ik vind helemaal mooi
quote:
Ik zie nog 2 potentiële top-reviews staan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:31 schreef Paul het volgende:
Jongens sla je slag! Blik is in de reclame!
[ afbeelding ]
Is dat echt of hoax?quote:
Waar zijn de beelden?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:49 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb vorige week de chili con carne geproefdOp zich lekker vlees, maar de rest is wat flauw. Niet spectaculair, maar ook niet verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Blik:
[ afbeelding ]
Open:
[ afbeelding ]
Schenken:
[ afbeelding ]
Geserveerd met nacho's, anders zag het er echt uit als ****.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Heldin
Ziet er beter uit dan die barrel van Paul.
Hoort wel gewoon rijst naast ipv nacho's natuurlijk.quote:
Ja, een blik is ook eigenlijk te weinig. Maar ik maak wel vaak zelf chili con carne, en dan eet ik het ook gewoon puur. Alleen bij een restje wat net te weinig is, gooi ik wat rijst erbij om zo tot een volledige maaltijd te komen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoort wel gewoon rijst naast ipv nacho's natuurlijk.
In mijn beleving dan.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Heldin
Ziet er beter uit dan die barrel van Paul.
Als je een goed gevulde chili con carne maakt kan het genoeg zijn iddquote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, een blik is ook eigenlijk te weinig. Maar ik maak wel vaak zelf chili con carne, en dan eet ik het ook gewoon puur. Alleen bij een restje wat net te weinig is, gooi ik wat rijst erbij om zo tot een volledige maaltijd te komen.
hondenvoerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Blik:
[ afbeelding ]
Open:
[ afbeelding ]
Schenken:
[ afbeelding ]
Geserveerd met nacho's, anders zag het er echt uit als ****.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |