Ik denk dat blik makkelijker is in het productieproces dan andere verpakkingsmaterialen. Logistiek lijken de stevigheid, stapelbaarheid en houdbaarheid me ook een voordeel wat betreft de kosten. Waarschijnlijk heeft het daarom ook zo'n goedkoop imago.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Blik en glas wegen meer.. daar zit het "dure" vaak in.. Ook het afval is dus duurder om weer op te halen.. Maar blik is wel een fijner product; het blijft een halve eeuw goed en kan tegen een stootje..
Kwaliteit van eten is in NL idd om te huilen.. maar als er morgen een partij met hetzelfde concept als Del Haize met zn sterrenkoks komt, maar dan in 1a1,5kg blik... Dan hebben ze aan mij een goede..
quote:Op maandag 3 juli 2017 13:33 schreef THEFXR het volgende:
dit is goed nieuws voor preppers, dat lijkt mij ook de doelgroep
Het zal inderdaad stormlopen met preppers bij de plaatselijke Albert Heijn.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:33 schreef THEFXR het volgende:
dit is goed nieuws voor preppers, dat lijkt mij ook de doelgroep
Kip met kokosquote:Op maandag 3 juli 2017 19:21 schreef agter het volgende:
[..]
Oh leuk!
Ben benieuwd naar je review. Had er vandaag ook 1 in mijn handen.
Hoe ziet ie er van opzij uit? en van onderen? en zonder etiket? en van binnen? en met een deuk? en als ie leeg is? en als ie op straat staat? en als ie aan het zonnebaden is?quote:
Dit!!! Paultjuh Paultjuh Paultjuhquote:Op maandag 3 juli 2017 19:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoe ziet ie er van opzij uit? en van onderen? en zonder etiket? en van binnen? en met een deuk? en als ie leeg is? en als ie op straat staat? en als ie aan het zonnebaden is?
We willen natuurlijk wel alles weten...
Ja dat maakt niet uit he. In het kader van het topic hoort dit blik geopend te wordenquote:
Wat zijn koko's ?quote:Op maandag 3 juli 2017 20:15 schreef Atak het volgende:
Kip en koko's.
Dat is zoiets als pindakaas en ei.
MOOIE FOTO'S!!!!quote:Op maandag 3 juli 2017 19:49 schreef Paul het volgende:
Blikje op z'n kop
[ afbeelding ]
Mysteryland-hippeblik
[ afbeelding ]
Blikje in vergelijking met een halve liter bier
[ afbeelding ]
NEE ik eet hem wellicht donderdag ofzo. Maaruh misschien kan AH wat blikjes versturen naar FOKkers. Al die gratis reclame.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat maakt niet uit he. In het kader van het topic hoort dit blik geopend te worden
Do it for the science and the nudes!
Wel een fotoreportage van maken he!quote:
Het is je vergeven als je een fotoreportage maakt als je 'm aan gaat brekenquote:Op maandag 3 juli 2017 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE ik eet hem wellicht donderdag ofzo. Maaruh misschien kan AH wat blikjes versturen naar FOKkers. Al die gratis reclame.
quote:Op maandag 3 juli 2017 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is je vergeven als je een fotoreportage maakt als je 'm aan gaat breken
Dit is wel weblog waardig denk ik. Eigenlijk zou Bradge ook een blikje moeten proberenquote:Op maandag 3 juli 2017 20:23 schreef realAIVD het volgende:
*zet wekker op donderdag en gaat naar bed*
Ik wil de Chili wel danquote:Op maandag 3 juli 2017 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE ik eet hem wellicht donderdag ofzo. Maaruh misschien kan AH wat blikjes versturen naar FOKkers. Al die gratis reclame.
lijkt op hondevoer blikkenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:03 schreef Fidji het volgende:
Blikvoer is goor en pulled pork is zga verrot vlees, bah wat smerig
Wel raar. Uit onderzoek van de bbc met verschillende blikken, kwam het helemaal niet slecht uit de bus. Een blik sardines had van 5! jaar over de datum, was nog helemaal goed en hadden meer voedingswaarde dan verse die 2 dagen voor de test waren gevangen. Ben alleen het programma kwijt.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:13 schreef realAIVD het volgende:
het slechte imago van blikvoer komt wat mij betreft door het vaak onsmakelijke uiterlijk van de inhoud (koud voedsel dat er uit ziet als de overgebleven resten op je bord) en de onvermijdelijke gedachte aan de blikjes honden- en kattenvoer die men gedurende het leven heeft opengetrokken.
quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:35 schreef Paul het volgende:
Straks komt mijn review online dames en heren.
Amerikaans eten is wat anders dan Europees of Nederlands eten. Hier zijn de regels veel strenger.quote:Op zondag 2 juli 2017 11:49 schreef Karig_Hutje het volgende:
Blikwaar, een giftig gevaar
Het San Francisco Breast Cancer fund (BCF) heeft blikvoeding getest op de aanwezigheid van bisfenol A(BPA). Dit is een hormoonverstorende, synthetische stof die in de plastic bekleding van blikproducten zit. BPA lekt weg uit de wandbekleding en komt in het eten terecht. Deze stof eten we gewoon op als we blikproducten gebruiken. Het kan leiden tot kanker en agressief gedrag. Speciaal voor kinderen is het gevaarlijk omdat BPA de abnormale ontwikkeling van de voortplantingsorganen op zijn geweten heeft.
http://eten-en-drinken.in(...)n-giftig-gevaar.html
quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:44 schreef Paul het volgende:
TADADADADA!!!!!!!!!!!!!!
http://frontpage.fok.nl/w(...)de-albert-heijn.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Ja, deze ga ik sowieso nooit meer kopen. Wil nog eens een ander smaakje testen, maar denk dat het dat dan isquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En voor dat hoopje kots betaal je 4 euro?
Een hele unboxing nog wel.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:44 schreef Paul het volgende:
TADADADADA!!!!!!!!!!!!!!
http://frontpage.fok.nl/w(...)de-albert-heijn.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |