Ik denk dat blik makkelijker is in het productieproces dan andere verpakkingsmaterialen. Logistiek lijken de stevigheid, stapelbaarheid en houdbaarheid me ook een voordeel wat betreft de kosten. Waarschijnlijk heeft het daarom ook zo'n goedkoop imago.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Blik en glas wegen meer.. daar zit het "dure" vaak in.. Ook het afval is dus duurder om weer op te halen.. Maar blik is wel een fijner product; het blijft een halve eeuw goed en kan tegen een stootje..
Kwaliteit van eten is in NL idd om te huilen.. maar als er morgen een partij met hetzelfde concept als Del Haize met zn sterrenkoks komt, maar dan in 1a1,5kg blik... Dan hebben ze aan mij een goede..
quote:Op maandag 3 juli 2017 13:33 schreef THEFXR het volgende:
dit is goed nieuws voor preppers, dat lijkt mij ook de doelgroep
Het zal inderdaad stormlopen met preppers bij de plaatselijke Albert Heijn.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:33 schreef THEFXR het volgende:
dit is goed nieuws voor preppers, dat lijkt mij ook de doelgroep
Kip met kokosquote:Op maandag 3 juli 2017 19:21 schreef agter het volgende:
[..]
Oh leuk!
Ben benieuwd naar je review. Had er vandaag ook 1 in mijn handen.
Hoe ziet ie er van opzij uit? en van onderen? en zonder etiket? en van binnen? en met een deuk? en als ie leeg is? en als ie op straat staat? en als ie aan het zonnebaden is?quote:
Dit!!! Paultjuh Paultjuh Paultjuhquote:Op maandag 3 juli 2017 19:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoe ziet ie er van opzij uit? en van onderen? en zonder etiket? en van binnen? en met een deuk? en als ie leeg is? en als ie op straat staat? en als ie aan het zonnebaden is?
We willen natuurlijk wel alles weten...
Ja dat maakt niet uit he. In het kader van het topic hoort dit blik geopend te wordenquote:
Wat zijn koko's ?quote:Op maandag 3 juli 2017 20:15 schreef Atak het volgende:
Kip en koko's.
Dat is zoiets als pindakaas en ei.
MOOIE FOTO'S!!!!quote:Op maandag 3 juli 2017 19:49 schreef Paul het volgende:
Blikje op z'n kop
[ afbeelding ]
Mysteryland-hippeblik
[ afbeelding ]
Blikje in vergelijking met een halve liter bier
[ afbeelding ]
NEE ik eet hem wellicht donderdag ofzo. Maaruh misschien kan AH wat blikjes versturen naar FOKkers. Al die gratis reclame.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat maakt niet uit he. In het kader van het topic hoort dit blik geopend te worden
Do it for the science and the nudes!
Wel een fotoreportage van maken he!quote:
Het is je vergeven als je een fotoreportage maakt als je 'm aan gaat brekenquote:Op maandag 3 juli 2017 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE ik eet hem wellicht donderdag ofzo. Maaruh misschien kan AH wat blikjes versturen naar FOKkers. Al die gratis reclame.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |