Weet niet of je serieus bent, maar het zijn de 2 hosts van het ochtendprogramma van MSNBC.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:00 schreef Ulx het volgende:
Wie zijn die lui die hij beledigde eigenlijk?
Geen idee, kijk het ook niet.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:12 schreef Ulx het volgende:
Oh, kijk ik nooit. Dat is zoiets als Koffietijd met Nieuwsberichten of zo toch? Nou ja, whatever. Wat hebben die lui gedaan dat de Potus over de zeik is?
Nee, het is wel echt een nieuwsprogramma voor de ochtend. Het is niet voor kokende en handwerkende huisvrouwen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:12 schreef Ulx het volgende:
Oh, kijk ik nooit. Dat is zoiets als Koffietijd met Nieuwsberichten of zo toch? Nou ja, whatever. Wat hebben die lui gedaan dat de Potus over de zeik is?
De media krijgt gewoon ook zo hard op zijn flikker omdat ze in ieder geval de laatste 8 jaar hun werk niet hebben gedaan. En zoals uit het Pravda 1 filmpje, daar zegt die producer dat hij (en collega's) cynisch zijn over hun werk. Ik denk dat vele graag weer aan echte journalistiek willen doen i.p.v. propaganda.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:00 schreef Kijkertje het volgende:
Het filmpje![]()
MSNBC's 'Morning Joe' Verbal Shots That Set Off Trump
Ja, dat bleek wel tijdens de ondervraging van Clinton wat Gowdy allemaal te brengen had, he? Oh...wacht...helemaal niets, zeg je? Tsssss...quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:14 schreef MangoTree het volgende:
[..]
De media krijgt gewoon ook zo hard op zijn flikker omdat ze in ieder geval de laatste 8 jaar hun werk niet hebben gedaan. En zoals uit het Pravda 1 filmpje, daar zegt die producer dat hij (en collega's) cynisch zijn over hun werk. Ik denk dat vele graag weer aan echte journalistiek willen doen i.p.v. propaganda.
twitter:jaketapper twitterde op donderdag 29-06-2017 om 15:22:58This reminds me: how is @FLOTUS's campaign against cyber-bullying going? https://t.co/X4xmyreGLH reageer retweet
En wat als Trump gelijk heeft maakt dat hem, omdat hij zich zo druk maakt om dit soort non-zaken, een goede president?quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:00 schreef Nintex het volgende:
Trump mengt zich al jaren in dit soort tabloid gedoe. Joe en Mika waren overigens de grootste Trump fans, totdat ze zich zonder reden opeens tegen hem keerde. Eerder al had Trump gelijk toen hij zei dat ze een relatie hadden (en ze ontkende het toen nog allebei), kans is groot dat ook nu Trump weer gelijk heeft en Mika en Joe inderdaad een baantje wilden het Witte Huis.
Donald Trump Hilariously Interrupts Joe Scarborough’s ‘Clever’ Pro Trump Comedy Bit Mediaite 2
Dat was niet zonder reden. Dat was toen ze zagen hoe Trump zich gedroeg tijdens de primaries. Trump deed bv net of hij nooit van David Duke gehoord had, terwijl hij op beeld gewoon over Duke gesproken had in het verleden. Daarna werd het van kwaad tot erger. Zo kenden ze Trump ook niet, met alle rechtse praat die hij uitsloeg.quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:00 schreef Nintex het volgende:
Trump mengt zich al jaren in dit soort tabloid gedoe. Joe en Mika waren overigens de grootste Trump fans, totdat ze zich zonder reden opeens tegen hem keerde.
bron: http://variety.com/2017/t(...)ld-trump-1202012697/quote:Joe Scarborough: This guy has been our friend for 10, 11, 12 years. We had him on the show. But at the same time, Mika and I both said ... in December of 2015, I said I could never vote for a Republican that supported a Muslim ban, or even talked about it. That was three months before the first vote. I know CNN and some of our opponents like to suggest we were trying to help him and trying to promote him, but if you look at what we said, and not only on TV but in my columns in The Washington Post, I think it was in early March before Super Tuesday after he denied knowing David Duke and how bad the Klan was - I said those comments were disqualifying.
Of je van Donald Trump meer mag verwachten? Mij was gezegd dat als hij president zou worden hij direct Mexico zou bombarderen en het Midden Oosten zou nuken. Tot dusver loopt het allemaal nog prima.quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
En wat als Trump gelijk heeft maakt dat hem, omdat hij zich zo druk maakt om dit soort non-zaken, een goede president?
Of zou je van een staatshoofd iets meer mogen verwachten?
Dan zou ik voortaan wat kritischer zijn op de bronnen die je dat vertellen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:17 schreef Nintex het volgende:
[..]
Of je van Donald Trump meer mag verwachten? Mij was gezegd dat als hij president zou worden hij direct Mexico zou bombarderen en het Midden Oosten zou nuken. Tot dusver loopt het allemaal nog prima.
Maar dit is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag en waarom zouden wij niet kritisch mogen zijn en mogen 65 miljoen Amerikaanse kiezers die 62 miljoen wel in twijfel trekken?quote:Tja, zijn gedrag zal hij waarschijnlijk nooit veranderen na 71 jaar. Het Amerikaanse volk is zo wijs geweest om Donald Trump te verkiezen tot hun leider. Wie zijn wij om de beslissing van 60 miljoen kiezers in twijfel te trekken?
Wat is presidentieel gedrag?quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan zou ik voortaan wat kritischer zijn op de bronnen die je dat vertellen.
[..]
Maar dit is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag en waarom zouden wij niet kritisch mogen zijn en mogen 65 miljoen Amerikaanse kiezers die 62 miljoen wel in twijfel trekken?
Door wie was je dat verteld? vast door niemand.quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:17 schreef Nintex het volgende:
[..]
Of je van Donald Trump meer mag verwachten? Mij was gezegd dat als hij president zou worden hij direct Mexico zou bombarderen en het Midden Oosten zou nuken. Tot dusver loopt het allemaal nog prima.
Tja, zijn gedrag zal hij waarschijnlijk nooit veranderen na 71 jaar. Het Amerikaanse volk is zo wijs geweest om Donald Trump te verkiezen tot hun leider. Wie zijn wij om de beslissing van 60 miljoen kiezers in twijfel te trekken?
Michael Moore in Trumpland. een soort van waarschuwing voor het volk dat op Trump wilde gaan stemmen. Had zelfs een montage gemaakt van straaljagers die mexican border towns gingen bombarderen en zei: "I'm not joking around guys, I'm dead serious, THIS IS DANGEROUS!"quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
Door wie was je dat verteld? vast door niemand.
En owjah we mogen niet kritisch zijn want hij heeft de verkiezingen gewonnen. Sorry.
Thanks Obama.quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:28 schreef Nintex het volgende:
Tot dusver loopt de economie nog als een trein en is ISIS bijna verslagen.
quote:The Pentagon is putting the final touches on a promised new counter-Islamic State strategy for Syria and Iraq, and it looks very much like the one the Obama administration pursued, according to senior defense officials.
Ik vraag me af of Trump wel het vermogen zou hebben om het in die hypothetische situatie draaiende te houden. Dat zit dacht ik voor het grootste deel toch in vastgoed?quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik vraag me af of als twitter ooit failliet gaat, of trump dan persoonlijk vermogen erin steekt om het levend te houden. Waar zou Trump anders zijn spuisels kunnen plaatsen waar iedereen (links en rechts) het snel leest.
Zou wel humor zijn als Twitter Trump zou bannen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vraag me btw ook af of deze tweets de TOS van Twitter niet overschreiden ... het scenario van een gebannede Trump lijkt me ietsje waarschijnlijker, maar denk niet dat ze het aan zouden durven.
Klopt, die hadden met al hun fouten nog fatsoen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Haha die bleeding facelift tweets.. godverdomme ik moet toch altijd lachen om die tweets vooral omdat ze afkomstig van de PRESIDENT VAN DE VS zijn. Dat had geen voorganger kunnen bedenken.
Fatsoen is erg belangrijkquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt, die hadden met al hun fouten nog fatsoen.
Hier de invloed van fakenews, want dat is het, heel duidelijk zichtbaar.quote:Correction: June 29, 2017
A White House Memo article on Monday about President Trump’s deflections and denials about Russia referred incorrectly to the source of an intelligence assessment that said Russia orchestrated hacking attacks during last year’s presidential election. The assessment was made by four intelligence agencies — the Office of the Director of National Intelligence, the Central Intelligence Agency, the Federal Bureau of Investigation and the National Security Agency. The assessment was not approved by all 17 organizations in the American intelligence community.
Dat klopt wel aardig, jaquote:Op donderdag 29 juni 2017 22:15 schreef Refragmental het volgende:
Langzaam aan valt de russia-narrative uit elkaar. NYT doet ook een retraction van een hier veelgebruikte claim. Namelijk dat 17 intelligence agencies het erover eens waren dat het er zeer waarschijnlijk Russische inmenging was.
Het waren er niet 17, maar 4.
De retraction is mooi weggestopt in een ander bericht.
https://mobile.nytimes.co(...)even-his-allies.html
[..]
Hier de invloed van fakenews, want dat is het, heel duidelijk zichtbaar.
Er werd in januari een bericht de wereld in gestuurd dat feitelijk onjuist was. Alle media gaan ermee aan de haal. Maanden later komt er ergens op pagina 26 (bij wijze van spreken) een kleine correctie.
Tja, de schade is al gedaan, maar dat lijkt niet uit te maken.
En dit is zeker weten niet de eerste keer maar lijkt een standaard werkwijze te worden.
Sterk verhaal de wereld inschieten, verdeeldheid zaaien, daarna correctie plaatsen.
Welke?quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:15 schreef Refragmental het volgende:
Er werd in januari een bericht de wereld in gestuurd dat feitelijk onjuist was.
Dat de 17 agencies binnen de Amerikaanse intelligence community het eens waren dat er met zeer hoge waarschijnlijkheid russische hackers achter de DNC hacks zaten.quote:
Waar zeg ik dit?quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:26 schreef Tijger_m het volgende:
Dus garblegarblegarble, een fout niewsbericht waarvoor mensen ontslagen zijn ontmaskert alle berichten, want zo werkt de echte wereld.
Maar inhoudelijk durf je dus niet te reageren.quote:Je vraagt je echt af waarom Refragmental diezelfde argumentatie nooit gebruikt op Trump zelf. Heel vreemd.
Doe niet zo huillie, joh, iedereen weet dat CNN dat bericht heeft teruggetrokken en drie man ontslagen heeft.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar zeg ik dit?
Dit is een losstaand iets, maar wel het zoveelste puzzelstukje.
[..]
Maar inhoudelijk durf je dus niet te reageren.
Duidelijk.
Bron is NYTimes zelf overigens.
Of is dat opeens niet meer goed genoeg?
Serieus kansloos dit.
Kom ik een keer met een vooraf goedgekeurde bron, met een inhoudelijk stuk... krijg je deze flauwekul als reactie terug.
Welk artikel.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat de 17 agencies binnen de Amerikaanse intelligence community het eens waren dat er met zeer hoge waarschijnlijkheid russische hackers achter de DNC hacks zaten.
Waarom de fuck heb je het over CNN? Dit is heel iets anders! Heel ander verhaal, heel andere retraction.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doe niet zo huillie, joh, iedereen weet dat CNN dat bericht heeft teruggetrokken en drie man ontslagen heeft.
De enige flauwekul hier komt altijd van jou met je wazige conspiracies en nooit toegeven dat je fout zit/zat.
PS: Als het een losstaand iets is dan is het dus geen puzzelstukje, die houden namelijk verband met elkaar.
Maar hoe relevant is dat preciese getal dan? Dat getal van 17 komt nog van voor de uitslag van de verkiezing voor zover ik kan nagaan en dat was in referentie naar Clinton die het had over 17. Hier is het 'Joint statement from the Department Of Homeland Security and Office of the Director of National Intelligence on Election Security'.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat de 17 agencies binnen de Amerikaanse intelligence community het eens waren dat er met zeer hoge waarschijnlijkheid russische hackers achter de DNC hacks zaten.
De leden staan hier te lezen en het zijn er 17.quote:The U.S. Intelligence Community (USIC) is confident that the Russian Government directed the recent compromises of e-mails from US persons and institutions, including from US political organizations.
Vraag het Luda. Tis hier 100.000 keer langsgekomen. Maar nu opeens leiden we blijkbaar massaal aan geheugenverliesquote:
Welk artikel uit januari heb je het over.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vraag het Luda. Tis hier 100.000 keer langsgekomen. Maar nu opeens leiden we blijkbaar massaal aan geheugenverlies
Dank je voor de raad, ik zal hem vooral niet opvolgenquote:Op donderdag 29 juni 2017 22:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom de fuck heb je het over CNN? Dit is heel iets anders! Heel ander verhaal, heel andere retraction.
Serieus, als je de ballen hebt geef je nu gelijk toe dat je ernaast zit en gewoon niet hebt gelezen wat er stond.
Heb je de ballen niet dan raad ik je aan om uit dit topic weg te blijven. Want blijkbaar vind je het belangrijker om ongefundeerd op de man te spelen dan wat anders.
Nog niet eens de ballen om toe te geven dat je fout zat.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dank je voor de raad, ik zal hem vooral niet opvolgen
Nou, doei
Hypocriet figuurquote:De enige flauwekul hier komt altijd van jou met je wazige conspiracies en nooit toegeven dat je fout zit/zat.
"Slordig" inderdaad. Vooral dat het een half jaar overal wordt gebruikt en de rectificatie een half jaar op zich moet laten wachten.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Maar hoe relevant is dat preciese getal dan? Dat getal van 17 komt nog van voor de uitslag van de verkiezing voor zover ik kan nagaan en dat was in referentie naar Clinton die het had over 17. Hier is het 'Joint statement from the Department Of Homeland Security and Office of the Director of National Intelligence on Election Security'.
Daarin is de eerste zin:
[..]
De leden staan hier te lezen en het zijn er 17.
Kortom, die organisatie bracht namens die 17 naar buiten dat hun standpunt datgene was.
Vermoedelijk is de NYTimes verslaggever dus gewoon wat slordig geweest met het aantal wat specifiek betrokken was bij een later verslag. Het lijkt me sowieso ook vrij sterk dat pak-em-beet de 'Office of Naval Intelligence' zelf onderzoek naar inmenging in stemsystemen, waar het hoofd van de overkoepelende organisatie destijds wel namens alle 17 wat kon roepen.
Dat is nog steeds een dobbelsteen, alleen geen zuivere dobbelsteen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Slordig" inderdaad. Vooral dat het een half jaar overal wordt gebruikt en de rectificatie een half jaar op zich moet laten wachten.
Vreemd hoe de "Slordigheid" toch altijd wel positief uitpakt voor het anti-trump verhaal.
Een dobbelsteen waar je altijd 6 mee rolt is geen dobbelsteen laten we maar zeggen.
Een... fake dobbelsteen zou je zelfs kunnen zeggen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een dobbelsteen, alleen geen zuivere dobbelsteen.
De correctie liet 4 dagen op zich wachten. Het artikel waar naar verwezen wordt is deze uit december: https://www.nytimes.com/2(...)ck-election-dnc.htmlquote:Op donderdag 29 juni 2017 22:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Slordig" inderdaad. Vooral dat het een half jaar overal wordt gebruikt en de rectificatie een half jaar op zich moet laten wachten.
Vreemd hoe de "Slordigheid" toch altijd wel positief uitpakt voor het anti-trump verhaal.
Een dobbelsteen waar je altijd 6 mee rolt is geen dobbelsteen laten we maar zeggen.
En ik dacht nog toen dat bericht verscheen, daar gaat ie vast over een paar dagen de eer van opstrijken. Zo voorspelbaar.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-06-2017 om 23:13:22"Mattis Says Trump’s Warning Stopped Chemical Weapons Attack In Syria" https://t.co/XL9LLNKh8i reageer retweet
*bogenquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:35 schreef Monolith het volgende:
Clean coal kan ook nog niet echt buigen op succesverhalen:
https://www.technologyrev(...)-project-has-failed/
Zou zeker humor zijn, maar eerlijk is eerlijk, volgens mij heeft Trump twitter weer springlevend (en winstgevend) gemaakt. Het ging namelijk helemaal niet zo goed met Twitter de laatste jaren. Trump heeft Twitter volgens mij een enorme boost gegeven.Ik bedoel, ik keek vrijwel nooit op Twitter, maar door Trump doe ik dat nu toch zeker wel een aantal keer per maandquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn als Twitter Trump zou bannen.
Jammer is dan wel weer dat hij daar dan geen boze tweets over kan versturen.
Het artikel:quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:33 schreef Montov het volgende:
De Russia narative laait weer op met een bericht in de WSJ over Flynn en jr en connecties met de Russische hackers. "He is a good guy".
Dat zou een aardige gevangenisstraf betekenen voor Flynn. Ik snap wel waarom hij op immuniteit zat te azen.quote:Those investigators have examined reports from intelligence agencies that describe Russian hackers discussing how to obtain emails from Mrs. Clinton's server and then transmit them to Mr. Flynn via an intermediary, according to U.S. officials with knowledge of the intelligence.
Snap je nu waarom ik je agressief noemde?quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nog niet eens de ballen om toe te geven dat je fout zat.
Heerlijk om te zien hoe hard je op je plaat gaat, vooral na deze opmerking van je.
[..]
Hypocriet figuur
Niet dat ik per se voor of tegen hoger minimumloon ben, 1 onderzoek is natuurlijk ook maar 1 en idd, politici zullen vaak kiezen wat hun het beste uitkomt. Echter, als 1 onderzoek zegt dat er hoofdzakelijk negatieve effecten aan iets verbonden zijn, dat onderzoek is niet peer-reviewed en laat een substantieel deel van het domein weg (grote werkgevers in dit geval), en meerdere wel peer-reviewed studies wijzen de andere kant op, dan zou ik denken dat de kans groter is dat die andere studies gelijk hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
Monolith plaatste de link naar het originele onderzoek. Altijd leuk om te zien dat als politici de uitslag van onderzoek niet leuk vinden ze op zoek gaan naar 'wetenschappers' die wel met de gewenste uitkomsten van hun 'onderzoeken' komen http://www.foxnews.com/po(...)g-first-results.html
Wow. Dan moet men hem maar eens onder ede aan de tand voelen. En de vraag: "Wat wist Trump en wanneer wist hij het" stellen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 07:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het artikel:
https://www.wsj.com/artic(...)-to-flynn-1498770851
De 'bombshell' in dat artikel:
[..]
Dat zou een aardige gevangenisstraf betekenen voor Flynn. Ik snap wel waarom hij op immuniteit zat te azen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |