Dat is nog steeds een dobbelsteen, alleen geen zuivere dobbelsteen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Slordig" inderdaad. Vooral dat het een half jaar overal wordt gebruikt en de rectificatie een half jaar op zich moet laten wachten.
Vreemd hoe de "Slordigheid" toch altijd wel positief uitpakt voor het anti-trump verhaal.
Een dobbelsteen waar je altijd 6 mee rolt is geen dobbelsteen laten we maar zeggen.
Een... fake dobbelsteen zou je zelfs kunnen zeggen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een dobbelsteen, alleen geen zuivere dobbelsteen.
De correctie liet 4 dagen op zich wachten. Het artikel waar naar verwezen wordt is deze uit december: https://www.nytimes.com/2(...)ck-election-dnc.htmlquote:Op donderdag 29 juni 2017 22:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Slordig" inderdaad. Vooral dat het een half jaar overal wordt gebruikt en de rectificatie een half jaar op zich moet laten wachten.
Vreemd hoe de "Slordigheid" toch altijd wel positief uitpakt voor het anti-trump verhaal.
Een dobbelsteen waar je altijd 6 mee rolt is geen dobbelsteen laten we maar zeggen.
En ik dacht nog toen dat bericht verscheen, daar gaat ie vast over een paar dagen de eer van opstrijken. Zo voorspelbaar.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-06-2017 om 23:13:22"Mattis Says Trump’s Warning Stopped Chemical Weapons Attack In Syria" https://t.co/XL9LLNKh8i reageer retweet
*bogenquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:35 schreef Monolith het volgende:
Clean coal kan ook nog niet echt buigen op succesverhalen:
https://www.technologyrev(...)-project-has-failed/
Zou zeker humor zijn, maar eerlijk is eerlijk, volgens mij heeft Trump twitter weer springlevend (en winstgevend) gemaakt. Het ging namelijk helemaal niet zo goed met Twitter de laatste jaren. Trump heeft Twitter volgens mij een enorme boost gegeven.Ik bedoel, ik keek vrijwel nooit op Twitter, maar door Trump doe ik dat nu toch zeker wel een aantal keer per maandquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn als Twitter Trump zou bannen.
Jammer is dan wel weer dat hij daar dan geen boze tweets over kan versturen.
Het artikel:quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:33 schreef Montov het volgende:
De Russia narative laait weer op met een bericht in de WSJ over Flynn en jr en connecties met de Russische hackers. "He is a good guy".
Dat zou een aardige gevangenisstraf betekenen voor Flynn. Ik snap wel waarom hij op immuniteit zat te azen.quote:Those investigators have examined reports from intelligence agencies that describe Russian hackers discussing how to obtain emails from Mrs. Clinton's server and then transmit them to Mr. Flynn via an intermediary, according to U.S. officials with knowledge of the intelligence.
Snap je nu waarom ik je agressief noemde?quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nog niet eens de ballen om toe te geven dat je fout zat.
Heerlijk om te zien hoe hard je op je plaat gaat, vooral na deze opmerking van je.
[..]
Hypocriet figuur
Niet dat ik per se voor of tegen hoger minimumloon ben, 1 onderzoek is natuurlijk ook maar 1 en idd, politici zullen vaak kiezen wat hun het beste uitkomt. Echter, als 1 onderzoek zegt dat er hoofdzakelijk negatieve effecten aan iets verbonden zijn, dat onderzoek is niet peer-reviewed en laat een substantieel deel van het domein weg (grote werkgevers in dit geval), en meerdere wel peer-reviewed studies wijzen de andere kant op, dan zou ik denken dat de kans groter is dat die andere studies gelijk hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 06:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
Monolith plaatste de link naar het originele onderzoek. Altijd leuk om te zien dat als politici de uitslag van onderzoek niet leuk vinden ze op zoek gaan naar 'wetenschappers' die wel met de gewenste uitkomsten van hun 'onderzoeken' komen http://www.foxnews.com/po(...)g-first-results.html
Wow. Dan moet men hem maar eens onder ede aan de tand voelen. En de vraag: "Wat wist Trump en wanneer wist hij het" stellen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 07:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het artikel:
https://www.wsj.com/artic(...)-to-flynn-1498770851
De 'bombshell' in dat artikel:
[..]
Dat zou een aardige gevangenisstraf betekenen voor Flynn. Ik snap wel waarom hij op immuniteit zat te azen.
Het artikel dat ik postte was van The Atlantic en daarin werden inderdaad ook al dergelijke kanttekeningen geplaatst.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 07:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet dat ik per se voor of tegen hoger minimumloon ben, 1 onderzoek is natuurlijk ook maar 1 en idd, politici zullen vaak kiezen wat hun het beste uitkomt. Echter, als 1 onderzoek zegt dat er hoofdzakelijk negatieve effecten aan iets verbonden zijn, dat onderzoek is niet peer-reviewed en laat een substantieel deel van het domein weg (grote werkgevers in dit geval), en meerdere wel peer-reviewed studies wijzen de andere kant op, dan zou ik denken dat de kans groter is dat die andere studies gelijk hebben.
Uiteraard zijn er een paar die het een prima studie vinden, maar hiermee laat je ook achterwege dat er heel veel (professionele) kritiek was op de studie.quote:Many leading economists have reviewed the University of Washington study. Several have praised the work as credible.
Nou is the Atlantic ook niet bepaald ongekleurd natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 08:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het artikel dat ik postte was van The Atlantic en daarin werden inderdaad ook al dergelijke kanttekeningen geplaatst.
Dit is natuurlijk ook wel weer heel erg Fox:
[..]
Uiteraard zijn er een paar die het een prima studie vinden, maar hiermee laat je ook achterwege dat er heel veel (professionele) kritiek was op de studie.
Laten we wel wezen. Trumps administration draagt de wetenschappelijke methode nou niet bepaald hoog in het vaandel.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 07:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet dat ik per se voor of tegen hoger minimumloon ben, 1 onderzoek is natuurlijk ook maar 1 en idd, politici zullen vaak kiezen wat hun het beste uitkomt. Echter, als 1 onderzoek zegt dat er hoofdzakelijk negatieve effecten aan iets verbonden zijn, dat onderzoek is niet peer-reviewed en laat een substantieel deel van het domein weg (grote werkgevers in dit geval), en meerdere wel peer-reviewed studies wijzen de andere kant op, dan zou ik denken dat de kans groter is dat die andere studies gelijk hebben.
Inderdaad ja, typisch Fox News. Benoem die leading economists dan, zou ik denken... het lijkt me sterk dat als het er veel zijn je er geen kunt vinden die niet bij naam genoemd zou willen worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 08:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het artikel dat ik postte was van The Atlantic en daarin werden inderdaad ook al dergelijke kanttekeningen geplaatst.
Dit is natuurlijk ook wel weer heel erg Fox:
[..]
Uiteraard zijn er een paar die het een prima studie vinden, maar hiermee laat je ook achterwege dat er heel veel (professionele) kritiek was op de studie.
We zijn het wat dit betreft eens! Al ben ik er niet zeker van wat het minimum-loon in Seattle met Trump te maken heeft?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 08:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laten we wel wezen. Trumps administration draagt de wetenschappelijke methode nou niet bepaald hoog in het vaandel.
Excuus. Ik bedoel republikeinen in het algemeen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 08:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
We zijn het wat dit betreft eens! Al ben ik er niet zeker van wat het minimum-loon in Seattle met Trump te maken heeft?
Het lijkt dat de Amateur-in-Chief weer gaat improviseren.quote:It is unclear what messages Trump might deliver to Putin at a time of high tension between Washington and Moscow over Russia’s reported interference in the 2016 election and its military presence in Ukraine and Syria.
But many national security experts and Russia hawks inside the Trump administration are concerned that a president who has spoken for months about the prospect of a friendship with Putin might be too eager to please his strong-willed Russian counterpart.
Although Trump administration officials have condemned Putin’s behavior in several areas, from repression of domestic dissent to cyber-intrusions of U.S. voting systems, White House officials suggested Thursday that Trump had no particular plan for his meeting with Putin, a meticulously well-prepared former KGB agent.
“There’s no specific agenda. It’s really going to be whatever the president wants to talk about,” McMaster told reporters.
Dat is altijd wat koddig geweest. Steenkool is niet 'clean' en zal dat ook niet worden als je miljarden uitgeeft om de uitstoot in de grond te pompen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:35 schreef Monolith het volgende:
Clean coal kan ook nog niet echt buigen op succesverhalen:
https://www.technologyrev(...)-project-has-failed/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |