Is die Rosanne Hertzberger geen (micro)bioloog?quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:37 schreef Friek_ het volgende:
Ben benieuwd wie de wetenschapper/schrijver van het stel gaat worden.
Groot lettertype dan wel, zoveel tekst staat er volgens mij niet in het Proces.quote:
Nu je het zegt, inderdaad. Kan haar alleen als zo'n lekker betweterige, zeurende columnist.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is die Rosanne Hertzberger geen (micro)bioloog?
Ja, en rechtse tante.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, en columnist.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Spuit elfquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)r-youtube-stunt.html
Darwin-awardje.
Ja ik zit inderdaad niet hele dagen deze reeks te volgen om te kijken wat er allemaal al wel en niet besproken is. Excuses.quote:
Is dat zo? Ik ken eigenlijk alleen haar kritiek op de voedselparanoia van stereotype PvdD / GL stemmers en haar aanvaring met GeenStijl.quote:
twitter:laurensboven twitterde op donderdag 29-06-2017 om 13:32:52Formatiepartijen zetten PvdA een hak: verruiming vaderschapsverlof toch weer controversieel. Wetsvoorstel @LodewijkA wordt niet behandeld. reageer retweet
Das wel een type Janneke ja.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken eigenlijk alleen haar kritiek op de voedselparanoia van stereotype PvdD / GL stemmers en haar aanvaring met GeenStijl.
Is gewoon het plan van de PvdA; Asscher strijdend ten onder zodat Gijsje van Dijk de boel over kan nemenquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Asscher heeft de heren boos gemaakt en nu krijgt hij straf.twitter:laurensboven twitterde op donderdag 29-06-2017 om 13:32:52Formatiepartijen zetten PvdA een hak: verruiming vaderschapsverlof toch weer controversieel. Wetsvoorstel @LodewijkA wordt niet behandeld. reageer retweet
Asscher moet nog even leren dat hij klein is en zij groot zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Asscher heeft de heren boos gemaakt en nu krijgt hij straf.twitter:laurensboven twitterde op donderdag 29-06-2017 om 13:32:52Formatiepartijen zetten PvdA een hak: verruiming vaderschapsverlof toch weer controversieel. Wetsvoorstel @LodewijkA wordt niet behandeld. reageer retweet
Daar is het helaas te laat voor, #1 is er al en #2 is onderweg....quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)r-youtube-stunt.html
Darwin-awardje.
Toch liever de ongemakkelijke foto's van onze WA hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Cadeau voor Kaas- & remlof:
[ afbeelding ]
Nu is het wel mooi geweest met die pipo.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Gijsje wie?quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is gewoon het plan van de PvdA; Asscher strijdend ten onder zodat Gijsje van Dijk de boel over kan nemen
Het wordt wel mooi als hij gewoon weer in de Fransman-rol vervalt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu is het wel mooi geweest met die pipo.
Pipo? Uitverkoren Redder van Europa.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu is het wel mooi geweest met die pipo.
Wooowquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Waardig opvolger van De Gaulle.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pipo? Uitverkoren Redder van Europa.
Hihi.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leuk, nog meer onrendabelen om te onderhouden door de Staat.
Beter meervoudige moordenaars vrij laten lopen want anders kost het maar geld ja.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leuk, nog meer onrendabelen om te onderhouden door de Staat.
Zal wel van d66 zijnquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:14 schreef Ryon het volgende:
Wel raar die gevangenisstraffen in de Passage zaak. Ik las vanochtend nog een interview me de advocaten dat al die jongens onschuldig waren en officieren alleen maar uit waren op politiek gewin. Gek dat de rechter dat niet gezien heeft.
Nu nog kijken of ze hem zo kunnen afsluiten van de buitenwereld dat zijn zus weer een beetje een leven kan hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:14 schreef Tchock het volgende:
Maar Holleeder kan het wel schudden. Er zijn getuigenissen die hem samen met Soerel aanwijzen als opdrachtgever die nu door de rechter als betrouwbaar zijn beoordeeld. Als Soerel veroordeeld kan worden, dan Willem ook.
Strafrechtadvocaten. Je moet wel een bijzonder type autist zijn om dat te doen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:14 schreef Ryon het volgende:
Wel raar die gevangenisstraffen in de Passage zaak. Ik las vanochtend nog een interview me de advocaten dat al die jongens onschuldig waren en officieren alleen maar uit waren op politiek gewin. Gek dat de rechter dat niet gezien heeft.
Hij zit in de cel, veel meer afgesloten gaat het niet worden in Nederlandquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nu nog kijken of ze hem zo kunnen afsluiten van de buitenwereld dat zijn zus weer een beetje een leven kan hebben.
Fiscalisten zijn nog erger.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Strafrechtadvocaten. Je moet wel een bijzonder type autist zijn om dat te doen.
Ja, leuk he dat stuk in de Volkskrant, je zou bijna denken dat het heiligen zijnquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:14 schreef Ryon het volgende:
Blijkbaar stuurt hij nog steeds criminelen aan. Het zou fijn zijn wanneer dat kon worden voorkomen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zit in de cel, veel meer afgesloten gaat het niet worden in Nederland
Dat kan niet. Alleen als je iemand volledig in zijn communicatie zou beperken, maar dat is onmenselijk. Zolang iemand kan telefoneren en schrijven en contact heeft met medegevangenen en advocaten zul je het niet kunnen voorkomen vermoed ik.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Blijkbaar stuurt hij nog steeds criminelen aan. Het zou fijn zijn wanneer dat kon worden voorkomen.
Mag je die telefoongesprekken en brieven ook niet checkenquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan niet. Alleen als je iemand volledig in zijn communicatie zou beperken, maar dat is onmenselijk. Zolang iemand kan telefoneren en schrijven en contact heeft met medegevangenen en advocaten zul je het niet kunnen voorkomen vermoed ik.
Niet als het communicatie met de advocaat is, anders wel. Maar daar heeft zo'n figuur als Holleeder wel trucjes voor neem ik aan.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mag je die telefoongesprekken en brieven ook niet checken
Zal wel weer niet mogen van de linksen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)oon-werkverkeer.html
Wat een held.
Maar wij hebben Hennis.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)oon-werkverkeer.html
Wat een held.
Die woont in Nederhorst den Berg, daar is geen landingsbaan vrees ik.quote:
Die komt altijd per pantserwagen naar haar werk.quote:
Ze kijkt wel een beetje ongemakkelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die komt altijd per pantserwagen naar haar werk.
[ afbeelding ]
Geen probleem als je een watervliegtuig hebt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Die woont in Nederhorst den Berg, daar is geen landingsbaan vrees ik.
Zitten ook wat andere parels tussen.quote:https://www.tweedekamer.n(...)sies/alle_kamerleden
Thierry Baudet
Vlaggenschip van de renaissancevloot.
Zoals Vicky Maeijer van de PVV:quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Whehe het staat er gewoon echt:
[..]
Zitten ook wat andere parels tussen.
Sterk en diepzinnig.quote:Nederland is ons land.
quote:Mijn kinderen moeten weer veilig over straat kunnen.
quote:Theo Hiddema
Debatteren in het hol van de leeuw.
Of: wat wil je graag geserveerd zien in het restaurant van de Tweede Kamer?:quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Volgens mij was de vraag: waarom ben je in de TK?
[..]
Aldus Linda Voortman van GL.quote:Ik wil mijn tanden zetten in de zorgdebatten.
quote:Niet meer achter de coulissen werken, maar op het podium.
Lijkt mij toch geen smakelijke lunch, maar goed...ieder zijn dingquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of: wat wil je graag geserveerd zien in het restaurant van de Tweede Kamer?:
[..]
Aldus Linda Voortman van GL.
quote:Zonder fatsoenlijke society geen law and order.
Egotripper, D66 uiteraard.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Steven van Weyenberg is blij dat hij nu gezien wordt.
[..]
De andere echte Christen zit bij de SGP. De rest is goddeloos en verloren.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Er zit trouwens toch nog een echte christen bij het CDA:
[..]
Kut.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe is het daar in dat bruisende Apeldoorn, waar altijd wel iets te doen is?
quote:Ik strijd tegen het onfatsoen en de hufterigheid, ik wil een beter Nederland voor mens en dier.
Dat kan enkel onze enige echte vrouwenmepper zijn.quote:
Heerlijk toch die hypocritie?quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat kan enkel onze enige echte vrouwenmepper zijn.
Ik kan daar echt grondig van genietenquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die komt altijd per pantserwagen naar haar werk.
[ afbeelding ]
Boeit Trump vgm niet zoveel, hooguit een middel om moslims te pesten. De echte ideologische Israel-fan is Jared.quote:Op donderdag 29 juni 2017 10:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hmm ik ben fan van Trump. De enige beschermer van Israël.
Wat Apeldoorn momenteel bezighoudt:quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En daar moet jij dan stukjes over schrijven.
Haha.
Het is ook wel wat, zo'n pauperhotel ineens in je stad.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat Apeldoorn momenteel bezighoudt:
https://indebuurt.nl/apel(...)&utm_content=150x694
Oe, foute boel, een van der Valk.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat Apeldoorn momenteel bezighoudt:
https://indebuurt.nl/apel(...)&utm_content=150x694
Ìk vertrouw op Bibi, en die is in jaren niet zo blij geweest.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:14 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Boeit Trump vgm niet zoveel, hooguit een middel om moslims te pesten. De echte ideologische Israel-fan is Jared.
De laatste tijd is er toch wel wat commentaar, oa over de ambassade enzo.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ìk vertrouw op Bibi, en die is in jaren niet zo blij geweest.
Ligt dat niet eerder aan 't feit dat hij en Obama elkaar niet lagen?quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hij maakt mooie nieuwe dorpjes voor je op de West Bank, waht.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat is niet puur persoonlijk geneuzel, het zijn geen vrouwen immers.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:19 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ligt dat niet eerder aan 't feit dat hij en Obama elkaar niet lagen?
Hoe word er door Likud-stemmers in Israel eigenlijk gekeken naar Rabin?quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat is niet puur persoonlijk geneuzel, het zijn geen vrouwen immers.
Ging over beleid.
Ach ja, dat hadden ze al voorzien in het Israëlische kabient.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De laatste tijd is er toch wel wat commentaar, oa over de ambassade enzo.
Wat een teringidioot, loltwitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-06-2017 om 14:58:23...to Mar-a-Lago 3 nights in a row around New Year's Eve, and insisted on joining me. She was bleeding badly from a face-lift. I said no! reageer retweet
Hoe komt de leider van het vrij Westen in Berlijn te wonen? Simpel, stem op Donald Trump.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:52 schreef Ryon het volgende:
Trump die op onbegrijpelijke wijze een onbegrijpelijke ruzie uitvecht op Twitter. Waarom ook niet?
Hehe, wat een pisnichtquote:Op donderdag 29 juni 2017 16:02 schreef Tijger_m het volgende:
Mooiste verhaal van de dag, Trump die de nieuwe premier van Ierland belt en 90 seconden in de wacht staat. Tja, wie gaat zich dan ook haasten om Trump aan de telefoon te krijgen
Ja, dat krijg je ervan als je het opneemt tegen mensen die slimmer en gevatter dan jezelf zijn.quote:
Ik zou het wel leuk vinden als hij een keer belt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:02 schreef Tijger_m het volgende:
Mooiste verhaal van de dag, Trump die de nieuwe premier van Ierland belt en 90 seconden in de wacht staat. Tja, wie gaat zich dan ook haasten om Trump aan de telefoon te krijgen
Low IQ crazy Mikaquote:
Jij bent een heel vreemd jongmens, Kowloonquote:Op donderdag 29 juni 2017 16:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als hij een keer belt.
Hoe die trump in de maling neemt, achja.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, dat is wat grof, de PM van Ierland is inderdaad homofiel maar een pisnicht?
quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe die trump in de maling neemt, achja.
Jij zou toch ook wel opnemen? Ik zou overigens het liefst met G.W. bellen, van de nog in leven zijnde (oud-)presidenten.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij bent een heel vreemd jongmens, Kowloon
Mischien kan je hem infrastructuur tips geven, tot dusverre lijkt het hem boven zijn pet te gaan
En dan vragen hoe jet fuel, steel beams kon verbranden?quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij zou toch ook wel opnemen? Ik zou overigens het liefst met G.W. bellen, van de nog in leven zijnde (oud-)presidenten.
Trump? Nee.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij zou toch ook wel opnemen? Ik zou overigens het liefst met G.W. bellen, van de nog in leven zijnde (oud-)presidenten.
Gewoon over koetjes en kalfjes. Een beetje Texaan moet dat wel kunnen waarderen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dan vragen hoe jet fuel, steel beams kon verbranden?
Wat is dat voor drama in WGR Feedback? Is men momenteel zo verveeld dat een verkeerde kick helemaal op een escalatie uitloopt?quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is het helaas te laat voor, #1 is er al en #2 is onderweg....
Zal wel eerder een spreekwoordelijke druppel zijn waarin alle opgebouwde frustratie eruit komt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dat voor drama in WGR Feedback? Is men momenteel zo verveeld dat een verkeerde kick helemaal op een escalatie uitloopt?
Ik snap er geen reetje van.
Limburg, de provincie van PVV en ISquote:In de Limburgse stad Brunssum is een terreurverdachte opgepakt. Het gaat om een 38-jarige Syriër die wordt verdacht van betrokkenheid bij een terroristisch misdrijf. Dat meldt 1Limburg.
In zijn woning zijn een laptop, meerdere mobiele telefoons en allerlei documenten in beslag genomen. De man werd vrijdag al opgepakt, maar zijn aanhouding werd vandaag pas bekendgemaakt.
Vorige week ook al een terreurverdachte opgepakt in Limburg. Een 18-jarige vrouw uit Wanssum werd aangehouden toen ze de Marokkaanse moskee verliet.
WGR-rel? Leuk!quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dat voor drama in WGR Feedback? Is men momenteel zo verveeld dat een verkeerde kick helemaal op een escalatie uitloopt?
Ik snap er geen reetje van.
Zal ook berusting zijn, als je al nooit echt haar hebt gehad, dan zal je het ook niet zo missen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:16 schreef Friek_ het volgende:
Dat die mannen daar toch zo'n moeite mee hadden. Ik scheerde het af rond m'n 17de en dacht: "Hey, staat me best goed. En ik hoef nooit meer naar de kapper." En de volgende dag op school vond iedereen het ook wel prima staan.
Dat kan inderdaad. Alleen springt iedereen er bovenop lijkt het, vind ik ook niet helemaal fair.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal wel eerder een spreekwoordelijke druppel zijn waarin alle opgebouwde frustratie eruit komt.
Mensen die zeggen dat ze dan maar een permban willen en nooit meer gaan posten.quote:
Tja, ik heb het verhaal doorgelezen en ik dacht ook dat het allemaal wat uit de hand liep. Maar ja, een onhandige opmerking op een moment dat het al op scherp staat en het gaat boem.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Alleen springt iedereen er bovenop lijkt het, vind ik ook niet helemaal fair.
Clinton all the way Kow.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Behoorlijk hysterisch allemaal iig.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze dan maar een permban willen en nooit meer gaan posten.
2 dagen later toch even posten natuurlijk.
Vond het opvallend omdat het een smeulend vuurtje lijkt. De beroepsrellers staan paraat om het verder te laten escaleren.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ik heb het verhaal doorgelezen en ik dacht ook dat het allemaal wat uit de hand liep. Maar ja, een onhandige opmerking op een moment dat het al op scherp staat en het gaat boem.
Ken WGR verder niet dus wie er goed of fout zit, meh, geen idee. Het leek mij iig geen situatie die uit de lucht komt vallen.
Not your problem, Mr Temquote:Op donderdag 29 juni 2017 16:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Vond het opvallend omdat het een smeulend vuurtje lijkt. De beroepsrellers staan paraat om het verder te laten escaleren.
Als het topic gewoon weer terug zou zijn gekickt was het volgens mij niet veel aan de hand. Maar goed, ze kijken maar ff.
Nice. Effe een statement van onze homopremier.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:02 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, niet slecht gedaan. Trump belt? Oh, niet zo belangrijk, even mijn email afmakenquote:Op donderdag 29 juni 2017 16:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice. Effe een statement van onze homopremier.
Papa wil ook eens een verzetje.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gaat deze jongen soms naar de hoeren?
Als ik premier was zou ik enkel tijdens het schijten met Trump bellen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, niet slecht gedaan. Trump belt? Oh, niet zo belangrijk, even mijn email afmaken
Heb je die met die vallende meneer die daar al vallend de humor al van inziet misschien even voor me? Ik wilde hem opslaan maar ben ik vergeten.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:38 schreef Friek_ het volgende:
Dat legendarische Gummbah-plaatje maar ook even op Facebook gemikt.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je die met die vallende meneer die daar al vallend de humor al van inziet misschien even voor me? Ik wilde hem opslaan maar ben ik vergeten.
Whehe, uiteraard. Maar die rel loopt al een dag zie ik, escaleert nog niet erg hardquote:Op donderdag 29 juni 2017 16:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze dan maar een permban willen en nooit meer gaan posten.
2 dagen later toch even posten natuurlijk.
Trollercopter.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:25 schreef skysherrif het volgende:
Whehe.
Zweden
https://forum.fok.nl/topic/2385364
Heb ook maar even gekeken nu.quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, uiteraard. Maar die rel loopt al een dag zie ik, escaleert nog niet erg hard
Hebben ze dat wel eens niet dan?quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:08 schreef Euribob het volgende:
Ze hebben weer spekkoek bij de Indonees.
Snap er geen biet van.quote:
Mensen gaan voor altijd weg omdat een post op internet verwijderd is. Enerverende toestandjes.quote:
Mischien was het een hele belangrijke post?quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mensen gaan voor altijd weg omdat een post op internet verwijderd is. Enerverende toestandjes.
Lijkt mij wel cool met een Mirage naar je werk en weer naar huis, nooit files en je schiet tenministe op, geen lullige 130quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:24 schreef Kaas- het volgende:
'Baas Franse luchtmacht gebruikte straaljager voor woon-werkverkeer'
http://nu.nl/buitenland/4(...)oon-werkverkeer.html
Mooi dit.
Ok, heintjequote:Op donderdag 29 juni 2017 17:29 schreef Jip141 het volgende:
Ik ben echt boos hoor ik kom nooit meer terug. Dit keer echt. Heus.
Ik heb duidelijk weer iets gemist en ik hoop dat je een grap maakt want ik vind het fijn dat je hier weer post.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:29 schreef Jip141 het volgende:
Voor mij hetzelfde. Ik ben woedend.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:29 schreef Jip141 het volgende:
Spuit elf.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:24 schreef Kaas- het volgende:
'Baas Franse luchtmacht gebruikte straaljager voor woon-werkverkeer'
http://nu.nl/buitenland/4(...)oon-werkverkeer.html
Mooi dit.
Ja ik deed mensen na die zeggen dat ze nooit meer terugkomen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk weer iets gemist en ik hoop dat je een grap maakt want ik vind het fijn dat je hier weer post.
Wel echt lekker ja.quote:
Ah nou, gelukkig maar. Welkom terug nog, ik moet altijd twee keer kijken of je Janneke niet bent.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:36 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja ik deed mensen na die zeggen dat ze nooit meer terugkomen.
En vind het ook leuk dat jij wat horen zo nu dan.
Nerdpatrol.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:37 schreef Jip141 het volgende:
Eerlijk, IT is wel stressvol hoor. Er is altijd wel een noodgeval of iets dat niet werkt wat heel belangrijk is en mensen die zeuren.
Hoeveelste account is dit trouwens?quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:29 schreef Jip141 het volgende:
Jap, is vrij weinig vraag naar volgens mij dus ze hebben het ook nauwelijks op voorraad.quote:
Haha alweer?quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, heintje
Klopkoek deed dat in een topic driemaal vorige week, moet toch een record zijn
AH heeft het gewoon.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jap, is vrij weinig vraag naar volgens mij dus ze hebben het ook nauwelijks op voorraad.
Ja ik moet een nieuwe maken, beetje lullig voor Janneke.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah nou, gelukkig maar. Welkom terug nog, ik moet altijd twee keer kijken of je Janneke niet bent.
Stress is niet goed voor de gezondheid & geluk Jip.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:37 schreef Jip141 het volgende:
Eerlijk, IT is wel stressvol hoor. Er is altijd wel een noodgeval of iets dat niet werkt wat heel belangrijk is en mensen die zeuren.
Multicultureel he. Wollah.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:39 schreef Jip141 het volgende:
Soms vergeet ik hoe ik moet praten.
In Rotterdam in de hood moet ik anders praten dan thuis en op werk weer anders en met mijn schoonmoeder weer anders.
Soms haal ik dingen door elkaar, of botsen werelden.
Een collega uit Rotterdam-Zuid kan ik informeel wel "mattie" noemen, maar voor een andere collega ernaast praat ik opeens heel gek.
#dagboekeinde
Ja maar er zijn ook dagen dat het superleuk is dus ik kijk het aan.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stress is niet goed voor de gezondheid & geluk Jip.
Daar zou ik het heel moeilijk mee hebben, en ik denk dat ik gewoon maar ABN bij iedereen zou spreken. Is dat echt geen mogelijkheid?quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:39 schreef Jip141 het volgende:
Soms vergeet ik hoe ik moet praten.
In Rotterdam in de hood moet ik anders praten dan thuis en op werk weer anders en met mijn schoonmoeder weer anders.
Soms haal ik dingen door elkaar, of botsen werelden.
Een collega uit Rotterdam-Zuid kan ik informeel wel "mattie" noemen, maar voor een andere collega ernaast praat ik opeens heel gek.
#dagboekeinde
Ja maar ik ga ook niet overdreven ABN praten met mijn oude buurjongen ofzo.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Multicultureel he. Wollah.
O jawel. Maar een "dialect" schept soms een band en maakt het gezelliger.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zou ik het heel moeilijk mee hebben, en ik denk dat ik gewoon maar ABN bij iedereen zou spreken. Is dat echt geen mogelijkheid?
Ja, dat is zeker waar. Ik weet al een hele leuke volgende plek voor je.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:42 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook dagen dat het superleuk is dus ik kijk het aan.
Plus ik ben blij met dat project voor 1 dag per week waar ik het over had.
Stress komt vaak door klanten en niet door het bedrijf waarin ik werk. Bedrijf is leuk.
Overal hetzelfde met rollende r.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:43 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja maar ik ga ook niet overdreven ABN praten met mijn oude buurjongen ofzo.
Kom je meteen zo over alsof je een punt wil maken!
Hoe praat jij met mensen?
Albert Heijn verkoopt spekkoek.quote:
Wat dan.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar. Ik weet al een hele leuke volgende plek voor je.
Of miss is dat een beetje wensdenken van me.
Dat is wel zo, maar jij hebt zoveel verschillende contacten die je wilt plezieren dat het een dagtaak wordt en dan is het niet goed meer.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:43 schreef Jip141 het volgende:
[..]
O jawel. Maar een "dialect" schept soms een band en maakt het gezelliger.
Hij wil je collegaatje worden. Lekker debiteuren/crediteuren samen.quote:
Weet je niet wat Albert Heijn is?quote:
Dit is, wellicht een beetje los van het dialect verhaal, wel een valkuil van mij ja.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar jij hebt zoveel verschillende contacten die je wilt plezieren dat het een dagtaak wordt en dan is het niet goed meer.
Vaak op de versafdeling, hier staat het gekoeld en verpakt in plastic folie.quote:
Ik wissel alleen in onderwerpen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:45 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben een kameleon en praat overal anders. Kan ook met praktisch elke groep uit de samenleving wel relaten en doen alsof ik ook zo ben.
Dat is toch de man van de Heijneken-ontvoering?quote:
Relaten? Dat is wel erg hip.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:45 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben een kameleon en praat overal anders. Kan ook met praktisch elke groep uit de samenleving wel relaten en doen alsof ik ook zo ben.
Ik denk dat ik ook wel een pleaser was alleen niet met dialect. Nu please ik steeds minder en ik word nog steeds geaccepteerd.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:46 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dit is, wellicht een beetje los van het dialect verhaal, wel een valkuil van mij ja.
Pleaser.
Nu dis je remlof.quote:
Ik huilde ook al een beetje van binnen toen ik het opschreef. Sorry.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Relaten? Dat is wel erg hip.
Wat? Welk topicje?quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu dis je remlof.
Opende er speciaal een heel dramatisch topic voor.
Zal hij inmiddels terug zijn?
Remlof gestopt?quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu dis je remlof.
Bedoel je nu of vorig jaar?quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu dis je remlof.
Is helaas verwijderd, maar hij was toen heel boos en emotioneel omdat hij een jonge user niet uit kon staan en zou nooit meer op fok komen.quote:
Ja ik weet het ook wel inmiddels allemaal. Maar denk dat je een karaktertrek er nooit 100% uit krijgt. Wel goed om te weten en bij te sturen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook wel een pleaser was alleen niet met dialect. Nu please ik steeds minder en ik word nog steeds geaccepteerd.
Bitch pleasequote:Op donderdag 29 juni 2017 17:50 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook wel inmiddels allemaal. Maar denk dat je een karaktertrek er nooit 100% uit krijgt. Wel goed om te weten en bij te sturen.
Oh dat. Ja, dat herinner ik me nog. Gelukkig kon hij uiteindelijk niet zonder ons.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is helaas verwijderd, maar hij was toen heel boos en emotioneel omdat hij een jonge user niet uit kon staan en zou nooit meer op fok komen.
Allemaal van horen zeggen, ik heb het topic zelf niet meer kunnen zien helaas maar dat maakt de belevenis enkel beter want kan ik zelf wat zaken invullen.
Hihi.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is helaas verwijderd, maar hij was toen heel boos en emotioneel omdat hij een jonge user niet uit kon staan en zou nooit meer op fok komen.
Allemaal van horen zeggen, ik heb het topic zelf niet meer kunnen zien helaas maar dat maakt de belevenis enkel beter want kan ik zelf wat zaken invullen.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat. Ja, dat herinner ik me nog. Gelukkig kon hij uiteindelijk niet zonder ons.
Wat, "hihi"?quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hihi.
Die gebruik ik nu veel in de app na een sneer.
Wat zeggen jij.quote:
Ja.quote:
Oh die Baudetgeiler.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n grote vriend Fielaks, prima user, niks mis mee.
Ik vond het tijdens een stage heel gênant dat ik vaak uit nature "yo" zei als groet tegen MP's als ik ze tegenkwam op de gang. Heb dat gelukkig afgeleerd.quote:
Het heeft ook z'n voordelen en je doet er mensen een plezier mee.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:50 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook wel inmiddels allemaal. Maar denk dat je een karaktertrek er nooit 100% uit krijgt. Wel goed om te weten en bij te sturen.
Ah dat schatje, wel ernstig, voor hem wordt het later helemaal lastig om zijn fokgeschiedenis van zich af te schudden.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n grote vriend Fielaks, prima user, niks mis mee.
Helaas niet.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ga je nog naar Azië in de vakantie?
Hehe, ja, dat vind ik ook wel de allerfijnste reactie in zo'n geval. Dekt de lading ook perfect.quote:
Spanje ook wel hoor.quote:
Ja dat kan wel ja.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah dat schatje, wel ernstig, voor hem wordt het later helemaal lastig om zijn fokgeschiedenis van zich af te schudden.
True.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het heeft ook z'n voordelen en je doet er mensen een plezier mee.
Jij ook niet naar Azië ?quote:
Voor hem is z'n geschiedenis nog steeds z'n heden.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah dat schatje, wel ernstig, voor hem wordt het later helemaal lastig om zijn fokgeschiedenis van zich af te schudden.
Welneeeeequote:Op donderdag 29 juni 2017 17:57 schreef Jip141 het volgende:
Later is Fylax mainstream en Baudet president.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Net had ik het dus hè, dat ik dacht dat ik het tegen Janneke had.
Welnee.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:57 schreef Jip141 het volgende:
Later is Fylax mainstream en Baudet president.
Qua ideeën zitten jij en Trump/Baudet wel redelijk op een lijn toch?quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:44 schreef skysherrif het volgende:
Wat een teringidioot, loltwitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-06-2017 om 14:58:23...to Mar-a-Lago 3 nights in a row around New Year's Eve, and insisted on joining me. She was bleeding badly from a face-lift. I said no! reageer retweet
Klopt. Baudet wordt hooguit een keer premier in NL worden aandachtsgeleiders doorgaans niet lang op die positie gewaardeerd.quote:
Nee ik corrigeerde je en vond het niet aardig om dat te laten staan nadat je het zelf verwijderde.quote:
Nee maar ik reageerde (heel onduidelijk) ook enkel op dat Baudetdeel eigenlijkquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Klopt. Baudet wordt hooguit een keer premier in NL worden aandachtsgeleiders doorgaans niet lang op die positie gewaardeerd.
Maar Fylax heeft zelfs in de huidige tijd niet zulke extreme opvattingen toch ? Beetje rechterkant mainstream.
Man man, het is nog echt ook?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:00 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Qua ideeën zitten jij en Trump/Baudet wel redelijk op een lijn toch?
Domme oorlogszuchtige presidenten hebben jouw voorkeur?quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, en meppenquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:03 schreef Jip141 het volgende:
Mag je bevriende fascisten trouwens beledigen of niet?
#askingforafriend
Nah niet echt. Ook twee compleet andere persoonlijkheden. Hun voornaamste overeenkomst is dat ze beide lekker anti-establishment zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:00 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Nee beledigen is niet netjes.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:03 schreef Jip141 het volgende:
#askingforafriend
Ok, dankjewel, dan weet ik dat.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee beledigen is niet netjes.
Dik fan van FvD, dat is echt wel extreem.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Klopt. Baudet wordt hooguit een keer premier in NL worden aandachtsgeleiders doorgaans niet lang op die positie gewaardeerd.
Maar Fylax heeft zelfs in de huidige tijd niet zulke extreme opvattingen toch ? Beetje rechterkant mainstream.
Wat ben je weer goedquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee ik corrigeerde je en vond het niet aardig om dat te laten staan nadat je het zelf verwijderde.
Je mag iedereen beledigen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:03 schreef Jip141 het volgende:
#askingforafriend
Baudet is veel rechtser ingesteld dan ik en ik heb ondanks mijn scepticisme totaal geen behoefde uit de EU te stappen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:00 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Baudet gelooft in een of ander complot dat minderheden worden ingevlogen om het volk "homeopathisch te verdunnen". Of nja hij brengt die mening over, zal het vast zelf ook niet geloven.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nah niet echt. Ook twee compleet andere persoonlijkheden. Hun voornaamste overeenkomst is dat ze beide lekker anti-establishment zijn.
Ja, bizar trouwens. Ben benieuwd hoe daar over 10 jaar op terugkijkt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dik fan van FvD, dat is echt wel extreem.
Ik wilde het wetsartikel opzoeken maar ik zie dat Erdogan het al heeft opgelost.quote:
Die doet dat ook twee keer per jaarquote:Op donderdag 29 juni 2017 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu dis je remlof.
Maar je wil Erdo dus beledigen?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:03 schreef Jip141 het volgende:
#askingforafriend
Hoppaaaquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Willem-Alexander is een kankerlijer.
Kan ik niet zeggen.quote:
Deja vu. Volgens mij had ik over dat gezeik een hele lange discussie iemand. Pokkelmans ofzo?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:10 schreef Kaas- het volgende:
Ik moet binnenkort een eed afleggen waarin ik trouw zweer aan de koning.
Gaat tegen m'n principes in, maar gelukkig heeft een D66'er daar nooit problemen mee.
Trump heeft echt een veel meer economische insteek met z'n protectionisme. Baudet hamert op cultuur, soevereiniteit en al die ongein.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:08 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Baudet gelooft in een of ander complot dat minderheden worden ingevlogen om het volk "homeopathisch te verdunnen". Of nja hij brengt die mening over, zal het vast zelf ook niet geloven.
Ik zie daarin wel enige indirecte raakvlakken.
Uiteraard. Daarnaast mag een goede grap vrienden kosten.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:03 schreef Jip141 het volgende:
#askingforafriend
Ik zou dat wel moeilijk vinden. Is er geen alternatief, zoals met god en een seculiere eed?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:10 schreef Kaas- het volgende:
Gaat tegen m'n principes in, maar gelukkig heeft een D66'er daar nooit problemen mee.
Waar is dat voor dan precies?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:10 schreef Kaas- het volgende:
Hehe.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:10 schreef Kaas- het volgende:
Alleen hij en Euri lijken me kanshebbers. Samenvatting?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Deja vu. Volgens mij had ik over dat gezeik een hele lange discussie iemand. Pokkelmans ofzo?
Als je de staat der Nederlander gaat dienen moet je trouw zweren aan de Koning. In ruil daarvoor stelt hij jou eenzijdig aan (je hebt er weinig tegen in te brengen) en biedt jou dan bescherming tegen plotseling ontslag etc.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar is dat voor dan precies?
Nouja, ik zou er geen enige moeite mee hebben.
Fylax zei gisteren in de chat dat hij op een bijeenkomst aan Hiddema vroeg ''Hoe gaat 't?'' en dat Hiddema reageerde door te zeggen ''Hoezo, is er iets dan.''.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja ach. Principes zijn belangrijk, maar het principe dat je niet onnodig moeilijk moet doen hoort altijd te prevaleren.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou dat wel moeilijk vinden. Is er geen alternatief, zoals met god en een seculiere eed?
Trump ook wel toch, zijn hele "maga" was toch in feite een schets van Amerika dat weer terug moest gaan naar 100 jaar geleden toen amerika nog wit, christelijk, conservatief en one nation under god was?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Trump heeft echt een veel meer economische insteek met z'n protectionisme. Baudet hamert op cultuur, soevereiniteit en al die ongein.
En Amerika is een wereldmacht en NL is een klein landje vol snotapen.
Nou, of het mogelijk was om als Kamerlid trouw aan de Koning te zweren (of dat niet te doen) om vervolgens het Koningshuis af te schaffen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen hij en Euri lijken me kanshebbers. Samenvatting?
Meh. Het was wat verkiezingspraat. Weinig van te merken, behalve dus min of meer op economisch gebied.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump ook wel toch, zijn hele "maga" was toch in feite een schets van Amerika dat weer terug moest gaan naar 100 jaar geleden toen amerika nog wit, christelijk, conservatief en one nation under god was?
Die tweet van Trump.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je de staat der Nederlander gaat dienen moet je trouw zweren aan de Koning. In ruil daarvoor stelt hij jou eenzijdig aan (je hebt er weinig tegen in te brengen) en biedt jou dan bescherming tegen plotseling ontslag etc.
Daarna kan je de rest van je werkzame leven gaan patience spelen in een slecht verlicht kantoor.
Sky is een clone van je? Kan me wel vinden in anti-establishment maar in de uitwerking ervan minder.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nah niet echt. Ook twee compleet andere persoonlijkheden. Hun voornaamste overeenkomst is dat ze beide lekker anti-establishment zijn.
"muslim"ban?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meh. Het was wat verkiezingspraat. Weinig van te merken, behalve dus min of meer op economisch gebied.
Shit betraptquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:17 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Sky is een clone van je? Kan me wel vinden in anti-establishment maar in de uitwerking ervan minder.
Welke chat?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:14 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Fylax zei gisteren in de chat dat hij op een bijeenkomst aan Hiddema vroeg ''Hoe gaat 't?'' en dat Hiddema reageerde door te zeggen ''Hoezo, is er iets dan.''.
Reden genoeg om nooit op dat louche figuur te stemmen.
Waarop baseer je dat Trump een speelbal is van de door jou genoemde personen? Verder zijn zowel Ryan als Bannon toch niet bepaald christen-conservatief?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Baudet is veel rechtser ingesteld dan ik en ik heb ondanks mijn scepticisme totaal geen behoefde uit de EU te stappen.
Trump is politiek gezien gewoon een speelbal van Ryan, McConnel, Bannon en Kushner en soms een grilligheid vanuit zijn eigen brein dus geen idee of we dezelfde ideeën hebben, maar als Nederlander kan ik moeilijk veel binding vinden met oerconservatieve christelijke republikeinen.
Dat betekent echt niets. Die twee moslims die naar de VS komen. Het zijn Mexicanen die Amerika binnenvallen, maar die heeft Trump nodig voor een herverkiezing. Tot zover de bescherming van wit Amerika.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
"muslim"ban?
Zijn oerconservatieve sc benoeming
Omdat Trump geen flauw benul heeft hoe hij zelf moet opereren als president, er zijn allerlei invloeden in washington die hem willen sturen waaronder hen. Ryan minder, bannon als het hem uitkomtquote:Op donderdag 29 juni 2017 18:19 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat Trump een speelbal is van de door jou genoemde personen? Verder zijn zowel Ryan als Bannon toch niet bepaald christen-conservatief?
Laat zich niet sturen, denkt dat hij de CEO en grootaandeelhouder van de VS is, schopt supporters gewoon keihard voor hun ballen of gooit ze onder de trein als het hem uitkomt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat Trump geen flauw benul heeft hoe hij zelf moet opereren als president, er zijn allerlei invloeden in washington die hem willen sturen waaronder hen. Ryan minder, bannon als het hem uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |