abonnement Unibet Coolblue
pi_169236651
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:16 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Peilingen
Oh, dat komt vooral doordat toen de PVV net het kabinet het laten vallen en een totaal onbetrouwbare club bleek.
Sindsdien heeft Wilders gestaag weer een gezellig populistisch imago op weten te kweken. Daarmee heeft hij weer aanhang teruggewonnen.
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:26:19 #52
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_169236666
quote:
7s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Oh, dat komt vooral doordat toen de PVV net het kabinet het laten vallen en een totaal onbetrouwbare club bleek.
Sindsdien heeft Wilders gestaag weer een gezellig populistisch imago op weten te kweken. Daarmee heeft hij weer aanhang teruggewonnen.
Dus de VVD heeft niet aanzienlijke hoeveelheid populariteit verloren?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_169236726
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:26 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Dus de VVD heeft niet aanzienlijke hoeveelheid populariteit verloren?
Ook wel wat natuurlijk, die zaten met de PvdA in een kabinet wat niet al te populair was.
pi_172048379
Hoi, ik ga komend jaar bestuurskunde studeren en aangezien ik er al een tijdje uit ben (feitelijk nooit echt in geweest, dat studeren) wil ik me in de vakantie alvast een beetje inlezen.

Iemand die me wat interessante boeken kan aanraden en dan met name over hoe de EU in elkaar zit en werkt?

Bvd :)
pi_172048768
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:42 schreef skysherrif het volgende:
Hoi, ik ga komend jaar bestuurskunde studeren en aangezien ik er al een tijdje uit ben (feitelijk nooit echt in geweest, dat studeren) wil ik me in de vakantie alvast een beetje inlezen.

Iemand die me wat interessante boeken kan aanraden en dan met name over hoe de EU in elkaar zit en werkt?

Bvd :)
"Eigenlijk bent u een Europeaan" van onder anderen A. Pechtold is een aanrader.
pi_175063110
quote:
7s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Oh, dat komt vooral doordat toen de PVV net het kabinet het laten vallen en een totaal onbetrouwbare club bleek.
Sindsdien heeft Wilders gestaag weer een gezellig populistisch imago op weten te kweken. Daarmee heeft hij weer aanhang teruggewonnen.
Aantoonbare onzin je 1ste zin.

Hint : Hans Hillen. Onze ik ben voor een samenwerking met GL CDAer.

[ Bericht 5% gewijzigd door HendrikV op 14-11-2017 11:33:09 ]
pi_176093683
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:42 schreef skysherrif het volgende:
Hoi, ik ga komend jaar bestuurskunde studeren en aangezien ik er al een tijdje uit ben (feitelijk nooit echt in geweest, dat studeren) wil ik me in de vakantie alvast een beetje inlezen.

Iemand die me wat interessante boeken kan aanraden en dan met name over hoe de EU in elkaar zit en werkt?

Bvd :)
Wetenschappelijk, of gewoon ter lering ende vermaak?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')