Is die Rosanne Hertzberger geen (micro)bioloog?quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:37 schreef Friek_ het volgende:
Ben benieuwd wie de wetenschapper/schrijver van het stel gaat worden.
Groot lettertype dan wel, zoveel tekst staat er volgens mij niet in het Proces.quote:
Nu je het zegt, inderdaad. Kan haar alleen als zo'n lekker betweterige, zeurende columnist.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is die Rosanne Hertzberger geen (micro)bioloog?
Ja, en rechtse tante.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, en columnist.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Spuit elfquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)r-youtube-stunt.html
Darwin-awardje.
Ja ik zit inderdaad niet hele dagen deze reeks te volgen om te kijken wat er allemaal al wel en niet besproken is. Excuses.quote:
Is dat zo? Ik ken eigenlijk alleen haar kritiek op de voedselparanoia van stereotype PvdD / GL stemmers en haar aanvaring met GeenStijl.quote:
twitter:laurensboven twitterde op donderdag 29-06-2017 om 13:32:52Formatiepartijen zetten PvdA een hak: verruiming vaderschapsverlof toch weer controversieel. Wetsvoorstel @LodewijkA wordt niet behandeld. reageer retweet
Das wel een type Janneke ja.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken eigenlijk alleen haar kritiek op de voedselparanoia van stereotype PvdD / GL stemmers en haar aanvaring met GeenStijl.
Is gewoon het plan van de PvdA; Asscher strijdend ten onder zodat Gijsje van Dijk de boel over kan nemenquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Asscher heeft de heren boos gemaakt en nu krijgt hij straf.twitter:laurensboven twitterde op donderdag 29-06-2017 om 13:32:52Formatiepartijen zetten PvdA een hak: verruiming vaderschapsverlof toch weer controversieel. Wetsvoorstel @LodewijkA wordt niet behandeld. reageer retweet
Asscher moet nog even leren dat hij klein is en zij groot zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Asscher heeft de heren boos gemaakt en nu krijgt hij straf.twitter:laurensboven twitterde op donderdag 29-06-2017 om 13:32:52Formatiepartijen zetten PvdA een hak: verruiming vaderschapsverlof toch weer controversieel. Wetsvoorstel @LodewijkA wordt niet behandeld. reageer retweet
Daar is het helaas te laat voor, #1 is er al en #2 is onderweg....quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)r-youtube-stunt.html
Darwin-awardje.
Toch liever de ongemakkelijke foto's van onze WA hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Cadeau voor Kaas- & remlof:
[ afbeelding ]
Nu is het wel mooi geweest met die pipo.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Gijsje wie?quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is gewoon het plan van de PvdA; Asscher strijdend ten onder zodat Gijsje van Dijk de boel over kan nemen
Het wordt wel mooi als hij gewoon weer in de Fransman-rol vervalt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu is het wel mooi geweest met die pipo.
Pipo? Uitverkoren Redder van Europa.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu is het wel mooi geweest met die pipo.
Wooowquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Waardig opvolger van De Gaulle.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pipo? Uitverkoren Redder van Europa.
Hihi.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leuk, nog meer onrendabelen om te onderhouden door de Staat.
Beter meervoudige moordenaars vrij laten lopen want anders kost het maar geld ja.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leuk, nog meer onrendabelen om te onderhouden door de Staat.
Zal wel van d66 zijnquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:14 schreef Ryon het volgende:
Wel raar die gevangenisstraffen in de Passage zaak. Ik las vanochtend nog een interview me de advocaten dat al die jongens onschuldig waren en officieren alleen maar uit waren op politiek gewin. Gek dat de rechter dat niet gezien heeft.
Nu nog kijken of ze hem zo kunnen afsluiten van de buitenwereld dat zijn zus weer een beetje een leven kan hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:14 schreef Tchock het volgende:
Maar Holleeder kan het wel schudden. Er zijn getuigenissen die hem samen met Soerel aanwijzen als opdrachtgever die nu door de rechter als betrouwbaar zijn beoordeeld. Als Soerel veroordeeld kan worden, dan Willem ook.
Strafrechtadvocaten. Je moet wel een bijzonder type autist zijn om dat te doen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:14 schreef Ryon het volgende:
Wel raar die gevangenisstraffen in de Passage zaak. Ik las vanochtend nog een interview me de advocaten dat al die jongens onschuldig waren en officieren alleen maar uit waren op politiek gewin. Gek dat de rechter dat niet gezien heeft.
Hij zit in de cel, veel meer afgesloten gaat het niet worden in Nederlandquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nu nog kijken of ze hem zo kunnen afsluiten van de buitenwereld dat zijn zus weer een beetje een leven kan hebben.
Fiscalisten zijn nog erger.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Strafrechtadvocaten. Je moet wel een bijzonder type autist zijn om dat te doen.
Ja, leuk he dat stuk in de Volkskrant, je zou bijna denken dat het heiligen zijnquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:14 schreef Ryon het volgende:
Blijkbaar stuurt hij nog steeds criminelen aan. Het zou fijn zijn wanneer dat kon worden voorkomen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zit in de cel, veel meer afgesloten gaat het niet worden in Nederland
Dat kan niet. Alleen als je iemand volledig in zijn communicatie zou beperken, maar dat is onmenselijk. Zolang iemand kan telefoneren en schrijven en contact heeft met medegevangenen en advocaten zul je het niet kunnen voorkomen vermoed ik.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Blijkbaar stuurt hij nog steeds criminelen aan. Het zou fijn zijn wanneer dat kon worden voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |