Is die Rosanne Hertzberger geen (micro)bioloog?quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:37 schreef Friek_ het volgende:
Ben benieuwd wie de wetenschapper/schrijver van het stel gaat worden.
Groot lettertype dan wel, zoveel tekst staat er volgens mij niet in het Proces.quote:
Nu je het zegt, inderdaad. Kan haar alleen als zo'n lekker betweterige, zeurende columnist.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is die Rosanne Hertzberger geen (micro)bioloog?
Ja, en rechtse tante.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, en columnist.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Spuit elfquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)r-youtube-stunt.html
Darwin-awardje.
Ja ik zit inderdaad niet hele dagen deze reeks te volgen om te kijken wat er allemaal al wel en niet besproken is. Excuses.quote:
Is dat zo? Ik ken eigenlijk alleen haar kritiek op de voedselparanoia van stereotype PvdD / GL stemmers en haar aanvaring met GeenStijl.quote:
twitter:laurensboven twitterde op donderdag 29-06-2017 om 13:32:52Formatiepartijen zetten PvdA een hak: verruiming vaderschapsverlof toch weer controversieel. Wetsvoorstel @LodewijkA wordt niet behandeld. reageer retweet
Das wel een type Janneke ja.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken eigenlijk alleen haar kritiek op de voedselparanoia van stereotype PvdD / GL stemmers en haar aanvaring met GeenStijl.
Is gewoon het plan van de PvdA; Asscher strijdend ten onder zodat Gijsje van Dijk de boel over kan nemenquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Asscher heeft de heren boos gemaakt en nu krijgt hij straf.twitter:laurensboven twitterde op donderdag 29-06-2017 om 13:32:52Formatiepartijen zetten PvdA een hak: verruiming vaderschapsverlof toch weer controversieel. Wetsvoorstel @LodewijkA wordt niet behandeld. reageer retweet
Asscher moet nog even leren dat hij klein is en zij groot zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Asscher heeft de heren boos gemaakt en nu krijgt hij straf.twitter:laurensboven twitterde op donderdag 29-06-2017 om 13:32:52Formatiepartijen zetten PvdA een hak: verruiming vaderschapsverlof toch weer controversieel. Wetsvoorstel @LodewijkA wordt niet behandeld. reageer retweet
Daar is het helaas te laat voor, #1 is er al en #2 is onderweg....quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)r-youtube-stunt.html
Darwin-awardje.
Toch liever de ongemakkelijke foto's van onze WA hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Cadeau voor Kaas- & remlof:
[ afbeelding ]
Nu is het wel mooi geweest met die pipo.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Gijsje wie?quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is gewoon het plan van de PvdA; Asscher strijdend ten onder zodat Gijsje van Dijk de boel over kan nemen
Het wordt wel mooi als hij gewoon weer in de Fransman-rol vervalt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu is het wel mooi geweest met die pipo.
Pipo? Uitverkoren Redder van Europa.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu is het wel mooi geweest met die pipo.
Wooowquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Waardig opvolger van De Gaulle.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pipo? Uitverkoren Redder van Europa.
Hihi.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leuk, nog meer onrendabelen om te onderhouden door de Staat.
Beter meervoudige moordenaars vrij laten lopen want anders kost het maar geld ja.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leuk, nog meer onrendabelen om te onderhouden door de Staat.
Zal wel van d66 zijnquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:14 schreef Ryon het volgende:
Wel raar die gevangenisstraffen in de Passage zaak. Ik las vanochtend nog een interview me de advocaten dat al die jongens onschuldig waren en officieren alleen maar uit waren op politiek gewin. Gek dat de rechter dat niet gezien heeft.
Nu nog kijken of ze hem zo kunnen afsluiten van de buitenwereld dat zijn zus weer een beetje een leven kan hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:14 schreef Tchock het volgende:
Maar Holleeder kan het wel schudden. Er zijn getuigenissen die hem samen met Soerel aanwijzen als opdrachtgever die nu door de rechter als betrouwbaar zijn beoordeeld. Als Soerel veroordeeld kan worden, dan Willem ook.
Strafrechtadvocaten. Je moet wel een bijzonder type autist zijn om dat te doen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:14 schreef Ryon het volgende:
Wel raar die gevangenisstraffen in de Passage zaak. Ik las vanochtend nog een interview me de advocaten dat al die jongens onschuldig waren en officieren alleen maar uit waren op politiek gewin. Gek dat de rechter dat niet gezien heeft.
Hij zit in de cel, veel meer afgesloten gaat het niet worden in Nederlandquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nu nog kijken of ze hem zo kunnen afsluiten van de buitenwereld dat zijn zus weer een beetje een leven kan hebben.
Fiscalisten zijn nog erger.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Strafrechtadvocaten. Je moet wel een bijzonder type autist zijn om dat te doen.
Ja, leuk he dat stuk in de Volkskrant, je zou bijna denken dat het heiligen zijnquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:14 schreef Ryon het volgende:
Blijkbaar stuurt hij nog steeds criminelen aan. Het zou fijn zijn wanneer dat kon worden voorkomen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zit in de cel, veel meer afgesloten gaat het niet worden in Nederland
Dat kan niet. Alleen als je iemand volledig in zijn communicatie zou beperken, maar dat is onmenselijk. Zolang iemand kan telefoneren en schrijven en contact heeft met medegevangenen en advocaten zul je het niet kunnen voorkomen vermoed ik.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Blijkbaar stuurt hij nog steeds criminelen aan. Het zou fijn zijn wanneer dat kon worden voorkomen.
Mag je die telefoongesprekken en brieven ook niet checkenquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan niet. Alleen als je iemand volledig in zijn communicatie zou beperken, maar dat is onmenselijk. Zolang iemand kan telefoneren en schrijven en contact heeft met medegevangenen en advocaten zul je het niet kunnen voorkomen vermoed ik.
Niet als het communicatie met de advocaat is, anders wel. Maar daar heeft zo'n figuur als Holleeder wel trucjes voor neem ik aan.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mag je die telefoongesprekken en brieven ook niet checken
Zal wel weer niet mogen van de linksen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)oon-werkverkeer.html
Wat een held.
Maar wij hebben Hennis.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)oon-werkverkeer.html
Wat een held.
Die woont in Nederhorst den Berg, daar is geen landingsbaan vrees ik.quote:
Die komt altijd per pantserwagen naar haar werk.quote:
Ze kijkt wel een beetje ongemakkelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die komt altijd per pantserwagen naar haar werk.
[ afbeelding ]
Geen probleem als je een watervliegtuig hebt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Die woont in Nederhorst den Berg, daar is geen landingsbaan vrees ik.
Zitten ook wat andere parels tussen.quote:https://www.tweedekamer.n(...)sies/alle_kamerleden
Thierry Baudet
Vlaggenschip van de renaissancevloot.
Zoals Vicky Maeijer van de PVV:quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Whehe het staat er gewoon echt:
[..]
Zitten ook wat andere parels tussen.
Sterk en diepzinnig.quote:Nederland is ons land.
quote:Mijn kinderen moeten weer veilig over straat kunnen.
quote:Theo Hiddema
Debatteren in het hol van de leeuw.
Of: wat wil je graag geserveerd zien in het restaurant van de Tweede Kamer?:quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Volgens mij was de vraag: waarom ben je in de TK?
[..]
Aldus Linda Voortman van GL.quote:Ik wil mijn tanden zetten in de zorgdebatten.
quote:Niet meer achter de coulissen werken, maar op het podium.
Lijkt mij toch geen smakelijke lunch, maar goed...ieder zijn dingquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of: wat wil je graag geserveerd zien in het restaurant van de Tweede Kamer?:
[..]
Aldus Linda Voortman van GL.
quote:Zonder fatsoenlijke society geen law and order.
Egotripper, D66 uiteraard.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Steven van Weyenberg is blij dat hij nu gezien wordt.
[..]
De andere echte Christen zit bij de SGP. De rest is goddeloos en verloren.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Er zit trouwens toch nog een echte christen bij het CDA:
[..]
Kut.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe is het daar in dat bruisende Apeldoorn, waar altijd wel iets te doen is?
quote:Ik strijd tegen het onfatsoen en de hufterigheid, ik wil een beter Nederland voor mens en dier.
Dat kan enkel onze enige echte vrouwenmepper zijn.quote:
Heerlijk toch die hypocritie?quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat kan enkel onze enige echte vrouwenmepper zijn.
Ik kan daar echt grondig van genietenquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die komt altijd per pantserwagen naar haar werk.
[ afbeelding ]
Boeit Trump vgm niet zoveel, hooguit een middel om moslims te pesten. De echte ideologische Israel-fan is Jared.quote:Op donderdag 29 juni 2017 10:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hmm ik ben fan van Trump. De enige beschermer van Israël.
Wat Apeldoorn momenteel bezighoudt:quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En daar moet jij dan stukjes over schrijven.
Haha.
Het is ook wel wat, zo'n pauperhotel ineens in je stad.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat Apeldoorn momenteel bezighoudt:
https://indebuurt.nl/apel(...)&utm_content=150x694
Oe, foute boel, een van der Valk.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat Apeldoorn momenteel bezighoudt:
https://indebuurt.nl/apel(...)&utm_content=150x694
Ìk vertrouw op Bibi, en die is in jaren niet zo blij geweest.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:14 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Boeit Trump vgm niet zoveel, hooguit een middel om moslims te pesten. De echte ideologische Israel-fan is Jared.
De laatste tijd is er toch wel wat commentaar, oa over de ambassade enzo.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ìk vertrouw op Bibi, en die is in jaren niet zo blij geweest.
Ligt dat niet eerder aan 't feit dat hij en Obama elkaar niet lagen?quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hij maakt mooie nieuwe dorpjes voor je op de West Bank, waht.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat is niet puur persoonlijk geneuzel, het zijn geen vrouwen immers.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:19 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ligt dat niet eerder aan 't feit dat hij en Obama elkaar niet lagen?
Hoe word er door Likud-stemmers in Israel eigenlijk gekeken naar Rabin?quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat is niet puur persoonlijk geneuzel, het zijn geen vrouwen immers.
Ging over beleid.
Ach ja, dat hadden ze al voorzien in het Israëlische kabient.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De laatste tijd is er toch wel wat commentaar, oa over de ambassade enzo.
Wat een teringidioot, loltwitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-06-2017 om 14:58:23...to Mar-a-Lago 3 nights in a row around New Year's Eve, and insisted on joining me. She was bleeding badly from a face-lift. I said no! reageer retweet
Hoe komt de leider van het vrij Westen in Berlijn te wonen? Simpel, stem op Donald Trump.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:52 schreef Ryon het volgende:
Trump die op onbegrijpelijke wijze een onbegrijpelijke ruzie uitvecht op Twitter. Waarom ook niet?
Hehe, wat een pisnichtquote:Op donderdag 29 juni 2017 16:02 schreef Tijger_m het volgende:
Mooiste verhaal van de dag, Trump die de nieuwe premier van Ierland belt en 90 seconden in de wacht staat. Tja, wie gaat zich dan ook haasten om Trump aan de telefoon te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |