Uitruimen, want dan kan je gelijk vieze dingen er ook weer in kwijt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
ruimen jullie altijd de vaatwasser uit of pak je er gewoon uit wat je nodig hebt?
wat zeik je nouquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:56 schreef Dimachaerus het volgende:
ffs die gozer die ik zou helpen reageert niet op app
zo irritant
hij doet een dimaatjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:56 schreef Dimachaerus het volgende:
zo irritant
zit wat inquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Uitruimen, want dan kan je gelijk vieze dingen er ook weer in kwijt.
Lijkt jou welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:56 schreef Dimachaerus het volgende:
zo irritant
ja heb al toegezegd toch beetje genaaid om daarna niet meer te helpenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat zeik je nou
Eerst zeg je ' kut moe helpen wil niet'
nu ' kut hij reageert niet'
is toch precies goed
Stel het uitruimen weleens uit en dan hoopt de vuile vaat die er nog in moet zich buiten de vaatwasser op.quote:
Joa is wel naaistreek maar in dit geval toch niet zo erg?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja heb al toegezegd toch beetje genaaid om daarna niet meer te helpen
ik ga dat nu downloadenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe telegram dima, gaan we leather bracelets uitwisselen
nou dan moet ik er zo maar aan gelovenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Stel het uitruimen weleens uit en dan hoopt de vuile vaat die er nog in moet zich buiten de vaatwasser op.
Dat er na het uitruimen nog weer in gaan stoppen is extra werk (ipv direct erin kunnen doen) en ben lui, dus dan is direct uitruimen toch handiger.
met of zonder doosquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
Hebben jullie weleens zo'n grote pizza gekocht dat hij niet in de koelkast past?
ik zei ik help je na f1 kwalificatie maar dat is blijkbaar vanavond pasquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joa is wel naaistreek maar in dit geval toch niet zo erg?
jaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
Hebben jullie weleens zo'n grote pizza gekocht dat hij niet in de koelkast past?
Ik eet pizza's altijd minimaal voor de helft op, dus heb nog nooit geprobeerd een hele pizza in de koelkast te doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
jij bent me er eentje dimaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zei ik help je na f1 kwalificatie maar dat is blijkbaar vanavond pasik dacht vanmiddag dus ook wel beetje mij fout, miss wist hij dat al en dacht ie dat ik hem pas in avond zou helpen
maar je kan toch wel beetje flexibel en bereikbaar zijn
Ik wissel altijd af met kip dus heb dan nog wel veel pizza overquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik eet pizza's altijd minimaal voor de helft op, dus heb nog nooit geprobeerd een hele pizza in de koelkast te doen.
hehe en geen idee dimaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zei ik help je na f1 kwalificatie maar dat is blijkbaar vanavond pasik dacht vanmiddag dus ook wel beetje mij fout, miss wist hij dat al en dacht ie dat ik hem pas in avond zou helpen
maar je kan toch wel beetje flexibel en bereikbaar zijn
klein koelkastjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)j4bauwoa&sh=d6cc7c31
Bestel nooit iets wat ik niet op kanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
ik wel, met kruidenboter van het stokbroodquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Eten jullie pizzakorsten op in restaurant? Ik niet want de hele pizza kan ik al niet op en vind dan zonde om die korsten deel van mn maag te laten vullen maar vind het er wel beetje aso uitzien
getemdquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Hoe dik is Crack_?
• Dik
• Smerigdik
• Walgelijkdik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Is vooraf vragen of je een restje mee zou mogen nemen in een doggybag dan geen betere optie?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Eten jullie pizzakorsten op in restaurant? Ik niet want de hele pizza kan ik al niet op en vind dan zonde om die korsten deel van mn maag te laten vullen maar vind het er wel beetje aso uitzien
vraag je toch gewoon doggybagquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Jij bent wel een schattig muisje hequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:09 schreef Crack_ het volgende:
zo eerlijkquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij bent wel een schattig muisje he
Wel irritant in discussies.
Schattig muisjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
ohja dat kan ook nogquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wel, met kruidenboter van het stokbrood
Hmmm, dit is wel slim. Wow en ik hierboven nog grapje maken over je korsten doggybaggen, wat een logicaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Is vooraf vragen of je een restje mee zou mogen nemen in een doggybag dan geen betere optie?
is dat tegenwoordig als gewoon normaal?quote:
ja en jij irritant dat je zelf shit gaat bepalen ipv gewoon vragen, maar zolang eerlijkheid is, is het niet ergquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hier nu op moet reageren helpquote:
watquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat tegenwoordig als gewoon normaal?
[..]
ja en jij irritant dat je zelf shit gaat bepalen ipv gewoon vragen, maar zolang eerlijkheid is, is het niet erg
echt he doe normaalquote:
Pizza Hut is abnormaal duur hier. Bestelde daar een pizza van meer dan twintig euro en verwachtte een megapizza maar had dat ding in een paar happen op.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)j4bauwoa&sh=d6cc7c31
hebben mensen die een ijsje eten met warm weer evenveel kans om te verdrinken dan mensen die dat niet doen en hoe zit dat met koud weer?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hier nu op moet reageren helpik reageer gewoon zoals altijd; ja hoor
Oke beterquote:
Ja als je een ijsje beet hebt zwem je heel beroerd hequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:16 schreef zeer het volgende:
[..]
hebben mensen die een ijsje eten met warm weer evenveel kans om te verdrinken dan mensen die dat niet doen en hoe zit dat met koud weer?
Boeien, zij zijn er voor jouw plezier en niet andersom.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:09 schreef Crack_ het volgende:
daarom vond dat het snel als een schijnverband werd afgedaanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja als je een ijsje beet hebt zwem je heel beroerd he
Diepvriespizza.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bestel nooit iets wat ik niet op kan
Eerste vraag: jaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:16 schreef zeer het volgende:
[..]
hebben mensen die een ijsje eten met warm weer evenveel kans om te verdrinken dan mensen die dat niet doen en hoe zit dat met koud weer?
Ja ik ook, ik kan echt niet fatsoenlijk zwemmen terwijl ik mijn cornetto droog probeer te houdenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:17 schreef zeer het volgende:
[..]
daarom vond dat het snel als een schijnverband werd afgedaan
en wat als ik minder plezier heb als ik het idee heb asociaal te zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:17 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Boeien, zij zijn er voor jouw plezier en niet andersom.
hahahaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:17 schreef zeer het volgende:
[..]
daarom vond dat het snel als een schijnverband werd afgedaan
ok thnxquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eerste vraag: ja
Tweede vraag: dan sterven minder mensen want koud weer
Volgens mij was dit ook geen echt onderzoek hoor, maar meer om confounding uit te leggen op school. Die met dat lampje was wel echt
bij instellingen linksboven en dan gebruiksersnaamquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik moest gewoon mn voornaam en telefoonnummer invoeren ;s
Werk zelf in de horeca. Geloof me, niemand geeft een fuck.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en wat als ik minder plezier heb als ik het idee heb asociaal te zijn
dimachaerus heet ikquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bij instellingen linksboven en dan gebruiksersnaam
Dat is een beter antwoord, shit boeit me wel namelijk. Thanksquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:21 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Werk zelf in de horeca. Geloof me, niemand geeft een fuck.
als ik nu iets via groupon wou kopen zou ik bewust een ander venster openen en handmatig er naar toe gaan zodat fok geen inkomsten zou krijgenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:23 schreef Crack_ het volgende:
Aiii verlopen groupons, zo fucking jammer
jesus echt een mongool dezequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik durf niet man vind beetje eng
De AIVD houdt jou nu ook in de gatenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik durf niet man vind beetje eng
oh, waarom?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:24 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik nu iets via groupon wou kopen zou ik bewust een ander venster openen en handmatig er naar toe gaan zodat fok geen inkomsten zou krijgen
You're welcome.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is een beter antwoord, shit boeit me wel namelijk. Thanks
edit: maar was al opgelost want doggybag vind ik echt goed idee
Als ik bij de AIVD zou werken zou ik je oppakken, uitzetten naar de Azoren en jezelf brengen en blijven.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De AIVD houdt jou nu ook in de gaten
Nee laat mijn pizza's altijd door anderen bestellenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
You're welcome.
Geven jullie standaard fooi aan pizzabezorgers?
Solliciteer nuquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Als ik bij de AIVD zou werken zou ik je oppakken, uitzetten naar de Azoren en jezelf brengen en blijven.
welnee, ik gil dat gewoon af en toe omdat dima dat vaak roeptquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:28 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Op Telegram? Waarom zit iedereen hier daar opeens op?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jesus echt een mongool deze
ik verwijder het weer
app me ffquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, ik gil dat gewoon af en toe omdat dima dat vaak roept
Nu je 't zegt. Hij riep dat laatste ook al inderdaad maar dan over Facebook.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, ik gil dat gewoon af en toe omdat dima dat vaak roept
oh wow alsof jij niet iemands afgewerkte boterham bentquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh oke nvm dan hoef de afgewerkte boterhammen van crip niet
neenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
You're welcome.
Geven jullie standaard fooi aan pizzabezorgers?
Snap wel dat dat het idee is, maar snap niet waaromquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:27 schreef zeer het volgende:
[..]
er is een groep users die dat bewust doet om fok te slopen
zijn dezelfde mensen die én geen abo hebben maar wél een adblockerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Snap wel dat dat het idee is, maar snap niet waaromwaarom je daar zelfs je best voor zou doen
Kneus zoek vriendenquote:
Ja sorry maar die advertenties van je kutsjaaltjes elke keer als ik de SC opende ging vervelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn dezelfde mensen die én geen abo hebben maar wél een adblocker
jaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jij mijn vriend worden dan?
ik zalm in bladerdeeg met roomkaas, bieslook en bladspinaziequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Chai het volgende:
Vnv gegrilde groenten uit de oven, krieltjes en vegetarische groenteballetjes eten.Nu al zin in.
Hee dat ben ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee als iemand op FOK! zit en jij zelf ook dan kijken mensen daar op neer.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jij mijn vriend worden dan?
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:33 schreef zeer het volgende:
[..]
oh wow alsof jij niet iemands afgewerkte boterham bent
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Ga vanavond als snack nog bladerdeeghapjes maken met prei en kaas.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zalm in bladerdeeg met roomkaas, bieslook en bladspinazie
mensen zullen het ontroostbaar zijn als ik onthul nooit zo'n sjaal gehad hebquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sorry maar die advertenties van je kutsjaaltjes elke keer als ik de SC opende ging vervelen.
maar dan doen we toch rollenspelquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee als iemand op FOK! zit en jij zelf ook dan kijken mensen daar op neer.
Daar ben ik te saai voor.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar dan doen we toch rollenspel
Ben jij nou ook al veganquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:35 schreef Chai het volgende:
Vnv gegrilde groenten uit de oven, krieltjes en vegetarische groenteballetjes eten.Nu al zin in.
Dan log je toch voorgoed uit om ze op te vrolijken?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef zeer het volgende:
[..]
mensen zullen het ontroostbaar zijn als ik onthul nooit zo'n sjaal gehad heb
neequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Gaat dan wel om mensen die je irl ook kent neem ik aan?
Ik heb een glutenallergiequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ik stop oud brood gwn even in de oven dan is het weer vers mja
ik hou niet van misgunners zonder redenenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
nee joh gekkiequote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan log je toch voorgoed uit om ze op te vrolijken?
en mét reden?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hou niet van misgunners zonder redenen
is lekker ja... gerookte zalm en roomkaas en dan oprollen en in plakken snijden en bakken is ook goedquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga vanavond als snack nog bladerdeeghapjes maken met prei en kaas.
nee, hans is van mijquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt deel eens met mij![]()
hoef alleen maar die ene gozer
Goed idee wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb het idee dat je me op een nette manier afwijst
hzaw is zelf niet eens veganistisch tochquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Anders zou hzaw ook wel mijn reet likken ipv de hele tijd haten en zuur doen.
ligt aan de reden, maar dan snap ik het vaak wel enigszins en soms niet maar dat doet er dan nietquote:
Ik ben geen vegan maar vannacht heeft hij mijn reet nog gelikt hoor haha.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Anders zou hzaw ook wel mijn reet likken ipv de hele tijd haten en zuur doen.
Oh dat dacht ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:39 schreef zeer het volgende:
[..]
hzaw is zelf niet eens veganistisch toch
Tegen mensen die meervoudig gehandicapt zijn doe ik soms wel netjes.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vind netjes niets voor jou eigenlijk
Echt he wat moet je dan met al die ruimte.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet nog even wennen aan het idee geen worst meer in mijn mond te nemen
tegen aber doe je best bot andersquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tegen mensen die meervoudig gehandicapt zijn doe ik soms wel netjes.
Vandaar soms.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tegen aber doe je best bot anders
kan toch vegan worstquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet nog even wennen aan het idee geen worst meer in mijn mond te nemen
doeiquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:48 schreef Oberkullie het volgende:
Ga wel house of cards kijken klootzakken
Krijg een ban van een half jaar danquote:
Ik ga zo Friends kijkenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kijk op mijn laptop hoor, FOK! mobiel
Omdat Comedy Centralquote:
Dat dacht ik ookquote:
Als je van de trap af valt.quote:
quote:
Ligt er aan, sommige trappen hebben een plat stuk halverwege.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je van de trap af valt.
Ben je snel beneden.
Oké .. maar niet Tristan of Volkert nadoen he ... sommigen kunnen niet omgaan met vrijheid.quote:
zou eerder een adolfje doenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oké .. maar niet Tristan of Volkert nadoen he ... sommigen kunnen niet omgaan met vrijheid.
#burgerleefquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:56 schreef Chai het volgende:
Heb via app van Hema een fotoboek gemaakt van onze vakantiefoto's. Ben benieuwd hoe ze uiteindelijk worden.
Voelde me wel echt een Ria met het prutsen de foto's een beetje mooi te verdelen over de pagina's.
Wil ze niet meer weg?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil bij deze graag alle casual seks voor altijd afzweren.
KUTquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
haha wat is er gebeurd vriendquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
*Hoopt op een grappige anekdote over een opgelopen onschuldige soa*quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Oh ja.. dan ben je half beneden ...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt er aan, sommige trappen hebben een plat stuk halverwege.
Kom neukenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Oké, dat is wel toegestaan. Bepaalde bevolkingsgroep in gedachte ?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou eerder een adolfje doen
Nog nooit een gehadquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
*Hoopt op een grappige anekdote over een opgelopen onschuldige soa*
nee, maak geen onderscheid, dat is niet netjesquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oké, dat is wel toegestaan. Bepaalde bevolkingsgroep in gedachte ?
Kan niet wachten op het verzonnen verhaal hierachterquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Idd. Vind het zelf leuker en zo kan ik ze ook wat makkelijker aan opa's en oma's laten zien. Foto's van een telefoonschermpje kijken gaat ze toch wat lastig af.quote:
Eerst liep je nog te roepen dat je nog lang geen vriendin moest en nu ineens dit. Onbetrouwbaar, dat ben je.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jawel maar het is mooi geweest. Tijd voor wat wat meer waarde.
hahaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het verzonnen verhaal hierachter
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben ook in rouw gedompeld
En altijd een risico als er een foto tussen staat van Mozy met een drakendildo in zijn reet.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Vind het zelf leuker en zo kan ik ze ook wat makkelijker aan opa's en oma's laten zien. Foto's van een telefoonschermpje kijken gaat ze toch wat lastig af.
Gewoon de hele wereldbevolking, netjesquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, maak geen onderscheid, dat is niet netjes
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de hele wereldbevolking, netjes
Wat is een drakendildo? Net zoiets als zo'n staartdildo, maar dan met een draak op het uiteinde?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En altijd een risico als er een foto tussen staat van Mozy met een drakendildo in zijn reet.
lucht je hartquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Altijd lachen als mensen ineens de verkeerde kant op swipenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Vind het zelf leuker en zo kan ik ze ook wat makkelijker aan opa's en oma's laten zien. Foto's van een telefoonschermpje kijken gaat ze toch wat lastig af.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is een drakendildo? Net zoiets als zo'n staartdildo, maar dan met een draak op het uiteinde?
Misschien heeft hij een ritje met Julia gemaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:01 schreef Oberkullie het volgende:
Wel typisch dat TARDIS. dit komt melden net nadat de Braddiemeet is afgelopen
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerst liep je nog te roepen dat je nog lang geen vriendin moest en nu ineens dit. Onbetrouwbaar, dat ben je.
gvd ik ging dit googelenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is een drakendildo? Net zoiets als zo'n staartdildo, maar dan met een draak op het uiteinde?
Of gewoon even helemaal niets.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerst liep je nog te roepen dat je nog lang geen vriendin moest en nu ineens dit. Onbetrouwbaar, dat ben je.
Ik zou zeggen, probeer hem eens in je anus te krijgen. Daar heb je niet de beperking van een bekkenbodem.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gvd ik ging dit googelen
Cute teen rides a huge dragon dildo on cam paxcams.com - XVIDEOS.COM
XVideos488 × 366Zoeken op afbeelding
gvd man hoe krijg je dit in je kut...
Huge dragon dildo in guys ass - gay bizarre porn at ThisVid tubequote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer hem eens in je anus te krijgen. Daar heb je niet de beperking van een bekkenbodem.
Bustedquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Iedereen zit gewoon dragon dildo filmpjes te kiekn
Ik heb er meteen eentje besteldquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Iedereen zit gewoon dragon dildo filmpjes te kiekn
Pimp my dragon dildoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was dus inderdaad op die siteje kan hem helemaal customizen
![]()
Teun: Papa wat is dat voor een gek beeldje?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man man... vermaak me dol
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Teun: Papa wat is dat voor een gek beeldje?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:29 schreef Oberkullie het volgende:
'Op Bali ontsnapte crimineel in Amsterdam'
http://www.parool.nl/amst(...)-amsterdam~a4502559/
Wow ik durf niet meer naar buiten
snap ik, klote voor je, hoe moet je nu aan inkomsten komenquote:Shaun zou via sociale media hebben aangegeven dat hij zich nu onder meer in nachtclubs in Amsterdam ophoudt.
Ik snap hem.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
snap ik, klote voor je, hoe moet je nu aan inkomsten komen
Donaties en pizza's laten bezorgenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
snap ik, klote voor je, hoe moet je nu aan inkomsten komen
Jammer dat je nooit eens leuk in de omgang bent.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb je dat grote hoofd toch niet voor niets
dat hoor ik vakerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer dat je nooit eens leuk in de omgang bent.
Assad had er wel raad mee geweten.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)gratie-in-syrie.html
Ipv dat ze die tyfus varkens een kogel door de kop jagen worden ze vrij gelaten
heb voor 1.134 dollar spulletjes in mijn mandjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:37 schreef Azpilicueta het volgende:
Je hebt ook gewoon dragon pussy's enzo
Woahhh hele wereld gaat voor mijn open. Altijd al Blue Eyes White Dragon willen neuken
kom ik je vanavond instoppen, ok?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik deel die mening hoor. Je bent als een vader die ik nooit gehad heb
terecht ook. Dit soort moeten ze uitroeien.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Assad had er wel raad mee geweten.
Maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb voor 1.134 dollar spulletjes in mijn mandje
bij diëtist geweest?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:41 schreef Crack_ het volgende:
en ze hoorden pas week van te voren dat ze toch in finale stonden, wat knap
oh, zei ik misschien ook wel maar nee niet vandaagquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je zei "zo"
Ik heb lily de raptor besteldquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb voor 1.134 dollar spulletjes in mijn mandje
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, zei ik misschien ook wel maar nee niet vandaag
Wat lief, echt n sweetie
Ik heb bruin gedaan want in Jurassic Park zijn ze ook bruinquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik in het groen en in het paars
oef... goed idee welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb bruin gedaan want in Jurassic Park zijn ze ook bruin
yea baby yea dag is geslaagd vandaagquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA JE HEBT EEN TRIGGER GEVONDEN
Jij bent iedere euro waardquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:45 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij wilde ooit iemand zo'n ding voor mij kopen maar toen toch niet want te duur
maar misschien verzin ik dit, ik weet het niet meer
enige wat je hoeft te doen is een uitgebreide review geven en een demoquote:
gaat dit nog over dragon dildo'squote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:45 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij wilde ooit iemand zo'n ding voor mij kopen maar toen toch niet want te duur
maar misschien verzin ik dit, ik weet het niet meer
Doe je dat? Dan koop ik er wel 1quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
enige wat je hoeft te doen is een uitgebreide review geven en een demo
Buurmanquote:
drakendildo staat niet voor groottequote:
neequote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Doe je dat? Dan koop ik er wel 1
Owquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
drakendildo staat niet voor grootte
[..]
nee
Euh jawel hoor. Als het kleintjes waren dan noemden ze het wel Aziatische drakendildo's.quote:
Onderstequote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:51 schreef Oberkullie het volgende:
Welke kleur zal ik mijn nieuwe appartement verven
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
eerstequote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:51 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
ligt toch ook aan de rest van je meubels?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:51 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Ook nieuwquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt toch ook aan de rest van je meubels?
of wil je die ook nieuwe
Het leven.quote:
Hm, ligt er ook beetje aan wat je wil denk ikquote:
En aan de lichtinvalquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt toch ook aan de rest van je meubels?
of wil je die ook nieuwe
"Boohoo ik heb geen geld voor een koophuis omdat ik niks spaar"quote:
Jeetjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahah weetje wat ik net hoor
Ik kreeg toch job aangeboden bij afstudeerstage
Ik zei toch nee
Na mij kwamen weer andere afstudeerders
Zo jongen wilde daar heel graag werken maar ze zeiden we hebben geen plek voor jou
Als je had gedaan verdiende je nu 2x modaalquote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahah weetje wat ik net hoor
Ik kreeg toch job aangeboden bij afstudeerstage
Ik zei toch nee
Na mij kwamen weer andere afstudeerders
Zo jongen wilde daar heel graag werken maar ze zeiden we hebben geen plek voor jou
Echt hè geen yinyang niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |